Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Empty
BerichtOnderwerp: Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen.   Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Emptyza aug 15, 2009 8:37 pm

Dustfire vloog naar het Crystal lake. Ze wou Blitzy spreken, en had geen idee waar hij kon zijn en waar ze hem moest roepen, maar besloot maar bij het crystal lake te blijven staan. Hier was het overzichtelijk en meestal niet gevaarlijk. Ze landde op een steen en gaf een luide roep naar Blitzy. ''Je moet komen, blitzy. je begreep het niet..''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen.   Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Emptyza aug 15, 2009 8:44 pm

Blitzy kwam aanlopen. Hij glimlachde naar Dustfire. 'Wat is er?' zei hij nogal vrolijk. Hij was kennelijk in een goede bui.

[sorry,korte post!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen.   Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Emptyza aug 15, 2009 8:52 pm

Dustfire slikte. ''Blitzy... ik moet... ik moet je iets vertellen..'' Zei Dustfire.
Ze klapte haar vleugels in, en ze keek Blitzy ernstig aan. ''Ik.. ik kan het gewoon niet.. ik bedoel.. met jou zijn..''
Dustfire zweeg even, om Blitzy te laten nadenken, en ging daarna weer verder.
''h-het ligt niet aan jou, echt niet. maar ik denk dat ik toch een verkeerde keuze maakte. want.. ik mis silver nog steeds. ik kan hem gewoon niet vergeten en zal daardoor de hele tijd van slag zijn.. en dat wil ik jou niet aan doen..'' Vervolgde ze en keek naar blitzy, wachtend op een antwoord. hij zou vast heel heftig reageren...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen.   Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Emptyza aug 15, 2009 8:55 pm

Blitzy's glimlach verdween als sneeuw voor de zon. Integendeel. Het leek alsof al het geluk uit hem was weggezogen. Zijn ogen werden groot en waterig. ZIjn mond vertrok,maar de kreet van afschuw kwam nooit over zijn lippen. Hij leek verstijfd. Hij kreeg een hevige pijnsteek in zijn borst. Alsof er iemand een mes in smeet! Vervolgens rolde er een traan over zijn wangen. Zonder nog maar een woord te zeggen,keerde hij zich om en rende weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen.   Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Emptyza aug 15, 2009 9:00 pm

''Blitzy! wacht! '' Schreeuwde Dustfire hem na, maar hij bleef rennen.
''Ik wou je geen pijn doen.. en zelfs dat lukt me niet. Wees blij dat je mn partner niet meer bent, blitz, want ik ben geen goede partner..'' Zei ze zacht, en ookal kon blitzy het niet horen, ze had het moeten zeggen.
Ze gaf een grote zucht en vloog weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen.   Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Amore, ik moet je iets vertellen
» Shadow... ik moet praten...
» Blitzy.....Monferno?! Blitzy's road to evolution.
» Waarom?
» Waarom...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-