Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Soort plot achtig iets x'd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza apr 04, 2009 6:39 pm

Okey mensen, ik loop al een tijde met een idee voor een soort plot.
Het staat helemaal los van de andre dingen, behalve dan het feit dat de DarkSide erg belangrijk is Wink
Het gaat ongeveer als volgt:
Nu Shadow het Teken van Ninetails heeft gekregen wil ze antwoorden. Daarvoor was ze al naar de drie legendarische vogels gegaan, maar dat had niet geholpen. Shadow vertrekt om naar antwoorden te zoeken.
Ondertussen is de DarkSide flink bezig. Er worden een aantal moorden gepleegd (Vrijwilligers gezocht xD) en de angst voor de DarkSide word groter. Shade en zijn aanhangers worden sterker, maar zonder dat zij het weten leert Shadow meer dan ooit.
Na een redelijk lange tijd komt Shadow terug. Ze vertelt aan haar vrienden wat ze daar te weten is gekomen. Shadow is erg veranderd, en ze vertelt dat ze niet tegen de DarkSide vecht, maar ook niet tegen Dustfire. Ze wil een bondgenootschap met beiden, en dat lukt haar uiteindelijk.
Het lukt Shadow goed om met idereen in contact te blijven, en ze geeft informatie door aan bijde kanten. Shade weet dat Shadow veel met Dustfire en haar maatjes omgaat, maar toch heeft hij volledig vertrouwen in haar. Hij vraagt haar op een gegeven moment om een gunst, die Shadow niet kan accepteren.
Shade wil Houndoom uitschakelen. Natuurijk vertelt Shadow de waarheid; De DarkSide is met veel minder leden en Shadow zou Shade niet helpen. Shade bewaart zijn idee voor later. Het zou zonde zijn Shadow te verliezen.
Shadow vertelt eerst niks over Shade's voorstel, maar op een dag zat het hele clubje bij elkaar te pratenover wat er gebeurt. Aangezien Shadow een bondgenoot van Shade is is ze een blangrijke bron. Achi en Levy vinden dat het lang genoeg duurde, en willen Shade tegenhouden, maar Shadow legt uit dat het nog niet tijd is.
Weer een tij verder vraagt Shade Shadow om een tweede gunst. Hij wil dat ze zijn partner word. Shadow wijst Shade af, omdat ze denkt dat hij haat 100% slecht zou gaan maken. Maar vreemd genoeg was Shadow blij toen hij zijn voorstel deed. En nadat Shadow hem had afgewezen begon ze er steeds meer over na te denken... Shadow besluit naar hem toe te gaan en het zelf te vragen.
Shade broedt ondertussen op een meesterplan. Een manier om het gebied van Dustfire te kunnen overnemen. Hij vertelt zijn plan aan de DarkSide leden, die meestemmen. Maar voor dit plan is een directe bron met de vijand nodig; Shadow.
Shade wil Shadow het grote plan vertellen en roept haar. Zodra Shade zeker wist dat ze met zijn tweeën zijn vertelt hij alles. En net op het meest onverwachte moment, valt Shadow aan. Er ontstaat een één op één gevecht.
Het lukt Shadow Shade neer te krijgen. Shade veranderd in een echte geest, die alleen met een Ghost Medal weer leven kan krijgen. De DarkSide is verslagen, al blijven de leden slecht. Het teken op Shadow's oog verdwijnt.
Shadow herenigt zich met haar vrienden. Zij zijn in de war; Waarom viel ze Shade aan? En waarom mochten wij niet helpen? Waarom is het teken weg? Shadow legt alles uit wat ze heeft gehoord buiten Dustfire's gebied. De vrede is teruggekeerd.
Na een redelijk lange tijd brengt een nieuwere dienaar van Shade hem een Ghost Medal. Shade herleefd, en probeert de DarkSide weer bij elkaar te krijgen. Met nieuwe DS leden en misschien een paar die het rechte pad kozen begit er een nieuw avontuur!

Het kost misschien een maand of drie, of zelfs veel meer, maar het lijkt mij wel gaaf xD O ja, Shadow is idd degene die nou de hoofdrol heeft, maar Als Dustfire tegen Shade moet is Shade zo goed als dood xD En anderen mogen ook wel dingen bedenken waarin zij zelf Shade verslaan, als het maar niet te vaak gebeurd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza apr 04, 2009 6:48 pm

Ik vindt het wel goed hoor okal heeft Shadow de hoofdrol :3
Want je zou het ook kunnen uitvoeren het zijn beide jou account's en je mag wel tegen je eigen account vechten xD
Verder leuk verzonnen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza apr 04, 2009 9:51 pm

Bedankt ^^
Zijn er nog andere mensen met reacties? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza apr 04, 2009 9:55 pm

Leuk verhaal maar,

Je hebt wel een erg grote rol, en wij hebben bijna niks Neutral
Zou het niet leuker zijn als iedereen iets kon doen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza apr 04, 2009 10:25 pm

Weet ik... Ik doe mijn best nog iets te bedenken voor de rest, maar dat is niet makkelijk Razz
Als jij nog een aanvullend idee hierop hebt...?
Ik wil trouwens ook even zeggen dat ik in het eerste deel van het verhaal alleen als Shade iets mag doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza apr 04, 2009 10:36 pm

Dat van Levy en achi :

Levy en achi willen shade tegenhouden. En dan legt shadow het uit. Dan zijn achi en levy te eigenwijs om het toch te doen, en naar shade te gaan. Daar hebben ze een gevecht en dat verliezen Levy en achi :3
Zo heb ik ook wat te doen Razz

*denkt aanzichzelf om ook een rol te krijgen en dat anderen ook maar wat voorzichzelf moeten verzinnen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza apr 04, 2009 11:00 pm

Dat is goed! Very Happy
Achi en Levy beginnen Shadow raar te vinden, omdat ze omgaat met de vijand. Ze vertrouwen haar niet meer, en luisteren niet naar haar waarschuwingen. (Al deden ze dat nooit xD) Ze worden verslagen door Shade en een van zijn trouwe leden, omdat twee tegen een toch té oneerlijk is xD Shadow kan alleen maar boos zijn op ze, en zeggen: "Ik zei toch dat het nog geen tijd was?!"

Mensen die nog een beetje belangrijker willen zijn moeten het zeggen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza apr 04, 2009 11:04 pm

Ik moet natuurlijk toestemming krijgen van achi voor mijn idee :3
En het idee zelf moet nog toestemming krijgen van dustfire Wink
Maar zoals het nu is vind ik het goed ^^

P.s: Wie er ook in wil mag het gerust zeggen hoor (denk ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza apr 04, 2009 11:23 pm

Voor alles wat Levy net zei: Jah, idd Razz

En nogmaals: Als iemand anders tegen Shade wil vechten moet die dat gewoon een keer zeggen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyzo apr 05, 2009 10:03 am

Ik vindt 3 leden tegen Achi en Levy dan ...
Ook Xatu zodat hij niet gaat zeuren dat hij een slechte rol heft Shade natuurlijk en dan nog eentje mischien Kazam of Poison
Want Darksiders spelen vals omdat ze met meer vechten en als alleen Achi en levy tegen Shade zouden vechten zouden we wel kunnen winnen omdat Shadow alleen shade kon verslaan.

Dus ik vindt het een goed idee.
Nu iets voor Houndoom , Danger , Tora en de rest van de leden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyzo apr 05, 2009 10:04 am

maar achi, xatu is weer plots goed geworden zei hij XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyzo apr 05, 2009 10:05 am

Oke dan worden het Shade , Poison en Kazam :3
Alle 3 sterke slechtte darksiders xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyzo apr 05, 2009 10:31 am

Over het algemeen, vind ik het een goed idee ^^

Zelf had ik voor Houndoom, dat een familie lid van Houndoom, naar het pokerpg gebied komt, en dan opnieuw wil proberen om Houndoom te vermoorden, wat de vorige keer met behulp van Kazam dus niet was gelukt.

Maar met dit plot, is dat dus ook niet zo'n handig idee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyzo apr 05, 2009 7:43 pm

Okey het is nu dus nog wachten op de admin Razz
Naja, wachten op haar tostemming.


Als je nog een leuke tovoeging hebt zeg het even! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyzo apr 05, 2009 8:34 pm

ik vind het wel coowl xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyzo apr 05, 2009 8:45 pm

Dat betekent?? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyzo apr 05, 2009 8:53 pm

En wanneer begint het ???
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyzo apr 05, 2009 8:57 pm

Het begint zo snel mogelijk! ^^

As hetmag natuurlijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyma apr 13, 2009 2:37 pm

Okey, een hele serieuze vraag...
Wanneer kunnen we beginnen? xD Ik had gehoord dat ShadowLugia verslagen was, dus...

:3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyma apr 13, 2009 2:55 pm

Mischien nu gelijk ?
En oja dit is echt een plot van een paar pokemon kunnen we 2 plot's tegerlijkertijd doen ?
Dat de oude account's Achi , Houndoum , Levy , Xatu , Tora , Danger enzovoort hier bezig zijn met de plot.
En dan buiten PokeRPG [Mijn ideetje :3] Dat daar ook iets bezig is met kleine nieuwere account's ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyma apr 13, 2009 3:22 pm

Het zou kunnen. Zolang Shadow weg is gebeurt er niet veel met dit plot, dus kan er an wel iets tussedoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gast
Gast



Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Never underestimate the power of the Dark Side   Soort plot achtig iets x'd Emptyza jul 11, 2009 7:38 am

shadow schreef:
Bedankt ^^
Zijn er nog andere mensen met reacties? :3

In the beginning there was the Dark...

Ik vind het geweldig. Is het al begonnen? Vast wel, want ik val altijd midden in het verhaal binnen. Een verhaal heeft meestal 2 of ietsje meer plots. Het grote verhaal en een kleiner verhaaltje dat in dat grote verhaal verteld wordt, tegen die enorme achtergrond van dat "grotere verhaal".

"Shadow probeerde uit alle macht te ontsnappen aan de Dark Side maar het was hopeloos... Totodile keek toe met krokodilletranen in zijn ogen want hij had nooit antwoord gekregen op de vraag of de Dark Side nou echt sterker is. Zelfs de zoon van Skywalker werd afgesnauwd toen hij die verboden vraag stelde. Alleen sneller de darkside is, had meester Yoda gezegd. Voeg je bij hen en verzegeld jouw lot is. En Totodile kon het weten. Het is heel eenzaam en koud aan de top van de berg.

Dustfire heeft daar geen last van want zij is vuur/vlieg.

Totodile dacht aan zijn moeder, die geboren was in gevangenschap en slavernij. En aan zijn vader. De Black Feraligatr. De avonturier, die op een dag verdween en nooit meer terug kwam. En hij dacht aan alle pokemon op de hele wereld. En aan Team Rocket. O wat haatte Totodile die vlekkers.

Hij had zelfs een opdracht aangenomen van een pokemon reddingsteam om contact te zoeken met Mantyke. Er was een vervelende kerel in Australia, die de hele dag Crocomaws liep te pesten voor de TV. De waterpokemon spraken onderling af om deze gast uit te schakelen.

Mantyke nam de job aan en verder wilde Totodile er ook helemaal niets mee te maken hebben. Het liep nogal uit de hand en nu vond iedereen dat Totodile en Mantyke helden waren. Bevrijders en verlossers. Totodile vond het niks en besloot te gaan, nu Mantyke hem een nieuwe move had geleerd. Aim for the Heart, heet die move.

Duisternis spoelde over de wereld en Totodile vluchtte, nu de Dark-type pokemon voor wat afleiding zorgden. Een echte Feraligatr eet 1x per jaar, maar dan wel goed en een Lapras en ook sommige Blastoise zijn soms wel drie jaar alleen. Totodile was nu avonturier. Ten koste van zijn helden-status maar dat had hij er wel voor over.

Hij moest de jongens van Team Aqua dan wel ontlopen want hij was er vandoor en het was ook best wel chilled zonder lamp. Waar was de zon? Totodile kan veel hebben of missen maar niet geen zon.
Een zwakke Pichu, dan. Of een vuurpokemon, maar die houden weer niet van waterpokemon.

Na een heleboel avonturen zag hij een Ho-oh en ging er achteraan, Dustfire de Ho-oh was beschermer van een gebied waar een hoop pascifistische pokemon kwamen en bleek heel gastvrij te zijn. Welkom en lees de Voorrem Regels, zei Dustfire. Wat? Geen gevecht? Voorrem Regels? Dat is vast en zeker een oud geschrift uit de pre-historie, dat Dustfire honderden jaren geleden van zijn voorouders kreeg en nu moet beschermen ofzo. Dustfire bewaakt de Voorrem Geschriften zo goed, Totodile kon ze niet vinden.

Misschien staan de Voorrem Regels wel verspreid door het hele gebied, dacht Totodile opeens. Niet in de chet-room, daar zag hij een zwarte draak. Niet verder vertellen, want de draken zijn onze bondgenoten. Opeens hoorde hij geroep van een stel andere waterpokemon. Eend eend gans. Steeds opnieuw en opnieuw. Nu denk je dat je alle pokemon van de pokedex kent...

Totodile had wel zin in eend, zo'n Psyduck kan ik makkelijk aan, dacht hij nog. Twee ook wel! Maar een grote gans!?! Hij luisterde naar het ritme van hun lied. Twee eenden en een gans, overduidelijk. Dit moest hij goed tijmen (English Translator Failure Again.com), eerst de gans uitschakelen en dan de eenden om informatie vragen. Waar staan de Voorrem Regels geschreven? Haha, dit wordt lachen... Ze zullen Totodile graag van dienst zijn, die eendjes... Ze zullen hem maar al te graag vertellen waar hij moet gaan, als ze niet meteen vluchten maar dan is er nog...
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza jul 11, 2009 9:55 am

wel een mooi verhaaltje maar wat je nu doet is bumpen.
alsjeblieft niet meer doen oke
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayelinn

Ayelinn

Vrouw Aantal berichten : 335
Leeftijd : 28
Registration date : 13-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Status: Gezond
Partner: Love only hurts.

Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Emptyza jul 11, 2009 10:29 am

Wat het plot betrefd dat komt voledig in orde.
Dustfire heeft een plot bedacht dat ze op de site zet als ze terug is.
Ik heb het al van haar gehoord dus weet al wat het is en persoonlijk vind ik het een heel goed plot.
Maar jammer maar helaas. Jullie zullen nog even moeten wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lylatlegend.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Soort plot achtig iets x'd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soort plot achtig iets x'd   Soort plot achtig iets x'd Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Soort plot achtig iets x'd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rain.. [Plot, soort van]
» Er was iets duisters..
» Amore, ik moet je iets vertellen
» Hulp..? [Plot]
» Problemen? [Plot]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-