| [Discussie] Nieuwe meeting? | |
|
|
Blijdorp of Burger's? | Blijdorp! | | 47% | [ 8 ] | Burger's! | | 53% | [ 9 ] |
| Totaal aantal stemmen : 17 | | Enquête gesloten |
|
Auteur | Bericht |
---|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? do okt 08, 2009 9:19 pm | |
| Hmm... Ik stem ook voor het ouderwetse dierentuin x] Kunnen we lekker Tora's en Houndoom's kijken XD (Die mini kangoeroe dingen en geiten! =D)
En voor welk park... Ik ben ooit in Avifauna geweest; best leuk x'd Maar ik denk dat een dierenpark met verschillende dieren leuker is =) Verder komt het voor mij het beste uit als het in Gelderland is ;$ Niet Zuid-Holland, dan weet ik bijna meteen zeker dat ik niet mag o.o
Nou ja, dat was het ik moet nu echt weg! xD |
|
| |
Tora
Aantal berichten : 1822 Registration date : 19-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 19 years Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? vr okt 09, 2009 9:02 am | |
| Ik heb het liefste Burger's. Dit is dichter bij de meesten dan Blijdorp, ookal is het 10000000000% zeker dat ik kom als het in Blijdorp is, vanwege het feit dat ik in Rdam woon. Natuurlijk kom ik ook als het in Burger's is, denk ik..
Burger's is bovendien groter dan Blijdorp.. Het is meer een 'echte dierentuin' dan Blijdorp, dus mijn stem gaat nu echt alleen naar Burger's.
Avifauna is toch die met die vogels? Zoja.. Ben ik weleens geweest. Supersaai, alleen vetkewle speeltuin. |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? vr okt 09, 2009 3:32 pm | |
| ik stem voor blijdorp xD dies mooier vind ik en het is niet zo ver weg enzo |
|
| |
Darko
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 27 Registration date : 17-05-08
Over je pokemon Leeftijd: 20 Jaartjes Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? vr okt 09, 2009 3:34 pm | |
| ik stem voor Burgers Blijdorp is teverweg voor ons en ik zou dan weer niet mogen. |
|
| |
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? vr okt 09, 2009 5:27 pm | |
| Het ziet er dus uit dat het een gevecht word tussen burger's en blijdorp.
Ik stem voor blijdorp! xD |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? vr okt 09, 2009 5:41 pm | |
| |
|
| |
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? vr okt 09, 2009 8:33 pm | |
| - Blijdorp is idd leuk. Maar denk even na: Als we het in Blijdorp doen, zullen er vast veel mensen niet komen. neem bijvoorbeeld mensen uit Groningen. =) Burger's zou dan voor de meesten wel lukken.. |
|
| |
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? vr okt 09, 2009 8:44 pm | |
| - Amore schreef:
- - Blijdorp is idd leuk. Maar denk even na: Als we het in Blijdorp doen, zullen er vast veel mensen niet komen. neem bijvoorbeeld mensen uit Groningen. =)
Burger's zou dan voor de meesten wel lukken.. behalve voor mij.. denk ik |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? vr okt 09, 2009 10:51 pm | |
| - Amore schreef:
- - Blijdorp is idd leuk. Maar denk even na: Als we het in Blijdorp doen, zullen er vast veel mensen niet komen. neem bijvoorbeeld mensen uit Groningen. =)
Burger's zou dan voor de meesten wel lukken.. Precies, mensjes als ik & Leonie. Het is dat in nog nooit in beide dierentuinen ben geweest... al gaat mijn voorkeur denk ik toch uit naar Burger's. " (Daar ben ik ooit langs gereden in de auto van de moeder van mijn beste vriendin! =o) Maar jah, voor mij is het gedeeltelijk afwachten. Als mijn vader me niet kan brengen, kan ik misschien mijn moeder overhalen met mij met de trein te gaan... o.o *verandert te veel van onderwerp* Hehe, sorry x'] |
|
| |
Aleran
Aantal berichten : 234 Leeftijd : 29 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 8 Status: Gezond Partner: Feathers
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? za okt 17, 2009 1:54 pm | |
| Opzich wel leuk zo'n mega speeltuin, maar zie je ons al (tieners) in een speeltuin komen voor kleine kinderen? Met z'n allen gillen en schreeuwen. Terwijl al die ouders denken : Ja wtf doen hun hier!
En museum.. ligt eraan welke, kan soms wel interessant zijn. Bioscoop is wel coewl.. je kan ervoor of erna nog altijd praten. Pretpark is sowieso wel leuk.. Kermis is té duur. Strand kan opzich wel, maar dan tenslotte in de zomer. Winkelen vind ik ook niet zo leuk omdat dat meestal té lang duurt en dan wilt bijv. de rest al naar de volgende winkel terwijl er nog 2 blijven staan kijken, zo raak je elkaar kwijt. Dierentuin is ook niet leuk meer, ben er al te vaak geweest en daar zijn we tenslotte al een keer met een meeting geweest dusja. En madurodam is wel leuk, maar net zoals wat Danger zegt het is teveel met zo'n grote groep. |
|
| |
Donna
Aantal berichten : 105 Registration date : 15-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 jaar Status: Gezond Partner: «/3
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? za okt 17, 2009 8:37 pm | |
| - Tora schreef:
- Ja, das wel waar..
oke, het wordt dus dierentuin. Aangezien Kim de grote baas is, gaan we naar een van deze dierentuinen:
Aleran, het wordt een dierentuin, volgens mij. ;3 Btw, ik ben nog steeds in voor Burger's. Dit is voor (bijna) iedereen dichtbij genoeg, dus.. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? za okt 17, 2009 11:25 pm | |
| ik ben nog steeds voor blijdorp omdat ik vandaag naar burger's ben geweest en ik dan dus niet kan xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? za okt 17, 2009 11:31 pm | |
| Uuhm... Kan je niet omdat je er al eens geweest bent? O.o Dat klinkt heel vaag, Lev... Mja, Burger's is voor mij het beste. Misschien ben ik de enige, samen met Leonie, maar toch... Ik hoor er wel bij (A).
Hmm... misschien een idee de poll te veranderen in 'Blijdorp of Burger's?' x] |
|
| |
Donna
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:00 pm | |
| Bump! =3
Oke, laten we verdergaan.
KIM, KIM.. Jij poll veranderen, in wat Doos zei? =').
Oke, ikzelf zou zeker op Burger's stemmen. Blijdorp is voor mij makkelijk, maar als we naar Burger's gaan komen er meer, en das gezelliger! «3 |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:14 pm | |
| ik ben een paar weken geleden naar burgers geweest, daarom kan ik niet naar burgers |
|
| |
Donna
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:16 pm | |
| Kan of wil?
Nouja, iig.. Burger's is nog steeds mijn ding. Ik zal wat puntjes noemen! =D
Blijdorp + Lekker dichtbij «3 + Leuk, natuurlyk + Wolfiez! Vossiez! + Nouja, mooie dierentuin - Toch best wel klein - Te vaak geweest
Burger's + Er komen dan wss meer mensen + Burger's is echt groot + Burger's is één van de beste dierentuinen van NL. + Niet zo heel vaak geweest.. + Veeeel meer diertjezzz. En zo kan ik nog wel ff verdergaan.. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:27 pm | |
| Jah, ik stem ook voor Burger's. Maar dat heb ik al te vaak gezegt xD Ik kan me best voorstellen dat een dierentuin niet leuk meer is, als je er dichtbij woont... Ik woon redelijk dichtbij die van Emmen, maar ben er nog niet eens zo vaak geweest... o.o Mja, ik begin volgens mij offtopic te gaan... XD
Burger's kans op komen: 60% (denk ik.. x'd) Blijdorp kans op komen: 20% (Denk ik ook.. Maar, wat ik wel zeker weet is dat het minder is dan Burger's ;p) |
|
| |
Donna
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:30 pm | |
| - Tora schreef:
- Nouja. Omdat het natuurlijk erg leuk was 29 Augustus, is het misschien leuk om weer een volgende meeting te plannen.
Maar.. Dan krijgen we te maken met een aantal vragen.
1. Waar komt de meeting? 2. Wanneer komt de meeting?
1. Waar?. Nu we beslist hebben dat het in een Dierentuin is, gaan we kiezen: Welke dierentuin? - Burger's - Blijdorp
Jaja, vandaag keuze uit maarliefst twee dierentuinen! Kijk ff een beetje naar de laatste pagina('s) als je wilt weten hoe de stemmen nu zijn. Later komt er wss een poll over, kijk maar. Maar, iig: Burger's/Blijdorp + mening. Als er geen goede mening in je post zit, telt 'ie niet «3!
2. Wanneer?. - Zowiezo in een weekend. - Misschien in een vakantie? Zoja: Welke vakantie?
Misschien hier ook even naar kijken..
xx Tutu. Alle gele stukjes zijn de editjês. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:31 pm | |
| Blijdorp is niet klein. Blijdorp is denk ik wel groter dan burgers. En als hij niet groter is, dan meld ik je vast dat er veel meer dieren in blijdorp zitten Over de dieren: Blijdorp heeft veel meer dieren dan burger's, dat blijkt uit de honderden verblijven die er zijn. Sommige van jou + en - vind ik meer meningen, want ik ben best weinig in blijdorp geweest. Blijdorp hoort trouwens ook bij de beste dierentuinen In burger's zijn andere leuke dingen te doen; Rimba, Safari, Bush, Ocean, Desert Blijdorp; Oceanium (Mega groot gebouw), Poolgebied, Safari-ui, Riviére-hal, Japanse tuin, apenhuis. EDIT: ik kan denk ik in allebei niet maarja ik probeer het toch xD
Laatst aangepast door Levy op wo okt 28, 2009 8:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:34 pm | |
| Ik ben wel al in Burger's geweest, ook met school >.> Maar in Blijdorp niet. Mn ouders wouden er nog eens heen xD Burger's is voor mij Verrot ver weg, dus kan ik waarschijnlijk niet heen, maarja, zou het toch moeten proberen als anderen dan niet kunnen >.< Enne.. datum weet ik misschien al *kijkt duivels*
Uhum... 11..... april.... 2010... puh. |
|
| |
Donna
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:39 pm | |
| Kim, je bent gek. Het moet echt in November/December zijn, vind ik. Anders duurt het nog veel en veel te lang, en is het niet leuk meer. Misschien iets anders op die datum - On-topic - Je hebt gelijk. Blijdorp is voor jou, mij, Tim, Lisa, Melle etc. dichterbij. Maar, denk eens aan Burger's Bush, etc. Wat heb je liever? - Burger's: Langer reizen, maar wss meer mensen die komen - Blijdorp: Korter reizen, minder mensen ;d. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:48 pm | |
| voor mij is blijdorp juist langer reizen, maar ik vind dat wel meer de moeite waard.
Burgers bush is wel mooi, maar het oceanium van blijdorp bevat veel meer;
onderwater tunnel, en veel aquarias, een ingebouwde woestijn, een uitkijk op de schildpadden, een mini regenwoud, pinguins en nog meer.
En wie zegt dat er bij burgers meer mensen komen? Tot nu toe is het alleen bekend dat doos misschien alleen kan naar burgers.. |
|
| |
Donna
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 8:52 pm | |
| Ja, =3.
Burger's ligt meer in het midden van NL dan Blijdorp. Nouja, ik heb er geen problemen mee als het hier komt, maar als dit ten koste gaat van anderen, vind ik het zielig. Mensen uit Groningen, Gelderland etc. Zullen misschien niet kunnen als het in Blijdorp is. En, Oceanium? Damn.. Ik kom niet voor de vissen. Het enige echte interessante daar zijn de haaien. (Hebben ze daar ook die pîemelvis..?) |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 9:05 pm | |
| Ze hebben daar 4 groene piemelvissen Maar denk ook aan de andere kant van nederland, zuid-holland en noord holland. dan zal je ook een flink stuk moeten rijden hoor.. |
|
| |
Donna
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? wo okt 28, 2009 9:10 pm | |
| Ik woon in Zuid-Holland, en voor my is het geen probleem. xD Ik weet, rijden rijden, leuk. Maar, sommige mensen mogen nou eenmaal meer dan anderen. Voor mijn part komt de meeting in Duitsland, ik zorg dat ik er ben, als je snapt wat ik bedoel. Voor mij is het vervoer namelijk geen probleem.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: [Discussie] Nieuwe meeting? | |
| |
|
| |
| [Discussie] Nieuwe meeting? | |
|