Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Darko

Darko

Man Aantal berichten : 156
Leeftijd : 27
Registration date : 17-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaartjes
Status: Gezond
Partner: -

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi mei 11, 2010 8:04 pm

Hier een verslag van een van de grooste grappen op Prpg.

Hier het voor gesprek met roos
Spoiler:

En dan het grote gesprke met doos
Spoiler:

en het voorbereindende werk met Tutu <3
Spoiler:

En natuurlijk we hadden alles al gepland we hadden ook een grap met door uit gehaald. maar die ben ik ff kwijt. Aju
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi mei 11, 2010 8:08 pm

Haha, hilarisch, dit alles. Natuurlijk heb ik het gedeelte waarin jullie het aan mij zeiden.. D_D

Roos:
Spoiler:

Door: (Door wist op gegeven moment van de grap af.)
Spoiler:

De Chat:
Spoiler:

Ghagha.. Hilarisch..
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Partner: Evening ღ

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi mei 11, 2010 8:44 pm

Oke. Geweldig chatgesprek xD Ik post het leukste deel ofzo. =3
Niet voor kleine kindjes wegens grof taalgebruik. xD
Spoiler:

En toen werd het minder interessant. ;O;
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Partner: Hate me.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo mei 12, 2010 7:41 pm

Hmpf. o3o
Ik ga hier geen commentaar op geven. o.o
En jullie zijn nog steeds eng. D=
Maar dat was al zo. =3

Ah, eindelijk weer vakantie. Die 2 dagen school waren zó vermoeiend.. x]
Vooral omdat we zoveel uren uitval hadden (A)
http://pmddawn.forumotion.com/
Darko

Darko

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyza mei 15, 2010 5:22 pm

zoals sommige al weten ben ik een zoo tycoon zoo aan het maken. deze had ik eerst in zoo tycoon 1 gemaakt. maar daar had ik niet alle delen van. dus nu heb ik besloten om de zoo op zootycoon 2 temaken. het is de pokerpg zoo. als iemand nog een idee heeft om een dier tespelen mag je het zeggen. sommige dieren zullen vervangen worden door andere dierne maar deze blijven wel de zelfde namen houden ik heb tot nu toe

Spoiler:

Als ik je vergeten ben zeg het dan en dan ook graag of je een nieuw dier wilt zijn of een dier dat al in de zoo zit de dieren waar geen beesten meer bij komen zijn De witte tijgers en de Beren.
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyza mei 15, 2010 10:55 pm

Wottefok. Lunaria een Flamingo? Had je geen uilen of andere vogels? D= Lunaria mag niet roze zijn D=

Je moet een zwarte panter Shadow maken. x)

Oke.. Dit bericht is zinloos. ;O;

Mn Mentos is op, en mn AA-drink ook bijna. Sad
Darko

Darko

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyzo mei 16, 2010 9:05 am

Ik heb de zoo helemaal anders gemaakt ik heb nu alleen nog het grote Riolu en Amore verblijf. ik maak straks een Shadow en Evening hok en een Lunaria hok die dus in der eentje zal zitten xD.
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyzo mei 16, 2010 6:01 pm

Ja. Ik ben dus weer terug ofzo.
Ik denk dat ik het wel leuk vond daar.
We waren niet in de Veluwe zoals ik eerst dacht, maar in Brabant. xD

De eerste dag deden we niet veel. Ik kwam pas half 4 uit school, en daarna daar naartoe rijden, uitpakken, en verder hebben we niet veel gedaan omdat er niet veel tijd meer over was.

De tweede dag gingen we eerst naar een kerkhof waar iets van 600 doden uit de tweede wereldoorlog lagen, en dat was best cool ofzo xD
Daarna gingen we door een stuk bos lopen, maar daar vonden we niks boeiends.
Hier een foto van dat kerkhof, kan je zien hoeveel grafstenen er ongeveer liggen, ik kreeg ze er niet eens allemaal op xD
Spoiler:
En de volgende dag gingen we naar een oorlogsmuseum [>.<] in Overloon. De grootste van Nederland. Echt zo'n muf en stoffig museum waar het naar oudheid en benzine van die tanks ruikt zodat je kotsmisselijk word en zo snel mogelijk weer naar buiten wil, waar frisse lucht is xD Die tanks en geweren en bommen boeien me dus echt niet. >.>
De volgende dag gingen we naar de Strabrechtse heide, en daar was het wel leuk. We gingen de hele tijd kijken of we herten zagen, die we dus niet vonden, en verder was het een heel groot natuurgebied, vet mooi. Maar ik heb niet eens een foto van hoe het er was. Het was net of je in een stuk savanne stond, het leek echt oneindig. Ik heb alleen wel weer een foto van toen we niet meer op de heide liepen xD
Spoiler:
En we werden de hele tijd aangevallen door rupsen. We liepen op een pad, toen m'n moeder een harige rups opmerkte, maar toen we rond keken zagen we dat op ongeveer elke cm van het pad een rups lag. xD Echt duizenden O.o En aan het einde waren er groene rupsjes die vanuit de bomen op je neervielen. En die lekker op je rug gingen kleven, en je mouwen en in je haar xD De rupsen waren eng. xD We waren ook nog getuige van een heus drama die zich op het pas afspeelde. Een vlieg was beetgepakt door een mier, maar die vlies probeerde zich van hem weg te trekken, zag er echt heel dramatisch uit, maar toen kwamen twee andere mieren helpen en toen beten ze hem dood. xD
Foto van enge rups in deze spoiler. XD
Spoiler:
En het leukste *kuch* Was nog toen we terug naar de auto gingen. Ruiten ingeslagen. Er was niks gejat, zelfs geen kauwgompje O.o [terwijl ze met een knopje alle deuren open hadden kunnen doen, en al het geld en mobieltjes en alle andere dure dingen hadden kunnen jatten. O.o Trololololol.
Spoiler:

Verder heb ik niks zinnigs te melden.
https://inciala.actieforum.com
Ayelinn

Ayelinn

Vrouw Aantal berichten : 335
Registration date : 13-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Partner: Love only hurts.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyzo mei 16, 2010 6:44 pm

DIE RUPS KEEK GEWOON DOODENG.
Echt jongen die rooie ogen, spooky xD.
Dat van de ruiten inslaan vind ik eigenlijk wel zwak. En daarbij, als je al ruiten inslaat waarom dan wel moeite daarvoor doen en dan niet eens iets meenemen?
Echt sukkels die dat hebben gedaan.
http://www.lylatlegend.actieforum.com
Fallen
Administrator
Fallen

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyzo mei 16, 2010 8:50 pm

Ayelinn schreef:
DIE RUPS KEEK GEWOON DOODENG.
Echt jongen die rooie ogen, spooky xD.
Dat van de ruiten inslaan vind ik eigenlijk wel zwak. En daarbij, als je al ruiten inslaat waarom dan wel moeite daarvoor doen en dan niet eens iets meenemen?
Echt sukkels die dat hebben gedaan.

Ja hea die rupsen hebben een fakkin' rode kop en ogen en iewwl xD
En die ruiten inslaan is echt zwak. Achter het raam zit een knopje, als je daar aan trekt gaat de auto van het slot, en dan kan je zo bij de achterbanken en kofferbak, waar alle waardevolle dingen lagen. Maar ze hebben alleen het dashboard opengetrokken, waar alleen Cd's en pakken kauwgom en zo in zaten. M'n moeder zo heel droog: 'Nou, ik had op z'n minst een kauwgompje genomen.' Echt hoor, die autodief faalt dik. Razz
Ayelinn

Ayelinn

Vrouw Aantal berichten : 335
Registration date : 13-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Partner: Love only hurts.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyzo mei 16, 2010 9:54 pm

ÜBER FAIL.
Ik had echt alles meegenomen, zeker weten.
http://www.lylatlegend.actieforum.com
Amore

Amore

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi mei 18, 2010 9:33 am

Tutu hier.
Nou, ik ben vandaag dus aangereden. Ja, ik krijg zelfs dįt voor elkaar. Natuurlijk hebben jullie nu *kuch* veel interesse in wat er gebeurde. En, hebben jullie dat niet, dan lees je deze post toch lekker niet.. ^^

Nou. Als allereerste kwam Lisa naar mijn huis, zoals bijna elke ochtend. Zo gingen we door naar Kayleigh, zodat we met zijn drietjes naar school konden fietsen.
Toen we bij de grote weg aankwamen, waar wij over moeten steken, reden wij rustig door. Er kwam geen auto aan. Helaas, toen wij al midden op de weg waren, kwam er een busje aan. Deze zag ons niet en reed door. Lisa kon net op tijd stoppen. Kayleigh reed achter ons, dus die had ook niks. Mijn stuur klapte dubbel en de linker kant van mijn hoofd werd dus tegen het busje aangeslagen, waardoor deze er hard langs ging. Ik voelde de klap keihard tegen mijn hoofd, en miste een paar tellen van wat er hierna gebeurde
Dit klinkt allemaal erg, of juist niet. De man zette zijn busje stil en stapte uit. Ik weet niet of ik gevallen ben of niet, maar ik stond nog recht en liep naar de stoep, zo'n 2 meter van me af, en zette mijn fiets op zijn standaard. Gechoqueerd keek ik om me heen; op de weg stonden tientallen auto's stil, te kijken naar wat er met mij gebeurde. Aan de andere kant, de kant waar we vandaan waren gekomen, stonden allemaal tieners, te kijken hoe het met me ging. Lisa en Kayleigh waren, denk ik, best gechoqueerd, even als ik. Toch wist ik natuurlijk nog mijn woordje te doen. Ik belde mijn moeder, huilend. Ik mocht naar huis.
De man was erg vriendelijk, liet me niet alleen naar huis gaan (hij wilde met me mee gaan, maar ik ging liever met Kayleigh en Lisa). Uiteindelijk durfden een paar mensen naar ons toe te fietsen. Ze stopten bij ons en bekeken mijn hoofd. 'Ze heeft een bloeduitstorting,' heb ik iemand horen zeggen. Gelukkig bloedt mijn hoofd alleen maar een beetje en heb ik geen bloeduitstorting. Ik heb de man bedankt voor zijn hulp en heb hem gezegd dat hij door mocht rijden. Het was niet zijn schuld. Ik draaide me om en liep over de weg. Alle auto's wachtten rustig tot ik overgestoken was, alle kinderen keken me na. Ik kan me nog vaag herinneren dat iemand me vroeg of ik van het Gemini kwam.. Waarschijnlijk doet het nieuws nu wel de ronde.
Kayleigh had haar vader gebeld. Die belde de school dus die wist dat ik vandaag thuis bleef en dat Kay en Lisa later kwamen. De weg naar huis was best kud. Ik trilde, was bang voor elke auto. Ik merkte toen pas dat de tranen nog over mijn wangen stroomden, gechoqueerd door de gebeurtenis.
Toen we de wijk in waren, reed er een auto achter ons, en die liep te toeteren. Ik draai me om en scheld hem uit. Ik zal mijn woorden niet herhalen.
Toen ik thuis kwam, bleek dat ik mijn moeder had gebeld terwijl mijn broertje en zusje nog thuis waren. Dus, die waren van streek. Ben net even bij ze langs geweest en heb het met hun klas over aanrijdingen gehad. Vonden ze wel leuk, ofzo.
Verder heb ik denk ik net geen hersenschudding; de pijn stroomde door mijn hoofd. Nu nog steeds, maar.. Ik weet nog welke dag het is. ='o
Nu mag ik dus de hele dag thuisblijven, en mis ik de repetitie Frans. Jippie jee.

Nog steeds ben ik Kayleigh en Lisa natuurlijk dankbaar dat ze mee zijn gegaan naar huis. Verder zei Kayleigh dat Lisa mij had opgevangen, zodat ik niet viel. Als dit waar is, bedankt, Lisa.

Verder was vanochtend de stroom in de hele wijk uitgevallen en had ik al een voorgevoel; ik had vanochtend tegen mijn moeder gezegd dat dit een rotdag zou worden. =3

Maar, dit was mijn verslagje van deze dag. Het is niet verplicht om dit te lezen. Alleen lieve mensen geven er om wat er gebeurd is. x)

Alhoewel de meesten het toch wel koel vinden dak een busje heb gekopt. ō.o
Ik houd het wel bij ballen koppen. ō.o
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo mei 19, 2010 9:16 pm

Jeej, kleur!

Oke, nouja. Vandaag moest ik met Sara (mentrix) en Marieke (Frans lerares en nog iets voor de klas, of zoiets x.o) praten. Over het overgaan enzo. Ik maakte me er geen zorgen over, maar was toch gechoqueerd toen ik mn puntenaantal hoorde. Om naar het atheneum te kunnen heb je 66 punten nodig. Nou, ik had er 75. ō.o En 10 daarvan komen van Wiskunde. *valt dood* Ik moet helaas nog wel iets inhalen voor Wiskunde, dus daar moet ik even hoger op halen dan een 9,5. Anders heb ik maybe geen 10 meer. ;o Ik ga dus Atheneum doen, waar ik erg blij mee ben. Ik ben een snelle leerling, of zoiets. Ik leer sneller en makkelijker dan de meeste anderen. Denk ik. Dus, ik overleef het wel. Het gesprek duurde misschien maar net een minuut, waarna ik en mn moeder, die erbij moest zijn, tompoezen hebben gehaald. Jammie. ;o

En nu moet ik verder met die post waar ik al 4 dagen over doe. x_x
Amore

Amore

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi mei 25, 2010 7:54 am

Hmnpf. Ik voel me echt fkn inactief, maar om een of andere reden heb ik de laatste tijd echt geen zin om als Pokémon te spelen.. >.<
Dus, sorry voor de mensen waarmee ik in een topic zit. Ik zal zsm posten bij Shad, Eve & Riool, maar ik denk dat ik ff niet post in de rest van de topics.. Want, jwz. Als ik er geen zin in heb, zullen mijn posts toch niet zinnig worden. >.<

MvG, Tuut.
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyzo mei 30, 2010 12:56 am

Het is kutweer mensen. Ja, dat moest ik echt even kwijt. En als het goed is komt er ook nog onweer, great! Ja, ik ben laat online. Fillumpje gekeken enzo, je kent het wel. En dan nog even controleren of er nog gepost is in je topics.

En wie heeft mijn post van Dustfire hier met een - gerate? Waar slaat het op? Ik vertelde alleen een super verhaal. Ik voel me nu gewoon super beledigd. Nouja, het faalt toch, want in de off-game tellen de punten niet. Ha! xD
http://www.sex.nl
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyma mei 31, 2010 10:04 pm

Okeee.. Ik wilde foto's maken van wat tekeningen, maar mn camera deed irritant. Dus, wat doe ik? Ik ga mn camera slaan. Nu wil dat lens ding niet helemaal meer naar binnen. Weet iemand hoe ik dit weer normaal kan krijgen? xD
Gelukkig kan ik nog wel mn foto's op mn pc zetten enzo.

Omg, ik besef nu eigenlijk pas hoe klote dit is. Ik heb mn camera nog niet eens zo lang. D_D En nu, nu issie misschien wel onherstelbaar gesloopt! T_T Op zich is het neit zo erg, maar hij past nu niet meer in het beschermhoesje.. *gaat zachtjes in een hoekje zitten piekeren*

Verder.. Ik heb een 8,8 op een mondeling voor Duits. Dat is heel hoog. het enige minpunt was dat we -Joram&ik- wat zacht praatte. Jippie. D_D

Er is vast wel meer, maar ik heb geen zin om dat te vertellen of ik ben het vergeten.
Fallen
Administrator
Fallen

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi jun 01, 2010 8:43 pm

Posten bij Swift

Door al die mensen die mij belden en aanspraken op msn heb ik er volgens mij gewoon een uur over gedaan om die post af te krijgen. Echt terrible.
Wat ik vandaag nog wil gaan doen, na het doucen wat ik nu ga doen:

1.Posten bij Riolu & Lunaria.
2.Posten bij Shadow, Riolu en Amore.
3.Posten bij Blitzy.
4.Posten bij Satoko.
5.Posten bij Swift
6.Posten bij Ghost
Zo, nu zie je op welke plaats je in de wachtrij zit. De rest ben ik vergeten, want ik ben een beetje moe. Vergeet echt alles. Deze zijn in mijn hoofd nu het belangrijkste, geloof ik. xD
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyza jun 05, 2010 7:23 pm

Mijn broertje en moeder hadden het over iets schoonspuiten met een hogedrukspuit, wat me na een tijdje toch liet doordenken. Op gegeven moment zei mijn moeder: 'Spuit hem maar helemaal onder!' Ik keek al dom, maar dat was nog niet het ergste. Dat was wat m'n broertje zei. Hij wees naar ergens op zijn broek [ik zag het niet door een tafel] en hij zei: 'dan trek ik deze!' ik begon te proestten en lag in een deuk xD

That just made my day :'D
http://www.inciala.actieforum.com
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi jun 08, 2010 5:39 pm

Het onweert heel erg.
En het begint steeds harder te regenen. Je kan sommige dingen niet eens meer zien door de regen. En dan nog het gerommel van de onweer, gemengd met geluiden van een ambulance. Zomg, ik schrok 2 seconden geleden van het onweer, lol xD
http://www.sex.nl
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo jun 09, 2010 4:39 pm

We gingen vandaag met Ak een filmpje kijken van de bio-industrie. Ik heb thuis echt serieus zitten janken, zo zielig. Ze lijden echt zo erg. Sad
Nadat ik het aan me moeder heb verteld, hebben we besloten voortaan vlees te kopen waar een stempel op staat. Dit vlees is tenminste afkomstig van dieren die niet in een klein hokje zitten, zonder verdoving worden gecastereerd, lek worden gespoten met bloedarmoede zodat hun vlees roder word, en van Polen naar Nederland reizen terwijl ze nog maar 1 week oud zijn etc. etc.

Mensen die dit doen zijn gewoon te ziek voor worden en mogen van mij allemaal stuk voor stuk net zo gruwelijk worden mishandeld en afgeslacht. >:[
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydo jun 10, 2010 10:55 pm

Riool, da's heel goed =D
Ik hoop dat wij ook altijd biovlees eten, maar ik weet het niet zeker. Wel letten m'n ouders erop, dus da's fijn. Ik kan echt niet tegen die beelden. Ik heb een keer internet erover doorgezocht, en ik zal maar niet opnoemen wat ik gezien heb, want het is misselijkmakend. D=

Daarbij moet ik plassen.
En ben ik blij omdat ik morgen 5 over 12 uit ben, omdat er iets mis is met de leidingen, de wc's. Er liep een hele plas water vanonder de deur van de jongensWC vandaan, lol xD
Vet relaxed. Onze school heeft wel vaker van die foutjes, waardoor we eerder uit zijn, of helemaal geen school hebben. Hier een paar voorbeelden: XD

-Kachels doen het niet in de winter. [geen school]
-Ventilatie doet het niet in de zomer. [Tropenrooster]
-WC's doen het niet of lopen over [Lesuitval/Geen school]

Toch soms wel vervelend, zoals met die kachels in de winter. Er lag natuurlijk ontzettend veel ijs, en je moest heel erg je best doen om niet op je bek te gaan. Na een half uur door de sneeuw rijden en glijden kom je aan bij school, om het bericht te krijgen dat je geen school hebt. Ondertussen doet je hele gezicht pijn van de brandend koude sneeuw, en zijn je tenen eerder blokken ijs dan stukken vlees x)

En ik heb zin in het WK. We mogen de wedstrijd op school zien. Ze hebben de hele kantine van het MBO oranje gemaakt met slingers, en ze hebben een megagroot scherm klaar om het op te kijken. En als je in het oranje komt krijg je een sticker op je hoofd Razz

Oh my god, ik hoorde m'n ouders thuiskomen. xD
http://www.inciala.actieforum.com
Amore

Amore

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyvr jun 11, 2010 8:25 am

Hihi. Mijn ouders en ik hadden laatst een geweldig gesprek.
We zijn het erover eens geworden dat bij alle verkrachters hun handeltje eraf gehakt mag worden. =')
Ik vind het een rechtvaardige straf.

En.. Tis echt zielig. Ik zag ooit zo'n filmpje waarbij ze de huid van een levend dier af sneden. Die mensen zijn echt ziek.. >,>
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyza jun 12, 2010 11:37 pm

Auw. De meesten van jullie hebben wel eens Takeshi's Castle gezien, hč? En dan ook dat Steentje Stappen ofzeuw. Nou, ik heb vanaf vandaag medelijden met de mensen die daarbij pleuren.. D_D

Ik had vandaag een feestje, en we gingen zwemmen bij een meertje. In dat meertje lag zo'n ding met van die drijvende 'stenen'. Daar moest je dan dus overheen proberen te lopen. De eerste keer pleurde ik bij de eerste steen. Dat was nog niet zo erg, dus wilde ik het nog eens proberen. De tweede keer viel ik bij de tweede steen er af. Ik viel nogal scheef en kwam met mn voet tegen die steen aan. Nu zit er een soort gat in. En ik stootte mijn knie ook ergens tegenaan, zodat die ook pijn deed. D_D Ik heb het maar geen derde keer geprobeerd.
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyzo jun 13, 2010 3:34 pm

Ik zat te zoeken naar Skarmory plaatjes en toen vond ik een goede site vol met weetjes over pokemon(een klein deel wist ik al).
http://www.fakemonportal.co.cc/Weetjes.php
Ik weet nu veel meer dan daarvoor X3 bijv.
Articuno Zapdos Moltres
Echt vet raar Razz

Laatst aangepast door Douza op zo jun 13, 2010 6:23 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Julia

Julia

Vrouw Aantal berichten : 90
Registration date : 15-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 years.
Partner: And if I'm flying solo, at least I'm flying free.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyzo jun 13, 2010 3:47 pm

Ten eerste: Ik kan de spoiler niet openen. Dit kon op de pc beneden ook al niet. Het irriteert enorm.. D_D
Ten tweede: omg, wist je dat nog niet? xD Ik was er allang achter, maarja.

En dan..
IK HEB BEESIES! =D xD
Alle 4 de kleuren. Nu ish ikkeh happie. =D
- Zinloosheid xD -
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Empty

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende