Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyza maa 06, 2010 2:13 pm

Damn.

Als eerste:
Ik heb mn PokéRPG-Box af! =D
De echt.. belangrijke pkm zitten er in.
Dat zijn dus:
Danger, Houndoom, Amore, Achi, Levy, Shadow, Riolu, Akira, Shiny & Poison. D=

Ten tweede:
Ik zit teveel op Prpg. x_x
Ik had er vannacht een droom over.
Oke.. ik moet toegeven. Het was een uberkoele droom.
Ik was Secret, en het moment dat Secret overstapt naar Lustro speelde zich af in mijn droom. Echt great. ;o

Ten derde:
Ik had vannacht nog een droom die ik onthouden heb.
Ja, ik kijk teveel reclame. O_O
Op TV had ik iets gezien over een wenssteen, ofzo..
Een regenboogkleurige wenssteen.
Dus, ik droomde dat ik die steen had.
Was echt wel geweldig.

Ten vierde:
Ik lieft enters.

xx
Tututurtle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyza maa 06, 2010 2:22 pm

He, dat van die wens-steen heb ik ook gezien xD Dat was vreemd.. O_O

Hmmn. Ik had laatst ook een vage droom over Prpg ofzo. En over brand. O_O Een aantal Pokémon zaten in een of ander gebouw. Ik weet niet meer wie er allemaal waren, maar volgens mij waren er sowieso een Umbreon, een Buizel en een Houndoom.. ;o En ik was Shadow, of course. xd Toen kwam er brand in dat vage gebouw. Ik rook echt brand! O_O of iig, Shadow rook brand xD En er was rook. En toen kwam het vuur dichterbij en waren we allemaal gevangen tussen de vlammen. Maar, niemand leek het te beseffen, volgens mij. ;o

Nouja, dromen zijn vaag. xD Ik heb ook een keer gedroomd dat ik aan het RPGen was. O_O Dat was serieus vaag. O_O

Hmmn. Ik ging vanochtend maar weer even BD spelen. Ik heb nu al mn pkmn op level 50, en eentje op level 55. Ik ga vast heel erg dood in de league. @__@ Nouja, voorlopig ben ik nog bij de Steel-gym, volgens mij. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyza maa 06, 2010 2:29 pm

Lol.. Nee, mijn droom was echt geweldig.. Ik was dus Secret.
Mijn droom begon toen Secret wakker werd, hoe toepasselijk. Toen keek ik rond, en liep ik dus naar buiten. Zo gingen er buiten een paar uren voorbij. Toen kwam ik, Secret, uiteindelijk aan bij het Thunder Lake. Daar waren Shiny, Comet en Amore. Die waren in gesprek, ofzo. Uiteindelijk keek Amore mij boos aan. ''Secret.. Je moet kiezen,'' had ze gezegd, ''Lustro of Suerte.'' Na een tijd had ik voor Lustro gekozen, en blablabla.. geheim..
En toen gingen er wat dagen voorbij, ofzo. Toen werd Secret, ik dus, weer wakker. En toen kreeg ik te horen dat.. Wacht, dat is geheim. xD

En die droom over de wenssteen.. Echt great.. o_O
Ik vond een steen. Ik vond de steen natuurlijk erg mooi. Op gegeven moment zei ik: 'Ik wou dat mijn kamer zichzelf opruimde.' Toen begon mijn kamer zichzelf dus op te ruimen. Toen deed ik nog een wens, die ik voor me houd ;$, en toen ging ik naar school. We zaten in klas V7, dacht ik. Dicht bij de WC's. Toen ging ik naar de WC, en wenste ik mijn haar blond. En toen wenste ik het weer bruin. En weer blond. En weer bruin. Op gegeven moment ging ik met mn bruine haar terug naar de klas, en wenste ik dat mijn leraar, mr. Stok, verdween en dat Justin bieber les kwam geven. Dat gebeurde, en de les werd geweldig. D=

En.. Toen werd ik wakker. D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyza maa 06, 2010 9:57 pm

Omg. Vandaag was de verjaardag van me broertje (Dit betekende veel snaaien, Yay! =3) en er waren een hele boel neefjes en nichtjes. Ik kwam me kamer binnen, zie ik een hele laag schuim op het water van me vissenkom o.O. Blijkt dat me neefje zeep in me vissenkom had gedaan. Ik halsoverkop me vissen redden en die bak schoonmaken. Dit was een enorm karwei, aangezien ik een vrij grote bak heb en met water erin niet te tillen is. Gelukkig wou me zusje en de rest van me nichtjes helpen en hebben we de vissenkom in een halfuurtje kunnen leegscheppen, schoonboenen en zeepvrij maken. Me vissen leven gelukkig nog. Voortaan doen we op verjaardagen de zeep buiten handbereik o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo maa 07, 2010 1:19 pm

Noujah, ik was dus gisteren en eergisteren bij Dianta, want ze was jarig. Daarom ben ik niet online gekomen, want we hebben niet eens zo gek lang op de computer gezeten, we zaten een beetje dom beneden chips te vreten en breezer te drinken, dus ja xD

En OMG iets maakt me blij. Bij de nieuwe pokemon ranger heb je van die tekens dat je legendarische pokemon kan oproepen, en je kan ook Ho-Oh oproepen =D
Helaas kan je er niet op vliegen ofzo iets, maar je kan er wel zo vaak mee vechten als je wilt xD
Hebbenhebbenhebben dus, als ie komt, en als ik dan weer een werkende r4 heb >.<

In bed liggen op Zondag = win xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo maa 07, 2010 3:09 pm

Lol, Kim? Die nieuwe Pokémon Ranger is al uit, hea? x]
Tenminste, er staat wel al een donwload link op Romulation van 'Pokemon Ranger Hikari no Kiseki' maarrr, hij is helaas nog wel in het Japans... ;o

Jullie zijn vreemd. Ik heb, zover ik weet, nooit dromen over prpg.. xd
Of ik heb ze wel, en kan ze me gewoon niet meer herinneren.. D=
Damn, nu weet ik niet eens meer wat ik vannacht heb gedroomd.. Ach ja, het zal vast wel iets vaags en onbenulligs zijn geweest ;D

Wtf, er zitten stukjes wortel op mijn beeldscherm. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo maa 07, 2010 3:20 pm

XD, stukjes wortel, hoe is dat mogelijk? O_o waarschijnlijk wil ik dat niet eens weten Razz.
Gister was ik in het winkelcentrum en toen had ik zeg maar een groot ijsje...
en ik likte en likte en toen moest ik niezen.......
Mijn hele gezicht onder softijs XD

En het slaapfeestje was echt melig. Alhoewel de enige die melig waren, waren ik en Demi (Bella). We praatte door de hele film weg en konden alleen maar lachen XD.
Er werd ons wel zeker 10 keer gezegt om onze klep dicht te houden o_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 08, 2010 9:53 pm

Amore schreef:
Damn.

Als eerste:
Ik heb mn PokéRPG-Box af! =D
De echt.. belangrijke pkm zitten er in.
Dat zijn dus:
Danger, Houndoom, Amore, Achi, Levy, Shadow, Riolu, Akira, Shiny & Poison. D=


En ik niet eens? D=
Ik voel me zwaar beledigd >:[


Euhm ja.. school is kut. Ik moet gvd nederlands maken terwijl ik het blaadje ervoor niet heb, want de mijne zat in een verotte banaan. En als ik dat ding niet inlever krijg ik geen mondeling examen en zonder mondeling examen ga je niet over. Daarbij moet ik ook nog een bloem tekenen zonder voorbeeld en heb ik een toets gemaakt die volgensmij voor geen reet klopte. Gaat lekker, Kim. :silent:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 08, 2010 9:55 pm

Sorry. Ik had Silverbreeze, omdat Dustfire dood is, maar die heb ik per ongeluk gereleased. Ik moet dus een nieuwe Lugia gaan vangen. XD

Verder:
- Ik had vandaag 2 uur uitval.
- Ik heb een Eclips obsessie. Ik heb vanaf zaterdag 400 blz gelezen. o_O
- Ik ga denk ik deze week overnieuw beginnen met heel Twilight.
- .. Dat betekent dat ik Twilight, New Moon & Eclips ga lezen.
- Dat zijn zo'n 1300 blz in totaal.

Hoe uber. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydi maa 09, 2010 4:15 pm

Jeeh! Morgen kermis! Ik ben morgen wel pas half 6 thuis, dus ik kan morgen niet, maar donderdag t/m zondag ga ik zeker wel een keertje! =3

[we hebben hier kermis, en in de zomer in de stad de grote kermis]

Dus jaah, de break dance komt er dus daar ga ik wel in, daar word ik melig van xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptywo maa 10, 2010 5:33 pm

Verdomme!
Ik ben er een paar dagen niet, en dan krijgt Prpg een nieuwe skin! D= Noeees.. *heeft er haat aan* Sorry Kim, ik wil de oude terug.. D= Waarom is er een nieuwe? D= De oude was toch prima? D=

OWH NOES. IK BEN GROEN! *Pleegt zelfmoord.* x_x

Hmpf. Ik krijg drankjes waarmee ik misschien beter ga eten. Zelfs al zijn ze vullend, volgens de diëtiste ;o Hmmn... Ik ben benieuwd. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyvr maa 12, 2010 4:09 pm

Nigel is eng bezig.
Ik en hij zyn aan ut lullen, en ik kan hem niet verstaan.
En ik liep tegen de deur aan.
En mijn glas schaaft langs mn microfoon.
En mn hond likt aan zn kont.
En hij heeft de barst in mn ruit gezien. D=
En.. Er kwam cola uit mn neus. D=

Alleen is hij nu offline. >:')

En.. Ik heb vandaag voor de 9e keer Twilight gezien, en ben voor de 4e keer met het boek bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyza maa 13, 2010 10:41 pm

Jah, ik post de laatste dagen weinig. Ik probeer het wel, maar ik heb een ontzettende koppijn waardoor ik me maar minimaal kan concentreren op het typen >,< nouja, ik pak wel ff een paracetamol, en probeer het opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyzo maa 14, 2010 4:09 am

Oh my Gawsh. Ik ben nu al echt een aantal uur Twilight aan het lezen, en het is still geweldig. <3
Ik lees het boek dat nooit is uitgebracht/afgemaakt: Midnight Sun.
Is in het engels, but I don't care. =3
Ben nu bij bladzijde 106 (het zijn A4tjes, dus meer tekst per blz dan bij een boek)..
Ik ga minimaal tot 116, maar wss verder.

Dus, ik denk dat ik vandaag wat afwezig zal zijn, ivm doodheid en/of verder lezen. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 15, 2010 7:28 am

Ik heb geen zin om naar school tegaan....
ik heb vrijdag ruzie gehad...IK....
Wow ik heb best wel gescholden XD, dat ik dat nog mocht meemaken. Ik kreeg de schuld van iets dat ik niet had gedaan :s, die tutjes menen zich wat . o_O
Maar goed ik heb vaak geluk gehad tot die dag. Het laatste uur was gym en bij het omkleden letten die tutjes erop of je bent uitgelekt o_O, mensen hebben blijkbaar niks beters te doen ofzo.
Tijdems de les kreeg ik enorme buikpijn, dus ik dacht, Oh god, niet nu AUB. Maar helaas. We gingen ons weer omkleden en toen kregen we die ruzie, wat is er nou zo erg dat iemand je spullen effe verschuift o_O. Nou de eersteklasser weten er wel raad mee. Al onze kleren lagen op een hoop, behalve die van mij, die lagen bij de douches. ZEIKNAT! kon ik dus in mijn gymkleren naar huis >.<.
Gelukkig voor mij was ik niet doorgelkt, maar nu heb ik wel een ruzie aan mn broek. Hopelijk zeiken ze daar niet over vandaag >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 15, 2010 8:11 am

Omfg..

Ik ben ziek ofzo -.-

-fkn braken-
-buikpijn X,x-

Ik zie er maar een voordeel aan; ik ben ontsnapt aan een kutmaandag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 15, 2010 2:58 pm

Grijsheid! ;D

Omg, ik voelde me vandaag echt dom. We hadden het eerste uur uitval, en dat was vrijdag al bekend. Wat doe ik? Juist, ik kom het eerste uur naar school... x]
Ach ja, ik kon toen tenminste mijn Nederlands hw afmaken... En 2 klasgenoten kwamen al een half uur later, dus het viel nog wel mee.. xd

Grmpf, ik moet zo een Duits taaltaak maken, en daar heb ik echt totaal geen zin in, omdat we het morgen in de klas moeten laten horen voor een punt. Juist, ik ga een onvoldoende krijgen.. Very Happy

Suikoden Tierkreis! <3
Het blijft een geweldig spel.. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 15, 2010 5:55 pm

Gelukkig, geen gezeik XD
Ze deden heel normaal tegen me. (nouja normaal XD zoals ze normaal gesproken tegen me doen, niks zeggen dus...)
Gelukkig viel de laatste twee uur uit want ik had dus echt geen zin om tot het 7e op school te zitten >.<

Ik voel me niet echt zo blij of hyper o_O, dat is dus heel raar bij mij :p
Ook moesten we bij de brugpiepers een boek halen, en toen voelde ik me extra groot XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 15, 2010 6:12 pm

Op school:


Ik: 'ik denk dat ik Silverbreeze dood laat gaan'
Dianta: 'Waarom?'
Ik: 'omdat ie een klootzak is xD'
Dianta: 'Hoezo dat?'
Ik: 'Hij is vriendloos '
Dianta: 'dat los je dan toch op door hem vrienden te laten krijgen?'
Ik: 'Hij kan geen vrienden hebben, want het is een klootzak'

Echt een heel zinvol gesprek ofzo haha xD

Ik heb vandaag een mondeling geval gehad van Nederlands. Tijdens het wachten voelde ik me een koe die in de wachtrij stond voor het slachthuis. O.o
En het was kut. Ik was heel zenuwachtig, en dus kwam ik de hele tijd niet uit m'n woorden en kon ik me dingen niet herinneren. Dus ik denk dat dat een rotcijfer word :c
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 15, 2010 6:24 pm

als je silver dood laat gaan , dan hebben we geen admin meer D=
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 15, 2010 7:47 pm

Dark Ghost schreef:
als je silver dood laat gaan , dan hebben we geen admin meer D=

Ik verander dan gewoon een ander account tijdelijk in adminheid? xD
Ghehe. Razz


He puh godverkutzooi. Blijkt het dat mn geheugenkaartje van mn R4 niet klopt, en nu moet ie geformatteerd worden. Dat betekent alle spellen eraf! En ook mijn pokémon diamond met pokemon erop van jaren geleden [ruby, firered] T.T
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 15, 2010 7:52 pm

Silverbreeze schreef:
Dat betekent alle spellen eraf! En ook mijn pokémon diamond met pokemon erop van jaren geleden [ruby, firered]

Kan je de spellen + save files dan niet tijdelijk op je computer zetten, ofzo? ;o
Want met mijn R4 kaartje kan dat wel, zover ik weet... Of zijn de Save files daarvan al beschadigd, zodat het toch niks helpt? Shocked

*fronst*

Ik heb morgen een Duits MO voor een punt.. Ik ga doood Dx
En overmorgen een Duits PW. Dan sterf ik dus nog een keer.. Dx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyma maa 15, 2010 8:52 pm

Dark Ghost schreef:
als je silver dood laat gaan , dan hebben we geen admin meer D=
Omfg, en Ayelinn dan? D=


iig.. o_o Jeej, we gaan in de zomervakantie naar N-H! <3 het staat vast, want de plek is geboekt =D Dus pas maar op, ik ga een mini-meeting organiseren.. o_o

*kortheid & nutteloosheid*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Secret
Gestorven
Secret

Vrouw Aantal berichten : 58
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months
Status: Gezond
Partner: Don't make me laugh.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptydi maa 16, 2010 3:46 pm

Silverbreeze schreef:
He puh godverkutzooi. Blijkt het dat mn geheugenkaartje van mn R4 niet klopt, en nu moet ie geformatteerd worden. Dat betekent alle spellen eraf! En ook mijn pokémon diamond met pokemon erop van jaren geleden [ruby, firered] T.T

Hihi, dat is by my dus ook gebeurd. Maar, ik wilde al overnieuw beginnen, so don't care, u know. Je moet gewoon ff zorgen dat je alles ergens anders op zet.
Ik ben hélemaal overnieuw begonnen: Byna alle pkm zyn gone. <3

En.. Lisa is vanaf nu SisiblikjeLisa. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Emptyvr maa 19, 2010 2:10 pm

O god ik heb een kloet week achter de rug T_T
Op school ging het niet lekker , door één iemand, en natuurlijk moet dat weer iemand van het kamp zijn >.<
Ze loopt achter mn rug om te praten en ze loopt me uit te schelden, nou dan heeft het voor mij geen zin meer. En ze loopt achter mn rug mn geheimen te vertellen, dat komt omdat ze vorig jaar wel normaal tegen me deed. o_O
Eén advies, vertrouw niemand die je net een jaartje kent, wie weet is het je ergste vijand XD. Vandaag moest ik naar de Ortho en toen begon het gezeiks al. >.<
Als je op het nieuws hoort dat een meisje de Maas is ingeduwd en toen is verzopen, ik was het niet hoor :p
Problemen tussen mn (ex)stiefpa en mn ma X_X
En ik voel me sowieso al K*t DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-