Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptydo apr 15, 2010 3:45 pm

Ik liep gister mee in de kantine op school. Dat was best wel melig met m'n vriendin samen =D
We moesten eerst wat dingen voorbereiden dus we kregen beschuit enzo. Dat moesten we in een kom met gehakt doen, maar toen ging de juffrouw weg. Dus wat doen ik en m'n vriendin, we pakken wat beschuit en gaan aan de slag. We hadden nog over en dus gingen we dat ook verkruimelen, maar dat gooide we naar elkaar xD
Toen de juf even later terugkwam lag de vloer helemaal vol met kruimels. Toen ze vroeg wat er was gebeurd zeiden we dat we wat hadden laten vallen en dat ik er in de gauwigheid op was gaan staan xD
We moesten het opruimen en verdergaan. Ik heb wel mooi 5 uren van de 7 gemist =P, wel de laatste twee uurtjes techniek gehad, maar dat boeide me niet echt. =D
En vandaag was gewoon saai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Shadow

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptydo apr 15, 2010 8:46 pm

Oke, bij biologie hadden we het over stevigheid en beweging, en op een bladzijde stond iets over zoolgangers, teengangers, hoefgangers enzo. Maar ik was in een vage bui en ik las tamponganger in plaats van topganger xD
Toen heb ik een raar beest getekend die op tampons loopt. Het heet tamponmon xD
Ik zal die tekening hier wel ooit eens plaatsen, als jullie dat willen. Samen met de Dustfire-koe, die ik ook in mijn biologieboek heb getekend xD
http://www.Evening.tk
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Partner: Shadow

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyma apr 19, 2010 12:04 am

Dubbelpost! Ach, maakt niet uit aangezien er wel meer dan een dag tussen zit.

Het is alweer maandag, dus ik ga zomaar slapen. Had ik al veel eerder moeten doen, maar terwijl ik nu post maak blijven me handen maar nieuwe woorden typen, in plaats van dat ik lang na moet denken voordat ik iets typ, en inspiratieloos ben. Ik wou dat ik straks niet naar school hoefde, dan zou ik nog doorgaan met goed posten. Maarja, school hea. Puh, haat aan school. Zeker maandagen. Ziek zijn is vet relaxed, lekker de hele dag in bed liggen.
En het is niet lang meer voor de meeting. Aanstaand weekend al! Ik heb er echt zin in.

En ik hoor bonkgeluiden van beneden komen. Is het m'n vader of een inbreker? O>o
Nouja, k merk het zo wel xD
http://www.Evening.tk
Yezlin

Yezlin

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 11-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza apr 24, 2010 6:23 pm

Ik. Ben. Vrolijk.

De meeting was zó stoer! <3 Alleen jammer dat ik zo vroeg weg moest.. ik wou nog wat langer praten met Rebecca, Tutu, Doosminee en de rest O.o
Maar het was gewoon geweldig, Tutu die de hele tijd schreeuwde: 'Ik heb honger!' En dan onze trouwerij vlak bij de speeltuin.. gewoon géweldig.. (a)
Achja.. kon ik maar langer blijven, stomme ouders. --'
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Partner: Forever alone

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyma apr 26, 2010 7:57 am

Omg,
Ik heb eindelijk wat meer vrienden in rl en op msn ofzo. =D

En nu tijd voor: Wat doe je als iedereen van PokeRPG naar een meeting is en jij je verveling wilt verdrijven voor dummies.
Plaatselijke kermis! =D En ie is dit jaar veel koewler dan de jaren daarvoor..
Ze hebben nu een megasnelle achtbaan.. G-Force [Rad dat draait en zo heen en weer zwaait, zodat je die stad vanuit de lucht en ondersteboven kon zien! =D
-Niets te vreten gekocht, ik had geen zin in kotsen. xD-

En omg, ik heb hier een vaag filmpje gezien.. Geen fakerommel als ik die gassies mot geloven.. xd

Omg, een liftende geest. xD
"Did you see that spot over there?" "That's where I had an accident.. And died.." en toen crashte die auto. o.o
Amita

Amita

Vrouw Aantal berichten : 93
Leeftijd : 33
Registration date : 22-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1.5
Partner: Amita: "Wat is dat?"

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptydi apr 27, 2010 8:30 am

Omg hallo pollewopjes! Hoe is het hier? Ik ben er lekker om jullie te gaan irriteren Razz Haha, nee grapje, ik zal lief zijn ^^
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 1:06 am

Eigenlijk vind ik best wel dat we hier weer wat meer moeten gaan zeggen, aangezien het hier eerst zo leuk was, in het Just Talk.
En, ik weet waarom onze posts zijn verdwenen! Het 3e Just-Talk gedeelte is verwijderd. Ik heb daar nauwelijks gepost op Amore, dus die is maar 18 posts kwijt. Maar Lev, Ach enzo, die hebben daar echt gewoon gespamd *grom*, en zijn dus meer dan 100 posts kwijt. Hoppa. =D

Verder speel ik MD Sky & Time. =D
Bij Sky ben ik een Vulpix (Anita. Hoe origineel) en mn maatje is een Phanpy (Paw. <3)
Ik ben lv 22, mn maatje lv 21. Ik moet nog wat dingetjes doen (dus van die opdrachten van het bord) en dan gaan we met de expeditie. ^^

Natuurlijk draaiden ze net een nummer dat gedraaid werd op mijn oma's crematie, terwijl ik net het Just Talk had gelezen, waarbij ik het daar ff over had, en waardoor ik terug dacht aan mijn speech.

Verder heb ik mn Time maar eens aangezet. Nu ben ik een Skitty (Julie. De naam van mn hond), en mn maatje is Comet. Dit lijkt heel erg nageaapt van Doos, maar Comet's naam is verzonnen door mijn kometen-obsessie, en Julie is de naam van mijn hond, en ik wilde haar een naam geven die zowel bij een pkm past als bij een mens, en.. Wat past er nou beter dan Julie? ='3
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 11:36 am

Amore schreef:
Eigenlijk vind ik best wel dat we hier weer wat meer moeten gaan zeggen, aangezien het hier eerst zo leuk was, in het Just Talk.
En, ik weet waarom onze posts zijn verdwenen! Het 3e Just-Talk gedeelte is verwijderd. Ik heb daar nauwelijks gepost op Amore, dus die is maar 18 posts kwijt. Maar Lev, Ach enzo, die hebben daar echt gewoon gespamd *grom*, en zijn dus meer dan 100 posts kwijt. Hoppa. =D

In de oude Just Talk topic's waren meer dan 90 pagina's Wink
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Partner: Evening ღ

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 7:50 pm

Joepie. Ik moest vandaag mee naar mn oma, of ik mocht de recht van de vakantie niet achter de pc. Rolling Eyes Dus.. Toen ben ik mee gegaan.. Naar een saai tuincentrum waar het heel erg waaide en koud was, en natuurlijk ook saai. En mn moeder moest natuurlijk ook nog eens 3 keer alles bekijken. D=

heb ff een aantal DS spelletjes gedaan toen ik eenmaal weer in het huis van mn oma was, en een tekening gemaakt van Julia op een rots. De kat van mn oma begon opeens heel hard te mauwen en even later had ze een kitten! Very Happy Misschien zelfs wel meer, maar sowieso 1. <3 Ik heb ze niet gezien, maar ben zeker wel benieuwd. =o en blij natuurlijk.

Ohja. Ik ging eens kijken waar ik nou was in PMD Darkness, en toen bleek het dat ik gered moest worden! xD Ik post de code later wel. En in Sky ben ik begonnen aan Bidoof's Wish. Ik kwam bij Jirachi, maar die was een beetje heel erg te sterk. =o Op welk level moet ik wel niet zijn om die te kunnen verslaan? D=
En ik ging weer heel even BD spelen. Saaiheid. xD

Hmmn. We zitten hier op Prpg veel te vast aan de chatbox. We moesten eens meer hier plaatsen, dan konden we alles tenminste teruglezen. =o Of.. screens van de chat maken? Maar dat vergeten we vast. xd
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Amore

Amore

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 7:55 pm

Force schreef:
Amore schreef:

In de oude Just Talk topic's waren meer dan 90 pagina's Wink

Het klopt wel. Er is een Just Talk weg. Kijk maar na.
En, nee. Je hebt geen gelijk, Kevin. In de eerste zitten 67 pagina's, maar in de 2e maar 15. In de 3e volgens mij nog minder. =)

Inderdaad, Doos. Als er iets leuks gebeurt in de Chat, moeten we gewoon een leuke screen maken, of de tekst kopieren en het hier zetten. Zo kunnen we later alles teruglezen.
Yatzu

Yatzu

Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 29
Registration date : 04-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 2 Jaar
Partner: Geen

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 8:01 pm

Shadow schreef:

Hmmn. We zitten hier op Prpg veel te vast aan de chatbox. We moesten eens meer hier plaatsen, dan konden we alles tenminste teruglezen. =o Of.. screens van de chat maken? Maar dat vergeten we vast. xd

Of je maakt een:
Algemeen MSN gesprekken topic XD
Net zoals op Ws ;p
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 8:04 pm

Er was ooit al eens een MSN-gesprekken topic, maar die is (blijkbaar) weggehaald. Plus, dit gaat niet over MSN, maar de Prpg chatbox. Dus die gesprekken zouden we daar niet mogen posten. ;O;

Hmmn.. Over posten gesproken.. Ik denk dat ik maar eens ga kijken waar ik moet posten. ;O;
Amore

Amore

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 8:10 pm

Jippie.. D_D
Als het Vrijdag mooi weer is gaan we dus naar Drievliet. En dan gaan er twee meisjes van een jaar jonger mee. Een tweeling. En daar moet ik dus de hele dag mee wandelen.. xD
Nouja, dat lijkt me opzich nog wel leuk, dus.. Hopen dat het mooi weer wordt.. =)

Verder, heb ik een RPG-drang. En dan vooral op mn nieuwe account, Tear, en op Amore, omdat ik vind dat ik daar actiever op moet worden.

Verder, is het woord Gelwedig {Gel-wee-dig} hét nieuwe geweldig. ^.^
Yatzu

Yatzu

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 8:13 pm

Shadow schreef:
Er was ooit al eens een MSN-gesprekken topic, maar die is (blijkbaar) weggehaald. Plus, dit gaat niet over MSN, maar de Prpg chatbox. Dus die gesprekken zouden we daar niet mogen posten. ;O;

Doen ze op Ws toch ook allemaal Surprised
So what xD
Zolang je het maar bij de regels zet =D
Force

Force

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 8:22 pm

We kunnen ze net zo goed in de Just Talk zetten =o
En zo vaak gebeuren er geen (leuke) dingen.
Vanaf nu heb ik niks interessant wat ik me bedenk. Vind ik.
Amore

Amore

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 9:06 pm

Omdat ik melig bezig was, door Amore de 'auto' te laten uitvinden, zijn we het in de chat gaan hebben over Auto's. We kwamen uit op verschillende onderwerpen. De Lustro zijn een stel autodieven, en de Chiave is de politie. Nu hebben we het er dus over welke Pokémon welke auto zou krijgen. Hier is mijn lijstje..

Voor Amore een leuke rode Ferrari.
Voor Music een leuke BMW.
Voor Akira een leuke Aston Martin.
Voor Tora een Rode Jeep.
Voor Secret een Gele Porsche
En Tear is nog te jong voor een auto.. =(

Edit:
PokéRPG over één jaar..
Amore, in haar Ferrari: 'Rij door, *slecht woordgebruik*'
Degene voor haar, Music, steekt haar middelvinger op.

Akira, in haar Aston Martin Vanquish, ziet iemand voor zich die niet hard genoeg rijdt. Ze toetert. 'Kan het nog langzamer?'
Secret, voor haar: 'HOUD JE BEK, MUTS!'

Haha.. Ik zie het helemaal voor me.

Edit nummer 2:
Amore is dan heel rijk, want zij heeft de auto uitgevonden. =p
En dan gaan zij en Riolu samen in haar Ferrari zitten, en staan ze stil op een stille plek..
En de auto gaat heen en weer, heen en weer.. Lekker wiebelen.
WANT ER ZIT EEN WIEBELFUNCTIE OP =D

Edit nummer 3:
Eigenlijk heeft Amore heel veel auto's, die ze deelt met Riolu.. Maar haar ferrari ownt iedereen.. D_D

Laatst aangepast door Amore op wo mei 05, 2010 9:25 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Force

Force

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 9:13 pm

En natuurlijk doe ik ook lekker mee,
Voor Force een Ferrari
Voor Shiny een Zwarte Limo
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 9:16 pm

Voor Shadow een paars busje.
Comet krijgt een gele Ferrari.
Julia krijgt een fijne Suzuki Alto.
Sara krijgt, natuurlijk, een Citroën Xsara. x)
En Karai krijgt een sexy witte Limousine.

Lunaria heeft geen auto nodig; die vliegt. xD

En de Pkmn die ik vergeet.. Nemen geen auto. xD

met kleur zie je de links beter. (a''

EDIT:
Net als bij Tutu, Prpg over een jaar..
Shadow en Evening zitten in Shad's sexy busje, ergens in een uithoek van Prpg. Hun kinderen zijn bij de oppas. En Shad's auto gaat op en neer, op en neer, op en neer.. xD

EDIT2:
[21:09:47] @ Shadow : Er komt gewoon een aanpassing voor potige pkmn. =D
[21:09:59] @ Shadow : Zodat die ook kunnen rijden xD

Laatst aangepast door Shadow op wo mei 05, 2010 9:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Force

Force

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 9:31 pm

Spoiler:
Dit moet bewaard blijven =o

Alle enters weggehaald + in spoiler gezet by Amore.
Yatzu

Yatzu

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 9:40 pm

*Kwijl* Ik wil een Mercedes Guardian =D
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 05, 2010 11:20 pm

Ik ging posts vertalen.. ;O;

Citaat :
Shadow weer voel ik een hand op zijn voorhoofd. Ik wist Amore. Amore iets te doen dat is niet belangrijk in het geval van de schaduw, zoals het object van hun behandeling. Is''good is,''zei de ring schaduwen van de nacht .. S. Dit is een mooie zachte stem .. Shadow was bereid te geloven. Maar in dit geval, maar dat is de vraag. Uw probleem wordt niet opgelost worden voor een andere tour. En nu wist hij wat er gebeurd was, niet een stap dichterbij. Hij besloot om mee te doen, wat anderen zeiden. Zoek''?'' T is Amore vrij gevoel. Hayataota schaduw glimlach als ze verder om te luisteren. ''Ik voel me nog steeds en hoor alles,''Amore zwak. ''Ik denk dat het beste als het zo rustig mogelijk, terwijl buiten, hè?''Shadow knikte een beetje, maar waarschijnlijk niet. Riolu toen zijn stem zakte. Misschien ..'''' Maar hier is hij weer gestopt. Gelukkig is het snel. ''Het is echt een goed idee om te vergroten? Het kan worden gebroken en het was zeer pijnlijk wanneer we overschakelen op gaan met haar.''Shadow zuchtte en zei wat hij vond. True, maar er is geen andere manier om te veranderen? Plotseling, of wanneer de vleugels en vlieg naar de veiligheid? Perhaps''easier willen doen en dan gewoon laten zo effectief mogelijk. Dan behandelt de wond. Er is genoeg geld om ervoor te zorgen dat u kunt gebruiken.''Nee! Shadow wilde bellen. Nee, niet goed. Riolu is een speciaal geval. Hij dacht dat na zo slim, maar soms vergeet logisch te denken. U kunt zien hoe gevaarlijk bloedige oorlog in de open lucht? Zelfs het irrationele. Ik geef de voorkeur om te verblijven in de schaduw van de boom gaten of iets vals. Huisvesting is nu belangrijk. En .. en hier zijn er tal van links, soms de beste runner Amore en weer terug. Of neem vandaag iets. Belemmeringen voor een lange tijd, maar hier is onjuist. Zo ja, door het verzamelen van al zijn kracht en haalde ze uit de vlakte. Hij zou doen, maar in werkelijkheid niet beschermen wegen en Moab.

Verneuktheid? ;O;

Citaat :
Forest is een prachtige plek voor de uil Judaspenning als Pokemon, de Noctowl. Ik had geen idee bijna elke nacht. Hij zag alleen het aantal Pokemon uit. En Pokemon, natuurlijk. Vanavond ligt echter anders, hij voelde. Uilen hebben een speciale container die ook braakballen is, maar hij voelde de hele wereld. Judaspenning nacht en voel vlees vliegen door het bos toen ze willen weten wat goed is voor het polijsten. Alles leek normaal, totdat hij hoorde een gil. ''!'' Heeeeeeeeelllllllpppp stonden vol tranen, Judaspenning eerste gedachte was gewoon een merk dat Pokemon verloren. Maar hij voelde dat hij begreep waarom. Ze hebben zelfs een filiaal in de buurt van je ogen zijn gesloten. Zijn gezicht was de ultieme ooit. En ik zag een foto van een kind. Zijn hart leek besparingen gaten. Ze kan het niet! Heb ik niet, of meer hete stof! Maar zoals het is, bleek tijdens de eerste partners glas voordat Luck. Je zou kunnen zeggen dat het erg .. Zat Judaspenning snel en liep naar pluizebolletje.

Gelukkig is er een lange uithardingstijd Judaspenning staan. Ho-Oh is geïntimideerd door de nep-uil blind en onschuldig. Natuurlijk is de toekomst van Ho-oh, dus de leden zijn het Pools, maar .. echter wel. De eerste is betaald en de hoop van een kind.

''Ach,''armen! In feite, om aan te tonen Judaspenning mogelijk. Ze raakte het kind met Ho-oh. Is''a als een goede meisje als jij hier in het holst van de nacht?''Judaspenning exacte datum, maar het spel is te laat. Hij vraagt zich af hoe de twee blinde mannen Noctowl aangeraakt, en ze is vertrokken. Verwacht wordt dat Ho-oh hoeveel tijd u kunt zien hoe hij blind is. Maar niets is zeker.

Nog meer verneuktheid. Als was hij de vorige keer dat ik hem vertaalde leuker.. D=

Citaat :
Sound of vingernagels bezit is van een boom is sterker dan verwacht. De nacht was kalm, zelfs de zachtste geluid pijn uw oren. Noctowl zwijgen wanneer u regelmatig uit de lucht te verhogen van het land. Dat is de reden waarom de benen hard. Wat is vaak het geval in de hand, maar de prestaties in stilte. Donkere nacht voor Judaspenning doet er niet toe. Ik kon zien hoe velen deden. Zijn ogen brandden een keer, en nu een ander perspectief. Zij zagen alle glitters Pokemon kunnen alleen maar weten wat genuanceerder. Echter, in de vorm van een uil Pokemon genoeg. Het is beter dan niets .. Hij haalde diep adem, zijn borst van een goede wijn. Toen hij alle geluiden van de luchtmacht speelde voor het tweede lid van de gloed. Het zag er cool, dus het zal schrikken veel Pokemon. Behalve natuurlijk, nieuwsgierigheid, dom .. Pokemon stem break Judaspenning bijkantoor verslag. Oh, en er zijn een aantal komen en Butthead. De Poochyena .. Judaspenning weet niet het niveau Poochyena Shine lid te zijn om te kunnen horen wat de haven. Hij ging zitten en verloor op de knop donkere, stille en vliegen Poochyena van achter de aanval. Hij had geen tijd om te treuren, werden gedood. In zijn prooi "in hun klauwen en er rekening mee huilen tak van geluid. Mile hij verbrak de stilte van dieren oppeuzelde. Zonder weer, maar de smaak was goed. Afval dat niet denk dat het de mijnbouw in de rivieren." .. De rivier was niet eens doorhebben dat er was, Oh, dit is het beste deel van het winnen, indien de rechter niet geroepen voelen het eerste bericht, in het bijzonder voor de val .. En nu zitten we te wachten voor hulp ..

En toen moest ik echt gaan. ;O;
Guardian

Guardian

Man Aantal berichten : 139
Leeftijd : 124
Registration date : 14-04-09

Over je pokemon
Partner: ~C'est la vie~

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 08, 2010 10:10 pm

Oké, ik zal eens vertellen wat er vandaag is gebeurd.

Zins kort rijdt ik elke Zaterdag in de les met m'n eigen paard, Tjille.
Nou, elke keer ging het goed, afgezien van dat hij elke keer bij het opstappen al begon te lopen, of te rennen. Vandaag twijfelde ik al bij het opstappen, en zei tegen m'n moeder dat ie vast weg zou rennen met mij erop. Ze zei van niet, en dat ze hem goed vast had et cetera. Na een tijd twijfelen stapte ik er toch maar op, en toen kwam een van m'n grootste nachtmerries uit. Hij begon te draven, daarna rukte hij zich los, en daarna ging hij in galop. Ik kon er nog op blijven zitten in galop, en trok hem terug, en hoopte maar dat hij vaart zou minderen. Maar nee, hij ging ineens kei en keihard, zo hard als ie nog nooit gerend had. Daarna maakte hij een scherpe bocht naar links. Ik had enkel mijn linkervoet in de beugel, die andere had ik nog niet in de beugel kunnen steken. Dus ik zie eerst een flits van mensen die met grote ogen naar me kijken, en m'n op hol geslagen paard, de volgende fits vloog ik door de lucht en zag ik m'n paard wegspringen, en het derde moment zag ik .. het plafond van de bak. Ik was keihard tegen de grond gevallen, en lag languit in het zand. M'n paard hoorde ik nog verder galopperen. Ik wou m'n hoofd optillen om te kijken waar hij was, toen er geroepen werd dat ik stil moest blijven liggen. Er kwamen allemaal mensen naar me toe, en hielpen me na een tijdje met zitten en daarna met staan. Gelukkig haalde niemand het in zijn hoofd om nog te vragen of ik er nog een keer op wou. xD
Ik kon dus niet meer rijden. Pijn in m'n benen, dus moest een uur met die ijsdingen op m'n poot zitten. Ik kan dus voorlopig niet meer met Tjille op de manege rijden, want ik heb een trauma. Hij heeft me er al minstens 4 keer eerder afgegooid op dezelfde manier, maar dit was echt veel enger, en veel sneller. Naja, ik weet nu hoe snel hij kan. Maar m'n poot doet nu nog veel meer pijn dan vanmorgen, en m'n stuitje ook. Kan niet eens normaal zitten. En lopen doe ik door op één voet over de grond te schuifelen. Zo maar kijken of de pijnstillers werken D=
http://www.inciala.actieforum.com
Keira

Keira

Vrouw Aantal berichten : 19
Registration date : 08-05-10

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 08, 2010 11:18 pm

Omg jeej ik heb mijn eerste post in de RPG gemaakt~
Amore

Amore

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 08, 2010 11:56 pm

Ik en Doowr gaan in de Formule X huilen, want we zijn nog nooit over de kop geweest. D_D
De formule X is eng.. D_D

*Huil*
Keira

Keira

Vrouw Aantal berichten : 19
Registration date : 08-05-10

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyzo mei 09, 2010 9:27 pm

(*)    Ðσor     zegt (21:18):
*Hoi
wakalakaisvet@hotmail.com zegt (21:18):
*Heeee schat
*Xd
*Cammen?
wakalakaisvet@hotmail.com zegt (21:18):
*Nee
*Waarom niet TwT
*je bent zo opwindend