Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 een onbekende pokemon....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptyzo maa 14, 2010 10:08 am

DG zweefde wat rond, zoals hij bijna altijd deed als hij in pokerpg was. toen kwam hij aan in de Muddy Swamp, hij keek naar de maan "volle maan..." fluisterde hij. Toen zag hij een silhouet dat erg op een mens leek. een mens? ik dacht dat die uit pokerpg verdreven waren? dacht DG en ging snel achter een boom, om te kijken wat het wezen aan het doen was. Het wezen deed niets...het stond daar maar alleen maar. Vaag kwam DG dat silhouet bekend voor...maar hij wist niet meer waarvan. Toen draaide het wezen zich om en keek in de richting van DG. het wezen mompelde wat, DG verstond iets als...kom tevoorschijn...maar DG kon zich vergist hebben en dus bleef hij achter de boom, toen hoorde hij het wezen roepen "NU!" en toen vernietigde een krachtige Shadowball de boom. DG had door dat hij ontdekt was en zweefdde snel weg. wat was dat voor een wezen? een pokemon? maar waarom ziet hij er dan uit als een mens? dacht DG verschrikt, en toen stond het wezen opeens voor 'm. nu kon DG het wezen goed zien, het zag er inderdaad uit als een mens,maar het had een cape om en hij kon een zwarte huid zien, maar rode ogen... "wat..wat ben jij?" vroeg DG stamellend. Het wezen zei niets. DG voelde zich heel ongemakkelijk, maar was niet bang. "wat ik ben...gaat jou niets aan Spiritomb...." zei het wezen met een dreigende stem. en hij vuurde weer een Shadowball op DG af, deze raakte 'm heel hard "waarom wil val je me aan?" vroeg DG op z'n toon van wat bezielt je in godsnaam? "ik ben ervoor gemaakt..." fluisterde het wezen en toen vuurde hij nog een Shadowball af, deze kon DG net ontwijken. "ben je soms lid van Lustro?" voeg DG. "Lustro, wie zijn dat?" vroeg het wezen en vuurde een sterke Dark Pulse af DG schrok kent hij Lustro niet? maar waaarom valt hij me dan aan? "als je wilt vechten, kom dan maar op..." zei DG vastberaden en vuurde toen een sterke Shadowball af, maar het deed het wezen niets "wa..wat?" zei DG. "fufufu" het wezen lachte "jou zwakke aanvallen kunnen niet op tegen mij" en toen vuurde het wezen eerst een flammenwerper, daarna een thunder, toen een blizzard en daarna een leaf storm op DG af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptywo maa 17, 2010 8:02 pm

Sora liep maar door, dit was een plek waar ze niet graag was. ''Yak,'' zei ze en trok haar poot op. Ze was in een grote modderpoel gaan staan en nu zat haar hele pootje onder. ''Bah ik wil hier zo snel mogelijk weg. Hoe ben ik hier eigenlijk geomen?'' Ze trok een vragende kop.
Plots herrinerde ze zich dat een Rattata haar de weg wees. ''Dus hij...!'' riep ze kwaad. Haar ogen kregen een kwade blik. Het had alleen geen zin om kwaad te worden als ze alleen is. Plots hoorde ze een enorme knal en schrok uit haar gedachten. ''Wat krijgen we,'' zei Sora en rende op de plek af waar het geluid vandaan kwam.
Ze rende, maar het ging haar een beetje te sloom. Haar pootjes bewogen al snel, en er was nog geen rede om te stoppen. Sora zag een Spiritomb en keek verbaasd opzij, alleen was ze vergeten om te stoppen met rennen en knalde tegen een boom aan. ''Aww, dat doe ik dus nooit meer,'' zei ze en stond op. Even wankelde ze, maar ze redde het om te blijven staan.
Sora keek naar de Spiritomb en zag bij hem een zwarte schim staan. Deze vuurde 4 aanvallen af die vrij sterk leken. De Spiritomb leek te blijven zweven, maar Sora kon het niet aanzien. Met haar kleine pootjes sprintte ze naar de Spiritomb en beukte hem gauw opzij, weg van de aanvallen. ''Ben je nou helemaal gek geworden!'' riep ze uit en besefte dat ze een beetje grof was. Ze wilde zich wel voorstellen, maar eerst die pokémon, als het een pokémon was,uitschakelen. Sora draaide zich om en gaf een grom naar het vreemde wezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptywo maa 17, 2010 8:15 pm

dit is het einde.. dacht DG. toen werd hij opzij gebeukt door een growlithe die hij niet kende, deze growlithe zei: "''Ben je nou helemaal gek geworden!" en DG besfte dat het tegen het wezen was. "ik zou'm maar niet uitdagen..."zei DG nog toen de Growlithe een grom gaf naar het wezen.

het wezen bleef staan. "een andere pokemon?" zei het wezen. "net wat ik nodig had.." zei het wezen en vuurde een hydro pump op de growlithe af.

DG zag dit en stuurde de Hydru pump snel terug naar het wezen met een streke psychic, toen de hydro pump het wezen volop raakte, deed het het wezen niets. "dwazen..." zei het wezen "denken jullie nou echt dat jullie het op kunnen nemen tegen mij, Humanu de pokemon die gemaakt is om in oorlogen gebruikt te worden?!" riep het wezen, en vuurde een sterke dragon rage af. zo te zien kent ie alle aamvallen... dacht DG en heeft hij geen zwaktes...hoe kunnen we 'm ooit wat schade doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptywo maa 17, 2010 8:32 pm

Het rare wezen dat voor Sora stond vuurde een Hydro Pump af. Hier kon de kleine Growlithe niet tegen op, want dat was haar zwakte, water. Snel deed de Spiritob een Psychic en de Hydro Pump wendde zich tot het wezen. Deze raakte, maar het deed hem vrijwel niets. ''Wat...Wat ben jij?'' riep Sora geschrokken uit. Verbaasd keek ze naar de Dragon Rage die op hen af kwam.
Snel sprong ze opzij, nietwetende wat de Spiritomb deed, maar wat zij deed wist ze wel en ze vuurde een krachtige Flamethrower af. Helaas kon ze geen Fire Blast afvuren, maar dat maakte in deze situatie niets uit.
Sora kreeg een idee, waarom sprong ze niet gewoon ergens waar het wezen haar niet kon zien? Ze hief haar kop op en zag een enorme tak over haar heen bungelen. Perfect! dacht ze en ze sprong erin. Ze verdween in de schaduw in de hoop dat het wezen haar niet kon zien. Vlug zocht ze de Spiritomb, om te zien waar die was en wat hij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptywo maa 17, 2010 8:57 pm

Toen de Dragon Rage op ze afkwam hoorde hij de Growlithe zeggen "wat..wat ben jij?" en toen ontweek deze de Dragon Rage, DG kon deze nog maar net ontwijken. hij zag dat de Growlithe een Flamethorwer op het wezen afstuurde, maar deze boog 'm af door een psychic. Toen zag DG dat de Growlithe keek naar een laag hangende tak. DG kon al radebn wat deze ging doen, en dus probeerde hij het wezen in een positie te krijgen, waardoor de Growlithe deze kon raken. "he Humano, als je zegt dat je zo'n krachtige pokemon bent, waarom kom je dan niet naar me toe, in plaats van je op een afstandje te houden?" vroeg DG brutaal. "WAT?! hoe durf je?!" en toen sprintte de pokemon op DG af. behoorlijk snel vond DG. toen hij vlakbij DG was zei hij met een ijskoude stem: "laat ik je een geheimpje verklappen Spiritomb...en Growlithe...ik ben eigelijk een mens, maar door een uit de hand gelopen dna experiment ben ik in een pokemon veranderd...ze wouden namelijk weten of er een manier was om pokemon genen met mensen genen te kruisen...dus ging ik in de machine staan, toen gebeurde er een explosie...en was ik, Humano de onverwoestbare pokemon geboren HAHAHA!!" Humano lachte manikaal. DG keek ondertussen of ie de Growlithe zag en gaf een teken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptydo maa 18, 2010 7:29 am

De Spiritomb had blijkbaar een plannetje bedacht. Sora keek hem aan, terwijl het wezen op hem afrende. Deze brabbelde dat hij eigenlijk een mens was, maar dat er iets misging bij een expiriment.
De Spiritomb gaf een soort teken en Sora sprong uit de boom. Met een grote snelheid ging ze op Humano af, die geen idee had wat hem overkwam. Ze deed een bite en beet hem in zijn schouder. Sora beet zo hard ze maar kon en liet los, vervolgens schoot ze weer een Flamethrower op hem af. Zou dat wel genoeg zijn? vroeg ze zich af.
Ze keek opzij naar de Spiritomb en knikte zachtjes. Hij had een goed plan bedacht en hopelijk zou dat ook werken. Geschrokken draaide de Growlithe haar kop terug. Ze mocht haar concentratie niet verliezen anders kon dat ding haar aanvallen en dan was Sora er geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptydo maa 18, 2010 3:13 pm

Toen zag DG dat de Growlithe uit de boom sprong, en Humano keihard in z'n schouder beet, en daarmee ook een gat in z'n cape. hij hoorde Humano grommen.Toen werd hij overompelt door de Flamethorwer. "aah..." Humano greep naar z'n schouder, die heel erg geraakt was door de Flamethorwer. "jij kleine..." toen werd alles donker...zo donker dat DG niets meer kon zien. Hij hoorde Humano zachtjes lachen "fufufu...jullie durven wel heel veel zeg...." DG hoorde Humano's stem van alle kanten komen. "maar nu is het over...." toen werd het heel koud, en begon het te waaien. "welnu, Spiritomb en Growlithe....voel de kracht van mijn speciale aanval...DARK AURA!!!". Toen leek het net alsof DG in een achtbaan zat. Hij zag allerlei dingen die hij niet wilde zien, en z'n slechtste herinneringen kwamen boven...hij zag de beelden van Niflheim....de beelde van toen hij erg ziek was...toen zag hij hoe z'n ouders vermoord werden door...Humano?! dus hij... dacht DG. Toen was het over. DG voelde zich erg zwak. "jij....jij hebt m'n ouders vermoord..."kon DG nog uitbrengen. Humano lachtte "natuurlijk! wat dacht je dan Auroros?" DG hoorde dit, toen keek hij of hij de Growlithe ergens zach, en toen belandde hij op de grond en ging terug in z'n steen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptydo maa 18, 2010 4:43 pm

Sora zag dat haar aanvallen raak waren en hoorde Humano iets mompelen. Vanaf dat moment werd het zwart voor Sora's ogen. Plots zag ze weer hoe ze uit haar roedel werd verstoten, hoe haar ouders haar de rug toekeerde. Ze kreeg tranen in haar ogen,''Nee stop! Ik wil dit niet meer zien, ik wil dit niet meer meemaken!'' riep ze uit terwijl de tranen over haar wangen stroomde.
Opeens werd het weer zwart en Sora keek overal om zich heen. Nergens was Humano te bekennen, tenminste Sora zag hem niet. Wel zag ze de Spiritomb weer staan, de grond werd weer normaal en het licht van de maan verscheen weer. De Spiritomb kwam weer op de grond terecht, maar keerde terug in zijn steen.
Sora schrok, ging hij nou weg midden in een gevecht? Ze keek verontwaardigd naar de steen, terwijl ze zoekend om zich heen keek naar het vreemde wezen. Het was nergens te bekennen. ''Is hij weg?'' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptydo maa 18, 2010 5:08 pm

DG kwam weer uit z'n steen hij heeft m'n ouders vermoord....hij heeft gewoon m'n ouders vermoord......en hoe weet hij m''n echte naam? DG werd opgeschrikt door de Growlithe, die zei: ''Is hij weg?'' DG keek naar de Growlithe. "nee....hij is hier....ik voel het.." en toen zach hij de licht trillen, en kwam Humano tevoorschijn "haha....hoe vonden jullie dat...ik heb jullie je diepste angsten en vreselijkste herineringen laten zien, Sora en Auroros..." zei Humano. "jullie kunnen me niets doen nu...hahaha...." en verdween in een wolk van zubats, die opsteeg, en in de donkere nacht verdween.... "we moeten ze volgen!" riep DG naar Sora, hij wou koste wat het kost afrekenen met Humano, omdat hij z'n ouders het vermoord.
(heeft haat aan insparitieloosheid xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptydo maa 18, 2010 5:20 pm

Sora zag Humano weer te voorschijn komen. "haha....hoe vonden jullie dat...ik heb jullie je diepste angsten en vreselijkste herineringen laten zien, Sora en Auroros..." zei Humano. "jullie kunnen me niets doen nu...hahaha...." Humano verdween in een wolk van Zubats.
Sora kon het niet meer verdragen, ze had weer voor zich gezien hoe haar familie haar achterliet. Ze begon te snikken, maar hief toen haar kop op. ''Kom terug!'' schreeuwde ze het uit. Hij zou ervoor moeten boeten dat ze haar verleden weer terug zag.
''We moeten ze volgen,'' klonk het achter haar, DG was inmiddels weer uit zijn steen gekomen. Bij dit te horen dacht Sora geen twee keer na en ze begon te sprinten. Waarschijnlijk zou hij wel achter haar aankomen, maar dat maakte haar niks uit, Humano krijgen was het enige dat telde!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptydo maa 18, 2010 5:37 pm

DG zag aan de Growlithe dat ze hetzelfde het gezien als hij, aangezien ze meteen de sprint erin zette. DG zweefde de Growlithe snel achterna. hij zweefde op volle snelheid. toen ze bij een open plek aankwamen vuurde hij een Shadowball af naar de wolk zubat, dat deze volop raakte, waardoor deze trilde, en toen neerstorte op de open plek. Eenmaal daar aangekomen, zag hij dat de zubats een vorm aannamen, en toen stond Humano daar. "dwazen..."zei Humano. "als jullie zo graag me willen tegen houden...kan dat...kom naar een door mensen gebouwd bouwwerk....ik wacht op jullie daar... en vergeet vooral niet om wat vrienden mee te nemen....hoe meer zielen hoe meer vreugd....HAHAHAHA..." en veranderde in een Zwarte Scizor en verdween met volle snelheid de nacht in. "een door mensen gebouwd bouwerk... misschien de aboned factories?" vroeg DG aan de Growlithe
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Emptydo maa 18, 2010 6:01 pm

Sora zag DG achter haar aan zweven. Deze vuurde een Shadow Ball af en raakte het groepje vliegende pokémon, ze stopte en namen de vorm van Humano weer aan. "dwazen..."zei Humano. "als jullie zo graag me willen tegen houden...kan dat...kom naar een door mensen gebouwd bouwwerk....ik wacht op jullie daar... en vergeet vooral niet om wat vrienden mee te nemen....hoe meer zielen hoe meer vreugd....HAHAHAHA..."
Sora huiverde van de lach van Humano, die lach was om bang van te worden. "een door mensen gebouwd bouwwerk... misschien de aboned factories?" Hoorde Sora DG zeggen. Hij kon natuurlijk gelijk hebben, maar wat bedoelde Humano met wat vrienden?
Ze keek vragen naar DG,'' Wat bedoeld-ie nou met :wat vrienden?'' Ze keek weer naar de plek waar de Scizor verdween. ''Wacht maar, ik krijg je wel,'' mompelde ze en ze gromde in die richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




een onbekende pokemon.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....   een onbekende pokemon.... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

een onbekende pokemon....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» een onbekende pokemon....
» een onbekende pokemon....(deel 2)
» De grot naar het onbekende..
» Nieuw op deze onbekende plek
» BAD! pokemon xD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-