Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 trainen in het bos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyza feb 27, 2010 9:14 pm

Levy liep timerise forest in. Hij keek rond en kuchte luid. Niks of niemand die er op antwoordde. Rust en stilte dus. Levy deed een ninja band om zijn hoofd en een rode band om zijn middel. Levy ging in een vecht houding staan en oefende het een paar keer. Levy was er klaar voor. Levy ging op een boom af en richtte er met zijn voet op toen hij sprong. Levy vloog met zijn voet tegen de boom aan. De boom kraakte en er vielen blaadjes uit. Verder gebeurde er niets. Levy kreeg een steek in zijn voet en viel op de grond. "Auw" Zei Levy. Opeens hoorde Levy iets bewegen in de struiken. Levy keek om en ging in een vecht houding staan. "Kom maar tevoorschijn.." Zei levy. Levy hield zijn ogen open. Ze mochten niet knipperen. De pokemon zou iets kunnen doen terwijl Levy knipperde!
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 2:42 pm

Luxor liep door Timerise Forest, toen hij plots een Aipom zag staan. Hij had een rode band om zijn hoofd en middel en schopte tegen een boom aan. Toen de Aipom weer ging staan deed zijn voet blijkbaar pijn. Luxor werd een beetje nieuwsgierig want hij wilde ook graag trainen, misschien konden ze dat samen doen. Hij ging korterbij staan waardoor een struik ritselde. ''Kom maar tevoorschijn,'' zei de Aipom en stom genoeg deed Luxor dat ook. Hij ging vlak voor de Aipom staan, klaar om een klap op te kunnen vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 7:19 pm

"Ha! mij zomaar besluipen!" Levy keek arrogant naar de shinx. Levy dacht even na. (Nee, niet voor de eerste keer). Levy wist het. Hij mocht niet zomaar vreemdelingen aanvallen. Dat had hij ergens ooit geleerd. Tenminste dat dacht hij. Beter om de shinx eerst te ondervragen voordat hij in gevecht zou raken met Levy. "Ahum" Kuchte Levy. "Wie ben jij? Ik heb je nog nooit gezien.." Zei levy. Levy liep rond de shinx. "Ehm...ben je nieuw hier..?" Levy wachtte aandachtig op antwoord van de shinx. Hij zou wel eens willen weten wie hij was en waarom hij Levy besloop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 7:30 pm

De Aipom keek hem aan. '' Ha! mij zomaar besluipen,'' zei hij. Shinx keek hem kwaad aan. ''Ik was je niet aan het besluipen!'' riep hij boos. De Aipom keek hem arrogant aan. ''Ahum, wie ben jij? Ik heb je nog nooit gezien...'' Luxor rolde met zijn ogen en keek vlug de andere kant op. ''Dat komt,'' begon hij,''omdat ik hier net pas ben aangekomen.'' De Aipom liep om hem heen, Luxor verloor hem geen moment uit het oog. Hij kon nog aanvallen dus Luxor hield zich voor om hem in de gaten te houden.
''En,'' zei de shinx weer,'' ik kom hier om te trainen en te evolueren.'' Luxor hield zich gedeisd, als hij een grote mond had kon hij zeker een gevecht verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 7:33 pm

"Trainen hé!" Levy grijnsde breed naar de shinx. "Je bent bij het goede adres. Levy zijn tanden blonken ineens in de zon. "Hoe heet je, kameraad?" Levy keek de shinx aan. "Ik train mezelf iedere dag om mezelf fit te houden namelijk" Zei Levy. "Doe je mee, yes or no?" Levy keek de shinx nu serieus aan. Misschien waren het teveel vragen ineens voor de shinx maar je wist maar nooit. Levy wachtte weer op antwoorden. Levy wou de shinx namelijk graag helpen met trainen en andere dingen met hem doen.


Laatst aangepast door Levy op wo maa 03, 2010 5:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 7:48 pm

De Aipom grijnsde en keek naar Luxor. ''Trainen hé,'' zijn grijns werd steeds breder,'' dan ben je bij het goede adres.'' De zon scheen fel, ookal was het voor even. ''Hoe heet je kameraad?'' Luxor kreeg een glimlach op zijn gezicht. ''Mijn naam is Luxor, en jij?'' Ze keken elkaar even aan. ''Ik train hier elke dag om mezelf fit te houden namelijk, doe je mee, Yes or no?'' De aipom keek serieus en de Shinx knikte wat droogjes. Luxor toverde een brede grijns op zijn gezicht, en stapte op de Aipom af. Wachtend op de trainingsmethode van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 7:58 pm

"Luxor? Oke, dat lijkt op luxio of luxray" Zei Levy droog. "Mijn naam is trouwens Levy, de aipom" Zei levy. "Maar goed" Zei levy tegen Luxor. "Je wilt dus met me trainen?" Levy dacht even na. "Oké! Laten we beginnen met de training" Riep Levy. "Laten we onze snelheid trainen" Levy keek naar waar hij was. "We nemen een sprint tot aan die boom daar verderop" Zei Levy. Levy wees een eind verder naar een boom. Het was heel moeilijk te zien maar toch stond er een boom. Levy ging alvast in een houding staan om te gaan rennen oftewel sprinten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 8:10 pm

''Luxor? Dat lijkt op Luxio of Luxray. Mijn naam is trouwens Levy,'' zei hij. ''Maar goed, je wilt dus met me trainen?'' Je zag dat Levy even nadacht. '' Goed laten we beginnen met onze snelheid.'' Levy keek even rond, Luxor keek met hem mee. ''Laten we beginnen met een sprint tot aan die boom.'' Hij wees naar een boom die verderop stond, die was wel een eind weg en Luxor slikte even. Hijzelf kon geen Quick attack en vroeg zich af of hij het wel kon halen.
Levy ging al in de houding staan om te rennen, maar Luxor keek hem moeilijk aan. Ach, als ik wil trainen zit snelheid er ook bij. Latt ik het maar proberen. dacht Luxor en ging zelf ook in die houding staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 8:13 pm

"Goed..drie..twee..een..Go!" Riep levy. (Ik begin alvast). Levy sprintte weg naar de boom toe. "Als ik mijn snelheid uit oefen moet ik het ook gebruiken op de manier hoe apen dit doen.." Zei Levy. Levy keek blij naar de bomen. "En dat bedoel ik" Zei Levy. Levy sprong naar een boom toe en slingerde van tak naar tak naar tak. Dit was veel sneller dan gewoon rennen voor een aipom. En je benen werden er ook niet moe van. Als Levy zijn armen moe zouden worden zou hij gewoon zijn staart gebruiken om verder te slingeren. Levy keek om waar Luxor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 8:21 pm

'' Drie, twee, een, GO!''
Levy spurte vooruit en klom een boom in, zo slingerde hij van tak naar tak naar tak. ''Hé, niet eerlijk!'' riep Luxor, die rennend onder Levy doorliep. Luxor dacht na en klom ook de boom in. (o_O) Zo dacht Luxor [i]Misschien kan ik hem zo inhalen.[/iLuxor sprong van tak naar tak achter Levy aan. Toen hij dichtbij Levy kwam sprong hij weer uit de boom. Doordat hij zich krachtig afzette was hij een stuk sneller. Luxor kon de boom al zien, maar Levy had waarschijnlijk nog een trucje achter de hand.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 8:25 pm

Integendeel, Levy had geen trucje achter de hand. Levy was te druk met kijken of hij Luxor nog zag dat hij niet meer op de bomen lette. Levy sprong uit een boom en sprong tegen een dikke eik aan. "Auw.." Zei Levy. Levy wreef over zijn kop. "Gelukkig dat aipoms hun balans nooit verliezen, anders had ik nu een lelijke val gemaakt" Zei levy die op zijn staart was geland. "En nu verder" Zei Levy. Levy rende weer en rende nu langs luxor. Ze waren even snel leek het wel. Levy probeerde sneller te worden maar het lukte niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 8:35 pm

Luxor keek niet achterom, hij bleef maar rennen en rennen. Hij werd een beetje moe en minderde wat vaart. Levy haalde hem bijna in,'' Echt niet,'' zei Luxor en rende weer op zijn tempo. De boom kwam steeds korter en kortebij.
Luxor tikte hem aan en dacht dat ie gewonnen had, maar nee hoor het was gelijkspel. Luxor lachte en keek Levy aan. Het was vriendschappelijk dus het maakte Luxor niks uit. Hij wachtte braaf op Levy's reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyzo feb 28, 2010 8:37 pm

Levy keek hijgend naar luxor. "Oke..Gelijkspel.." Levy grijnsde opeens weer breed. "Waahh!" Levy wees naar de lucht. "Het is nacht! En dat betekent..dat weet ik even niet meer.." Zei Levy. Levy dacht even na en hij wist het opeens weer. "Dat betekent dat ik ga slapen!" Riep Levy. Levy keek achterom naar luxor. "Tot morgen" Zei Levy. Levy huppelde naar het kasteel toe in het suerte gebied. Daar kon hij lekker slapen in zijn kamer D. Levy begon al bijna te slapen bij de gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyma maa 01, 2010 2:27 pm

Luxor schrok van Levy's geschreeuw en keek hem even scheef na toen hij wegliep. ''Hmm, het blijft wel een energieke pokemon,'' zei Luxor. Even overwoog hij om achter Levy aan te lopen, maar liet dat idee al snel los. Hij was nieuw hier en wou niet echt met de eerste de beste pokemon ruzie krijgen.
Luxor keek om zich heen en zag doen een boom met een holletje in. Aha meteen al een slaapplek gevonden dacht hij in zichzelf. Luxor keek nogmaals naar de plek waar de Aipom een paar minuten geleden liep. Zijn blik viel op een soort dak dat boven de bomen uitstak,dat zal vast wel de slaapplaats van Levy zijn.
Luxor deed zijn ogen dicht en viel direct in slaap, wachtend op morgen om verder te trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyma maa 01, 2010 3:58 pm

(das ni mijn huis hoor xD dat dak boven de bomen O.o)

Levy kwam weer aanlopen. "Ehum" Zei Levy. Levy keek rond. Hij ging zitten op een boomstam. "Luxor!" Riep levy door het bos heen. Levy keek rond. Hij zag luxor niet. "Mooi, dan ga ik me verstoppen" Zei Levy. Levy kroop de holle boomstam in waar hij net op zat en ging er in liggen. Levy keek door een gaatje van de boomstam of hij luxor al kon zien. Niets. Opeens begon de wind te waaien en de boomstam begon te rollen. Toevallig lag de boomstam net boven op een berg en begon de boomstam van de berg af te rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyma maa 01, 2010 4:33 pm

( dat is tog het kasteel o_O)
Luxor werd wakker van een harde windvlaag die door zijn slaapplek kwam. Hij kreeg de rillingen, het was behoorlijk koud en met deze wind was het niet zeker of Luxor wel zo'n zin had in trainen. Luxor kwam naar buiten en rekte zich uit, hij keek om zich heen om te kijken of Levy al hier was. Niks te zien.
Toen viel zijn blik op een berg, Hmm als ik daar naarboven ga heb ik een beter uitzicht en kan ik Levy wel vinden, denk ik. Alsof die wind nog niet genoeg was begon het ook nog te regenen, maar Luxor gaf hier niet veel om. Het was maar een beetje regen, dat deed hem niet veel.

Hij keek weer even op om te zien of hij al korterbij was. Maar nee, hij was nog steeds ver van de berg. Luxor begon te rennen en binnen no-time stond hij aan de voet van de berg. ''En nu naar de top,'' zei hij een beetje geïrriteerd, en hij slaakte een zucht.
Halverwege boven zag hij iets dat hem niet beviel, een holle boomstam kwam naar beneden rollen en door de wind ging hij extra snel. Luxor wachtte even en sprong toen over de boomstam in, het ging een beetje in slow-motion. Luxor hing in de lucht en keek naar beneden, op hetzelfde moment zag hij dat Levy erin zat.

Luxor's poten raakte de grond weer en hij wist niet hoe snel hij achter de boom moest rennen om Levy te helpen. De paniek sloeg bij Luxor in toen hij niet wist wat hij moest doen. Opeens dacht hij aan de training van de vorige dag en hij wist dat hij niet naast de boomsatm moest rennen maar ervoor moest komen. Hij sprong dit keer op te boomstam en begon in alle haast mee te lopen, op het juiste moment sprong hij eraf en duwde zich naar voren. Luxor stond daar en wachtte tot de boomstam hem zou raken, alleen zo kon hij hem stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyma maa 01, 2010 4:47 pm

(een paar bomen met een dak boven zich, dat lijkt ook echt op een kasteel joh xD)

Levy zat ondertussen in de boomstam nog steeds. "bobbblelllbdeobobobbbbeellldeboobbbel" Levy vloog alle kanten op in de boomstam maar niet de goeie kant. Uiteindelijk stopte de wind. "Ah..rust.." Zei Levy. Levy's boomstam bleef haken bij een steen. Opeens begon er iets te kraken en de boomstam rolde er over heen. De boomstam rolde verder richting waar Luxor stond. Levy kon door het gaatje luxor zien. "Luxor! Hou die boomstam tegen" Riep Levy. Levy keek met grote ogen naar luxor. Wat zou hij doen? Levy wist het niet, hij wachtte totdat de boomstam bij luxor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyma maa 01, 2010 4:57 pm

De wind ging liggen en de boomstam bleef achter een steen haken. Gelukkig dacht Luxor, maar hij had te vroeg gejuicht, hij hoorde iets kraken en de boomstam begon weer te rollen. ''Luxor! Hou die boomstam tegen,'' hoorde hij Levy roepen. Opnieuw brak de paniek bij hem uit en uit angst deed hij zijn Charge. De boomstam kwam korter bij en Luxor leunde naar voren, hij had al zijn krachten opgeladen om een enorme klap op te vangen.
De boomstam kwam tegen Luxor's hoofd aan, maar Luxor hield zich groot en bleef op dezelfde plek staan. Luxor gromde en duwde met alle macht tegen om de boomstam te stoppen. En dat lukte! Het was gestopt, maar Levy moest er nog uit. Dat moest hij zelf doen, want als Luxor de boomstam losliet rolde die weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyma maa 01, 2010 5:09 pm

Levy kroop langzaam uit de boomstam. "Zo! Dat is ook weer opgelost" Zei Levy met een grote smile op zijn gezicht. "En weet je, dit was de training van vandaag" Zei Levy. Levy keek naar luxor. "Dit was een test om te kijken of dat je alles gesnopen had en alles onder de knie had" Loog levy. Levy wist dat het eigenlijk per-ongeluk ging, maar dat wou hij Luxor niet laten weten. "we zijn klaar voor vandaag denk ik" Levy liep al weg. Dat was best kort. Misschien had luxor meer verwacht, maar levy had het druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Emptyma maa 01, 2010 5:39 pm

'' Wacht!'' riep Luxor toen Levy wegliep,'' Ga je nu al? Het is pas ochtend en het enige dat ik deed was jou redden!'' Luxor was een beetje kwaad, dat kon je merken, want hij wist dat Levy loog. En als Luxor kwaad was werd hij altijd brutaal.
Luxor keek droog naar Levy, misschien had hij wel wat beters te doen, maar dan nog. Je laat toch niet zomaar iemand achter als je samen zou gaan trainen. ''Waarom ga je weg,'' vroeg Luxor nog steeds een beetje kwaad,'' Ben ik zo onbelangrijk?''
Luxor keek nu beledigd naar Levy,'' Waar ga je eigenlijk heen?'' Het waren misschien veel vragen en die waren dan wel privé, maar Luxor vond dat hij wel mocht weten waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




trainen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: trainen in het bos   trainen in het bos Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

trainen in het bos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Trainen
» trainen trainen trainen
» Trainen..
» trainen...
» Trainen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-