Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyzo mei 08, 2011 5:59 pm

Pffff Doos. Ik heet ook altijd Kimmie in mijn PMD spellen, maar ik had er eens genoeg van o3o
Vernoikt. Vulpix en Eevee samen is gewoon geniaal La!

En het is hier nog 30,7 graden. Het was echt uberheet, en toen werd ik uitgenodigd om naar het ijsselmeer te gaan. Yay. Het was uberkoud maar ben wel kopje onder geweest. xD *bibbert*
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyma mei 09, 2011 5:09 pm

Zomg, een Vulpix en een Eevee, dat was mijn team op PMD explorers of the Sky. Was jhaa, heb een nieuwe sinds kort. Volgens mij was ik een Riolu? Very Happy

Vandaag is het hier niet echt koud, maar ertussen in. Het regende, maar dat was gelukkig gestopt toen ik eindelijk om 4 uur naar huis kon. Gister was het warmer. Té warm, eigenlijk x_x
Ach, ik kan maar beter posten Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyma mei 09, 2011 5:24 pm

Ik was ziek. Toen moest ik half 9 op school zijn. Toen fietste ik terug, en toen was het koud, en regende het, en was mijn band plat, en moest ik omrijden door wegwerkzaamheden, en thuis was ik dus doodmoe. Ben maar in bed gaan liggen Oh Noes!

Gelukkig is mijn keelpijn eindelijk een beetje weg.
Eten enzo deed geen pijn, maar drinken wel heel erg. Dus ik dronk bijna niks meer, maar da's nog erger want dan krijg je koppijn en draaierigheid en een zwart blikveld en zo'n gore ochtendsmaak in je mond Oh Noes! Dus ben blij dat ik weer kan drinken, ja! >:C
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptydi mei 10, 2011 5:08 pm

E.. examens.. Volgens mij ga ik die volgend jaar echt verschrikkelijk verpesten. Very Happy
Oh nee, wacht. Dat is niet de bedoeling.

En, nog welkom terug, Swift! o3o
Laatheid heerst bij mij. Altijd. ;D

Pfff, ik moet echt meer aan school doen. Het is gewoon een wonder dat ik maar een onvoldoende sta. Hoe krijg ik het in hemelsnaam voor elkaar om een 7 te staan voor Nederlands, Engels en wiskunde zonder ook maar te leren? Ik snap mezelf niet. En als ik al leer, voor scheikunde bijvoorbeeld, krijg ik een 5. Ik snap mezelf serieus niet meer. Niet dat ik dat ooit wel heb gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptydi mei 10, 2011 6:26 pm

Doemmzel! Ik heb dat ook! Zeker voor Nederlands. Als ik niet leerde haalde ik altijd een 8,6 ofzo, en als ik wel leerde lag mijn cijfer tegen een 6 aan. En scheikunde is gewoon poep en onbegrijpbaar. Laatste toets heb ik alleen goed gescoord omdat ik alle formules in mijn BINAS heb gekrabbeld *niet verder vertellen o3o*

Ik heb mijn sectorwerkstuk eindelijk ingeleverd! Nouja, nog niet 100%, maar het voelt al als een hele last die van mijn schouders valt. Morgen mag ik mee met de dierenambulance, en daar heb ik echt zin in. Als het mag maak ik een fotoreportage, die ik bij mijn sectorwerkstuk stop, en dan moet ik nog een nawoord schrijven en een inhoud-pagina maken. En dan is ie volgens mij klaar. Very Happy

Ik zal de foto's ook hier plaatsen. Die man zei tegen mij vanmiddag: 'Ik bel wel als ik een leuk ritje krijg' en ik meteen: 'NEE het maakt me niet uit of het leuk is of niet' serieus, zelfs al moet ik kijken naar een platgereden kat, dan vind ik het nog vet dat ik mee mag. *hijgt*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptydi mei 10, 2011 8:43 pm

Nederlands, pfff... Met een lerares die steeds uitvalt, en die ons dan gezellig een boektoets laat maken. En waarschijnlijk volgende week een of andere vage zakelijke brief. Very Happy
En, congrats met het afmaken, Kim. C:

Yeah, morgen 4 uur aan tussenuren, dankzij biologie die uitvalt. En twee ingeroosterde tussenuren. En twee pauzes. Haaa, lekker thuis niks doen. xD
Twee uur les, vier uur niks, twee uur les. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptydi mei 10, 2011 9:07 pm

Wat. Als we hier 3 of meer tussenuren hebben, mogen we naar huis, hehe xD

En volgende week examens. Ohmaigod. Als ik dat haal kan ik eindelijk weer even relaxen. Geslaagd zijn, naar het MBO mogen, naar Pinkpop, familieweekend, mijn verjaardag en natuurlich de vakantie :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptydi mei 10, 2011 11:22 pm

Ik moest gisteren naar huis lopen omdat mn ketting er af lag ofzoiets xo
Nouja, als je zo'n vage gedachtestroom hebt als ik lijkt de tijd veel sneller te gaan dan hij eigenlijk gaat.

Ik heb het vreselijk druk met school, maar kan me voor geen meter concentreren. T-T Raak alleen maar gestresst en gespannen en in paniek. Mn ma gaat een mail naar mn mentor sturen om te bespreken wat ik nou moet, want ik wil dit echt niet zo langer.
Ja, natuurlijk heb ik ook wel leuke momenten, maar het grootste gedeelte van de tijd is het gewoon shit en stress. Dan kunnen anderen wel zeggen dat ik er geen probleem van moet maken omdat zij dat ook hebben, maar ik geloof echt niet dat dat waar is.
Ik heb op school geen begrijpende vrienden. En aan mijn wél begrijpende vrienden vertel ik tegenwoordig niks meer. Ik hou alles op. ><'

Ik wil naar het Cibap.. de afstand kan me echt niet meer schelen.. Ik wil hier gewoon weg, opnieuw beginnen op een school die wel aan mijn eisen voldoet. Tenminste, ik verwacht dat het Cibap dat doet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptywo mei 11, 2011 4:07 pm

Ik heb juist net de stress achter de rug. Die verdween tijdens de vakantie en was weg na de vakantie. Ik hoop nu niet dat mijn stiefpa mijn verjaardag gaat verpesten, of wat dan ook volgende week, want volgende week hoort ook gewoon über te zijn net als deze week. Voor mij is mei gwn de bommaand <3

Ik bedoel maar, 4 Mei, vakantie, opeens lesuitval wat ik normaal nooit heb, mijn verjaardag, LSD (Volgend jaar vier ik mijn verjaardag in de vakantie! Very Happy) en natuurlijk Filmmaand. Niet dat filmmaand mij interesseert ofzo XD

Oh, en Doos, je stelt je helemaal niet aan. Ik ken dat soort mensen van mijn school. Ze zeggen dat je zelf niet aanstellerig moet doen, maar zelf maken ze ook een mug van een olifant. Althans, bij mij dan hč, ik ken die mensen bij jou niet. Ik hoef je niet te vertellen dat je de dingen niet op moet kroppen, want dat weet je zelf wel, denk ik. En als je het niet aan iemand in jouw omgeving kwijt kunt of wilt, mag je voor mijn part tegen mij lullen op MSN. Daar geef ik geen ene zak om. Vandaag heb ik toevallig nog met mijn vriendin gepraat over haar problemen, maar die zijn ongeveer hetzelfde als die van mij; stiefpa o_O

Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptywo mei 11, 2011 8:26 pm

Ik ben vandaag officieel levenloos geworden. Heb helemaal niks te doen.
Heb een paar oude post doorgelezen en het is slechter dan ik me kan herinneren. Met oud bedoel ik btw niet oud oud maar een paar maanden terug, oktober, november etc.
Ik wil Prpg weer actief =o
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope

Hope

Vrouw Aantal berichten : 94
Registration date : 18-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 maanden
Status: Gezond
Partner: Geen

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptydo mei 12, 2011 9:39 pm

Haha, ga meer schrijven! Oefening baart kunst. Pff, weetje, ik snapte altijd wel dat jullie hier in het kletstopic jullie hart kwamen luchten over dingen in RL, zoals problemen op school of in je familie. Zelf had ik daar nooit behoefte aan, tot vandaag.

Gisteren heeft mijn opa te horen gekregen dat hij darmkanker heeft. Ze weten nog niet hoe ver he is, maar ze kunnen het sws niet meer weghalen. Hij weigert echter alle behandelingen zoals chemo of bestraling, omdat zijn vrouw (mijn oma dus) ook aan darmkanker is overleden en hij weet wat voor lijdensweg het is. Hij heeft ook zo'n verklaring dat hij geen reanimatie wil en een euthanasieverklaring.. Het is dus gewoon zeker dat het einde in zicht is. We weten niet hoe lang het nog gaat duren, misschien een maand, misschien een jaar. Het was echt een klap, ik had het echt niet aan zien komen. Ben vandaag bij hem langs geweest en dat was.. raar. Hij was er heel normaal over, dus deed ik dat ook maar, wist me niet echt een houding te geven. Hij is wel 86, hij heeft een mooi leven gehad. Ik ben blij dat ik een opa heb, hij is mijn enige grootouder. Kan nu beter nog zo lang mogelijk van hem genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyvr mei 13, 2011 4:25 pm

Ugh, daar heb je het weer. De ziekte waar ik nu ook de hele tijd over te horen krijg in mijn omgeving. Kanker. De moeder van mijn stiefpa had het ook, tot sinds kort. Ze hebben het weg kunnen halen, en het is wss niet uitgezaaid. Gelukkig maar, maar die hele situatie heeft mijn leven thuis veranderd. Het is zeker een klap om zoiets te horen, vooral als het je enige grootouder nog is. Ik zou niet weten hoe het leven er bij mij uit zou zien zonder mijn maastrichtse grootjes. (Aan die andere twee heb ik niks x3)

Ik kom even zeggen dat ik er dit weekend niet ben. Aangezien ik Maandag jarig ben en mijn vader na dit weekend pas weer over twee weken zie, neemt hij me mee naar een verrassing. Ik heb werkelijk geen idee waarheen, of wat het is, en ik moet zeggen dat ik best nieuwsgierig ben. Ik neem aan dat het een pretpark ofzo zal zijn. Ik vind het alleen jammer dat er geen feestje gegeven kan worden, daar heeft hij het geld allemaal niet voor. Achja, dan maar wachten tot volgend jaar. 16 jaar is een betere rede voor een feestje, nietwaar? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyza mei 14, 2011 8:25 pm

Mn toetsenbord is er mee opgehouden.. nu heb ik een nieuwe die heel vervelend typt Oh Noes!
nouja, gewoon ff wennen, dat lukt wel.

@Carla; heel veel sterkte er mee hé! Vind het echt heel rot om te horen ;v; Als je zulke verhalen leest, dan vraag je je toch echt af waarom er nog mensen zijn die met die ziekte vloeken ><
Ik wilde zeggen, ik hoop dat het snel beter met hem gaat, maar dat zou nogal.. zinloos zijn. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope

Hope

Vrouw Aantal berichten : 94
Registration date : 18-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 maanden
Status: Gezond
Partner: Geen

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyza mei 14, 2011 9:21 pm

Haha, ach ja. Het is heel vreemd om er nu weer bij stil te staan. Als je het net hoort is het echt een klap en nu is het meer: ja, het is zo.. Heel vaag.

En ik heb zo'n examenstress 0.o Moet steeds om niks huilen en mij pap drukte even op die spier in mijn nek en dat deed zoooo zeer. Heb gelukkig wel bijna alles van sk doorgewerkt, dat ligt mooi op schema (:

En ik wil beter kunnen tekenen -_-' Ik wil steeds teveel, maar dan lukt het niet xD En ik heb echt nog veel te leren als het over comics gaat.
Wil ook meer gaan schrijven (na mijn examen dan) maar het is zo balen dat de site waar ik mede admin ben niet tot leven wil komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyzo mei 15, 2011 2:41 pm

Ugh, kanker. Dat hoor en zie ik niet graag. Natuurlijk zijn er wel mensen om me heen dood gegaan, maar ik heb het nooit heel erg gevonden, omdat ze niet geleden hebben. Oh Noes!
En ohja, mijn opa is een paar dagen geleden aangereden. Dus ik vet snel daar naartoe, heeft ie alleen een gat in z'n hoofd. o3o Pfff.

En Examenstress, ugh. Morgen begin ik al met dierhouderij. Het kutte bij mij is dat ik ziek word als ik veel stress heb. Gelukkig is het al een beetje over, ik ben alleen nog verkouden en heb een nare hoest Oh Noes! Doet pijn. Maarja.

En Ajax-Twente is begonnen. En de eredivisie site doet het niet, dus de radio staat aan. Klinkt vet zenuwachtig, vreselijk. Als Ajax niet wint flipt m'n vader Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Hope

Hope

Vrouw Aantal berichten : 94
Registration date : 18-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 maanden
Status: Gezond
Partner: Geen

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyzo mei 15, 2011 4:34 pm

Haha, dan zal je vader wel heel blij zijn nu! Bleh, heb helemaal nergens zin in vandaag. Heb ene beetje sk geleerd, maar daar houdt het ook wel mee op.
En je bent nu wel heel zielig Kim =( Ik moet bij stress snel huilen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyzo mei 15, 2011 4:49 pm

Weet je wat ironisch is? Vlak nadat ik dat bericht in het JT topic had geplaatst, dat er op het moment niks mis was met mijn grootjes, kreeg ik te horen dat mijn opa problemen had met zijn hart. Dat zit in zijn familie, maar ik was echt.. Blegh op dat moment. Hij wordt geopereerd aan zijn hart, en dat is een erge ingreep. Fijn dat ik het ook ff te horen krijg, mam --'

Maar goed, ik liet door dat nieuws mijn weekend niet verpesten. Omdat ik morgen jarig ben, ben ik ergens naartoe geweest wat echt awesome was. Oké, Toverland, klinkt niet echt iets voor iemand die 15 wordt, maar de attracties zijn echt awesome, yk? Oh Noes!
Ik heb echt de BoosterBike gestalkt, en omdat het niet zo druk was gisteren, mochten we ook nog een paar keer blijven zitten in attracties. Ik was bijna de bocht uitgevlogen met de Woudracer... Oeps, thehe. Ietsjes te snel gegaan.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptyzo mei 15, 2011 8:12 pm

@Carla: Ja, hij sprong bijna bovenop me O>O
Er hangt op dit moment een Ajax sjaal over mn schouder, meheh. Nu wil ik een Ajax shirt met 3 sterren. o3o Misschien als ik geslaagd ben vragen of ik er een mag hebben? =D *misbruikt blijheid van ouders*

En ik huil ook overal van als ik stress heb, haha. Was ik nog vergeten te vertellen. Heb een week lang elke dag wel gejankt. /shot
Als dat wijf op school kritiek gaf jankte ik, en woensdag had ik een afspraak met de dierenambulance. Maar ik was al een paar uur aan het wachten en toen kwamen ze niet, toen barstte ik ook in huilen uit, kwamen ze er net aan [faal] xD Of als er iets niet goed was aan m'n werkstuk, en ik ging echt helemaal stuk toen ik 4 keer door de regen moest fietsen op 1 dag terwijl ik ziek was, toen ben ik naar m'n opa en oma gereden en heb daar uitgehuild xD

Ik moet nu gewoon beter worden en slagen voor mijn examens, dan is alles goed. Dan ga ik binnenkort naar Pinkpop, het familieweekend, en mijn verjaardag en naar Italie [wss] komt er natuurlijk ook nog aan o3o *probeert alles maar positief te bekijken XD*

Ik wens je iig heel veel succes, en ik hoop dat jij en ik in 1 keer slagen en geen stomme herexamens hoeven te doen. >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptydi mei 17, 2011 5:54 pm

Er hangen Pokémon posters bij mij op school.

...
...

Meer heb ik niet te vertellen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptydi mei 17, 2011 5:55 pm

Uh, okee xD vaag.

Pfff, net examen sk gehad (naja, net. Van 13.30 tot 16.30). Dacht dat ik hem goed had gemaakt, maar heb het net beetje nagekeken op internet en heb misschien de helft van de punten.. Had het graag nog opgehaald naar een 6 gemiddeld >__<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptydi mei 17, 2011 10:14 pm

FFFUUUUUUU-

Ik krijg de hele tijd zo'n kudtmelding dat mn beeldschermresolutie niet goed zou zijn ><
Daar was hij alweer ><><><><
het is echt fkin irritant en ik kan het niet weg krijgen. De resolutie staat zoals hij hem wil en toch krijg ik dat kudtding de hele tijd. ><><
Ik ga nu wel proberen mn driver te updaten en anders start ik mn pc opnieuw op, maar dit is echt geen doen.. *drukt kwaad melding weer weg*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fraude

Fraude

Vrouw Aantal berichten : 53
Registration date : 13-11-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 Jaar.
Status: Gewond
Partner: Bring it on.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptywo mei 18, 2011 10:59 am

Omg Doos xD Mijn computer zeurt de hele tijd dat ik een illegale kopie van Windows heb. :/
Voordat mijn laptop crashte had ik gewoon Windows Vista, maar nadat ie gecrashed was, stond er ook geen Windows meer op. Fuuuu. En ik heb op het moment echt geen 130 euro voor een nieuwe Windows. Ik kan er niets aan doen. Oh Noes! *gromt naar pop-up van Windows* Geef gewoon mijn vista terug of zo o3o

Examens gaan tot nu toe goed xD
Nouja, alleen maar dierhouderij gehad. Haha, je had onze dier leraar moeten zien spazzen. Zelfs op het gala kwam hij naar me toe en zei dat we TEN ONDER gingen als we niet ubergoed gingen leren. Was dat examen gewoon net zo makkelijk als een normale dier toets .XD
En vandaag Nederlands. Ik leer nooit voor Nederlands. Als ik wel leer, krijg ik altijd iets net boven een 6. Als ik niet leer krijg ik een 8 of hoger. Hmmm. Alleen een paar taalregels doornemen, dan :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptywo mei 18, 2011 1:23 pm

Shadow schreef:
Er hangen Pokémon posters bij mij op school.

...
...

Meer heb ik niet te vertellen denk ik.

Dat. Is. Über. o3o

Het enige wat ik te vertellen heb, is dat ik geslaagd ben voor mijn praktisch verkeersexamen. Hoezee. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptywo mei 18, 2011 3:59 pm

Ik kom er deze week achter dat ik waarschijnlijk volgend jaar mijn examens maak tijdens mijn verjaardag. Die zijn eigenlijk vandaag pas begonnen en ik ben op een dinsd- Oh wacht fak, volgend jaar is schrikkeljaar. Ik had gedacht nog net geluk te hebben, maar ik ben dus op een woensdag jarig. De gruwel.

Bij mij hangen geen posters op van pokémon, maar de jongens maken der wel grappen over bij mij in de klas. Vandaag moest iemand zijn BB inleveren, en toen ik op het scherm keek zag ik een pokémongevecht tussen een Torchic en nog een beest, maar ik kon niet zien welke. Wtf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fraude

Fraude

Vrouw Aantal berichten : 53
Registration date : 13-11-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 Jaar.
Status: Gewond
Partner: Bring it on.

Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Emptywo mei 18, 2011 5:11 pm

Awh, het lijkt me echt poep om examens op je verjaardag te moeten doen XD
En vooral er niet voor slagen dan xD

Pff, heb nu Nederlands gehad, en moet nog 5 vakken.
Morgen Biologie
Vrijdag Economie
Maandag Wiskunde
Dinsdag Engels
Donderdag Nask

Fffff Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 30 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-