Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Op zoek naar de grot... [plot]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 9:40 pm

Akira gromde zacht, iets wat duidelijk hoorbaar was. Ze draaide zich om. Shiny en de anderen hadden de groep al opgemerkt, en hadden haar hulp niet nodig. Akira zette een grijnsje op haar gezicht. Bovendien had ze besloten om Lustro, of de Dark Side, te verlaten. De groep was te inactief, en ze kende de helft van de leden toch niet. Dan zou ze solo gaan, dat was tenminste spannend. Niemand die hoger stond dan jij zelf, niemand waarnaar je moest luisteren. Alleen was er één probleem: Akira was bang voor Shiny's reactie. En, dan bedoelde ze niet angstig, maar.. Het verontrustte haar. Ze hoefde geen ruzie met haar (voormalige) leider. Akira zuchtte, en keek Shiny aan. Ze beet op haar lip, en keek weer voor zich uit. Ja, dit was een goede beslissing geweest. Ze zou zich niet kunnen concentreren, zo. Bovendien.. Lustro, of de DS, deed niks. Zij had in die tijd dat ze hier was al meerdere moorden gepleegd, en de enige die daarbij had geholpen was Shiny. Akira zuchtte. En, hij was dan ook wel de enige die haar respect écht verdiend had in de groep. Oke, Poison en Kiara ook wel, eigenlijk. Akira snoof. Ze sprintte weg uit het Dark-Side gebied, weg van het komende gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 10:20 pm

De grote Ho-oh die zichzelf Dustfire noemde keek Shiny recht in de ogen aan. Shiny grijnsde droog. "Het is zeker niet moeilijk om te raden waarom we hier zijn he?...'' Zei Dustfire. Shiny bleef haar rustig aan kijken. "Laat me raden.." Hij werd al snel onderbroken door Dustfire. 'Wij willen onze gevangenen terug.. en wel nu meteen..'' Shiny bleef haar aan kijken, hij begon te lachen. "Ja Jôh, ik geef je even de sleutels." Zei hij op een Sarcastische toon. "Maar ik verzoek jullie van ons terrein af te gaan, wees blij dat we niet heel PokeRPG hebben overgenomen terwijl jij Zwak in je kooitje zat. Dat zou minder leuk zijn." Shiny stond al klaar, hij verwachte dat Dustfire zou beginnen met aanvallen. Als ze dat zou doen zouden ook haar vriendjes in de gront eraan gaan. Maar 1 Aanval en de grot zou instorten met hun vrienden erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 11:28 pm

Ergens kwam gegrom vandaan. Snel draaide Dustfire haar hoofd om, voor het geval het een Darksider was die haar van achteren wou aanvallen. Zo iets zieligs had ze wel verwacht. Maar nee, Het was wel een Umbreon, net als Shiny, maar ze zei en deed niks, ze sprintte alleen de grot uit. Dustfire wist dat ze haar aandacht weer op Shiny kon richten, en deed dat ook. Het enige wat Shiny deed was haar beledigen en afkatten. Typisch. Dustfire snoof enkel, en voelde woede in haar opborrelen, maar wist zichzelf voor de eerste keer gewoon in te houden. Het enige wat er veranderde was dat er wat damp van haar af kwam, maar dat kwam omdat ze zelf zo heet was, en de lucht zo koud. ''Och och.. zielig ventje toch.. kan je niks beters verzinnen om me te beledigen? over die kooien hebben we het al gehad.. of ben je dat weer vergeten soms? '' Dustfire dacht even vermaakt aan het feit dat goudvissen een geheugen van maar 3 seconden hadden, en ze grijnsde licht. ''Trouwends, de reden waarom jullie het gebied niet helemaal hebben overgenomen is omdat jullie geen zak uitvoeren.. maarja, dingen op ons afschuiven is makkelijker he.. '' De grijns nam weer snel plaats voor haar serieuze gezicht. Ze keek hem even van top tot teen aan. ''Hmpf..'' beledigen, dat was het enige wat hij kon. Hij had geen respect. Hij zou nooit een goede discussie kunnen voeren, laat staan iets bereiken. 'Hmpf'' zei ze nog eens. ''Zeg maar.. je hebt 2 keuzes. Keuze 1: je geeft ons de gevangenen terug, en we zullen weer gewoon weggaan, of 2: we ruimen jullie uit de weg en nemen daarna de gevangenen mee... '' zei ze op een rare maar rustige toon, en keek even naar een van de Sableye's. Ze trok een wenkbrauw op, en keek daarna weer naar Shiny. Ze zuchtte. Er zou wel weer eeuwig heen en weer beledigd worden.. Nee, daar had ze geen zin in. Dan zou ze haar zelfbeheersing kwijtraken. Praten deden ze later wel, het ging nu over de pokemon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyza jan 09, 2010 11:16 am

''Nee.. Niemand gaat in zijn eentje op pad.." was het antwoord geweest van Dustfire. Riolu hief een wenkbrauw op, ze had hem blijkbaar verkeerd begrepen. Hij was nooit van pan geweest van de groep weg te gaan, wat zijn bedoeling was geweest was via zijn Aura de Darksiders vinden. Maar zo te horen wist Dustfire al een andere manier, dus hield Riolu zijn mond. Waakzaam liep hij achter haar aan, zijn rode ogen hielden de omgeving scherp in de gaten. Na een korte tijd bereikte ze een plek met drijfzand. Dustfire kon er simpel overheen vliegen, voor Riolu was dit wat moeilijker. Toch vond hij een andere manier. Voor de zoveelste keer sprong hij een boom om vervolgens zich af te zetten ricting de volgende. Zo sprong hij van boom naar boom en hoefde hij de grond niet te raken. Toen hij de grot bereikte sprong hij weer naar de grond. Zijn zwarte pootjes lande naast Dustfire en hij liep achter haar aan de grot in. Binnen stonden een paar Darkside leden. Dustfire ging een gesprek aan met de leider. Zo te horen gingen de Darksiders niet meewerken, zoals verwacht. Riolu snoof en bereidde zich voor op het ergste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyza jan 09, 2010 3:53 pm

Hydruy keek naar de DarkSide. ''Eindelijk, een gevecht.'' denkte hij. ''Dit keer ben ik er tenminste bij.'' zei hij in zichzelf. Hij keek naar Akira. Hij had haar eerder gezien, in het Timerise forest. Opeens schoot hem iets te binnen. Hij had het gevecht met haar niet afgemaakt, omdat hij Chay naar een veilige plek bracht. ''Naja..'' zei hij zacht. ''Nu maar hopen dat we het overleven..'' zei hij kalm. Hij ging klaar staan en bereidde zich voor.. op het gevecht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyma jan 11, 2010 9:50 pm

Shiny keek Dustfire rustig aan. ''Trouwends, de reden waarom jullie het gebied niet helemaal hebben overgenomen is omdat jullie geen zak uitvoeren.. maarja, dingen op ons afschuiven is makkelijker he.. '' Zei Dustfire. Shiny bleef naar Dustfire kijken. "Of je bent te lui om het te weten te komen, wij moesten het ook persoonlijk zeggen over de gevangenen. Anders zou je er echt niet achtergekomen zijn. " Hij keek dustfire WEER aan. ''Zeg maar.. je hebt 2 keuzes. Keuze 1: je geeft ons de gevangenen terug, en we zullen weer gewoon weggaan, of 2: we ruimen jullie uit de weg en nemen daarna de gevangenen mee... '' Zei dustfire op een Rare maar rustige toon. Shiny bleef haar op dezelfde manier aankijken. "Probeer je me te laten lachen? Hah, Ik heb 2 keuze's voor jou. Keuze 1 : Je gaat gewoon weg. 2 : We ruimen jullie uit de weg en nemen PokeRPG over."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyma jan 11, 2010 10:03 pm

[hahaha driekwart van je post is mijn tekst XD]

Dustfire keek hem dom aan. ''Jaja, t zal wel. Elke keer weer hetzelfde gezeik..'' Dustfire zuchtte, en keek naar het ademwolkje dat ontstond door die zucht. Ze had echt niet zin om te vechten, ze wou gewoon haar vrienden terug . Maar blijkbaar was vechten weer eens de enige optie die ze hadden. Bij de ingang vam de grot landde nog een grote pokemon, die daarna zijn vleugels inklapte en bij de ingang bleef staan. Je zag niet wie het was, het zag er uit als een grote zwarte vlek door de schaduwen. Dustfire keek eventjes naar de schaduw die haar leek aan te staren, en keek daarna weer terug naar Shiny. Shiny deed haar na met de keuzes, en zei dat ze weg konden gaan, of dat ze uit de weg werden geruimd, waarna pokerpg overgenomen zou worden. ''Ha! zo ver zal ik het nooit laten komen, Shiny! je geeft me geen keuze,.. een gevecht.. zal er komen..'' siste Dustfire naar Shiny. Ineens sprong ze achteruit, en haar staartveren wiegden sierlijk met de beweging mee. Ze klapte haar vleugels uit en steeg op van de grond. Gelukkig was de grot groot genoeg om in te kunnen vliegen.. Zonder na te denken vuurde ze het eerste schot af, een vlammenwerper kwam uit haar snavel en vloog met grote snelheid richting de umbreon. Het gevecht was begonnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyma jan 11, 2010 10:07 pm

[Ja, anders zou hij te kort zijn ='d]

Shiny grijnsde, hij had Dustfire Boos gemaakt. Misschien was het in de nadeel voor hun, maar het kon ook in voordeel zijn. Shiny gebruikte zijn Psychic en pakte de vlammenwerper op. HIj liet hem van richting veranderen en schoot hem naar Achi toe. Achi keek naar de Vlammenwerper. Hij wou wegspringen maar het was te laat. Hij werd volop geraakt en schoot naar achteren. Een paar tellen later kwam hij weer terug met een grote brandwond. Hij keek boos naar Shiny en gromde. [Of wat buizels ook doen.] "Je kunt maar beter geen aanvallen op mijn afsturen, het brengt je vrienden alleen maar in gevaar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydi jan 12, 2010 9:32 pm

Vol verbazing en ontzet keek Dustfire toe hoe Shiny haar vlammenwerper naar Achi toestuurde, en hem volop raakte. Ookal deed Shiny het, Dustfire voelde zich meteen schuldig en verantwoordelijk voor de aanval op Achi. Maar ze kon toch ook niet van deze dingen verwachten? Gelukkig was Achi een water-pokemon, en bleef de schade een klein beetje beperkt, ontdankts de grote kracht van de aanval. ''Het spijt me, Ach..'' fluisterde Dustfire zo zacht dat ook alleen Achi het kon horen. Ze keek Shiny daarna doordringend aan. ''Stuur dit maar eens terug!'' riep ze, terwijl ze een aanvalsbeweging maakte, maar ze vuurde geen aanval af. Een golf van hitte ging richting Shiny. Een hittegolf met de ongelooflijke hitte van vuur. Maar jammergenoeg voor Shiny kon je die aanval niet oppakken, en was de aanva razendsnel bij hem aangekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydi jan 12, 2010 9:38 pm

Achi keek even naar Dustfire. "Maakt niks uit." Zei hij rustig. Hij keek naar zijn vel, het zag er nu lelijk uit. Shiny keek rustig naar Dustfire. Een golf van hitte vloog naar Shiny toe. Shiny grijnsde, hij was slim genoeg om het te ontwijken. Hij sprong de lucht in en met een Dig schoot hij onder de grond. Een paar tellen later stond hij achter dustfire. Hij opende zijn mond en een paar roze belletjes schoten naar Dustfire Toe. Het was een Yawn. Een Yawn zou ervoor zorgen dat dustfire in slaap zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydi jan 12, 2010 9:44 pm

Hydruy keek hoe het gevecht begon en keek naar Achi die volop werd geraakt. ''Eh.. Buizel, gaat het?'' vroeg hij aan hem. Hij kende bijna niemand hier. Nu stond Dustfire in een aanvalshouding. ''Laat ik ook maar aanvallen..'' Hij nam een stap naar voren en een Schaduwbol verscheen voor zijn mond. Dit keer was hij groter dan de laatste, door de vele avonturen en trainingen die hij beleeft heeft. En ''Zjoef!''. Daar ging hij naar het Sableye- leger. ''Dat zijn de kegels en mijn schaduwbol is de bowlingbal.'' zei hij. Maar toen hij zich omdraaide zach hij Shiny. Shiny gebruikte een Yawn naar Dustfire. ''Oke, dit is iets voor mij..'' zei hij en sprong net iets voor de Yawn en schoot een Schaduwbol tegen de roze belletjes die klapte en de schaduwbol was nu op weg naar Shiny. ''Oh.. yeah!'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydi jan 12, 2010 9:54 pm

Shiny grijnsde, dacht die Mightena [ofzeuw boeit mij niet ='d] echt dat een Shadow Ball hem veel zou doen? De Shadow Ball stopte recht voor zijn neus door een Psychic. Het werd in gedrukt door de Psychic en het verdween. Daarna keek hij naar de Mighthena. Hij keek hem recht in de ogen aan. Zijn ogen werden blauw achtig en begonnen raar te gloeien. Hij gebruikte zijn Confuse Ray.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydi jan 12, 2010 10:03 pm

Shiny ontweek de heat wave en groef zichzelf in. Een Dig-aanval Dus. Dustfire keek geconcentreert om zichzelf heen, want waar zou hij de grond weer uitkomen? Uiteindelijk kwam hij achter haar de grond uit, en deed een Gaap-aanval. Gelukkig raakte die haar niet, omdat Hydruy de aanval tegenhield. Zijn eigen aanval werkte niet echt, maar dat maakte niet uit, Zijzelf viel gelukkig niet in slaap. Shiny deed nu een Confuse-Ray aanval op de Mightyena. De Mightyena had haar beschermd, dus zou ze het nu ook terug doen. Ze kon niet aanzien dat een van haar pokemon verward zou raken. Ze beukte Hydruy aan de kant zodat ze recht voor Shiny stond en deed een Sacred Fire op volle kracht. Nu ze zo erg dichtbij stond was de aanval niet te ontwijken..

[okay, na deze aanval moeten de darkside en goodside nog ff verder vechten, de bedoeling is dat Dustfire zich steeds meer uit het gevecht voegd, en dat ze uiteindelijk naar de kooi loopt. xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Sunset
Gestorven
Sunset

Vrouw Aantal berichten : 50
Registration date : 12-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 Jaar.
Status: Gestorven
Partner: Goodbye, my lover...

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydo jan 14, 2010 1:29 pm

Er verscheen een nieuw gestalte in de grot. Het was Sunset. Haar grote lichtgevende ogen keken geconcentreert richting de vechtende pokemon. Het was nog te vroeg om in te grijpen. Alleen Dustfire had nog echt aangevallen, pas als er andere leden van de goede kant ook zouden aanvallen, of als Shiny het moeilijk zou krijgen, dan zou Sunset ingrijpen. Ondertussen keek ze even naar de andere leden van de Lustro. Daarna wendde ze haar blik gelijk weer op de grote rode vogel. Wat haatte ze dat kreng.. door haar was haar hele kraag wol verbrand en zag ze er nu super lelijk uit. Sunset snoof, en veegde over haar wol heen, waarvan de laatste verbrandde haartjes afbraken en op de grond vielen. Maar het zou niet lang meer duren voordat die vogel dood was.. ze was al in hun val getrapt. Ze zou hun nooit ontsnappen.. Sunset grijnsde licht en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydo jan 14, 2010 4:30 pm

Een grote rode donder vloog vanuit het niets richting Shiny. Een kleine Pikachu werd zichtbaar, met fel oplichtende rode ogen. Er stond een grijns op haar gezicht. Haar donder aanvallen waren nu vele malen sterker. Amore gromde, en deed nog een donder op de groep Dark-Siders. Ze sprintte met een snelle aanval naar de groep toe. Schokken kwamen van haar staart en wangen, terwijl haar rode ogen bleven oplichten. Het grijnsje op haar gezicht was zo een waar je haren van overeind gingen staan. Als je zo naar haar keek leek het niet alsof ze bij de 'goede' kant hoorde. Maar, dat deed ze wel. De grijns verdween niet van haar gezicht, en ze snoof even zacht, terwijl ze iedereen aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydo jan 14, 2010 5:50 pm

Shadow keek droog hoe Dustfire het op nam tegen Shiny. Ze kende het plan, gelukkig.. Ze wendde haar blik af naar Hydruy. Hij zou het waarschijnlijk niet lang uithouden tegen Shiny. Wie moest hem dan bezighouden? Zijzelf had geen zin om hem te verslaan en besloot zich te storten op het bezighouden van de leden..

Zonder dat de Pokémon het wisten voegde Shade zich bij de Lustro Pokémon. Voorlopig zou hij onzichtbaar blijven. Dat was één van de goede eigenschappen van een Gengar zijn.. je kon jezelf onzichtbaar maken. Misschien moest hij de Suerte Pokémon tegenhouden.. Zoals die Mightyena die het opnam tegen Shiny. Dacht hij werkelijk dat hij Shiny kon verslaan? Shade's gezicht nam een vreemde 'houding' aan, al was dat natuurlijk niet te zien. Hij zweefde rustig richting Shiny en Hydruy, klaar om iets te doen als het écht nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydo jan 14, 2010 6:25 pm

Hydruy werd door Dustfire op de grond gebeukt, dit was niet om te pesten, maar om hem te redden. Hij moest nog wennen aan zijn nieuwe krachten die hij kreeg toen hij evalueerde, het enige wat hij wist was dat hij sneller was. Hij stond op en ging bij de andere Suerte leden staan. Hij hijgde eventjes maar liet niks merken. ''Mijn beurt is om..'' bedacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptydo jan 14, 2010 9:05 pm

Achi keek boos naar de Shiny Umbreon, zijn mondhoeken werden wit en hij bleef de aanval opladen. Een paar tellen later schoot de Blizzard naar de Shiny Umbreon toe, net als de Sacred Fire en Rooie Donder. De 3 aanval kwamen even tegen elkaar en verzwakte elkaar maar de Sacred Fire wsa toch het sterkste. Hij schoot door naar Shiny en Shiny werd geraakt. Hij viel op de grond maar stond weer op. Hij gromde en keek om zich heen, waarom deden de andere darksiders niks? "Val aan!" Gromde hij. Hij keek even boos naar Dustfire en gebruikte toen moon light. Zijn ringen gloeide op en hij was weer wat genezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyvr jan 15, 2010 4:11 pm

Riolu
Net voordat Riolu de aanval wou inzetten, viel zijn blik op een bekende rode donder die langs hem heen raaste. Met een kleine grijns op zijn gezicht draaide hij zich om, Amore was dus toch gekomen. Hij knikte even naar haar en begon toen te rennen. Het plan was om de Lustro leden zoveel mogelijk af te leiden zodat Dustfire naar de kooien kon.
Met behulp van zijn sterke zwarte pootjes sprong Riolu van de grond en lande hij tegen de rotswand op. Snel wist hij zich om te draaien en zette hij zich voor een tweede keer af zodat hij hoog in de lucht terecht kwam. Tijdens zijn sprong vouwde hij zijn blauwe handjes naar voren en vuurde toen verscheidene Aura sphere's af, recht op de Lustro leden. Uiteindelijk maakte hij een sierlijke salto om vervolgesn op zijn pootjes te kunnen landen. Met zijn rode ogen keek Riolu om zich heen, afwachtend op een Lustro lid die hem nu zou aanvallen.

Kiara
Kiara spitste haar oren die het geluid van een aankomende Aura sphere met gemak opvingen. Razendsnel keerde ze haar slanke lichaam naar rechts en de aanval miste haar op een haar na. Welke pokemon de Aura sphere nu zou raken intresseerde haar niet. Kil keek ze om zich heen. Haar blik viel op een Pikachu met fel rode ogen. Een grijns verscheen op haar gezicht, die pikachu was vast en zeker een waardige tegenstander. "Val aan!" schreeuwde Shiny. Net op dat moment opende Kiara haar bek en vuurde ze een vlammenwerper af, recht op de Pikachu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyvr jan 15, 2010 7:31 pm

Amore keek naar de vlammenwerper die op haar af kwam, en deed een bliksemstraal. De rode straal brak de vlammenwerper. Amore grijnsde fel, en sloot haar ogen. Rode electriciteit vormde zich rondom haar lichaam, en Amore deed een snelle aanval in combinatie met een volt tackle richting Kiara. De Volt Tackle was rood gekleurd, en dus sterker dan normaal. Bovendien was ze ook sneller dan normaal door de snelle aanval. Een fel grijnsje stond op het gezicht van Amore, terwijl ze op Kiara afrende, in de hoop haar te raken met de Volt Tackle.

[Wow, kortheid. Kan nu niks meer, moet wachten op Kiaar ;3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyvr jan 15, 2010 8:57 pm

Dustfire

De sacred fire raasde richting Shiny, maar ineens voegde er ook twee andere aanvallen zich bij de Sacred fire. Maar uiteindelijk schoot alleen het vuur door, en raakte Shiny. Mooi, die was iniedergeval raak. Maar waar kwamen de andere aanvallen vandaan? Dustfire draaide zich om en zag meteen wie haar hulp had geboden. Amore, Shadow, en ook Riolu hadden zich in het gevecht gevoegd en Achi en Hydruy konden ook nog verder vechten. Ze waren nu volledig, of bijna volledig. Als er al iemand mistte in het groepje merkte Dustfire dat niet, en dat kwam puur doordat ze teveel met haar hoofd in het gevecht zat. Shiny beveelde zijn leden om aan te vallen, en herstelde zichzelf lichtjes met moonlight. Dustfire snoof. het zou niet zo heel veel uitmaken, die herstellende aanval. Want veel maanlicht kwam er niet naar binnen. Goed, het plan was nu om de rest met elkaar te laten vechten, oftwel de andere groep af te leiden, en Dustfire zou dan verder de grot ingaan om de gevangenen te bevrijden. Maar hoe kon ze ervoor zorgen dat ze haar niet weg zagen gaan? Aha, ze had het al. Ze keek nog een keer om naar de goede pokemon, en knikte. Ze zouden het wel redden, daar had ze het volle vertrouwen in. Met een gigantisch felle flash-aanval verblindde ze de pokemon in de grot voor ongeveer een minuut, en toen ze weer konden zien was dustfire al naar achteren geglipt.

Sunset

Shiny kreeg het moeilijker nu de aanval hem had geraakt, en er steeds meer goede pokemon opdaagden. Hij beval de leden om aan te vallen, en Sunset keek strategisch in het rond. Welke pokemon zou ze aanvallen? Helaas kon ze niet een van de sterkste pokemon nemen. Ze was wel krachtig voor haar leeftijd, maar ze was nog maar een paar jaar oud, een feit dat ze vaak vergat in een gevecht, waardoor de oudere pokemon met hun kracht en wijsheid die ze door de loop der jaren hadden gekregen, haar konden overwinnen. Hydruy. Hij leek niet erg jong, en hij zou zeker ouder dan haar zijn, maar hij leek niet erg veel ervaring te hebben. En als Sunset hem tegen hield dan had Shiny weer ruimte om anderen aan te vallen. Sunset sloop door het duister naar de Mightyena die tegen de grond gebeukt was door iemand van zijn eigen kant, en ze sprong in de lucht om hoger dan hem te komen, zodat ze qua zicht iniedergeval in het voordeel was. Eerst deed ze een Cotton Spore, een poeder die op Hydruy viel en er voor zorgde dat hij een stuk langzamer werd. Zo had hij geen tijd genoeg om op zij te springen voor haar volgende aanval, een tussen zijn schouderbladen gerichtte donderschok.

Dustfire
Dustfire ging zo snel ze kon door de gang van de grot heen. Af en toe keek ze om zich heen of toch niemand haar volgde, maar daar was ze te snel voor. Grote kans dat de Darksiders doorvochten omdat ze anders overmeesterd werden, maar daarna toch doorkregen dat Dustfire verdwenen was. Ze moest snel zijn. Maar heel lang duurde het niet voordat ze de twee overige gevangenen, Blitzy en Houndoom genaamd te vinden in een sterke kooi. [ik post het verdere ff in Tha kooi als niemand dat erg vind. Anders raakt het straks zo door elkaar xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Kiara

Kiara

Vrouw Aantal berichten : 82
Registration date : 12-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gezond
Partner: Never again!

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyvr jan 15, 2010 9:12 pm

De pikachu wist haar vlammenwerper tegen te houden, door middel van een rode donder te gebruiken. Kiara snoof minachtig en bereidde zich toen voor op een tegenaanval. De pikachu laadde een volt tackle, die zoals verwacht ook rood was, en gebruikte haar snelle aanval om de volt tackle nog krachtiger te maken. Een slimme tactiek, maar Kiara had ook zo haar trucjes. Haar felrode ogen begonnen nu ook te gloeien, evenals de gloed die om de pikachu verscheen. Kiara zette zich schrap, het was erg moeilijk om de pikachu via psychic op te tillen aangezien ze zo'n sterke aanval gebruikte. Toch wist Kiara haar een eindje omhoog te krijgen en smeet haar toen met alle macht tegen de rotswand aan. Even haalde ze een paar keer diep adem. Het had haar behoorlijk wat kracht gekost, maar ze was tenminste niet geraakt. Met een kille blik in haar ogen keerde Kiara zich weer richting de pikachu en haar lippen vormde zich tot een valse grijns. Voor een tweede keer opende ze haar bek. Dit keer vuurde ze geen vlammenwerper, maar een Heat wave af, regelrecht op de pikachu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyvr jan 15, 2010 9:31 pm

Met de volt tackle brak Amore de steen waar ze tegen aan knalde, en draaide ze zich om: Ze was nu erg dicht bij kiara. Amore grinnikte, en ging door met haar volt tackle. Ze ging dwars door de Heat wave heen. De hitte deed pijn, maar amore kon door omdat de volt het grotendeels weg had geslagen. Amore grijnsde fel. Ze zette haar snelle aanval nóg harder in, en sprintte zo snel mogelijk naar Kiara, in de hoop haar te raken. Amore snoof zachtjes, en had haar ogen open, waardoor er twee enge, rode ogen oplichtten in het rode van de volt tackle. Amore snoof, en sprong toen richting Kiara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara

Vrouw Aantal berichten : 82
Registration date : 12-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gezond
Partner: Never again!

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyvr jan 15, 2010 9:48 pm

De Pikachu brak gewoon door de Heat wave heen met haar Volt tackle. Kiara gromde, tijd om weg te springen was er niet meer aangezien ze zo razendsnel ging. Dan was er nog maar één oplossing. Kiara's ogen begonnen weer te gloeien en haar staarten gingen strak achter haar lichaam staan. Een groot veld creeërde zich om haar heen, een protect. Met een enorme klap knalde de pikachu ertegen aan. Kiara zette zich schrap, ze werd een paar centimeter naar achter geschoven maar wist ze zichzelf staande te houd. Uiteindelijk brak haar protect. Dit was ook wel logisch aangezien een volt tackle een erg krachtige aanval was. Kiara werd geraakt, maar gelukkig was de klap minder erg aangezien ze de aanval gedeeltelijk had kunnen tegenhouden met de protect. Toch werd ze aardig wat naar achter geduwd en duurde het even voordat ze haar balans terug had. Ze schudde geërgerd met haar kop, waar nu een flinke kras op zat. Maar Kiara kon wel tegen een stootje, of erger..
Ze herstelde zich snel en zette de tegenaanval in. Een Vlammenwerper die ze vervolgens stuurde via haar Psychic. Deze tactiek had ze een tijdje geleden onder de knie gekregen. Het vergde veel oefening, maar het resultaat was het waard. Ze kon de vlammenwerper beheersen, ontwijken had geen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Emptyza jan 16, 2010 2:15 pm

Amore was blijkbaar door de protect heen gebroken, want ze voelde dat ze tegen Kiara aan knalde. Met een paar sierlijke salto's sprong Amore naar achteren. Plots deed Kiara een vlammenwerper, en Amore kon het niet meer ontwijken. Ze werd geraakt door de vlammenwerper, maar wist ondertussen een ontlading te doen. De vlammenwerper verdween hierdoor, waardoor Amore maar zo ongeveer de helft van de schade had die ze normaal zou krijgen van die aanval. Amore grijnsde fel. Haar ogen werden steeds feller, en Amore deed een Schok golf op Kiara. De Schok Golf was, zoals verwacht, rood. En, zoals altijd bij een schok golf, was hij niet te ontwijken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar de grot... [plot]   Op zoek naar de grot... [plot] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op zoek naar de grot... [plot]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op zoek? [Plot!]
» Op zoek naar pleegouders
» Op zoek naar een partner
» Op zoek naar een vuursteen..
» Op zoek naar iemand

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-