Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

The Comet arrived..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

The Comet arrived.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Comet arrived..   The Comet arrived.. - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2010 10:14 pm

'Dat ligt totaal aan hoe de leider er over denkt," zei comet met een flauwe glimlach.'Shiny bleef even stil maar opende toen maar zijn bek. ''Ik vind het goed.'' Shiny knikte, Hij glimlachte blij naar Comet. ''Ik vertrouw je, daarom maak ik je beta. Vind je dat goed?'' Shiny dacht even na. Zou hij de uitleg van beta geven? Comet was wel zo slim genoeg om dat te weten. Toch? ''Als Beta ben je de baas over de leden, en de gewaardeerde leden. Dus je staat lekker hoog,'' Legde hij uit voor de zekerheid. Zijn lichten begon wat licht te geven terwijl hij heen en weer keek. Er was niemand. Helemaal niemand. Behalve Comet en hij. Dat was raar. Want hij wist zeker dat hij iemand hoorde praatte toen hij net was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Comet

Comet

Man Aantal berichten : 99
Registration date : 14-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 years..
Partner: I'm a loner..

BerichtOnderwerp: Re: The Comet arrived..   The Comet arrived.. - Pagina 2 Emptydi feb 23, 2010 10:40 pm

Comet luisterde naar Shiny zonder hem te onderbreken. Toen hij klaar was met praten knikte hij. "Daar kan ik wel mee akkoord gaan," grijnsde hij, alsof het niks was. Hij wist echter wel dat het een hele eer was om zo'n hoge rang te krijgen. Natuurlijk was de leider altijd hoger, maarja. het was logisch dat Shiny zijn plek niet deelde. Hij merkte dat Shiny om zich heen keek of er iemand was. Comet had niemand gehoord, en deed dus ook niet de moeite te kijken. Natuurlijk kon hij niet alles horen. Toch had hij geen zin om de moeite te nemen. Hij was benieuwd of Shiny nog iets wilde weten voor hij werd toegelaten. Zelf vond hij het vreemd dat hij direct er bij mocht, zelfs al waren ze zulke goede vrienden.
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Partner: The two of us together

BerichtOnderwerp: Re: The Comet arrived..   The Comet arrived.. - Pagina 2 Emptywo feb 24, 2010 10:19 pm

'Daar kan ik wel mee akkoord gaan,' Hoorde hij de Pikachu zeggen. ''Zal ik je naar de Lustro grotten brengen?'' Shiny keek even naar de Pikachu. Was het wel een goeie keuze geweest om hem gelijk beta te maken? Hij wist niet eens of Comet echt slecht was. Het was zo lang geleden. Misschien was hij heel erg veranderd. Nee, dat kon niet waar zijn. Anders zou hij Lustro niet joinen. Toch? Shiny keek even naar de lucht en draaide zich toen om. ''Naar de Lustro grotten,'' Mompelde hij. Op 4 poten rende hij weg.
Comet

Comet

Man Aantal berichten : 99
Registration date : 14-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 years..
Partner: I'm a loner..

BerichtOnderwerp: Re: The Comet arrived..   The Comet arrived.. - Pagina 2 Emptydo feb 25, 2010 12:32 am

De Shiny Umbreon vroeg of hij Comet naar de grot moest brengen. Die knikte. "Graag," zei hij met een flauwe glimlach. Hij zag aan Shiny's gezicht dat hij zich afvroeg of zijn keuze wel goed was. Ach, daar zou hij nog wel achter komen. Comet was zeker niet van plan zijn vriend teleur te stellen. Zeker niet met zo'n goede rang. ''Naar de Lustro grotten,'' mompelde Shiny, waarna hij wegrende. Vlug zette Comet zich neer op vier poten. Hij schoot weg met een witte straal achter zich aan, wat betekende dat hij Quick Attack deed. Hij zou dit alleen volhouden tot hij bij Shiny was en naast hem kon rennen. Dat zou wel voldoende zijn..
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Comet arrived..   The Comet arrived.. - Pagina 2 Empty

The Comet arrived..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Just Arrived... And Already In Big Trouble

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-