Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyza sep 10, 2011 8:03 pm

Omg, zaterdag is foeking snel gegaan. Maar dat kan ook komen omdat ik de hele dag gewoon niks gedaan heb /shot

Ik vraag me af of ik DnA hier nog moet plaatsen, want ik kreeg er niet echt reacties op en het wordt ook niet echt gelezen, volgens mij. Niet dat het op Fanfic wordt gelezen XD
En OMG ik zit op Luxor. Dat is een wonder. Een miracle. Wacht, dat is hetzelfde... Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo sep 11, 2011 1:15 am

Hnng jawel, plaats DnA hier. Ik zal het gaan lezen. Rly. Want ik vind je posts cool, dus je verhaal moet ik ook uber vinden La! Daarbij heb ik superveel respect dat je al zover bent gekomen, ik ben nog niet eens klaar met de proloog van mijn verhaal. ;-; Ook al gaat het beter. Ik heb al ideetjes voor het verhaal zelf. Het eerste deel word al veranderd, maar ik kan nog veel oude stukken als voorbeeld nemen en 'revampen', sommige elementen in de beginstukken zijn hetzelfde. o3o /shot Anyhow, doorgaan. Of iig ergens posten waar ik het kan lezen, hehe xD

Ugh, waarom moeten mij pijnlijke nagel dingen gebeuren. Eerst op de meeting en nu dit o3o
Ik kwam met m'n hand verkeerd terecht ergens, nu is de nagel van m'n pink bijna tot de helft afgebroken, dus het begon als een gek te bloedden. De nagel hangt er nog aan, is nu het enige wat het bloeden tegenhoudt en zit nu vastgeplakt aan m'n vinger met bloed. Ik moet hem er zo af scheuren maar dat wil ik niet want als ik er op druk komt er bloed naar boven. Jakkiebah. xD Nu is de pijn igg weg maar als ik het losruk gaat de hel losbarsten, vrees ik. Ghehe xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo sep 11, 2011 12:37 pm

Omg, echt? Maar het heeft best lang geduurd voordat ik zo ver kwam, hoor. Daarbij vind ik DnA zeurderig geworden en vaag. Het slaat nergens meer op. Maarja, als je het wilt lezen zal ik in de loop van deze/volgende week weer hier iets gaan plaatsen o3o

Omg, Kim, fu. Echt, fu. Geef mij aub nooit meer zo'n beschrijving, want ik zie voor me en voel het gewoon zelf ook. En dat geeft mij huiveringen en dat haat ik. Daarom kijk ik dus nooit naar horror films Oh Noes!

Ik heb nog huiswerk, maar ik weet niet meer wat afmoest, en ik heb het nergens opgeschreven. /shot Ik ben ook de planner kwijt //shot
Gelukkig bestaat er altijd nog zoiets als internet en kan ik het op Teletop opzoeken o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo sep 11, 2011 2:32 pm

Bah, nu ben ik opeens helemaal niet meer tevreden over KE Neutral Voornamelijk de Lay out, maar dat kan ik zelf niet beter -__-' Bovendien vind ik de gebieden plaatjes niet goed genoeg, maar er zijn nauwelijks pokémon anime plaatjes te zien met goede kwaliteit. Dur >__<

En volgens mij moet ik maar eens gaan posten. Maar heb niet zo'n zin. Misschien vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo sep 11, 2011 4:17 pm

Ik ben best zenuwachtig voor school Oh Noes! Heb er onwijs veel zin in maar weet ook echt niet wat ik kan verwachten. Ik ben wel blij dat ik een kwartier later begin, nou hoef ik niet eerder op te staan Very Happy Maarja..
Hopelijk krijgen we morgen de opdrachtboekjes. Wil echt graag weten wat me te wachten staat. o.O


Uhuh, site opbouwen is idd tijdrovend, maar ik vind het zelf ook vet leuk xD Dingen bedenken, de skin zien 'evolueren' en dan afwachten of het aanslaat. En als het niet aanslaat, dan heb je het alsnog geprobeerd en heb je meer ervaring met dingen opbouwen. :3

Errhhh, ik weet hoe je je voelt Carla, heb totaal geen motivatie om te posten, vooral niet met Shade. >_<
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo sep 11, 2011 4:27 pm

Ik vind het ook heel leuk, alleen is het irritant dat ik zelf geen dingen kan maken. Moet maar eens na gaan denken over hoe het beter kan. Voel me nu echt een beginner, terwijl ik juist heel veel ervaring heb met het leiden van fora. *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo sep 11, 2011 9:27 pm

*Maakt een vet coele comeback Cool*

Was ziek, dus daarom kon ik ook niet posten enzo.. maar ik ga dat nu wel doen! Ookal begint school en verlangt school van me dat ik ongeveer dood ga aan het huiswerk, beroepsprestaties, proefwerken, N@t-school, stage, werk en weet ik veel wat nog meer! Oh Noes!

Dus ik ga nu maar ff posten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarquin

Tarquin

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 24-07-11

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar.
Status: Gezond
Partner: I'm not a dreamer anymore.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydi sep 13, 2011 2:07 pm

Sorry Rolo Oh Noes! Het gaat nu beter, kan al weer met het topje van m'n vinger typen al doe ik dat niet eens xD Ik typ serieus met een van die botjes in m'n pink, mot ik ff afleren want het is vaag xD

Hurr, morgen weer naar school. Mijn OV- kaart is opgeladen, dus ik kan morgen zo vertrekken. Heb geen idee wat ik moet verwachten xD

En weet je Diant, ik vond het best moeilijk om die post te typen. Hoe in godsnaam beschrijf je dat verdriet? Het is ongeveer het ergste wat je in je ljeben mee kan maken, ik kan het me echt niet voorstellen hoe het moet zijn Oh Noes! Dus ik heb maar wat gefuckt. Lol, dat Coldplay liedje werkte wel goed. ''Tears stream .. down on your face.. when you lose something you cannot replace. '' zeker wel. zekurrr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydi sep 13, 2011 6:44 pm

Ik zag één van mn klasgenoten trolololen op dA. iig, het leek heel erg op de dA homepage, met reclame en al. Nu wil ik weten of hij een acc heeft. o3o
Niet da'k mijn username durf te zeggen. Mijn username staat gelijk aan poep Oh Noes!

... En ik kan nog steeds niet rappen.
.. Al helemaal niet als ik tegelijkertijd typ.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptywo sep 14, 2011 8:34 pm

Ben ik gestoord als ik zeg dat ik nu vakantie wil?

En, Doos, ik heb dat ook. Ik weet van iemand dat zij dA heeft, maar ik durf niet naar haar toe te gaan. Te verlegen enzo. We kennen elkaar niet zo heel goed, maar ze heeft naast me gezeten in de bus, op de terugweg naar huis van oostende. We zeiden alleen niks tijdens de reis, aangezien we afgetuigd waren en we beiden muziek aan het luisteren waren op onze iPods. Ze lag zelfs naast me te slapen XD
En omg, ik heb het weer eens over mezelf. Wat ben ik toch een narcist.

Je username is niet poep. Er zijn talloze mensen met poepusernames, maar jij bent er geen een van. LenaBurntfire klinkt nog steeds mooi in mijn oren, heur xD

Oh, en Carla, Perro en ik wachten stiekem op jou in het topic van Crystal Lake :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 4:37 pm

Hehe, ja sorry. Was dinsdag bij mijn vriend en was gisteren ziek. Voel me nu al een stuk beter, dus zal even kijken wat ik kan doen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Phace

Phace

Man Aantal berichten : 3
Leeftijd : 26
Registration date : 16-07-11

Over je pokemon
Leeftijd: 13
Status: Gezond
Partner: Nope.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 4:39 pm

Carla, kunnen jij en Doos even een topic maken waarin Shime naar de Grot gaat? Word een beetje ongeduldig :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 4:41 pm

Oja, dat moet ik nog doen. Maar Shime wordt meegenomen door Shade, dus je zal bij Doos moeten zeuren (: Moet wel even een post maken voor Mayumi. Ik denk dat je even moet wachten tot wij daar klaar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Achlys

Achlys

Vrouw Aantal berichten : 7
Leeftijd : 29
Registration date : 14-09-11

Over je pokemon
Leeftijd: Geheim.
Status: Gezond
Partner: lolwut?

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 5:15 pm

Lol. Ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben, ik frot mezelf gewoon even in dit gesprek.
Ga maar gewoon verder hoor. Ik doe wel alsof ik thuis ben. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://aftersunset.actieforum.com/
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 5:30 pm

Ze hebben het over het plot Very Happy
Err, ik zal zo ff op Mayumi gaan, eerst even op haar terugposten, als dat me lukt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 5:44 pm

Ja, ik heb ook ook maar wat uitgewrongen xD En je gegodmode, sorry Kim (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 7:48 pm

Ik moet idd posten op Shade, in meerdere topics, maar ben de laatste tijd echt niet in de stemming daarvoor. Spijt me dat iedereen moet wachten, maar dat zou men met mij inmiddels wel gewend moeten zijn. --'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Phace

Phace

Man Aantal berichten : 3
Leeftijd : 26
Registration date : 16-07-11

Over je pokemon
Leeftijd: 13
Status: Gezond
Partner: Nope.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 8:26 pm

Ach ja, alles op z'n tijd hè?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarquin

Tarquin

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 24-07-11

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar.
Status: Gezond
Partner: I'm not a dreamer anymore.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 11:21 pm

Ik was vandaag pas 9 uur thuis, mensen. Oh Noes!
Morgen ben ik 2 uur uit, en moet ik s'avonds oppassen, dus kan ik een lange avond op mijn laptop. Ik heb inspi en tijd morgen om terug te posten Very Happy

Adieu xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyvr sep 16, 2011 5:06 pm

.. Gawd, wat is het lang geleden dat ik online ben geweest. Prpg ziet er op het moment zelfsf actief uit. xD

Oké, even een opheldering van mijn afwezigheid. Als mijn moeder iets vraagt, dan heb ik niets gezegd. Typfouten komen door een derp toetsenbord van de bieb.

Kort samen gevat zit er een virus op mijn computer, waardoor er iets is gebeurd genaamd 'phishing' waardoor mijn computer nu voor onbepaalde tijd nog bij het politie bureau is. Zoek zelf maar uit wat pishing is, ofzo. Hoe dan ook, het is niet bekend wanneer mijn computer weer leeft. Dus voor iedereen die het zich afvroeg, wat waarschijnlijk niemand zal zijn, ik ben nog in leven. Ik ben te lui om dit in het afwezigheidstopic te plakken, dus, deal with it. Oh Noes!

Lol, dit hele gebeuren heeft er voor gezorgd dat ik op wonderbaarlijke wijze hoge cijfers haal. Zelfs een voldoende voor een Engels so. Een 6,5. En voor een biologie proefwerk had ik een 8,1 zonder ervoor geleerd te hebben. Ik vind mezelf eng. Het zou echt fijn zijn als ik dit zo vol kan houden, ofzo. Het is namelijk wel handig om goede cijfers te hebben voor ik aan de examens begin, denk ik.

Errr... Dat was het? Ik heb werkelijk geen idee wanneer ik weer mijn computer terug krijg, of dat we een nieuwe kopen, of wanneer ik simpelweg een computer van de bieb in beslag neem. Trololo?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyvr sep 16, 2011 8:43 pm

We missen je Roos, echt waar. Ik iig wel. En de anderen moeten je ook wel missen, want anders.. D<

Hnng. Soms is groepsleider zijn best onhandig. Ergens zou het mij helemaal niet uitmaken als het weer zoals vroeger werd, met gewoon een slecht groepje en de rest doet maar. Maarja, daar zijn we nu te oud voor. *seriousface*

Ik voel me eenzaam momenteel. Oh Noes!


Weetje, ik wilde vandaag posten, was zelfs al begonnen, maar toen had mn moeder mn hulp nodig ent oen ik terugkwam was al mn motivatie weg. --' I'm such a failure.

I screeeaaaam your name.. ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyvr sep 16, 2011 8:46 pm

Mja, sorry Doos xD Eigenlijk is dat mijn schuld. Ik doe te ingewikkeld. Misschien kunnen ze ook een select groepje zeer trouwe volgers hebben (die dus in de 'ban' zijn) en word de rest gewoon lid. Ofzeuw..

En ik mis je wel Roos! Ik hou van je posts en je aanwezigheid en ons RowanxHoundoom gedoe!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Tarquin

Tarquin

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 24-07-11

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar.
Status: Gezond
Partner: I'm not a dreamer anymore.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyvr sep 16, 2011 10:35 pm

Tuurlijk mis ik Roosie Dx
Vet engig, dat phishing. Wist niet dat het zo erg kon worden dat je laptop bij de popo's terecht komt =O Igg veel succes ermee, en hopelijk krijg je je ding snel weer terug. En heel. Werkend. Enzo.

Ik ben aan het oppassen. Ze zijn nu eindelijk stil. Ik zuip breezah. Heeft m'n oom meegenomen, zo lief <3 En er is chips. o3o En ik wil posten, en maar hopen dat ze nu slapen /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Achlys

Achlys

Vrouw Aantal berichten : 7
Leeftijd : 29
Registration date : 14-09-11

Over je pokemon
Leeftijd: Geheim.
Status: Gezond
Partner: lolwut?

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyvr sep 16, 2011 11:08 pm

*rolt om*
Mijn schouders doen zeer. Sorry voor random info die jullie toch niet aangaat. Hey! Ik ga eens posten o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://aftersunset.actieforum.com/
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyza sep 17, 2011 1:38 pm

Natuurlijk mis ik Roos! Ik mis de vage gesprekken en de fanspasms samen, en de vage logica.. Oh Noes! Gelukkig kunnen we nog smsen.

Hnngh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 30Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-