Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Verkennen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Verkennen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen   Verkennen - Pagina 2 Emptydi mei 26, 2009 5:29 pm

Houndoom knipperde vaagjes, en probeerde uit te puzzelen waar Levy het nou precies over had. Heh? Ze bleef er niks van snappen. "Uhm, Achi? Zou jij het nogmaals aan mij willen uitleggen?" vroeg ze fronsend. "Ik snap echt niet waar Levy het over had..." Houndoom keek vaagjes naar Achi. Hij zou eigenlijk wel moeten weten waar Levy het over had, niet? "En wie is dat Freeze persoon?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Partner: Wihie, nee dus.

BerichtOnderwerp: Re: Verkennen   Verkennen - Pagina 2 Emptydi mei 26, 2009 6:15 pm

Achi keek dom naar Houndoom het wat duh normaal dat ze het neit zo snappen. Hij keek nog naar levy die wegrende. "Ehh het begon gisteren." Zei hij dom en hij begon met zijn verhaal over wie Freeze was. "En toen bleek het dat ze Darksider waren."Eindigde hij uiteindelijk en hij keek blji naar houndoom. "Oja freeze was die Froslass."
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Partner: Hate me.

BerichtOnderwerp: Re: Verkennen   Verkennen - Pagina 2 Emptydi mei 26, 2009 6:36 pm

"Ah, ik begin het een beetje te snappen..." zei Houndoom, alhoewel ze het nog steeds aardig vaag vond. Ze grijnsde even. "Het is al weer aardig lang geleden dat ik je voor heet laatst zag..." zei ze fronsend. "Dus, hoe is het ermee?" vroeg ze met een klein glimlachje. Ze hield haar kop scheef, en keek met een vage blik naar Achi. Wauw, ze had echt nooit gedacht dat hij zo serieus kon zijn... Tenminste, in haar herinneringen was hij altijd erg hyper geweest...
http://pmddawn.forumotion.com/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Verkennen   Verkennen - Pagina 2 Empty

Verkennen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» verkennen