Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 trainen...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thunder
Gestorven
Thunder

Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Registration date : 06-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar
Status: Gezond
Partner: single...

trainen... Empty
BerichtOnderwerp: trainen...   trainen... Emptydi sep 15, 2009 9:10 am

Thunder besloot maar weer eens te gaan trainen, sinds ze weer terug is in pokerpg, heeft ze dat zelden nog gedaan. Ze vond het Timerise Forest wel een geschikte plek.
Eenmaal daar aangekomen, Zocht ze naar een wat oudere boom. Ze vond een dode boom, die hol was vanbinnen. Ze liep erop af, ging stevig staan en deed toen bliksemstraal. De boom werd volop getroffen en Thunder was tevreden, maar ze had niet gezien dat er een heel grote tak aan de boom hing, die al erg gevaarlijk boven haar hing. Toen ze bliksemstraal deed raakte de tak langzaam los en viel op Thunder. Nu lag Thunder onder de tak. Moeizaam krabbelde ze overeind en wreef over haar hoofd, waar de tak op gevallen was. Ook deze tak was hol en er kon best een pichu doorheen kruipen. Thunder voelde zich nu erg stom en hoopte dat niemand het gezien had. Om even bij te komen, wilde ze op de tak gaan zitten, maar het ongeluk liet Thunder vandaag niet echt met rust en Thunder zakte door de tak heen. En alsof dat nog niet erg genoeg was, bleef ze ook nog eens vast zitten.
Uiteindelijk kreeg ze zichzelf los en nu zocht ze een stevige steen om op te gaan zitten. Uit eindelijk vond ze die en ze ging even rustig zitten. Ze viel in slaap, maar plotseling werd ze wakker van geritsel in de struiken. "Is daar iemand?" vroeg Thunder. Er gebeurde niets. "Hallo?!?" zei ze nu wat harder. weer niets. "Ach het is vast de wind..."Thunder ging weer zitten en keek wat rond. Toch vond ze het gek en ze besloot maar niet meer te gaan slapen.

ALLEEN POSTEN ALS JE TOESTEMMING HEBT VAN FIORE, IVM EEN VERHAALLIJN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore

Vrouw Aantal berichten : 26
Registration date : 13-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: The darkness is my only friend

trainen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen...   trainen... Emptydi sep 15, 2009 9:40 am

Met snelle passen rende een Roserade door de bossen. Een bliksemstraal had haar aandacht getrokken. Het zag er bekend uit.. Té bekend. Steeds sneller rende ze, en ze verstopte zich in de struiken. Toen iemand vroeg of daar iemand was, grijnsde de Roserade, maar, ze bleef even stil. Toen de Pikachu ging zitten, sprong de Roserade voor haar neus. ''Hallo,'' zei ze rustig tegen de Pikachu, totdat..
''Wacht!'' Riep ze uit. Verbaasd keek ze Thunder aan, ''Je lijkt er zo op..'' Mompelde ze. ''Maar je bent te jong,'' zuchtte ze toen. Ze had Thunder aangezien voor een Pikachu die haar ooit geholpen had. Verbaasd bleef ze haar aankijken, ''Wie ben je dan wel!?'' Vroeg ze, ietwat gefrustreerd. De pikachu die zij kende kwam uit het Lightning district. Een pikachu, die leek zó veel op deze.. ''Ken je het Lightning district?'' Vroeg de Roserade. Fel keek ze haar aan. De pikachu die zíj kende, behoorde tot de familie van de koningin: Het was de dochter van de zus van de koningin, wist de Roserade. Fel bleef ze Thunder aankijken, met haar rozenhand fel naar Thunder toegericht: Eén foute beweging, en zij kon zo een gras-move afvuren op de Pikachu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Gestorven
Thunder

Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Registration date : 06-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar
Status: Gezond
Partner: single...

trainen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen...   trainen... Emptydo sep 17, 2009 8:52 pm

Thunder was geschrokken door de Roserade. Toen ze vroeg wie Thunder was zei ze:"Dat kan ik net zo goed aan jou vragen!" nog steeds een beetje geschrokken. "En ja, ik ken het Lightning district. Mijn nichtje ging daarheen om de missie van mijn oma af te maken. Hoezo wil je dat weten?" vroeg Thunder toen kalm en vol zelf vertrouwen. Ze zat nog steeds op die steen en had al een tijdje geen pijn meer. Nu besefte ze dat die Roserade het geritsel uit de bosjes moest zijn. En eigenlijk was dat een opluchting, want voor het zelfde geld was het een hele zooi pokemon van de darkside of een pokemon deed een verrassingsaanval op Thunder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore

Vrouw Aantal berichten : 26
Registration date : 13-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: The darkness is my only friend

trainen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen...   trainen... Emptydo sep 17, 2009 8:56 pm

''Mijn naam is..'' Fiore zweeg verder, ''Sorry,'' zei ze kalm. Ze was onderweg een blauwogige Pikachu tegengekomen, deze moest de nicht zijn van deze Pikachu, ''The Masked Bandit,'' zei ze rustig, ''Ik heb een tijd in het Lightning district gewoond,'' legde ze uit, ''Ik ben jouw nicht tegengekomen op mijn weg naar dit gebied. Ik heb haar niet gesproken, ik was op de vlucht,'' ze grijnsde even. Ze was al van plan het Lightning district te verlaten, maarja.. Die Arcanine's hadden voor een eerder vertrek gezorgd dan gepland was. Fiore keek Thunder aan. Het voelde vertrouwd, ''Mijn naam is Fiore, ookal houd ik deze liever geheim,'' zei ze toen. Ze keek Thunder aan, en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Gestorven
Thunder

Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Registration date : 06-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar
Status: Gezond
Partner: single...

trainen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen...   trainen... Emptydo sep 17, 2009 9:18 pm

Thunder was nieuwsgierig naar Fiore. Ze wist dat ze nu haar eigen naam moest vertellen, maar Tora had haar gewaarschuwd dat ze tegen niet zomaar iedereen haar naam moest door lullen. Toch voelde ze diep van binnen dat Fiore te vertrouwen was en dat iets zei ook dat Fiore haar erg vertrouwde. Thunder besloot op haar hart af te gaan en haar naam gewoon te vertellen. "Ik ben Thunder...Ik was hier net aan het trainen, al ging dat niet al te best...Maar goed, wat kom jij hier eigenlijk doen?" vroeg Thunder toen. "Ik bedoel eigenlijk waarom je hierheen kwam...en niet ergens anders heen ging?" Thunder besefte pas dat ze niet zoveel tegelijkertijd moest vragen, toen ze het al gezegd had. Ze was ook zo nieuwsgierig, maar dacht dat ze nu waarschijnlijk geen antwoord zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore

Vrouw Aantal berichten : 26
Registration date : 13-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: The darkness is my only friend

trainen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen...   trainen... Emptyvr sep 18, 2009 9:31 am

''Aangenaam, Thunder,'' zei Fiore rustig. Als ze iets wist, wist ze dat je respect moest tonen naar familie van 'The Queen of Lightning', en Thunder was duidelijk familie. ''Mijn verleden is niet belangrijk voor jou,'' zei ze rustig, met een beleefde toon. Ze keek Thunder aan, en grijnsde. ''Hier kwam ik heen.. Puur toeval, denk ik,'' zei ze toen, ''Op de vlucht voor een stel goedgetrainde Arcanines kwam ik hier aan,'' legde ze uit, en ze grijnsde licht. Ze had nog altijd haar masker op, en keek de Pikachu aan, ''Ik moet zo gaan, Thunder, mijn excuses,'' zei ze rustig. Ze wachtte even op een reactie, en draaide zich toen om. Thunder, familie van 'The Queen Of Lightning', betrouwbaar dus. Fiore sprintte weg, en was al snel uit het zicht verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Gestorven
Thunder

Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Registration date : 06-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar
Status: Gezond
Partner: single...

trainen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen...   trainen... Emptyvr sep 18, 2009 8:18 pm

Thunder keek haar na. Ze vond het wel raar. Ze duikt plotseling op, vraagt wie ze is en gaat weer weg. Toch wilde Thunder eigenlijk meer van haar weten. Thunder bedacht dat ze Fiore kon volgen en zien wat ze uitspookte, maar dat iets sprak weer tot haar en zei dat ze dat beter niet kon doen. Het was ook erg verdacht als ze gezien zou worden. Het was beter als ze gewoon weer verder ging met trainen. Ze zou Fiore vast nog een keer ontmoeten, tenminste als ze niet bij de Dark side hoorde.
Thunder zocht weer een goeie, maar veilige plek op. Daar ging ze verder trainen, behalve bliksemstraal deed ze ook nog een aantal andere aanvallen die ze had geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




trainen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen...   trainen... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

trainen...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» trainen in het bos
» Trainen
» trainen trainen trainen
» Trainen..
» Trainen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-