Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Rusten onder de waterval.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 5:46 pm

Tora kwam aangerend, en ging naast de waterval zitten, en leundde tegen de rotsen, het was lekker rustig, ze zuchtte en begon na te denken, over een tijdje terug.. ''Als ik slecht bloed in me heb, wat doe ik dan bij de goede?'' dacht ze hardop, en ze zuchtte nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 8:36 pm

Achi keek door de ruit van zijn raam van zijn huis. Hij zag een Geel/Oranje achtig geval in de verte en ging er naartoe. Daar zag hij Tora hij ging nast haar zitten. "Hoi."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 8:39 pm

''Hoi'' zei ze rustig, en ze grijnsde eventjes, hopend dat hij haar niet had horen praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 8:41 pm

"Ehh was jij niet Tora ? Ik ken zoveel Raichu's dus sorry als ik het fout heb,"HIj keek rustig naar de Wolken en daarna naar het water die de zon werkaatste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 8:45 pm

''Ja, dat klopt.'' zei ze rustig, Hij heeft dus niet gehoord wat ik zei, beter.. dacht ze dom, en ze keek eventjes naar een murkrow die langsvloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 8:46 pm

"Ehh Nog iets gehoord over Shadow Lugia ? Mischien weet jij er wat van want jij was volgens mij ook bij de Burning Tower de dag van de overstroming."Hij keek rustig heeen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 8:51 pm

''Ik.. Heb niks gehoord'' zei ze rustig, en ze grijnsde, ''Nog minder dan jou, waarschijnlijk.''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 8:55 pm

"Ik heb ook niks gehoord dus even veel."Achi stond op."Maar ik heb betere en belangrijkere dingen te doen dan tegen eens steen leunen.
"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 8:59 pm

''Ik ook, behalve als ik nadenk of ik g..'' ze stopte. ''Ik bedoel, behalve als ik hier goed ga nadenken, dan heb ik niks beters te doen.. Eigenlijk''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 9:01 pm

"Oke , Laterzz Feraligatorzz."Hij sprong in het water en zwom tegen de stroming naar boven bij de waterval.Hij verdween het topic uit,
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Emptyza maa 14, 2009 9:03 pm

Ze zuchtte even, en dacht verder na of ze nou goed, of slecht was.. Natuurlijk wilde ze goed zijn, maar als het erop aan kwam.. Was ze best slecht.. ''Stomme wereld'' zei ze kwaad, en ze deed een donder op het waterr, een paar uitgeschakelde magikarps dreven daarna op het water, ze grijnsde. Ze moest zijn, wat ze was.. Dus ze werd slecht... Hoewel het niet goed voelde, deed ze het maar.. Ze stond op, pakte een magikarp, en ramde hem tegen de grond, ze keek ernaar, en liep toen rustig weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Gesponsorde inhoud




Rusten onder de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten onder de waterval.   Rusten onder de waterval. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Rusten onder de waterval.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rusten.
» Rusten..
» De stad onder water (deel 1)
» De stad onder water (deel 2)
» Een plek om te rusten...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-