Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Harry Potter and the Half-Blood prince

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Harry Potter and the Half-Blood prince Empty
BerichtOnderwerp: Harry Potter and the Half-Blood prince   Harry Potter and the Half-Blood prince Emptydo jul 16, 2009 2:06 am

Jaah de nieuwe film is uit! Very Happy En omdat ik jarig was ben ik erheen geweest ^^ Ik wil een paar dingetjes zeggen over de film, maar ik zal niet teveel verklappen Wink
Mensen die iets verwachten dat op het boek lijkt zullen teleurgesteld zijn. Ze hebben bijna alles veranderd. Wel een leuke toevoeging is de aller eerste scene, waarin je de Dooddoeners bezig ziet.
Een nutteloze toevoeging vond ik de scene in het moeras. I.p.v. dat Rufus Schobbejak, de Minister van Toverkunst, langskomt, komen er een stel Dooddoeners. Dit vind ik een nutteloze aanpassing.
Ook jammer is dat je weinig ziet van de relatie tussen Harry en Ginny. Eén klein kusje, waarvan Ginny ook nog iets zegt waardoor het klinkt alsof ze het geheim gaan houden Neutral Ja, natuurlijk zijn er ook verliefde blikken Razz
Een van de ergste minpunten is het feit dat de nieuwe minister en Bill, Ron's oudste broer, helemaal niet lijken te bestaan in de film. Er word niks over ze gezegd, en ze komen ook niet in beeld, helaas.
Gelukkig hebben ze Hermelien dan wél goed in beeld gebracht. Dat Ron niet doorheeft dat ze verliefd is! O,o

Okay, genoeg punten opgenoemd? Razz Dan komen hier de belangrijkste punten:
Spannend? +
Romantisch? +
Komedie? ++
Vergeleken met het boek? -
Cijfer? 8-
(Dit is gebaseerd op mijn mening ^^)
En nu jullie mening! =D Vragen mag je ook stellen, maar ik ga niet alles verklappen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Ayelinn

Ayelinn

Vrouw Aantal berichten : 335
Leeftijd : 29
Registration date : 13-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Status: Gezond
Partner: Love only hurts.

Harry Potter and the Half-Blood prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter and the Half-Blood prince   Harry Potter and the Half-Blood prince Emptydo jul 16, 2009 7:41 am

Ik ben gisteren ook heen geweest. Maar de film loopt helemaal niet cinchroom (ofzo) met het boek. Er zaten heel veel dingen in waarvan ik dacht WTF. Hij is wel heel leuk. Ik vond dat moeras en de ontploffing van het kraaiennest van de Wemels eigenlijk ook nutteloos. Het was te vaag gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lylatlegend.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Harry Potter and the Half-Blood prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter and the Half-Blood prince   Harry Potter and the Half-Blood prince Emptydo jul 16, 2009 5:37 pm

Jah idd. En nu vraag ik me ook af hoe ze dan met de 7e film aan de slag gaan. Als het Nest is afgefikt, waar is dan het hoofdkwartier van de Orde? O,o Als ze nog meer hadden aangepast, leek het helemaal niet eer op het boek! EN WAAROM HEBBEN ZE LEVICORPUS WEGGELATEN? Ik had zo graag willen zien hoe Ron ondersteboven boven zijn bed hing! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Harry Potter and the Half-Blood prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter and the Half-Blood prince   Harry Potter and the Half-Blood prince Emptyma aug 10, 2009 2:55 pm

Ik hadt hem gezien.
het gaat nu meer om romantiek dan om de actie en das jammer
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Harry Potter and the Half-Blood prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter and the Half-Blood prince   Harry Potter and the Half-Blood prince Emptyma aug 10, 2009 4:28 pm

Ik vind dat juist helemaaaaaal niet O,o Wat ik heb gelezen is véél meer met romantiek dan de film. Ginny geeft Harry een mini-kusje! Oké, Hermelien is wel echt jaloers enzo... En Ron zoent ook echt met dat andere mens x'3 Maar toch is het niet heel veel romantiek Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Harry Potter and the Half-Blood prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter and the Half-Blood prince   Harry Potter and the Half-Blood prince Emptyma aug 10, 2009 4:33 pm

wel hoe ze flirten?
maar heb jij het laatste boek gelezen?
ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Sunset
Gestorven
Sunset

Vrouw Aantal berichten : 50
Registration date : 12-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 Jaar.
Status: Gestorven
Partner: Goodbye, my lover...

Harry Potter and the Half-Blood prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter and the Half-Blood prince   Harry Potter and the Half-Blood prince Emptyza nov 21, 2009 2:17 pm

Omg. Ik heb hem gisteren gezien en ik vond hem pikvaag.
Maar wel leuk. :] Draco malfidus is echt een watje. Dat Voldemort hem een opdracht gaf, zeg. -.- Hij durfde niet eens perkapoep te vermoorden.

Professor Sneep ziet er in deze film hipjes uit xD
En ik haat die oude/nieuwe leraar die zo vaag doet. Fak hem.
Voldemort was schattig als kind xD

En in deze film is er niet eens een favoriete personage van me dood gegaan! :3
Want, hebben jullie dat ook, dat al jullie favo's dood gaan? Ik wel -.-

Bellatrix von detta vermoorde Serius Zwarts *huil*
''I've killed serius Black! I've killed serius black! ''
Ja, nu weten we het wel xD Harry Potter and the Half-Blood prince Icon_sad
En Lupos word in het laatste deel vermoord door Antonin Dolochov *waaah*
Lupos is cool. grom. zeker in dit deel. :3

Hagrid gaat niet dood, gelukkig. Hij is cool. OMG dat stuk dat hij dronken is samen met die leraar XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Harry Potter and the Half-Blood prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter and the Half-Blood prince   Harry Potter and the Half-Blood prince Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Harry Potter and the Half-Blood prince

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Half Alive

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-