Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptywo feb 23, 2011 4:21 pm

Dankje Tuut ;D
Mijn rechterhand is haast bevroren door de sneeuw o=
Ik voel um niet meer =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptywo feb 23, 2011 9:57 pm

Lol, ik wilde net typen 'ik wou dat het hier sneeuwde,' toen ik naar buiten keek en er achter kwam dat het hier nu sneeuwt. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydo feb 24, 2011 12:25 am

Si, wat een kaksneeuw. Vanmiddag om half twee heb ik mijn broertje meegetrokken naar buiten, en na een rondje park ging ik op het ijs staan, en precies toen ik erop ging staan begon het te sneeuwen o3o En toen moest ik erna mee naar paardenstallen, en toen moest mijn moeder zo nodig nog het weiland bekijken terwijl het sneeuwde, en het werd steeds erger dus moest ik terug met tegenwind door een sneeuwstorm lopen X( Ik zag helemaal niets meer. Het sneeuwt nu nog steeds. O.o

Ik wil geen sneeuw, ik wil lente Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydo feb 24, 2011 12:55 am

Silverbreeze schreef:

Ik wil geen sneeuw, ik wil lente Oh Noes!

Precies.

De winter heeft genoeg tijd gehad om het te laten sneeuwen, maar eerst kwam het niet. En net nu de zon weer een beetje feller begint te worden komt het terug. Een tijdje geleden zat ik in de kamer, op de bank, en de zon scheen echt zo fel. Het voelde echt als lente, maar dan zonder de openstaande tuindeur xd

Ja.. & ik heb zin om een kleine update te posten over Nika..
Er was een kans dat ze zou blijven, maar mn pa wil haar niet en heeft 'n paar dagen geleden gezegd dat ze maar een ander huis voor haar moeten zoeken. Ze kan niet meer terug naar haar oude baasje. Ik vind het wel lullig, want dan moet ze wéér aan een nieuw huis wennen.. Dx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydo feb 24, 2011 12:00 pm

Omg so true doos.

Het is hier een hele tijd superkoud geweest, met ijs, sneeuw en alles erop en eraan. Nu een week of twee weken geleden begon het ineens weer als lente te voelen. Droog weer, de zon, fluitende vogeltjes. Ik leefde weer helemaal op. En nu komt het weer terug, en geeft het je gevoel alsof het nooit ophoud. Alsof als de lente net wilt beginnen, de winter weer terugkomt DX

En aww doos. Dat is niet leuk Oh Noes! En ja, dieren hebben er echt vaak moeite mee om aan een nieuw huis te wennen. Mijn moeder dacht er dus over om een nieuwe stal te vinden voor Tjille, want waar hij nu staat is de bak altijd een prutzooi. Maar we kwamen er, en het enige mooie bij die stallen was dus de bak, de rest was flut. o3o Binnen was het zo nauw dat je paard er net doorheen kan, en je moet dus in zijn stal of buiten poetsen. Dus ook in de winter. Dat ga ik dus echt niet doen, met mijn raynaud-handen XD Fuk it. Dus hij blijft staan waar hij staat. Veel beter. En hij heeft er ook een vriendin, haha. Een andere Fries, zo cute XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptyza feb 26, 2011 12:55 pm

Sorry voor de dubbelpost, maar mijn laptop is dus echt dood. Soms krijg ik heb opgestart, dan krijg ik alleen mijn desktop plaatje te zien, en verder komt ie niet. Hij geeft alleen allemaal foutmeldingen van wat het niet doet. En gisteravond gaf hij de melding dat C:/emachines/commoncontrol.dll het niet deed. Common Control? Oh Noes!
Wtf. Ik hoop maar dat het goed komt, anders ga ik dood vanbinnen ;-;

En was ik gister ook nog mijn mobiellader kwijt, ligt ie achter het computerscherm hier. Shocked Maar ik heb hem nu wel aan gekregen. Bazinga. Nu mijn lappie nog xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptyzo feb 27, 2011 8:36 pm

Het terrarium om Neo is zinloos, maar verslavend. En je kan er NP mee verdienen. La!
Ik wil mijn salamiworstjes kwijt. Ik heb veel liever een terrarium met alleen maar Mootixjes. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptyzo feb 27, 2011 9:14 pm

wtf doos. XD
Ik heb dus internet op mijn mobiel, maar juist tot voor mijn kamer heeft hij bereik. ;-; hmmz, misschien als ik andersom in mijn bed ga liggen... o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydi maa 01, 2011 9:24 pm

Ik heb geen zin meer in RPGen/fora.
Ik word er eigenlijk alleen maar depressief van. o.o

Ik zie wel wat ik ga doen.. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydi maa 01, 2011 9:44 pm

Ohnoes Shadow Oh Noes!
Ik word er alleen depri van.. als niemand post xD
*kuch*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydi maa 01, 2011 10:27 pm

Nou, er zijn ook bepaalde posts (geweest) waar ik behoorlijk depri van word(/werd). x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydi maa 01, 2011 10:31 pm

Jah, okies, ik heb ook wel eens dat ik helemaal down word van een topic, als ik een post wil schrijven maar niets weet. Vooral als diegene voor mij een megapost heeft gemaakt en ik dus echt niks weet Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptywo maa 02, 2011 12:32 pm

Het RPGen op WS gaat me wel goed af, maar mijn interesse in Pokémon is nog minder dan ooit.. xD

12Maart<3.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptywo maa 02, 2011 10:10 pm

Ik heb een tijdje ergens aan gewerkt en wil het nu posten, maar op een of andere manier.. durf ik niet. ô.o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydo maa 03, 2011 12:06 pm

Let the bodies hit the floor. 8D

Ik ben verliefd op de Catahoula Leopard Dog. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptyza maa 05, 2011 11:31 pm

@Deuws: Posten, posten! xD


Ik heb mijn laptop nog niet terug.. blijkbaar is het ernstig, en raak ik dus ook mijn bestanden enzo kwijt Dx Ugh, alles, echt alles valt tegen laatst. Ik werd ziek van de stress, en ga nog steeds halfdood. Heb ik binnenkort de tijd op msn, en je ziet me online, zeg dan iets vrolijks óf zeg liever niets. Totdat.. het weer wat normaler is hier. *kuch* wat valt er tegen?

-Ik kan mijn sectorwerkstuk niet maken, en als ik die niet maak, slaag ik niet, hoe goed mijn examen ook is.
-Ik voel me echt helemaal buitengesloten van de buitenwereld zonder msn en alles ;-;
-Mijn vader's download programma heeft geen verbinding meer, dus ik kan niet even iets downen om mezelf vrolijk te maken, om me even af te leiden van al het gezeik.
-Ik ben ziek én ongesteld -.-
-Mijn vrienden doen soms steeds afstandelijker, maar ik wil ze niet kwijtraken.. Aangezien mijn ouders vinden dat ik me aanstel, heb ik niemand om alles aan kwijt te kunnen.
-Pokerpg is dood, en dat overstresst me echt, maar ik kan er nu dus helemaal niets aan doen. Dit toetsenbord is niet echt.. geschikt om lange stukken te typen. *voelt zich machteloos* Oh Noes!
-Mijn vorige lievelingspaard was dus gestorven, en nu ik eindelijk een paard had gevonden waarbij ik paste, word hij verkocht. Ik heb een half uur gejankt, want als de koop doorgaat kan ik nooit meer op hem rijden. ;-;
-Mijn ouders zeiken alleen, en vinden alles wat ik zeg 'aanstellerij' of 'lulkoek'. En mijn docenten geloven mijn laptop verhaal niet, en worden alleen boos op me Oh Noes!

Ugh, als ik het hier zo lees lijkt het lang niet zo erg als in real. Nouja, ik heb maar geld uit mijn spaarpot getrokken, en heb Assassin's Creed 2 gekocht, zodat ik me af kan reageren op italianen La!

Maja, ik ga maar zoveel mogelijk van mijn werkstuk overmaken, overzetten naar mijn laptop als ik hem ooit terugkrijg, veel vitamineshit vreten zodat ik school overleef, mijn ouders doodnegeren, en de hele dag op msn zitten en posten als ik mijn laptop +msn +goed toetsenbord die niet pijn doet aan je vingers terugheb. Eh.. ja. o3o

-En dan denk je vast: wtf doet ze nu dan op de computer. Nouh, ik moet dus aan mijn werkstuk, en ik heb geen zin om hem helemaal over te maken #%#@!#. poep.-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptyma maa 07, 2011 8:42 am

Dustfire schreef:
Ugh, als ik het hier zo lees lijkt het lang niet zo erg als in real. Nouja, ik heb maar geld uit mijn spaarpot getrokken, en heb Assassin's Creed 2 gekocht, zodat ik me af kan reageren op italianen La!
Awesome<3. Ik loop me als ik geïrriteerd ben ook de hele tijd af te reageren op mensjes, maar dan bij Brotherhood Online. En dan hoor je me heel hard schelden achter de PS3. Ik ging een potje opnemen en toen moest ik echt de hele tijd op een lolly zuigen om mn snater te houden.
Helaas viel mn camera uit en is het volgens mij niet goed opgeslagen. En ik werd nog wel 1e. Oh Noes!
Niet dat ik niet bijna altijd in de top 3 sta, maar goed.

Verder valle mn 1e en laatste vandaag uit en krijgen we een nieuw joch in de klas. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptyma maa 14, 2011 4:37 pm

Een aantal hier zullen het wel nog niet weten.. Nouja, ik leg t wel ff in het kort uit..

Mn pa heeft vrijdagmiddag een hartinfarct gehad. Voor wie nu: Wat de fok? denkt, google het. Mn ma was er niet, dus moest mn broer de dokter bellen, of ik. Nou, hij doet dat dus echt niet als iemand anders het ook kan doen, dus belde ik de dokter, die een ambulance en het ziekenhuis heeft gebeld.
Ugh.. Ik ben vandaag niet naar school geweest omda'k me echt vernoikt voel. Mn pa & ma doen alsof ik een held ben, maar zo voel ik me echt niet.

De WS meeting was wel leuke afleiding, maar na afloop weet ik niet eens zo zeker of het me goed heeft gedaan..


Hopelijk begrijpt men het als ik even een break neem van het RPGen. Mn hoofd staat er echt helemaal niet naar. x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptyma maa 14, 2011 5:23 pm

Omg Doos wat erg. Oh Noes!
Gelukkig heeft je vader het overleeft.
Misschien voel je je geen held, maar het is wel dankzij jou dat ze je vader hebben kunnen helpen. o3o

Ik begrijp het wel hoor. Hnng, ik heb mijn laptop zelf nog niet terug, maar mijn vader gaat een nieuw toetsenbord kopen, dus als we die hebben kan ik eindelijk posten :c

Veel succes, doosie o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydi maa 15, 2011 9:08 pm

Ugh.
Kim je bent niet zo slim. Alles waar ik admin van ben is gedoemd om te sterven. *drama*

Maar.. Toch bedankt voor je steun.. <3

Ik had vandaag zin in PokéRPG, toen ik niet online kon komen.
En nu moet ik weer gaan.. *sigh*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptywo maa 16, 2011 7:58 pm

Tsk, het is niet waar. Het ís gewoon zo dat 9 van de 10 forum RPG's zowiezo dood gaan. Tenzij echt alles perfect hebt, of als de RPG gaat over iets waar veel b/tards overheen kwijlen, zoals paarden, wolven en andere dieren die overrated zijn xD

-Nieuwtjes-
-Sectorwerkstuk nog steeds niet af, Kim is gedoemd te sterven.
-Kermis kersenboogerd begonnen -werkt ook niet mee aan punt1 xD-
-Kim bijna vermoord door paard, die buiten in rangalop op hol sloeg.
-Kim heeft met kickboxen ipv het beschermende kussen de leraar tegen zijn been geschopt *win*
-Kim's laptop is nog steeds dood, nieuw toetsenbord voor computer in aantocht.
-Kim moet opzetter zoeken, haar oma heeft een dode Houtsnip in tuin XD
-Ik weet niks meer o3o

Euh.. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Cahtan

Cahtan

Vrouw Aantal berichten : 3
Registration date : 04-03-11

Over je pokemon
Leeftijd: 35 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydo maa 17, 2011 5:25 pm

De PokeRPG wordt een slachtoffer van de ForumMode(Steeds het vernieuwen van forum mogelijkheden) :S.
Maar er kon beter een verhaalijn beginnen direct na de oorlog. Na de oorlog waren er nog genoeg mensen online en via een verhaallijn kon ook Manera gelijk wat publiciteit krijgen door daarin voor te komen.
Maar volgens mij had iedereen hierop dat idee...:S
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydo maa 17, 2011 5:37 pm

Prpg krijgt binnenkort gewoon een vernieuwing. Ik heb al een leuk ideetje, het moet alleen nog uitgewerkt worden en dan kan het uitgevoerd worden.

Maar eerst Frans leren.. Zelfs al heb ik koppijn.. ><
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fraude

Fraude

Vrouw Aantal berichten : 53
Registration date : 13-11-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 Jaar.
Status: Gewond
Partner: Bring it on.

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydo maa 17, 2011 8:19 pm

@Cathan: Tsja, tjsja. En er is een nieuw plot, maar die zal alleen beginnen als er weer genoeg mensen online zijn, anders heeft het geen zin. Oh Noes!

@Ben benieuwd. Die site van je.. over honden, die vond ik echt mooi xD
Als je zoiets voor PokéRPG kan poepen is het echt uber :3

Daarbij heb ik nu dus een nieuw toetsenbord, en die is uber. Ben er in een halfuur al aan gewend geraakt, dus kan ook snel en blind typen. Meteen een postje gemaakt, maar straks begint de finale van Wie Is de Mol? Dus dat moet ik wel kijken. Misschien daarna nog een post, als de computer onbezet is.

Daarbij heb ik nu thuis een houtsnip in de vriezer. Ik wil hem laten opzetten, maar het is echt tyfduur. En mijn moeder zegt dat ik hem maar moet wegpleuren als het te duur voor me is. No wai. Hij is perfecto :c Tsk, anders doe ik het zelf wel. Heb ik ook gedaan met mijn ekster. Eerst vond mijn moeder het vies en alles, daarna lulde ze het aan ongeveer iedereen die ze kende door, ik boos, zegt ze dat ze het wel bijzonder enzo vind. Wil ik het weer doen, vind ze het ineens weer goor. Wtf.
Ik echt zo: ''Het is heel simpel, je moet gewoon een sneetje maken..'' en toen gilde ze 'neeeee ik wil het niet weten Oh Noes! Oh Noes! Oh Noes! Oh Noes! Oh Noes!'
Pff, misschien klinkt het goor, maar het is minder goor dan een vis in zijn geheel opensnijden. En dat doen ze wel gewoon o3o Ze gaan toch ook niet kotsen van een rauw kippetje? Tsk, als je het over opzetten hebt denken ze vast aan bloed en ingewanden enz. Maar als je het goed doet krijg je geen bloed, en ingewanden? Wtf, ik wil het niet ontleden. o3o onwetendheid van mensen=irri.o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Emptydo maa 17, 2011 9:49 pm

Mn nieuwe ava is te donker, maar met mn sig ben ik wel tevreden. Al is de staart nu onzichtbaar. Prpg moet maar snel een nieuwe skin krijgen. Oh Noes!

EDIT: Uuugh, lelijkheid om het hoofd T.T achja.. Het moet maar even zo.. Dx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-