Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Amita

Amita

Vrouw Aantal berichten : 93
Leeftijd : 33
Registration date : 22-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1.5
Status: Gezond
Partner: Amita: "Wat is dat?"

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyza sep 15, 2012 8:43 pm

Nee valt mee hoor =p Althans, voor zover ik weet. Mijn OV werkt prima^^ Ik denk dat er eerder problemen zijn met de studenten die niet inchecken haha =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyza sep 15, 2012 8:52 pm

Bij dat treinding zeiden de mensen dat ik een Persoonlijke OV moest nemen. Er is mij niks gezegd over zo'n abonnement of iets anders. Ook aan de telefoon niet Oh Noes!

Scumbag NS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira

Zira

Vrouw Aantal berichten : 81
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.
Status: Gezond
Partner: My Tail! =D

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyza sep 15, 2012 9:03 pm

Nouja ik weet dat ze bij NS verschillende abbo's hebben. Moet je anders gewoon even op google zoeken naar info over de NS-abbo's die je op je OV kunt zetten =)

En ik heb met Zira gepost! O wat goed van mezelf^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyzo sep 16, 2012 12:26 pm

FUCK YEAAHHHHH
Stuff's going good. :'D Ben blij dat school zo vermoeiend is, nu ben ik wel gedwongen om eerder naar bed te gaan lol. Alleen gister tot 2 uur opgebleven want er was een awesumme Livestream bezig <3

En nu huiswerk. Wat ik niet eens zo vreselijk vind. o3o

Oh oh en Liiiiiiiii!
Ik wil een topicje met Zira! Weet nog niet met welk account maar ik wil heeetttt! O:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Zira

Zira

Vrouw Aantal berichten : 81
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.
Status: Gezond
Partner: My Tail! =D

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyzo sep 16, 2012 12:36 pm

Haha is goed! =D Ik moet toch meer met Zira posten zodat ik wat meer grip op haar krijg haha XD En ik moet die KK van Crystal eens gaan maken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyzo sep 16, 2012 5:22 pm

Ik heb inderdaad een trajectabonnement, dan hoef ik niet iedere dag een kaartje te kopen en kan ik dus gewoon heen en weer elke dag van Hoorn naar Alkmaar. En ik heb altijd 40% korting. En er mag altijd iemand met me meereizen op 40% korting. Wel handig x'D Laatst naar Coldplay konden m'n ma en oom met me meereizen met korting, scheelde een hoop dus daar waren ze blij mee XD

EN EN EN

Ik heb Keldeo op Pkm Black. *3*
Er was een speciale speeldag hier in de stad met ook een Nintendo stand, daar kon je keldeo ontvangen *3* Had net nieuw spel opgestart laatst door verveling dus nu kan ik m'n tepig uit m'n team knallen en het spel gaan doen met keldeo als starter >D /win
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyzo sep 16, 2012 10:43 pm

Ik heb eindelijk na bijna 10 dagen gepost met Silver! /faal

*Gejuich van een opgenomen bandje*
*geeft zelf schouderklopje*

Just...talk~! - Pagina 27 Untitled-1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Fuji

Fuji

Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 06-09-12

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year
Status: Gezond
Partner: W-What?

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyma sep 17, 2012 10:49 am

Ik moet nog posten met Fuji, maar ben nogal inspiloos XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyma sep 17, 2012 12:33 pm

Whaha Kim x'D
Ik weet niet eens welke pokémon het is, maar goed van je dat je gepost hebt! Very Happy

Van het weekend wilde ik lekker productief zijn met fanfics en shizzle, maar ik heb niks anders gedaan dan chatten en gamen OTL
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira

Zira

Vrouw Aantal berichten : 81
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.
Status: Gezond
Partner: My Tail! =D

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyma sep 17, 2012 2:42 pm

Ghehehehe ik kan binnenkort alweer met Zira posten zie ik, maar ik moet even met Crystal bezig X3 Wie wil even een ava en sign voor haar maken! *puppyoogjes*
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyma sep 17, 2012 6:39 pm

Rofl Robin xD
Het het het.. het is.. KIJK NAAR DE INCIALA BANNER. 2e van rechts. *3*
Foeking episch eenhoorn ding die kan lopen over water. Een jezuspaard dus. Me gusta.

En ja ben ook blij dat ik gepost heb, ook al is het maar één post en had ik genoeg tijd de laatste weken om heel Inciala vol te spammen, maar op een of ander manier doe ik niets als ik te weinig tijd heb, maar ook niets als ik teveel tijd heb. Dafuq, brains?

Und Lianne, dacht dat Shadoos een setje ging poepen voor jou?
Ik wil het ook wel proberen voor je als je even een pic naar me toe gooit, en eventueel een tekstje voor op je onderschrift o.i.d. x'D

Heb vandaag m'n eerste stagedag gehad dit jaar, loop nu stage in de dierenwinkel in de binnenstad :3 Was wel leuk. Het leukste was dat ik babyvogeltjes mocht voeren met een spuitje Very Happy So cute *3* <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyma sep 17, 2012 7:16 pm

WAT IS DIT IK ZIE MIJN ECHTE NAAM STAAN. Wauw, dat is echt... Zeldzaam.. XD Ik ben zelfs zo gewend aan m'n bijnaam, dat ik mezelf daarmee wilde voorstellen. Lolnope.

Oeh, een jezuspaard. Doe maar hip hoor, Kim Oh Noes!

En derp, ik heb geen Photoshop skills. Nog niet. Dat krijg ik wel aangeleerd op mijn opleiding Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyma sep 17, 2012 9:30 pm

@Lianne; Hmm.. ergens wil ik me aanbieden, maar ben bang dat dat dan van het weekend word hoeveel ik er ook naar smacht om te photoshoppen (voor plezier, niet school ook al is dat ook plezier), dus als er een sneller iemand is, vergeet mij. c:

Lol, Rolo. Je bent wss al langer op de opleiding en je hebt GEEN photoshop skills? Wat een slechte school dan. Hier word er gelijk al Photoshop ingehamerd, ook al ken ik de basis al langer dan 3 jaar. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyma sep 17, 2012 9:44 pm

Ik zou graag wat willen maken, maar heb geen photoshop op mijn nieuwe lappie =( En helaas heb ik ook geen vriendje meer dat handig is met computers xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyma sep 17, 2012 10:48 pm

Pfft Robin, echte namen zijn nog steeds cool hoor. Bij mij is het juist andersom, heb niet echt een bijnaam ofzo. Wel lekker makkelijk xD En muhaha. >D Hipster horsey ftw.

DIANT JIJ MOET EERST POSTEN. Potvolprutjes.

Ohja, had nog een foeking poep situatie op m'n stage.
Zo'n man met een buitenlands accent over z'n baardagaam, dus de baas van de dierenwinkel naar mij wijzen van ''Ja, moet je bij haar zijn, zij weet er veel van'' aangezien ik reptieltjes heb, gaat die man ineens vertellen over dat wanneer zijn baardagaam kakt zijn darmen eruit komen. Dus ik stond echt met zo'n hoofd van:

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyma sep 17, 2012 10:49 pm

Ugh, kbeloof nooit meer iets om te doen. Zoals posten ofzo. Krijg er alleen maar gezeik van, als ik nog niet gepost heb. Of als degene juist niet zeikt, een kutgevoel dat ik m'n afspraken niet nakom. En hoewel ik nu dolgraag zou willen posten, heb ik een LADING van huiswerk. Dus nee. Int weekend, meebie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptydi sep 18, 2012 4:13 pm

Ik heb ook wel Photoshop les, maar mijn ouders zijn arm en dus heb ik nog geen Photoshop op mijn laptop staan Oh Noes! Ik krijg hem deze week binnen though en dan moet ik hard aan de bak om alles in te halen ><

Also, haat aan migraine en verkoudheid. Het is nog niet fatsoenlijk herfst en m'n neus zit al pot dicht. Ik wil weer terug naar het voorjaar. Kan dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptywo sep 19, 2012 6:27 pm

Waarom krijg ik toch altijd zin om te posten op de moment dat het echt niet kan? *schopt spel en ontwikkelings opdracht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptywo sep 19, 2012 8:33 pm

RIP Rolo.
Die tot ons grote spijt slachtoffer is geworden van de McFlurry.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptywo sep 19, 2012 9:20 pm

En als het kon zou ik haar opeten! Moet me nu tevreden stellen met een roze koek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptydo sep 20, 2012 9:02 pm

IK LEEF NOG HOOR. IK VERMOM ME GEWOON ALS MENS EN DAN KOMT HET WEL GOED.

BEN IK NIET OM OP TE ETEN? /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira

Zira

Vrouw Aantal berichten : 81
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.
Status: Gezond
Partner: My Tail! =D

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptydo sep 20, 2012 9:44 pm

Naja ik weet niet, heb niks van Doos gehoord dus weet niet of zij wat voor mij aan het maken is?XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptydo sep 20, 2012 10:17 pm

Maarmaar ik kan niks zonder een plaatje! Oh Noes!

Sowieso, ik ben momenteel ziek, en ik moet eigenlijk alle tijd die ik heb aan huiswerk besteden ;_; Heb nu al het gevoel dat ik achter aan het raken ben. Is waarschijnlijk niet zo, maar toch Oh Noes!
Dus als iemand anders meer tijd heeft, kan die het beter doen. En anders, drop maar een aanvraagje in mijn shopje ofzo, daar is die tenslotte voor xd

Het ging over het setje van Crystal, toch? OTL
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyvr sep 21, 2012 10:09 am

Ik zag net dat ik 469 berichten had, dus post dit heel snel zodat ik 470 berichten heb.

Als niemand anders het wil/kan doen, wil ik best dit weekend even tien minuten de tijd nemen om er eentje voor je te maken Liaan, maar dan krijg je wel iets simpelers dat met Paint is gemaakt o=
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Emptyvr sep 21, 2012 5:49 pm

Omg. Heb het enorm druk gehad de afgelopen tijd, begin ik weer tijd te krijgen, krijg ik mijn rang op Sim en heb ik geen tijd meer voor RPGen. Gaat lekker.. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-