Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Op zoek? [Plot!]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyvr sep 18, 2009 6:23 pm

[Alleen voor Achi, Houndoom en Levy!]

Rustig duwde Achi een kleine bootje voor uit, Levy en Houndoom zaten in het bootje [Geen toestemming, maar het plot moet echt toch eens door gaan.], Ze waren van plan om Dustfire en de Andere legends te redden. Want zo kon het langer niet door gaan. ''Gaat het daar boven?'' Riep hij luid. Maar hij bleef door duwen. Hij stopte even met duwen om onder water te zwemmen. Het water was bijna leeg. Vroeger zat het water vol met water pokemon. Soms had je zelfs geen plaats om te zwemmen. Maar nu, nu waren alle pokemon gevlucht. Gevlucht door de Jagers. Wat had hij haat aan de jagers. Hij moest heel even op vakantie gaan, en toen hij terug kwam. Waren zijn vrienden gevangen of verjaagd.


Laatst aangepast door Achi op za maa 13, 2010 3:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyvr sep 18, 2009 6:26 pm

Levy keek dom naar de boot waar hij in zat. "Ik kan mij niet herinneren dat ik in een boot ben gestapt" Zei Levy dom. Levy keek naar achi. "Okeh! Ik vermoed dat je denkt dat we naar de jagers zijn dacht ik" Zei Levy omdat hij het dacht. "KOm we vertrekken" Zei Levuy serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyvr sep 18, 2009 6:33 pm

'Ik kan mij niet herinneren dat ik in een boot ben gestapt,'Hoorde hij Levy zeggen. Achi keek even naar Levy, hij zag er nu best dom uit. HIj had echt een slecht geheugen zeg. Hij wist niet meer dat hij in een boot was gestapt, kom op. Achi kwam weer boven water en keek om zich heen. 'Okeh! Ik vermoed dat je denkt dat we naar de jagers zijn dacht ik, Kom we vertrekken,' Zei Levy iets daarna.. Achi gaf het bootje weer een klein duwtje. Zodat het naar voren werd geduwd. ''Hé Levy, kom het water ook in,'' Hij gad nog een kleine duwtje en ging toen weer onder water waar hij weer een paar rondjes begon te zwemmen. Wat hield hij toch van water. Onder water was hij veel sneller dan boven water. En als het een pokemon was die boven water leefde, zou hij ook in het voordeel zijn.


Laatst aangepast door Achi op za maa 13, 2010 3:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyvr sep 18, 2009 6:39 pm

"Okéh!" Zei Levy. Levy had opeens een zwembroek aan en hij sprong in het water. "Lekker warm" Zei levy nadat hij een scheet had gelaten in het water. Levy zwom toen naar achi toe. "En nu ?" Vroeg Levy een achi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyvr sep 18, 2009 6:42 pm

Zoals verwacht sprong Levy het water in, Achi ging even door met rondjes zwemmen en gaf de boot weer een zetje. Wat was Houndoom stil zeg. Levy liet een scheet in het water en zei daarna wat. Maar achi negeerde dat. ''Naar die kant,'' Riep hij luid. Je zag een klein beetje van het eiland waar de jagers op woonde. Of tenminste op dit moment waren. Achi duwde het bootje weer naar voren. Hij kreeg een kort gesprekje met Houndoom en ging toen terug naar LEvy. ''Je kan best goed zwemmen voor een Aipom,'' Was zijn reactie. Daarna zei hij [achi] nog iets dom over Mega Wezel en Mega aap. HIj sprong het water uit, zijn staart begon te draaien en hij bekeek het eiland. Daarna landde hij weer in de boot. ''We zijn er bijna,'' Mompelde hij, terwijl hij het eiland observeerde.


Laatst aangepast door Achi op za maa 13, 2010 3:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyvr sep 18, 2009 6:57 pm

Levy keek droog naar achi. "Ik zie het eiland!" Riep Levy blij en droog. Levy beukte van blijheid tegen de boot aan (=3) waar houndoom in zat. "Oh sorry houndoom" Zei levy terwijl hij verder zwom :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyzo sep 20, 2009 11:07 am

Houndoom's gezicht vertrok. Niet te geloven dat ze nu echt in een boot zat... Haar gezicht kreeg een groende kleur. Ze was zeeziek geworden. Ze draaide haar kop naar de andere kant van de boot, en hief deze over de reling. Kotsende geluiden kwamen uit haar richting. Bah, ze had al zo weinig gegeten. Hopelijk was er iets eetbaars op de plek waar ze aan wal zouden gaan. Ze veegde het speeksel rond haar mondhoeken weg met haar poot, en probeerde weer op niet naar de zee te kijken. Ondanks dat de schommelende bewegingen van het bootje haar misselijk maakte, deed ze een poging om er niet over te klagen. "Zijn we er bijna?" vroeg ze om even aan iets anders te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyzo sep 20, 2009 7:17 pm

Achi keek even naar Houndoom, ze begon te kotsen in het water. Achi hield zich vast aan het bootje en trok zich even naar boven zodat hij niet in het vieze water hoefde te zwemmen. Bâh, het water was helemaal ondergekotst. Een vies groen laagje zat nu in het water. Achi keek Houndoom even vies aan, ze was zeker zeeziek. ''Je moets opassen waar je kotst, zo word het water straks vies,'' Mompelde hij. Hij keek weer naar het water. Ja, nu zag het er nog viezer uit. De kots begon te brokkelen en heen en weer te drijven. Achi deed 1 poot op zijn bek. Bij het zien van kots kreeg hij zelf ook een kots gevoel. Dat had hij altijd. Hij kon gewoon niet tegen 'het vieze groene spul. Houndoom vroeg hem wat maar Achi bleef naar de kots kijken. De Kots dreef rustig weg van de boot en Achi liet los hij zat nu weer in het water om dat de kots weg was. ''Ja, Ik zie de eiland al, El levy trouwens ook.'' Hij zwom rustig door kijken naar de rest.


Laatst aangepast door Achi op za maa 13, 2010 4:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyzo sep 20, 2009 7:18 pm

"Nee, nog lang niet!" Zei Levy blij. "Is het niet fijn.." Zei Levy doodleuk terwijl hij het eiland al lang zag. "Midden op zee..met allemaal gevaren en hetgeen dat we zelfs kunnen verdrinken!" Zei Levy tegen houndoom. "Maar ik zwem maar door, deste eerder we er zijn deste eerder we dustfire redden" Zei Levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyzo sep 20, 2009 7:24 pm

Achi grijnsde even naar de 2. Levy begon Houndoom te pesten. Achi keek ze even aan. Misschien kon hij mee doen? Alleen omdat ze de water had ondergekotst. Maar als hij mee deed, had ze dan niet weer de neiging om te kotsen? Dat maakte niet zo veel uit. Toch? Hij pakte wat water in zijn kleine armpjes en gooide het tegen de zijkant van de boot. De boot begon nu meer te wiebelen. ''Vloedgolf,'' Riep hij luid. Hij keek naar het water, zelfs een Maybe zou daar niet in kunnen verdrinken. Wat dat je anders, ze waren toch al bijna aan kust. En de meeste pokemon verdronken niet aan de kust. Alleen als ze wat verder kwamen, bij de draaikolken enzo. Daar moest je echt goed kunnen zwemmen om te overleven. Hij zat er zelf ook eens vast in een. Dat was niet leuk, maar hij kon goed genoeg zwemmen om er uit te komen. En als dat niet zou werken, zou hij ook zijn Whirpool aanval kunnen gebruiken om een draaikolk in de tegengestelde richting te maken. Dan zou het water niet meer draaien en kon hij er uit.


Laatst aangepast door Achi op za maa 13, 2010 8:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptyma sep 21, 2009 7:43 pm

Levy dacht toevallig aan cody (een magby) die toevallig ooit verdronk in een mini-golf en toevallig toch nog levend was =3. Levy keek nu serieus voor zich uit. "Kom we gaan aan wal!" Zei Levy die de laatste duwtjes gaf tegen de boot. Toen Levy iets dichter bij was zag hij waar hij was. "Hé! We zijn gewoon omgevaren ! We hadden net zo goed via het land kunnen gaan want we zijn weer in pokérpg!" Riep Levy boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptydi sep 22, 2009 5:47 pm

Houndoom kokhalsde, maar hield het deze keer binnen. "Nog één opmerking over de zee, en jullie krijgen een lading kots over jullie heen." waarschuwde ze. Houndoom ademde diep in, en klom uit de boot. Ah, eindelijk. Weer vast land onder haar poten, een hele verbetering...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptydi sep 22, 2009 5:56 pm

Achi keek even naar zijn avatar die de hele topic had verneukt. "Oke kom we treden de basis gewoon binnen."Zei achi rustig. Hij deed een paar stappen naar voren en bekeek de grote deur, opeens verscheen 1 trainer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptydi sep 22, 2009 6:58 pm

( hoe komt die deur hier? xD )

Houndoom keek geïrriteerd naar de trainer. Plots trok ze een zuur gezicht. "Niet weer..." kreunde ze, en ze spuugde de rest van wat er nog in haar maag overwas uit over de voeten van de trainer. Ze veegde het kots van haar bek af met haar poot, en veegde haar poot af aan de broek van de trainer. "Sorry." zei ze met een schuldbewuste grijns. Ze schraapte haar keel, en richtte haar blik strak op de trainer die walgend naar zijn ondergekotste schoenen keek. "Nu is het de bedoeling dat we aanvallen, toch?" fronsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Emptydi sep 22, 2009 8:31 pm

"Ja, ik denk het wel" Zei levy die een rock-smash deed op de trainer. De trainer werd naar achter geduwd voordat hij zelfs zijn pokémon uit de ball kon krijgen xD. Levy keek naar de trainer en deed een last resort. De trainer zijn pokkeballs vlogen weg en hij zelf rende ook weg. "Kom" Zei Levy die door de deur liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Op zoek? [Plot!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek? [Plot!]   Op zoek? [Plot!] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op zoek? [Plot!]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op zoek naar de grot... [plot]
» Op zoek...
» Op zoek naar Pikatchu's
» Op zoek naar pleegouders
» Op zoek naar eten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-