Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 aan de rand van het woud.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

aan de rand van het woud. Empty
BerichtOnderwerp: aan de rand van het woud.   aan de rand van het woud. Emptywo feb 10, 2010 7:03 pm

Swift glibberde onrustig door de bladeren.
Het was op sommige plekken nogal donker dus swift vond alles maar eng.
Ze schrikte van een paar Zubats die boven haar vliegde en hardop krijsden.
'Was ik hier maar nooit geweest...' dacht ze, maar er was geen weg terug. Swift wist immers de weg niet.
Ze ging zachtjes verstopt in de bladeren totdat ze boven wat gegrom hoorde.
Ze duwde de bladeren weg en zag daar een michtiyena staan.
''aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!''
gilde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

aan de rand van het woud. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan de rand van het woud.   aan de rand van het woud. Emptywo feb 10, 2010 8:27 pm

Dusk was in een slechte bui. Hij waagde zich in het gebied van de neutralen pokemon. Hopelijk zag geen suerte lid hem. Dusk sjokte nu door de wild rivers heen. Opeens zag hij een kleine dratini liggen. Een mightyena stond erbij. "De perfecte kans.." Zei Dusk geniepig. Dusk deed een schaduw bal op de mightyena, en die vluchtte weg. "Kan ik je helpen..?" Dusk keek met zijn rode oog naar de dratini. De kleine dratini kon nog geen idee hebben wat er zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

aan de rand van het woud. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan de rand van het woud.   aan de rand van het woud. Emptydo feb 11, 2010 4:41 pm

Swift keek bang op maar was toch opgelucht.
'bedankt voor het redden meneer...!' swift probeerde zo gewoon mogelijk te praten en niet te laten merken dat ze bang was.
'ik ben swift de dratini.... ik ben echt onvoorzichtig geweest om hiernaartoe te komen.... nogmaals bedankt voor het redden. mag ik u vragen wie u bent?' zeg ik al wat vrolijker.
ondertussen zwiep ik opgewekt met mijn staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

aan de rand van het woud. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan de rand van het woud.   aan de rand van het woud. Emptydo feb 11, 2010 4:50 pm

"Ik ben Dusk.." Zei Dusk de dusknoir. "Geen dank.." Zei Dusk daarna. "Er zijn hier best veel gemene pokémon.." Zei Dusk. Dusk keek naar de dratini. "Ik weet een veilige plek" Zei Dusk. Dusk glimlachte naar de dratini. Dusk zijn plan werkte tot nu toe perfect. Hij had de vertrouwen van de dratini nu al gewonnen. "Het is die kant in.." Zei Dusk. Dusk wees vriendelijk een richting aan. Het was de richting van de lustro grot, maar de dratini zou het waarschijnlijk niet door hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

aan de rand van het woud. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan de rand van het woud.   aan de rand van het woud. Emptydo feb 11, 2010 4:56 pm

Swift glimlachte. 'ik heb het wel gemerkt van die gemene pokemon. die michtiyena was was echt eng!' Swift de dratini zuchte. 'ik ben zelf nog maar een slappe kleine pokemon...'
Swift de dratini keek de kant op waar Dusk naar wees. 'dan ga ik daar naartoe... blijft u bij me?' vroeg ik aardig tegen dusk de dusknoir.

Amore-Edit: Let alsjeblieft even op je posts. Je moet in de hij/zij-vorm typen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

aan de rand van het woud. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan de rand van het woud.   aan de rand van het woud. Emptydo feb 11, 2010 5:04 pm

"Dan doen we dat toch.." Dusk grinnikte en keek nog een keer naar de dratini. Dusk knikte en zweefde verder. "Kom, we gaan naar het veilige gedeelte" Zei Dusk terwijl hij door een struik sjokte. "Dit is nog gemakkelijker dan ik dacht.." Fluisterde dusk in zichzelf zodat niemand het kon horen. Dusk stond nu even stil zodat de dratini hem goed kon volgen. Daarna zou hij verder zweven.

(Ik maak een nieuw topic aan, je zult wel zien welk topic.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

aan de rand van het woud. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan de rand van het woud.   aan de rand van het woud. Emptydo feb 11, 2010 5:13 pm

Swift knikte en glijde achter dusk aan.
'u bent erg aardig meneer! u bent de aardigste die ik ken volgens mij. dusknoirs staan er eigenlijk om bekend dat ze gemeen zijn maar u bent erg aardig. ze zeggen van dratinis dat het zeldzame pokemon zijn, maar ik denk van niet... zijn we er al bijna, meneer dusknoir?'
swift kwetterde maar door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

aan de rand van het woud. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan de rand van het woud.   aan de rand van het woud. Emptyvr feb 12, 2010 3:45 pm

Er stond nog een Mightyena (geen michtiyena Swift, let wel goed op Wink) Hij keek naar Swift, die in de val was gelopen. Naast hem stond nog een Pokémon, het was wel een van Suerte, maar hij wist niet welke en hij wist ook nieteens dat die naast hem stond. ''Hmm..'' zei hij en sprong van een heuveltje af en landde onhoorbaar op 4 poten. Hij sluipte achter de twee Pokémon aan en elke keer als ze omkeken stond hij achter een struik.

Let liever even op jezelf, en ga niet Wannabe-modden. Dit is namelijk erger dan een schrijffoutje. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




aan de rand van het woud. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan de rand van het woud.   aan de rand van het woud. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

aan de rand van het woud.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De roep voor hulp uit het woud

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-