Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Nieuw op deze onbekende plek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyza apr 11, 2009 10:28 pm

Danger bleef stilstaan, omdat hij Blitzy gehoord had. Danger keek om. "Deze vloek kan je alleen opheffen, als diegene die de vloek heeft gegeven dat ook doet. En ik denk niet dat Helos dat wil doen..." zei hij. Dat laatste zei hij iets zachter. Danger rende vervolgens weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Partner: Forever alone

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyza apr 11, 2009 10:32 pm

"DANGER WACHT!" riep Blitzy "Kan iemand je vloek overnemen?" Vroeg hij.
Danger

Danger

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyza apr 11, 2009 10:46 pm

Weer stond Danger stil. Hij draaide zich om, en liep naar Blitzy toe. "Ik hoop van niet..." zei Danger, en ging zitten. Hij zuchtte. "Maar als wel... dan hebben we een probleem..." vervolgde Danger.
Thane

Thane

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyza apr 11, 2009 10:48 pm

"Ik ben bereid om je vloek over te nemen,Danger" En hij sprong uit de boom en stak zijn hand uit naar Danger. "Je moet je geen zorgen maken over mij!"
Danger

Danger

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyza apr 11, 2009 10:56 pm

"Ten eerste, ik weet niet eens of ik de vloek kan overbrengen... en twee, stel dat de vloek zich dupliceert, of kopieert? Ik bedoel, jij krijgt de vloek, maar ik houd hem ook..." antwoordde Danger. Hij keek naar Blitzy. "En weet je het wel zeker?" vervolgde Danger.
Thane

Thane

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyza apr 11, 2009 10:58 pm

Blitzy twijfelde even maar zei uiteindelijk"Ja!" En legde zijn hand op Dangers hart. Toen kwamen er overal rode en paarse stralen tevoosrschein En Danger werd paars maar meteen daarna werd Blitzy paars.
Danger

Danger

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyza apr 11, 2009 11:23 pm

Danger kon zich niet bewegen, en hij dacht dat Blitzy dat ook niet kon. Toen de gloed eindelijk verdween, zakte Danger in elkaar. Wat de twee niet wisten, was dat Danger nog steeds de vloek had. Of Blitzy ook de vloek had, was een andere vraag.
Thane

Thane

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 9:17 am

Blitzy voelde zich raar. Hij wou iets zeggen maar naast hem zat er een caterpie. Hij kwam dichter bij Blitzy maar het leek alsof hij trager en trager leek te lopen.En uiteindelijk viel de caterpie neer.Dood! En toen zei Blitzy:"Nu ik vervloekt ben heb ik nog maar doel:Helos zoeken en dwingen hem de vloek op te heffen."
Helos

Helos

Man Aantal berichten : 32
Registration date : 08-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 60 jaar
Partner: Het duistere heeft geen liefde nodig..

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 10:47 am

"Jij weet niet wat je doet..." klonk een stem vanuit de bosjes. Plotseling kwam er een Shadow Punch tevoorschijn, die tegen een boom aan knalde. Daarna zwoof Helos uit de bosjes. Hij keek kil naar de twee. "Danger, dom van je dat je de vloek hebt overgebracht... en Blitzy, dom van je dat je de vloek op je nam, want nu zijn jullie beide gelijk..." zei Helos. Hij grijnsde, en zwoof naar de twee toe.
Thane

Thane

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 12:12 pm

Toen deed Blitzy een Flamethrower op Helos. En riep"Jij heft de vloek van ons bijden op en of anders....."Blitzy ging met zijn vinger langs zijn keel en en deed Fire Punch op Helos.
Helos

Helos

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 12:35 pm

Helos deed een Dark Pulse om de Flamethrower tegen te houden, en een Shadow Punch om de Fire Punch te verminderen. De Fire Punch raakte Helos alsnog, die even achteruit vloog. Hij grijnsde, en zwoof weer naar de twee toe. "Jullie kunnen mij eigenlijk niet eens aanvallen. Want als jullie mij doden door de aanvallen, kunnen jullie nooit normaal worden..." zei Helos. Hij deed Hypnosis op de twee.
Danger

Danger

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 12:39 pm

Danger viel in slaap, maar werd direct weer wakker (Ability: Early Bird). Daarna deed hij Shadow Ball, en keek opzij naar Blitzy. Danger keek daarna weer naar Helos, gromde, en begon zich voor te bereiden op een Solarbeam.
Thane

Thane

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 2:07 pm

En toen had hij het gevonden Flame Wheel! En terwijl hij die deed riep hij:"Ik stop alleen maar met Flame Wheel als je onze vloek verbreekt!"
Danger

Danger

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 3:14 pm

Danger deed zijn Solarbeam. Daarna viel hij op de grond, en trilde. Danger zuchtte, en hoe hij het ook probeerde, hij kon niet opstaan. Kwaad deed hij een Will-o-wisp op Helos.
Helos

Helos

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 3:22 pm

Helos viel een struik in, en bewoog niet. Het leek alsof hij dood was, maar gelukkig was dat niet zo. Helos trilde opeens zacht, en zuchtte. Hij leefde dus nog wel...
Thane

Thane

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 3:43 pm

Blitzy hielde een vuurbal voor Helos zijn gezicht en zei"Als je niet onze vervloeking verbreekt vuur ik hem af en je bent dan blind!"
Danger

Danger

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 4:01 pm

"Niet... doen..." zei Danger met moeite. "Als je... dat... doet... dan kan... hij nooit... de vloek... verbreken..." vervolgde hij, en nog steeds met moeite. Danger's stem werd steeds zachter, en hij keek naar Blitzy en Helos.
Thane

Thane

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 4:05 pm

(Ik bluf maar Danger!)
En deed de vuurbal dichter bij Helos. En maakte nog een tweede vuurbal.
Danger

Danger

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 4:15 pm

(Dat kan Danger niet weten XD)

Danger sloot zijn ogen, en legde zijn kop neer. Toen hij zijn ogen na een tijdje zachtjes opendeed, waren ze rood gekleurd. Danger zweeg, en wou weer opstaan, wat lukte. Hij gromde, en deed zijn ogen normaal open, die in de richting van Helos en Blitzy keken.
Helos

Helos

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 8:05 pm

Helos zwoof plotseling naar voren, en draaide zich weer recht, waarna hij omkeek. "Weten jullie wat? Ik wacht een paar dagen, en dan kijk ik wel of ik de vloek zal verbreken..." zei Helos rustig, en zwoof snel weg. Hij klonk serieus, maar Helos kwam zijn afspraken niet vaak na... behalve als hij ze belangrijk vond.
Danger

Danger

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 8:09 pm

Danger gromde zacht, en rende weg. Hij wist niet waarom, maar dat maakte hem ook niks uit. Hij begon iets sneller te rennen, en verdween uiteindelijk in de verte.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyzo apr 12, 2009 9:52 pm

Maarten vloog over het gebied.Hij zag net dat Danger wegrende en Helos wegvloog.Hij rolde met zijn ogen en landde op een plekje.Hij keek rond en legde zich languit op de grond.Hij deed zijn ogen snel dicht.
Thane

Thane

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptyma apr 13, 2009 10:36 am

Blitzy ging Helos achterna en hield een fire Blitz klaar! En na en lange tocht zei hij:"Ik geef niet op!"
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Emptydo apr 16, 2009 10:41 pm

Blaze zag een Salamence liggen op de open plek en wilde er naartoe stappen. Ze schrok echter van een geluid achter zich en vuurde per ongeluk een Shadowball af op de salamence. Ze zag wat ze had gedaan en sprong ervoor voordat de shadowball de salamence kon raken. Ze vloog door de klap achteruit tegen een grote steen. 'Was het die klap wel waard? Liever die klap dan dat die Salamence woedend op mij zou worden.' Ze probeerde recht te staan, maar haar ogen gleden toe, ze probeerde ertegen te vechten maar het lukte niet. En dan werd alles zwart...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op deze onbekende plek   Nieuw op deze onbekende plek - Pagina 3 Empty

Nieuw op deze onbekende plek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuw leven, een nieuw begin en een nieuwe start.
» Fade in..
» een onbekende pokemon....
» een onbekende pokemon....
» een onbekende pokemon....(deel 2)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-