Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!   Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Emptywo apr 15, 2009 10:02 am

De dove Blitzy had een missie die belangerijker was dan ooit: De hoogste en de meest gevaarlijkste berg van de cold ruins beklimmen! En niemand heeft ooit de top behaald! Iedereen die de berg ging beklimmen werd nooit meer teruggezien! Zelfs de vlieg types haalden de top nooit. Toen Blitzy bij de cold ruins was dacht hij aan alle gevaren die er waren:"Sneeuwstormen,lawines, gevaarlijke kloven,extreem lage temperatuur en misschien nog een bewaker bij het kristal! En Helos die me vast en zeker achterna zit
Blitzy keek naar boven en zag.....

Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Sneeuwberg
De bergen. Hij zag al een paar dode pokemon die de beklimming niet overleefden. En hij ontweek net op het nippertje een kloof. En klom verder. Maar het was heel onhandig omdat hij niets kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!   Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Emptywo apr 15, 2009 5:27 pm

Krew stond op een afstandje naar Blitzy te kijken. Wat was die Chimchar aan het doen? Ze kwam voorzichtig dichterbij, en bleef naar Blitzy kijken. Hij zou toch niet...? Snel ging Krew achter Blitzy aan, maar deed dat zo onopvallend mogelijk. Maar toch vroeg ze: "Wat ga je doen?", niet wetend dat Blitzy doof was. Maar hoe kon ze dat nu weten? Zij wist helemaal niks van het vloekgebeuren, en daarom wachtte ze op een reactie, die waarschijnlijk niet zou komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!   Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Emptywo apr 15, 2009 5:37 pm

Blitzy voelde iemand aankomen en deed van schrik een flame punch die gelukkig miste. En deed een gebaar van :" O, srry" En tekende in de sneeuw:"ik ben doof en beklim de berg voor het kristal van de eeuwie horenheid te vinden. En opeens keek Blitzy naar boven en zag........REGICE! En liep ernaartoe met een gebaar:"Hee! Wacht! Ik wil iets aan je vragen." Maar Regice verdween en Blitzy merkte dat hij veel geluk heeft gehad. Hij is net naast twee afgronden gelopen en heeft bijna een lawine veroozaakt die krew zou aanvallen.En hij klom moedig verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!   Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Emptywo apr 15, 2009 5:44 pm

[Je bent doof dus kan praten ;3 Dat wou ik ff zegen en ga weer xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!   Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Emptywo apr 15, 2009 5:54 pm

Achi schreef:
[Je bent doof dus kan praten ;3 Dat wou ik ff zegen en ga weer xD]

(een dove hoort niets dus hij verstaat zijn zelf dus niet dus een dove praat (bijna) nooit)
En toen kwam regice naar Blitzy af en schopte (met zijn arm) tegen ijs. Toen kwam er een lawine naar beneden. Blitzy dacht toen :"Wat? Nheeee! ik heb zoveel moeite gedaan om naar hier te komen en nu onder een lawine graken zeker? maar het was hopeloos. De lawine kwam dichter en dichter Blitzy dach:"Mijn laatste uur heeft geslagen en de lawine raakte Blitzy. Alles werd toen zwart.
....Is dit het einde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!   Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Emptywo apr 15, 2009 6:03 pm

(Een dove kan zichzelf wel horen. Praat maar eens. Je hoort jezelf lager dan de andere mensen je horen. Dus als je doof bent, denk ik wel dat je jezelf kan horen. Maar dan klinkt je stem veel lager dan normaal... en als ik dit moet uitleggen, moet ik echt 'biologieles geven' XD (En nee, niet die biologieles) Razz)

Krew schrok, en sprong achter Blitzy aan. Ze rende mee met de lawine, tot deze stopte, en zocht vervolgens naar Blitzy. Toen ze hem gevonden had, haalde ze de sneeuw van hem af, en keek de Chimchar aan. Krew wou iets vragen, maar als Blitzy zijn ogen dicht had, kon hij natuurlijk niet weten wat ze vroeg. Ze schudde daarom zachtjes aan Blitzy's arm, in de hoop dat hij nog bij bewustzijn was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!   Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Emptywo apr 15, 2009 6:05 pm

Blitzy werd wakker! En keek verbaasd naar Krew! Hij sprong daarna direct uit zijn handen En liep verder. Naar de top en viel bijna in een kloof. En liep verder na lawines te ontwijken en kloven en na tientallen keer Regice te zien was hij eindelijk bij de top! Er was een grot op de top met helemaal ver een lichtschijnsel. Blitzy liep ernaartoe maar opeens trilde de sneeuw. een stuk van grot kraakt af maar Blitzy sprong opzij en liep naar het kristal. Maar toen hij bij het kristal was schoof het achteruit en regice kwam tevoorschijn en die zei:"WAAROM WAAG JIJ HET OM DE HEILIGE GROND TE BETREDEN?!" Blitzy moest iets doen ezn de enige manier was.......afleiden. Blitzy was niet sterk genoeg voor te uitschakelen. Regice riep toen op een kil toontje:"JE ZAL HET ZELLFDE LOT ONDERGAAN ALS DIE ANDERE DWAZEN DIE HIERNAARTOE ZIJN GEGAAN!" En Regice deed een icebeam op Blitzy die hij wist te ontwijken. Blitzy sprong achter een rots en maakte een chimchar uit sneeuw. De schaduw van de sneeuwchimchar had regice gezien en deed daarop een ice beam. Maar Blitzy kroop boven regice weg en Regice had Blitzy gezien. Hij stopte een arm in de grond en 1 centmeter van Blitzy kwam er een vlijmscherp stuk ijs uit de grond. Blitzy sprong achteruit pakte het kristal. Opeens gloedie het kristal. een blauwe straal kroop in Blitzys oor en.....Blitzy kon weer horen! En hoorde regice roepen:"DWAAS! NU ZUL JE VOOR EEUWIG BEVROREN BLIJVEN!" En hij deed een gigantsche ijstraal op Blitzy! Maar opeens lichtte Blitzys ketting op en een kleurrijk schild kwam rond Blitzy heen. "Eeen bovenatuurlijke kracht beschermt me!" Zei Blitzy! En er kwamen geesten van Infernapes uit Blitzys ketting! En eentje zei:"Je moet hier weg" En de grot stortte in! Blitzy vloog uit de grot en rende en rende voor zijn leven van de lawine weg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!   Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op zoek naar het kristal van de eeuwige horenheid!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op zoek naar pleegouders
» Op zoek naar een vuursteen..
» Op zoek naar iemand
» Op zoek naar een Partner..........
» op zoek naar heatran

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-