Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 suerte

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

suerte Empty
BerichtOnderwerp: suerte   suerte Emptydi feb 02, 2010 7:37 pm

Levy liep langs de rivier af. Hij was aan het rondkijken. Hij had van een groep gehoord genaamd de suerte. Levy wou graag lid worden en vroeg zich af of ze hem toe zouden laten. Levy stopte ineens en dacht niet langer meer na. Hij had lang genoeg nagedacht. Nu was het tijd om een aanvraag te maken. Levy brulde door het gebied heen met zijn aipom stem. Hij probeerde alles om naar de suerte leider te roepen. Levy zijn stem was namelijk niet echt roepbaar. Nu wachte Levy af of er iemand kwam opdagen die hem zijn lidmaatschap wou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

suerte Empty
BerichtOnderwerp: Re: suerte   suerte Emptydi feb 02, 2010 7:47 pm

Amore had de roep opgevangen met haar lange, gele oren. Ze was net bij Julia geweest, en had die toegelaten tot de Suerte-Groep. Julia had haar ook bij de rivier geroepen, dus Amore was al lekker dichtbij toen Levy haar riep. Met rustige stappen liep ze verder, langs de rivier. Ze had een grijnsje op haar gezicht, en dacht na. Het was een Aipom die geroepen had. Zou het die.. Hoe-Heette-Hij-Ook-Al-Weer zijn? Hij was een bekende 'Goodsider', dus dat zou handig zijn voor in de groep. Na een korte tijd kwam Amore aan bij de plek waar Levy stond. Met rustige passen kwam ze tevoorschijn. Ja, dat was die Hoe-Heette-Hij-Ook-al-Weer. Amore fronste. Hoe heette hij ook al weer? Oja! Levy. Natuurlijk. Amore grinnikte. ''Hallo, Levy,'' sprak ze rustig. Ze had een miniscuul klein grijnsje op haar koppie. ''Je riep me,'' sprak ze rustig en ze keek hem doordringend aan. ''Maar, ik weet al waarvoor je roept,'' sprak Amore kalm. ''Dus, vertel het eens.. Waarom denk je dat je kans maakt om bij de groep te komen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

suerte Empty
BerichtOnderwerp: Re: suerte   suerte Emptydi feb 02, 2010 8:01 pm

Levy begon na te denken. Levy was nou niet bepaald slim dus hij moest even zijn brein op gang laten komen. Opeens wist hij het. "Ik heb geholpen met dustfire van de mensen te bevrijden, ik heb de kwade greep van shadow lugia mee helpen te ruďneren en nog andere goede dingen" Zei Levy. "Ik wil graag lid worden van de suerte, mag dat?" Vroeg Levy aan amore.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

suerte Empty
BerichtOnderwerp: Re: suerte   suerte Emptydi feb 02, 2010 8:08 pm

'Ik heb geholpen met Dustfire van de mensen te bevrijden, ik heb de kwade greep van Shadow Lugia mee helpen te ruďneren en nog andere goede dingen,' sprak de Aipom, 'Ik wil graag lid worden van de Suerte, mag dat?' Vroeg hij toen. Amore grinnikte. ''Ten eerste is het niet 'De Suerte', maar 'Suerte' of 'De Suerte-Groep','' Sprak Amore rustig. ''En dan. Ik laat je toe tot de groep,'' sprak ze kalm. ''Niet omdat je zo'n ongelofelijk goed antwoord had, maar omdat ik weet wat je gedaan hebt. Bovendien ken jij Achi en Shadow, dus had je zowiezo al veel kans om erbij te komen,'' sprak Amore kalmpjes. ''Je zal een Gewaardeerd lid worden, met de rang Luchador. Dit is omdat ik weet dat je flink wat kracht in je hebt.'' Amore zette haar handjes arrogant in haar zij. ''Je dient respect te hebben en te luisteren naar mij en Shadow, de leiders, en natuurlijk dien je dit ook te doen bij Achi en Riolu, de Terzo's,'' sprak Amore. ''Verder.. Als er nog iets is.. Dan wil ik dat je me roept in de kleine vallei, ons gebied,'' sprak Amore. ''Dag, Aipom,'' sprak ze. Ze liep rustig weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

suerte Empty
BerichtOnderwerp: Re: suerte   suerte Emptydi feb 02, 2010 8:12 pm

Levy bleef achter. "Oké, ik ben toegelaten.." Zei Levy. "Wat nu?" Levy keek rond. "Ik weet de weg niet naar de schuilplaats.." Zei Levy. Levy zakte in. "Ik ben lid van een groep, en nu weet ik niet waar de schuilplaats van de groep is.. goed zo levy" Zei levy tegen zichzelf. Opeens dacht Levy na (shocking). Levy wist dat hij hier niet moest blijven zitten. Levy ging opzoek naar de schuilplaats van de suerte. Hij moest het vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




suerte Empty
BerichtOnderwerp: Re: suerte   suerte Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

suerte

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» What is Suerte about..?
» wants to join suerte
» Suerte-Training
» Bijeenkomst (Suerte)
» suerte? darkside?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-