Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Earthquake!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Earthquake!   Earthquake! Emptyvr maa 26, 2010 5:55 pm

Op 4 poten, rende de kleine Buizel lang een grote meer. De regenboog scheen mooi over het water. De buizel, genaamd Achi. Bleef naar het water kijken. Het zag er zo mooi uit, kon hij niet heel even stoppen om zijn poten in het water te stoppen? Hij had gehoord dat dat hier heel lekker was. Dit kwam door de koele water. Het kasteel kon wel even wachten. Toch? Hij hoefde alleen zijn kamer op te pimpen. En dan kon altijd. Ook al had hij alleen op dit moment niks te doen.. Hij stopte met rennen daarna stopte hij zijn pootjes in het koele water en genoot van het lekkere gevoel. Hij grijnsde blij, waarom alleen pootjebaden? Er verscheen een glimlach op zijn gezicht en enkele seconde later sprong hij het meer in. Hij zwom een paar rondjes. Uiteindelijk klom hij weer uit het water. Hij schudde zich even uit. Dit was wel genoeg, nu moest hij echt naar het kasteel. Hij begon weer te rennen toen hij opeens een brommend geluid hoorde. De grond begon heen en weer te bewegen en Achi viel op de grond. Was het een aardbeving? Raar genoeg stopte het trillen. Achi keek raar om zich heen, dat was raar. Hoe zou het komen? Nadenkend liep hij richting het kasteel...

Niet zonder toestemming betreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyvr maa 26, 2010 8:38 pm

''Nee!'' Een kleine Pikachu, Amore, gilde toen de grond begon te trillen. De boom bewoog, waardoor de tak waar zij op zat brak. Met een snelle beweging wist ze de tak boven zich beet te pakken. Hierna liet ze zich voorzichtig naar beneden vallen, zodat ze haar poten niet zou breken. Welke dombo deed er een aardbeving? Ze keek even om zich heen en schudde haar vacht toen uit. Ach.. Ze kon hier maar beter weer weggaan. Ze zette zichzelf op vier poten en haalde diep adem. Ze zette zich af en begon te rennen. Met haar gebruikelijke sierlijke, maar zeker snelle passen sprintte ze langs het meer. Plots zag ze een oranje gedaante, verderop. Ze begon sneller te rennen. Een witte straal volgde haar. Al snel was ze bij de oranje gedaante. Het was een Buizel. Achi. ''Achi!'' Amore, zoals vaker misschien net wat té vrolijk, gaf hem vrolijk een knuffel. Ondertussen zou iedereen daar wel aan gewend moeten zijn. Ze liet hem los en keek hem grijnzend aan. Maar, al gauw verdween de grijns. Ze wreef pijnlijk over haar handjes, waar ze hard op gevallen was toen ze de boom uit sprong. Amore verwachtte niks van de aardbeving. Het was vast weer een of andere dombo die een aardbeving deed, als aanval. Amore grinnikte zacht terwijl ze Achi aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyvr maa 26, 2010 9:03 pm

Achi bleef even stil staan. Wat kon het zijn? Hij had geen pijn gevoeld. Dus het was niet de aanval, aardbeving. Maar wat gebeurde er dan? 'Achi!' Hoorde hij opeens luid. Achi keek verward naar de Pikachu die zijn naam riep. Ze gaf hem een knuffel, al gauw liet ze hem los. ''Ey,'' Mompelde hij. Hij keek de Pikachu even met een grijns aan, ''Heb jij het ook gemerkt?'' Besloot hij maar te zeggen. Hij keek haar even raar aan. ''De aardbeving, volgens mij was het geen aanval. Want dan hadden we pijn gevoeld. Toch? Het enige wat ik deed was vallen.'' Hij keek haar verbaasd aan. Misschien was dat wel gewoon in het Suerte gebied. Dat de platen hier gewoon heel snel bewogen vergelijke andere gebieden. En dat er tijd tot tijd een klein trilling was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyvr maa 26, 2010 9:12 pm

'Ey,' had de Buizel haar begroet. Ze keek hem grijnzend aan. Hij was te standaard wat betrof de begroeting. Hmpf. 'Heb jij het ook gemerkt?' vroeg hij plots. Amore hield haar kop een tikkeltje scheef. 'De aardbeving, volgens mij was het geen aanval. Want, dan hadden we pijn gevoeld. Toch? Het enige wat ik deed was vallen,' sprak hij. ''Vallen kan pijn doen,'' mompelde Amore en ze keek bedroefd naar haar handen, waar geen enkel krasje op zat. ''Maarja,'' sprak ze toen. ''Misschien heb je gelijk, maar waarschijnlijk niet. Er is in dit gebied nooit meer een aardbeving geweest sinds zo'n 500 jaar terug.'' Ze rolde met haar ogen. ''En, ja.. Dat weet ik.'' Ze hield haar armen omhoog, en liet ze ze naar beneden zakken, tot ze een horizontale lijn vormden. ''Dit gebied,'' begon ze rustig. ''Is ontstaan bij de allerlaatste aardbeving. Deze vallei is, zoals meerdere valleien, gewoon een plek die ontstaan is door een aardbeving. Verder is er nooit meer een gekomen. Dus, waarom nu wel? Volgens de legendes houdt Groudon het in de gaten. Dus, ik denk dat alles wel onder controle is.'' Ze zuchtte diep en grinnikte. ''Wat er net gebeurde is gewoon een simpele aardbeving. Een aanval van een pokémon uit de vallei.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyvr maa 26, 2010 9:30 pm

'Vallen kan pijn doen,' Hoorde hij Amore zeggen. 'Maarja,' Hoorde hij haar iets later zeggen. 'Misschien heb je gelijk, maar waarschijnlijk niet. Er is in dit gebied nooit meer een aardbeving geweest sinds zo'n 500 jaar terug.' Ze rolde met haar ogen. 'En, ja.. Dat weet ik.' Achi knikte. De mensen hadden het vast in boeken opgeschreven. Want de mensen hadden de kasteel toch gemaakt. Of waren het pokemon? 'Dit gebied, is ontstaan bij de allerlaatste aardbeving. Deze vallei is, zoals meerdere valleien, gewoon een plek die ontstaan is door een aardbeving. Verder is er nooit meer een gekomen. Dus, waarom nu wel? Volgens de legendes houdt Groudon het in de gaten. Dus, ik denk dat alles wel onder controle is. Wat er net gebeurde is gewoon een simpele aardbeving. Een aanval van een pokémon uit de vallei,' Vertelde de Pikachu. Achi dacht na, welke pokemon konden allemaal een aardbeving aanval? Als ze bekeken welke pokemon de aanval bekeken, en welke pokemon er in Suerte zaten. Konden ze het aan hun vragen? Maar was dat niet te veel moeite voor maar 1 ding? Amore had hoogstwaarschijnlijk gewoon gelijk. Achi knikte blij, maar voor wat wist hij zelf niet. ''Je hebt vast gelijk,'' Mompelde hij rustig. Hij keek haar even aan. Hij had nu eigenlijk niks te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyvr maa 26, 2010 10:22 pm

'Je hebt vast gelijk,' mompelde de Buizel na een tijdje. Amore knikte. ''Zo mag ik het horen.'' Ze grijnsde licht. Ze keek Achi toen even fronsend aan. ''Maar, als jij hier was, en ik was daar..'' Ze keek in de verte. ''Hoe konden we dan allebei dezelfde move voelen? Dat is theoretisch gezien onmogelijk,'' mompelde ze. Ze krabte met haar handje achter haar oor, wat er nadenkend uit zag. Ze richtte haar blik op de grond. Een lichte barst was zichtbaar. Het was niks ernstigs, maar.. Je kon het wel zien als je er op lette. ''Dit..'' Amore fronste. Nee, dit was geen normale aardbeving. Ze ging op haar knieën zitten en ging met haar vingers langs de scheur. Plots begon de grond weer te trillen. Aangezien ze al op haar knieën zat kon ze snel haar handjes op de grond zetten, waardoor ze haar evenwicht goed kon bewaren. Deze aardbeving was harder dan de vorige. Amore gromde zacht. ''Oke, dit is absoluut geen aanval van een van ons. Maar, ook niet van Lustro,'' mompelde ze toen de grond weer stil leek te staan. Amore streek opnieuw met haar vingers langs de scheur, die groter was geworden. ''Kijk. Naarmate je dieper de scheur in zou gaan, zou de scheur steeds dikker worden. Waarschijnlijk is er ondergronds iets mis,'' snoof ze. Ze keek Achi aan en stond op. Ze snoof nog eens. Wat moesten ze hier nu aan doen..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyzo maa 28, 2010 10:55 am

'Zo mag ik het horen.' Achi keek haar even aan maar bleef stil. 'Maar, als jij hier was, en ik was daar.. Hoe konden we dan allebei dezelfde move voelen? Dat is theoretisch gezien onmogelijk,' Hoorde hij Amore iets later mompelen. Amore ging op haar knieën zitten om de scheur te bekijken. Maar enkele seconde later begon de grond weer te trillen. De aardbeving was duidelijk harder dan de vorige keer. Achi probeerde zich vast te houden maar viel al snel op de grond. ''Aww..'' Mompelde hij. Hij keek Amore even aan maar het beven was al gestopt. 'Oke, dit is absoluut geen aanval van een van ons. Maar, ook niet van Lustro,' Zei de Pikachu. 'Kijk. Naarmate je dieper de scheur in zou gaan, zou de scheur steeds dikker worden. Waarschijnlijk is er ondergronds iets mis,' snoof de Pikachu iets later. ''Ik zei het toch,'' Mompelde hij. Hij keek Amore even aan. ''Oh, Sorry. Het floepte er uit,'' Mompelde hij iets later. Er verscheen een grijns op de grond. ''En wat moeten we nu doen als er iets ondergronds mis is, en ik heb een vraag erbij. Zijn er alleen aardbevingen in het Suerte gebied, of overal in PokeRPG,'' Mompelde hij iets later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyzo maa 28, 2010 12:11 pm

Toen Amore zag dat Achi gevallen was ontsnapte er een korte grinnik uit haar mond. Ze beet op haar lip om hem niet uit te lachen. 'Ik zei het toch,' mompelde Achi. 'Oh, Sorry. Het floepte eruit.' Amore zette een valse grijns op. ''Wel een beetje lief doen tegen mij, he?'' Ze grijnsde. Het klonk niet gemeen, eerder een beetje geamuseerd. 'En wat moeten we nu doen als er iets ondergronds mis is? En ik heb een vraag erbij.. Zijn er alleen aardbevingen in het Suerte gebied, of overal in PokeRPG?' De twee vragen van Achi waren niet al te makkelijk te beantwoorden. Maar, na een tiental seconden had ze de juiste woorden gevonden om duidelijk te maken hoe ze ervoor stonden. ''Nu er onder ons iets mis is, zullen we naar degene toe gaan die het kan verbeteren. Of, die weet wat er aan de hand is. De Legendarische Groudon.'' Amore grijnsde. Groudon bevond zich bij de ondergrondse stad, wist ze. ''En.. Het is alleen in het Suerte-Gebied,'' sprak ze toen. ''Als het overal was.. Dan zou deze hele vallei instorten, omdat het dichter bij de..'' Amore fronste. ''Omdat we hier lager zitten. Áls het ook in de rest van de PokéRPG is, dan zullen ze er niks van voelen.'' Amore grijnsde licht en keek Achi met een kalme blik aan. ''We moeten naar de ondergrondse stad. Maar, niet alleen. Als Groudon de controle is verloren, zal dat fataal zijn voor ons allebei.'' Amore sloot haar ogen. Wie zouden ze allemaal mee kunnen nemen? Amore fronste. Shadow en haar partner. Levy. Riolu. Ze haalde diep adem en keek naar boven. Ze liet zich op vier poten vallen. Niet omdat dat lekkerder stond, maar omdat ze bang was voor nog een aardbeving. Ze had geen zin om op haar bek te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyma maa 29, 2010 2:52 pm

'Wel een beetje lief doen tegen mij, he?' Hoorde hij de Pikachu zeggen. Achi grijnsde en keek haar even serieus aan. Het bleef enkele seconden stil, toen begon ze weer met spreken.'Nu er onder ons iets mis is, zullen we naar degene toe gaan die het kan verbeteren. Of, die weet wat er aan de hand is. De Legendarische Groudon.' Achi knikte even en bleef benieuwd naar haar kijken.'En.. Het is alleen in het Suerte-Gebied, Als het overal was.. Dan zou deze hele vallei instorten, omdat het dichter bij de.. Omdat we hier lager zitten. Áls het ook in de rest van de PokéRPG is, dan zullen ze er niks van voelen.' Achi wou net beginnen met spreken toen Amore weer door ging. 'We moeten naar de ondergrondse stad. Maar, niet alleen. Als Groudon de controle is verloren, zal dat fataal zijn voor ons allebei.' Weer knikte Achi, ze had zojuist haar vraag beantwoord. ''Dus het is een soort van missie,'' Achi bleef even stil. ''Wie gaan er dan allemaal mee? Volgens mij moeten we het zo snel mogelijk afhandelen. Want als de aardbevingen zo door gaan, en steeds erger en erger worden kan dat de einde betekenen van deze vallei,'' Mompelde hij even. Hij keek haar benieuwd aan, ze moesten natuurlijk niet met te vele gaan. Dan leek het op een aanval op de ondergronds stad, en was het Suerte gebied alleen. Zonder verdediging van de Suerte leden. En dat zou dan ook de perfecte moment zijn voor Lustro om aan te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyma maa 29, 2010 3:05 pm

'Dus het is een soort van missie,' had Achi gezegd. Amore fronste. ''Nee. Zo moet je het niet zien.'' Ze fronste. ''Het is een onderzoek!'' Ze stopte het puntje van haar staart in de grond en sloot haar ogen. Als de grond trilde, zou ze het voelen. Maar, de trillingen waren laag, zoals ze altijd waren. Ze stond weer op. 'Wie gaan er dan allemaal mee? Volgens mij moeten we het zo snel mogelijk afhandelen. Want als de aardbevingen zo door gaan, en steeds erger en erger worden kan dat de einde betekenen van deze vallei,' sprak Achi. Amore haalde diep adem. ''Shadow en Riolu moeten sowieso mee,'' begon ze. ''Verder lijkt het me ook wel fijn als Shadow haar partner mee neemt.. En als Levy ook mee komt,'' sprak ze. Amore fronste eventjes. ''Ik had gehoord dat jij en Levy goede vrienden waren. Dus, het leek me leuk als hij mee kwam!'' Haar stem was zoals altijd alsof ze zong. Plots fronste ze. ''Oh, noes!'' Ze sloeg haar handjes voor haar wangetjes, alsof ze ergens van schrok. ''Ik vergeet het bijna!'' Ze keek Achi verbaasd aan. ''Comet en Secret schijnen bij de Lustro te zitten,'' zei Amore. Alle vrolijkheid was verdwenen. ''Ze zijn bondgenoten. Totdat ze iemand aanvallen. Als dat gebeurd, zullen ook zij aangevallen mogen worden,'' mompelde Amore. ''Tot dan moet je.. Ze met rust laten.'' Amore keek Achi aan. Het was ineens een heel ander onderwerp, maar.. Alsnog was het redelijk belangrijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyma maa 29, 2010 3:19 pm

'Nee. Zo moet je het niet zien. Het is een onderzoek!' Hoorde hij de Pikachu zeggen. Ze stopte raar genoeg haar staart de grond in. Hij wou er wat van zeggen maar besloot gewoon zijn mond te houden. Snel daarna ging ze door met praten. Ze begon te praten over de pokemon die mee gingen. Ze zei iets over dat Shadow en Riolu er sowieso. Dat begreep Achi wel. Riolu was de ex-Partner van Amore, verder was hij beta geweest. Dus hij was wel belangrijk in de organisatie. Shadow was ook wel duidelijk. Ze was gewoon een van de 2 leiders. Daarna ging ze verder over de Partner van Shadow, en Levy. Hij begreep ook dat Evening mee ging. Hij kende Evening niet zo goed. Maar dat maakte niks uit. Hij begreep alleen niet waarom Levy mee ging. 'Ik had gehoord dat jij en Levy goede vrienden waren. Dus, het leek me leuk als hij mee kwam!' Zei de Pikachu vlug. Achi grijnsde, alweer had ze zijn vraag beantwoord. Zonder dat ze wist dat Achi die vraag wou stellen. Ze had wel snel beoordeeld wie mee zou komen. 'Ik vergeet het bijna!' hoorde hij haar opeens zeggen. Achi keek haar verbaasd aan. 'Comet en Secret schijnen bij de Lustro te zitten, Ze zijn bondgenoten. Totdat ze iemand aanvallen. Als dat gebeurd, zullen ook zij aangevallen mogen worden,' Zei de Pikachu. ''Eh, is dat niet een beetje oneerlijk vergelijke de andere Suerte leden?'' Zei hij rustig. ''Als bijvoorbeeld Swift naar Lustro zou gaan, dan zouden we gelijk toestemming hebben om haar aan te vallen, of niet?'' Mompelde hij rustig. Hij keek haar benieuwd aab. Misschien zou ze zich beledigd voelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyma maa 29, 2010 7:37 pm

'Als bijvoorbeeld Swift naar Lustro zou gaan, dan zouden we gelijk toestemming hebben om haar aan te vallen, of niet?' had Achi gevraagd. Amore balde haar vuist en richtte haar blik op de grond. ''Achi. Ik heb nu al één keer meegemaakt hoe het is om terplekke aan stukken gescheurd te worden.'' Ze richtte haar blik weer op Achi. ''Het is misschien super egoďstisch, maar.. Ik kan het niet aan om nog een keer iemand te verliezen,'' sprak ze rustig. Ze keek naar de grond. Ze ging met haar hand naar haar kop. ''Ik ben vast een vreselijke leider.'' Ze duldde geen tegenspraak. In haar tijd als leider had ze veel fouten gemaakt. Misschien wel te grote fouten. Misschien zouden haar fouten ooit voor doden zorgen. Als dat zou gebeuren, zou ze zichzelf nooit vergeven. Amore beet op haar lip en schudde haar kop heen en weer. ''Bovendien.. De partners en familie van de leiders zijn altijd belangrijk voor de groep!'' riep ze uit. Achi wist dit vast wel. Amore zuchtte diep. ''Nou.. Zullen we ze maar roepen, dan?'' Ze fronste. Ze wachtte niet op een antwoord. Ze wilde niet dat Achi zou reageren op de dingen die ze net had gezegd. Dat kon ze niet aan. Haar ogen gloeiden heel even rood en een rode donder vloog de lucht in. Hierna liet ze een roep horen naar Evening, Shadow, Riolu en Levy.

Vanaf nu hebben Evening, Shadow, Riolu en Levy dus ook toest. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyma maa 29, 2010 8:31 pm

De blauwe oortjes van een niet al te grote Riolu werden gespits. Riep daar iemand zijn naam? Riolu draaide zich om en zag nog net een aantal rode vonken de lucht in verdwijnen. Amore. Zou het over de aardbevingen gaan die hij zojuist had gevoeld? Het was geen aardbeving van een Pokemon aanval. Riolu zelf beheerste deze aanval ook en wist het verschil. Snel sprong hij uit de grote eik, waar hij kort geleden was in gesprongen voor bescherming, en lande hij keurig op zijn poten. Vervolgens zette hij zich af en begon hij te rennen. Zijn zwarte pootjes brachten hem razendsnel door het landschap. Steeds sneller ging hij, totdat zelfs een witte straal zijn pad volgde. Het duurde dan ook niet lang totdat hij het rainbow lake bereikte. Rustig ging hij weer over tot een normale looppas en keek hij om zich heen. Waar zou ze zijn? Al snel viel Riolu's blik op een pikachu en buizel. Een glimlachje verscheen op zijn gezicht, Amore en Achi. Terwijl hij hun richting op liep zwaaide hij hen vrolijk een begroeting. "Heey Amore, Heey Achi," sprak hij vrolijk. Hij wende zijn rode ogen richting Amore, terwijl zijn glimlach groter werd "Je riep mij?.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyma maa 29, 2010 9:39 pm

'Achi. Ik heb nu al één keer meegemaakt hoe het is om terplekke aan stukken gescheurd te worden. Het is misschien super egoďstisch, maar.. Ik kan het niet aan om nog een keer iemand te verliezen,' Hoorde hij de Pikachu zeggen. Hij besloot maar om even stil te blijven. Hij keek haar rustig aan. 'Ik ben vast een vreselijke leider.' Hij bleef haar met dezelfde blik aan kijken. Het bleef even een tijdje stil, 'Bovendien.. De partners en familie van de leiders zijn altijd belangrijk voor de groep!' Riep de Pikachu opeens uit. Achi knikte en keek naar de grond. Op dit moment leek ze zielig. Ze kon niet eens een betere leugen bedenken dan dat de partners en familie leden van de leiders belangrijk waren. Dat maakte helemaal niks uit als ze bij de groep van de vijand zaten. 'Nou.. Zullen we ze maar roepen, dan?' Zei de Pikachu. Even later schoot er een rode bliksemstraal de lucht in, en werden de viertal geroepen. 'Heey Amore, Heey Achi.' Had de Riolu gezegd die er net bij kwam staan. ''Ey,'' Mompelde hij maar rustig. Hij keek even naar Amore en toen weer naar Riolu. Dus ze gingen met 6 pokemon naar de ondergrondse hé. Hij was er nooit geweest, en dat was dan ook een van de weinige plekken in PokeRPG die hij niet had gezien..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptydi maa 30, 2010 2:30 pm

De rode donder die de lucht in geschoten werd was onmiskenbaar een van Amore. De roep die ze erbij deed betekende duidelijk dat er vier Pokémon moesten komen; Evening, Riolu, Levy en Shadow. Dat was genoeg voor de grijze Raichu om te komen. Ze sprintte in de richting van het vredige Rainbow Lake. Ze was in de buurt geweest, maar kwam niet als eerste bij het groepje aan. Terwijl ze de Pokémon naderde minderde ze vaart. Op het laatst liep ze even gewoon op twee poten. ''Shadow meldt zich,'' sprak ze droogjes. Riolu was al op de roep af gekomen, zag ze. Achi de Buizel was er ook. Shadow wist niet of hij ook op de roep van Amore af was gekomen, of dat hij er al was. Maar, dat maakte ook weinig uit. het ging er nu om waarom Amore hen geroepen had. Shadow wilde het vragen, maar waarschijnlijk wilde Amore toch wachten op Evening en Levy.

- Sjezus, ik kon echt niks meer verzinnen, dus mn post is te kort.. D= -
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptydi maa 30, 2010 4:21 pm

'Heey Amore, Heey Achi.' Amore keek om bij het horen van een bekende stem. 'Je riep mij?' Amore grinnikte. ''Hallo, Riolu. Ik zal je zo informatie geven,'' mompelde ze. Ze had geen zin om alles vier keer te herhalen. Dat was haar te veel werk. 'Shadow meldt zich,' zei iemand plotseling. Amore keek even om, gewoon, automatisch. Amore haalde diep adem. ''Shadow, Riolu en Achi..'' somde ze op. ''Dan moeten alleen Evening en Levy nog komen,'' sprak ze toen kalmpjes. Ze haalde diep adem. ''Ik zal jullie het zo uitgebreid vertellen, maar.. We zullen naar Groudon toe gaan, in verband met de aardbevingen,'' sprak Amore. Ze grijnsde licht. ''Jullie zijn allemaal uitgekozen omdat het me lijkt dat ik jullie kan vertrouwen.'' Amore keek Achi aan. ''Ik zou een nog slechtere leider zijn als ik onze Altro en,'' Amore richtte haar blik op Shadow, ''mede-Duce niet zou vertrouwen. Bovendien.. Achja, ik heb genoeg redenen om Riolu te vertrouwen. Levy is de nieuwe beta,'' vervolgde ze. Hier wist niemand waarschijnlijk iets van af. Zelfs Levy niet. Lekker voor ze. ''En.. Evening is Shadow's partner, en het is de geschikte kans voor hem om zichzelf te bewijzen,'' ging ze door. Een grote grijns ontstond op haar gezicht. ''Evening en Levy, schiet op, verdomme,'' mompelde ze ongeduldig tegen zichzelf toen ze weer een zachte trilling in de grond voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptydi maa 30, 2010 4:41 pm

Een klein eindje verderop lag Levy te baden in het rainbow lake. Niemand had een idee dat Levy zo dicht bij was. Ondertussen had Levy wel gemerkt dat er een aardbeving was. Levy had het gezien met zijn eigen ogen. "Gelukkig zat ik in het water.." Zei levy kalm tegen zichzelf. De aardbeving was namelijk net niet tot het water gekomen. Levy had geen zin om op onderzoek uit te gaan in zijn eentje, dus bleef hij lekker even baden. Opeens zag Levy een grote rode donder. Levy schrok op. "Alweer" Zei Levy droog. Levy keek rond. "Hoe kan ik daar het snelste komen.." Zei Levy. Levy dacht even na en keek toen naar een water pokemon in het meer. "Die is groot genoeg, en hopelijk aardig genoeg.." Zei Levy. Levy wou zo snel mogelijk naar de rode donder toe komen dus zwom hij naar de water pokemon toe. Het was een whiscash. "Hoi.." Zei Levy. De whiscash keek op. "Kun jij me naar de kant brengen?" Vroeg levy beleefd. De whiscash knikte blij en wenkte Levy. Levy klom op de whiscash zijn rug en wachtte tot hij begon te zwemmen. De whiscash begon met zwemmen. Levy wou niks zeggen, maar toch. De whiscash bleek nog slomer te zijn dan Levy zelf in het water. Levy wou beleefd blijven, dus hij bleef op de whiscash. "Ik ben hier..!" Riep Levy richting de mede-suerte leden. Hopelijk hoorden ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptydi maa 30, 2010 8:42 pm

''Shadow, Riolu en Achi..'' somde Amore op. ''Dan moeten alleen Evening en Levy nog komen.'' Shadow knikte. De roep was inderdaad ook voor Evening en Levy geweest. ''Ik zal jullie het zo uitgebreid vertellen, maar.. We zullen naar Groudon toe gaan, in verband met de aardbevingen,'' sprak Amore toen met een lichte grijns. ''Jullie zijn allemaal uitgekozen omdat het me lijkt dat ik jullie kan vertrouwen.'' Shadow begreep dat. Je zou geen Pokémon voor zoiets belangrijks roepen als je ze niet vertrouwde. Het verbaasde Shadow op een of andere manier dat Amore ook Evening geroepen had. Voor zover Shadow wist hadden zij elkaar maar een paar keer gezien. ''Ik zou een nog slechtere leider zijn als ik onze Altro en mede-Duce niet zou vertrouwen. Bovendien.. Achja, ik heb genoeg redenen om Riolu te vertrouwen. Levy is de nieuwe beta,'' ging Amore verder. Shadow was lichtelijk verbaasd bij die laatste opmerking. Maar, Levy verdiende het ergens wel.. ''En.. Evening is Shadow's partner, en het is de geschikte kans voor hem om zichzelf te bewijzen.'' Dus, haar gevoel had toch een beetje gelijk gehad. ''Ikzelf vertrouw Evening natuurlijk,'' zei ze met een glimlach, al had ze niet echt het idee dat het ook maar tot iemand doordrong. Even dacht ze een kleine trilling te voelen, maar ze besteedde er geen aandacht aan. Vlak daarna werd ze afgeleid door een stem. Het klonk vaag, maar bekend. ''Ik ben hier..!'' kwam er vanaf het meer. Aha, Levy kwam er dus ook al aan.. Nu moesten ze alleen nog wachten op Evening.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptydi maa 30, 2010 9:18 pm

Achi begroette hem met zijn gebruikelijke 'Ey' en Amore vertelde hem dat ze hem zo informatie zou geven. Riolu maakte een knikkend gebaar, dat was bgerijpelijk. Als ze meerdere had geroepen dan was het logisch dat ze niet alles constant wou herhalen. Geduldig wachtte hij totdat hij te horen zou krijgen wat er gaande was. 'Shadow meldt zich,' hoorde hij even later een bekende stem zeggen. Riolu's lippen vormde zich tot een glimlach terwijl hij Shadow begroette met een vriendelijk handgebaar. Nu alleen Levy en Evening nog. Toch begon Amore al een klein beetje met vertellen. Riolu wende zijn blik weer naar haar en luisterde aandachtig. 'Ik zal jullie het zo uitgebreid vertellen, maar.. We zullen naar Groudon toe gaan, in verband met de aardbevingen,' vertelde ze. Dus zijn vermoeden was juist geweet, het ging inderdaad over de aardbevingen. Maar, waarom gingen ze dan naar Groudon? Sterker nog, wie was deze Pokemon? Riolu had de naam Groudon nog nooit in zijn hele leven gehoord. Maar, om dit nou te vragen.. Kwam dit niet een beetje stom over? Voorzichtig opende Riolu zijn mond, maar sloot deze snel weer toen Amore weer begon te spreken. 'Jullie zijn allemaal uitgekozen omdat het me lijkt dat ik jullie kan vertrouwen. Ik zou een nog slechtere leider zijn als ik onze Altro en mede-Duce niet zou vertrouwen. Bovendien.. Achja, ik heb genoeg redenen om Riolu te vertrouwen.' Riolu glimlachte, hij vond het fijn dat Amore hem zo goed haar vertrouwen gaf. Misschien was het wel logisch, maar toch. 'Levy is de nieuwe beta,' vervolgde ze. Levy dus.. Riolu had had hem wel een paar keer gezien en gesproken, maar echt goed kende hij hem niet. Maar als Amore voor hem had gekozen, wast hij vast en zeker geschikt voor een rol als Terzo. 'En.. Evening is Shadow's partner, en het is de geschikte kans voor hem om zichzelf te bewijzen,' Hoorde hij Amore als laatste zeggen. Ook Evening kende hij niet zo heel goed, maar Riolu had goede dingen over hem gehoord. Toen iedereen leek uitgesproken te zijn liet Riolu zijn blik even door het gebied dwalen. Hij merkte een kleine scheur in de grond op. Die was vast en zeker afkomstig van de aarbeving. Alsof de bodem zijn gedachtes kon lezen, voelde hij plots een kleine rilling door zijn poten gaan. Amore had hem blijkbaar ook opgemerkt, aangezien ze mompelde dat Evening en Levy snel moesten komen. 'Ik ben hier..!' hoorde hij plotseling een stem zeggen. Grinnikend draaide Riolu zich om. Daar kwam Levy al aan, rijdend, of eerlijk gezegd, varend op een Whiscash.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptywo maa 31, 2010 3:53 pm

Evening liep door de kleine vallei, het gebied van de Suerte. Hij was er al, want hij had samen met Shadow voor de eerste keer door het kasteel gewandeld, en daarna waren Shadow en hij weer allebei hun eigen dingen gaan doen. Evening was in het gebied blijven zwerven, om de verschillende delen te verkennen, zodat hij in zijn eentje de weg kon vinden hier. Maar de wandeling bleef niet relaxed. Toen Evening vreemde rollende geluiden hoorde, keek hij naar de grond en zag dat de kleine steentjes wegrolden. En daarna voelde hijzelf ook de trillingen. Snel werden ze heftiger, en Evening rende snel naar een vast zittende rots toe, en klampte zich daar aan vast totdat de bevingen over waren. Gelukkig, de steen had stevig genoeg in de grond gezeten, en had het gehouden. Evening keek verbaasd heen en weer. Hoe kon er hier nou weer een aardbeving zijn? Was het natuurlijk, of werd het door iets veroorzaakt? Langzaam liet Evening de rots weer los, en liep er zachtjes weer van weg. Gelukkig, het was opgehouden. Ongeveer dan, want soms voelde hij nog een kleine naschok, al waren die zo klein dat hij niet wist of ze echt waren, of dat hij ze gewoon verbeeldde. Hij dook in elkaar toen hij nog een oorverdovend geluid hoorde, een hard krakend geluid uit de lucht. Maar toen hij opkeek zag hij dat het geluid afkomstig was van een rode donder. Raar, dacht Evening. Hij had nog nooit een rode donder gezien. Wat was er toch aan de hand? Maar vlak na de donder hoorde hij zijn naam, en wist hij dat het Amore was, want hij herkende haar stem al. Op vier pootjes rende hij naar waar het geluid vandaan kwam. Toen hij bijna bij het groepje aankwam trok eerst iets anders zijn aandacht. In het meer reed een Aipom op een Whiscash door het water heen, ook richting de groep Pokémon. Evening kon zijn lachen bijna niet inhouden, maar hij moest een beetje serieus lijken wanneer hij aankwam. Hij richtte zijn zicht weer op het groepje, en zag dat Shadow en Amore er stonden, samen met wat andere Pokémon die Evening nog niet kende. Maar er waren dus in ieder geval bekende gezichten. Licht hijgend kwam hij bij het groepje aan en ging hij naast Shadow staan, omdat hij zich dan het meest vertrouwd voelde. Hij begroette haar met een klein kopje tegen de hare aan, en keek daarna naar Amore, aangezien die hem geroepen had. Maar ze keek alsof ze al zou gaan vertellen, dus Evening hield geduldig zijn mond en bleef aandachtig naar haar kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptywo maa 31, 2010 4:29 pm

'Ik ben hier..!' Amore spitste haar oren en keek in de richting van het geluid. Daar zag ze Levy, die.. Op een Whiscash zat. Ze schudde grinnikend haar kop heen en weer. Hierna kwam er nog een Quilava aan, die niks zei. Het was Evening. ''Hallo, Evening,'' begroette ze hem beleefd. ''Nu jullie er allemaal zijn zou ik graag de aandacht willen,'' sprak ze. Ze wachtte even, tot ze zeker was dat iedereen op haar lette. ''Er zijn verschillende aardbevingen waargenomen in het Suerte-Gebied. Dit kan catastrofaal zijn voor het gebied.'' Ze keek naar Evening. Vervolgens ging haar blik naar Shadow, Levy, Riolu en Achi. Ze zuchtte diep. ''De enige pokémon die ons nu kan helpen, is de Legendarische Groudon.'' Ze keek even om zich heen. ''Misschien weet niet iedereen wie Groudon is. Dus, ik zal het even uitleggen. Groudon bezit het vermogen om continenten uit te breiden. In de oudheid kwam hij in conflict met Kyogre, een Pokemon met de mogelijkheid om de oceanen te breiden.'' Ze haalde diep adem voor ze verder sprak. ''Ook zegt men dat Groudon het land gecreëerd heeft,'' ging ze door. ''Zoals je hieruit vast wel op kan maken, is hij iemand die veel met het land te maken heeft. Zijn leefgebied is the Underground City. Dit is een ondergrondse stad, die zich onder het Suerte-gebied bevindt,'' sprak ze. ''Ik heb besloten om met jullie naar the Underground City te gaan,'' ging ze door. ''Jullie zijn allemaal gekozen op basis van het feit dat ik durf te geloven dat ik jullie kan vertrouwen.'' Amore sloot haar ogen. ''Shadow en ik leiden de groep. Wij zullen ook tijdens deze tocht de leiding hebben,'' sprak ze. ''Achi zal, als ons iets gebeurt, de leiding overnemen. Verder is Levy de Bčta. Ik hoop van hem, maar ook van de rest, veel te horen, zodat ze zich kunnen bewijzen.'' Ze zette een lichte grijns op haar gezicht en richtte haar blik op Riolu. Een bredere grijns verscheen op haar gele kop.


Laatst aangepast door Amore op zo apr 04, 2010 12:02 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : o_O)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptydo apr 01, 2010 7:43 pm

Levy keek naar de anderen. "Hoelang kan dit nog duren.." Zei Levy. Levy was ondertussen gaan liggen op de rug van de whiscash. De whiscash keek vaag op. "We zijn er bijna..ik vond het fijn om je te helpen, mijn vriend." Zei de whiscash deftig. "Ja.." Zei Levy zomaar. Levy zei het om er vanaf te komen. Hoe beleefd Levy ook wou zijn, het kwam er niet al te soepel uit. Levy stond weer op. Ze waren er bijna. Bijna bij de kant. "Dankje" Zei Levy. Levy sprong zo snel mogelijk van de whiscash af en sprong op de kant. "Graag gedaan" Beantwoordde de whiscash. De whiscash knikte en dook onder. "Jup.." Zei Levy. Levy kon nog net meeluisteren wat amore aan het vertellen was. Levy keek na het vertellen naar een quilava. Levy dacht na of hij hem kende. Nee. Levy wist niet wie het was. Levy liep naar de quilava toe en begroette hem. "Hai.." Zei Levy kort. "Ik heb jou nog nooit eerder gezien.." Zei Levy. Levy kneep zijn ogen halfdicht. "Hoe heet je..?" Levy keek onderzoekend naar de quilava. "Naja, 't zal wel.." Mompelde Levy. Levy ging rustig zitten in een stuk gras. Hij wachtte op een bevel zodat hij iets kon doen, ofzo. Levy vond het eigenlijk best wel raar. Hij was meestal maar in zijn eentje. Maar moest je nu zien. Levy had eigenlijk nog bijna geen een keer dit jaar zoveel pokémon bij elkaar gezien die hij kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyvr apr 02, 2010 1:22 pm

Achi was een tijdje stil gebleven. Hij had heen en weer zitten kijken. En gewacht op de pokemon die nog moesten kwamen. Al snel kwam Levy aan op een pokemon, het ging heel langzaam. Evening die wat later erbij kwam, kwam sneller aan dan Levy. Hij groette niet, dus Achi besloot ook maar niet te groetten. 'Nu jullie er allemaal zijn zou ik graag de aandacht willen,' Begon Amore haar verhaal. 'Er zijn verschillende aardbevingen waargenomen in het Suerte-Gebied. Dit kan catastrofaal zijn voor het gebied. De enige pokémon die ons nu kan helpen, is de Legendarische Groudon. Misschien weet niet iedereen wie Groudon is. Dus, ik zal het even uitleggen. Groudon bezit het vermogen om continenten uit te breiden. In de oudheid kwam hij in conflict met Kyogre, een Pokemon met de mogelijkheid om de oceanen te breiden. Ook zegt men dat Groudon het land gecreëerd heeft, Zoals je hieruit vast wel op kan maken, is hij iemand die veel met het land te maken heeft. Zijn leefgebied is the Underground City. Dit is een ondergrondse stad, die zich onder het Suerte-gebied bevindt, Ik heb besloten om met jullie naar the Underground City te gaan, Jullie zijn allemaal gekozen op basis van het feit dat ik durf te geloven dat ik jullie kan vertrouwen. Shadow en ik leiden de groep. Wij zullen ook tijdens deze tocht de leiding hebben. Achi zal, als ons iets gebeurt, de leiding overnemen. Verder is Levy de Bčta. Ik hoop van hem, maar ook van de rest, veel te horen, zodat ze zich kunnen bewijzen.' Ze had aan een stuk door gepraat. Soms stopte ze om adem te halen of naar een van de pokemon te kijken. Maar daarna ging ze snel weer door. Het verhaal was al snel uitgelegd. Achi knikte rustig en keek naar Levy die op een stuk gras. Dus hij was nu Bčta? Hij grijnsde maar keek al snel weer naar de rest van de groep. Amore had snel haar speech verzonnen. Weer grijnsde Achi. Misschien had ze get gewoon snel uit haar duim gezogen. ''Maar, wanneer gaan we? Hoe sneller hoe beter. Toch?'' Misschien zouden ze gelijk nu gaan. Maar misschien zouden ze ook nog heel erg lang wachten. Om te kijken of de aardbevingen niet vanzelf zouden weg gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyvr apr 02, 2010 7:42 pm

Een Quilava voegde zich bij de groep. Riolu maakte even een vriendelijk knikkend gebaar richting Evening en richtte toen zijn aandacht weer op Amore. Deze begon namelijk, nadat Levy ook was gearriveerd, uit te leggen wat ze van plan was. Riolu luisterde geduldig en probeerde elk woord goed in zijn kop te prenten. 'Er zijn verschillende aardbevingen waargenomen in het Suerte-Gebied. Dit kan catastrofaal zijn voor het gebied. De enige pokémon die ons nu kan helpen, is de Legendarische Groudon,' weer die Groudon, wie was dat toch? Riolu's vraag werd al snel beantwoord; 'Groudon bezit het vermogen om continenten uit te breiden. In de oudheid kwam hij in conflict met Kyogre, een Pokemon met de mogelijkheid om de oceanen te breiden. Ook zegt men dat Groudon het land gecreëerd heeft. Zoals je hieruit vast wel op kan maken, is hij iemand die veel met het land te maken heeft. Zijn leefgebied is the Underground City. Dit is een ondergrondse stad, die zich onder het Suerte-gebied bevindt.' sprak Amore. Oke, nu werd het al een stuk duidelijker voor Riolu. Hij glimlachte, Amore was vast van plan om naar die Underground City te gaan. Zijn vermoeden was juist, Amore vertelde inderdaad dat ze erheen ging, samen met de Pokemon die nu bij elkaar stonden. De glimlach op Riolu's gezicht werd groter. Groudon was een machtige Pokemon en er kon van alles misgaan, maar samen met de anderen kreeg hij het gevoel dat ze alles aankonden. Het vertrouwen, de vriendschap en samenwerking was erg sterk in de Suerte. Dat maakte het ook tot zo'n speciale goede groep, vond Riolu. 'Ik hoop van hem, maar ook van de rest, veel te horen, zodat ze zich kunnen bewijzen.' zei Amore uiteindelijk als laatste. Riolu knikte "Op mij kun je rekenen," sprak hij vastberaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Emptyza apr 03, 2010 11:15 pm

Amore begroette Evening beleefd, ook al had hij zelf zijn mond gehouden. Evening liet een glimlach zien. ''Hallo Amore..'' antwoordde hij terug. Amore ging echter meteen door met praten, en vertelde de pokémon wat er aan de hand was. De aardbevingen die Evening net ook zelf had meegemaakt, waren al weken bezig. ''Deze kunnen catastrofaal zijn voor het gebied'' vervolgde Amore. De aardbevingen konden de ondergang betekenen voor veel mooie dingen, die op ten duur niet meer tegen de schokken konden. Van alles zou kapot gaan, en het zou te gevaarlijk worden voor de Pokémon hier. Amore keek als eerste naar Evening, die daardoor even wakker schrok uit zijn gedachten, en daarna keek ze de andere Pokémon aan. Evening vroeg zich af waar dit op zou uitdraaien. ''De enige die ons nu nog kan helpen is de legendarische Pokémon, Groudon. Evening keek even verbaasd. Een legendarische Pokémon? Hij rilde bij het idee van zo'n grote kolossale en uiterst sterke Pokémon. Daarna keek hij naar Shadow. Nee, hij moest niet bang zijn, zoals altijd. Hij moest moedig zijn. Wie weet was de Pokémon vriendelijk, en was hij bereid mee te werken met de Suerte, om de aardbevingen te stoppen. Maar wat als dat niet zo was? Evening krabde over zijn kop. Ach, dat zagen ze dan wel. En daarbij waren ze met een groep ervaren, moedige, en sterke Pokémon. Ze konden zich makkelijk verdedigen. Amore ging een tijdje door over Groudon, waar Evening maar half naar luisterde, al was het erg handig om te weten voor als je hem tegen kwam, en ook leerzaam. De Pokémon die het land gecreëerd had. Ze vertelde daarna dat ze hem konden vinden in de Underground City, En dat ze allemaal gekozen waren om mee te gaan. Evening glimlachte weer. Hij? Uitgekozen voor een belangrijke missie? Evening balde zijn vuisten. ''Ik zal mijn uiterste best doen, Amore!'' zei hij enthousiast. Levy was nog naar Evening toegelopen, had hem begroet en gevraagd wat zijn naam was. ''Ik heet Evening, en ik ben nieuw in de groep'' vertelde hij kort aan Levy, waarna de Aipom ergens anders ging staan. Een Buizel leek ietwat haastig, en vroeg meteen aan Amore wanneer ze gingen, en zei ; hoe sneller, hoe beter. Evening snoof even. Misschien, maar ze moesten wel goed voorbereid zijn. Als een legendarische Pokémon agressief is, versla je hem niet zomaar. Hij wendde zijn blik naar Shadow, en daarna naar Amore. Tsja, het was wachten op hun oordeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Gesponsorde inhoud




Earthquake! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Earthquake!   Earthquake! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Earthquake!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-