Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Opzoek naar Moeder

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 1:01 pm

Miracle kwam rustig aanvliegen hij lande op een eiland midden in zee.hij zocht zijn moeder.Hij gaf een Gil. wachtend of Dustfire zou komen.hij zag andere pokemon aan het strand komen.hij keek wat rond en wachte op zijn moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 1:09 pm

Dustfire vloog zo snel ze kon het gebied binnen. Ze was bezweet en wou gaan landen om weer op krachten te komen, maar toen hoorde ze miracle roepen. Snel vloog ze naar de zeen en landde voor miracle.
''Miracle, wat is er?'' Vroeg ze, nog hijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 1:21 pm

"mamaah!" Zei Miracle Rustig. hij liep naar Dustfire toe."Wat is er aan de hand?" Vroeg Miracle. hij keek zijn moeder aan.ze was helemaar bezweet.Miracle keek nog wat rond. en zag allemaal rook bij ene berg komen."Mam. er is brand daar op de berg. een zwarte rook lucht die verstikkend kon zijn dreef naar zee."Mam wat gebeurt hier dit is geen gewoon bos brandjes!" Riep Miracle beetje bang. hij hadt hier nog nooit zoiets gezien mischien waren het die wezens op 2 benen die recht op liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 1:31 pm

Toen Dustfire uitgehijgd was begon ze te antwoorden.
''Het zijn... mensen.. er zijn mensen die het gebied inkomen. Pokerpg mag niet ontdekt worden..
Ze zullen pokemon gaan vangen, en ook de beschermers. en als die er niet zijn, komen er rampen, Miracle. De legendarische pokemon zijn diegenen die dat tegen houden, maar de mensen zien dat niet.. Aardbevingen,orkanen, allemaal natuurrampen zullen niet meer gestopt worden...!'' Zei Dustfire paniekerig.
Ze dwong haarzelf om wat rustiger te worden. ''Het moet voorkomen worden.'' Zei ze. ''De mensen overnachten nog in de bergen, maar over een paar dagen zullen ze aankomen in het gebied'' Zei ze daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 1:34 pm

"Mam we moeten ze weg jagen echt waar ik sta niet toe dat de andere legies worden gevangen!" Zei Miracle een beetje boos. hij schoot een hydro pump de lucht in.hij was stom bezig zo zou hij gevonden worden maar goed dat zou hij ze persoonlijk kunnen aanvallen."mam wat moeten we tegen ze doen. zo meteen vangen ze mij. of nog erger Jou" Zei Miracle snikend. hij keek rond de rook werdt steeds erger en miracle dee toen de rook dicht bij was een wind vlaag. de rook was gelijk weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 1:38 pm

''De rook zal zo stoppen, als ze het vuur doven en verder trekken. We moeten maar afwachten tot ze er zijn, en kijken wat ze doen.'' Zei Dustfire zenuwachtig. Voordat de hydro pomp te hoog kwam deed ze er een vlammenwerper op zodat het water verdampte. ''Rustig, anders vinden ze ons, en dat is juist wat er niet moet gebeuren'' Zei Dustfire waarschuwend, maar niet al te streng. ''We moeten rustig blijven, en proberen de mensen eerst te verjagen zonder te veel geweld. Stel dat er pokemon jagers tussen zitten. En die willen juist graag sterke pokemon. Verschuilen is de eerste optie. als ze geen zeldzame pokemon zien, zullen ze gouw weer weg zijn.'' Ze dacht aan net bij de bergen. Ze hadden haar al gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 1:42 pm

"Mam We zullen alle legendariche moeten verstoppen!" Riep Miracle. Zonder teveel geweld zei zijn moeder. "Mam wat moeten we doen als ze jou tepakken krijgen zal ik je redden!" Riep Miracle Met een Traantje in ze oog.Miracle zou woedend worden als zijn moeder gevangen zou worden elke pokemon die gevangen werd zou hij proberen tebevrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 1:45 pm

''Precies goed, miracle. zo hebben ze minder kans om ontdekt te worden, ze moeten hun taak kunnen blijven volgen'' Zei Dustfire en knikte. ''Als ze mij te pakken krijgen?'' vroeg ze met een grijns. ''Ik kan ze wel aan, hoor, ik ben niet voor niks de beschermer.'' Zei ze nog steeds grijnzend. maar toen verdween haar grijns. ''En als ik wel in de problemen zit, zal ik het je laten weten, oke? maar niet komen voordat ik je roep. Stel dat jij ook gevangen wordt... we moeten voorzichtig doen, Miracle. anders wordt het een ravage'' Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 1:51 pm

"Oke Mam!" Riep Miracle."Moet ik nog legies op zoeken om tezeggen dat ze zich moeten verstopen mam?"Vroeg Miracle hij vloog toen wat rondjes en keek of de rook op hield dat hield het. de tijd zou weldra dicht bij komen de tijd dat pokemons uit moesten kijken zelfs in dit gebied. voor de Mens. De mensen stonden er om bekend in vroegere eeuwen dat ze de pokemon wouden onderdrukken. maar dit zou miracle niet toestan en Dustfire denk hij ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 2:00 pm

''Dat is goed. Het is nu het belangrijkste dat alle pokemon te weten komen dat er mensen hier naartoe komen, zodat ze niet verrast worden.'' Zei Dustfire. Dustfire keek om zich heen. niets of niemand te bekennen.
Hier kunnen we verder ook niets meer doen. Weetje wat alleen jij kan doen? de pokemon in de zee waarschuwen. doe jij dat eerst?'' Vroeg Dustfire, maar wachtte niet op antwoord. De tijd drong, en ze moest weg.
Ze steeg op en keek nog naar Miracle. ''Waarschuw vooral Kyogre, manaphy en phione. Als je die gewaarschuwd hebt, zullen die de water pokemon het verder vertellen en kan jij weer verder'' Zei ze. en vloog weg. ''Ik reken op je!'' Riep ze nog, en verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Emptywo aug 12, 2009 2:01 pm

"Oke mam!" Riep Miracle hij vloog ook weg

(inspratie loos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Opzoek naar Moeder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar Moeder   Opzoek naar Moeder Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Opzoek naar Moeder

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Opzoek naar Force..
» Opzoek naar Karai
» Opzoek naar zusjelief...
» opzoek naar een antwoord
» opzoek naar articuno.....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-