|
|
Auteur | Bericht |
---|
Toto
Aantal berichten : 151 Registration date : 28-09-09
Over je pokemon Leeftijd: Don't no Status: Gezond Partner: Nog niemand
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White do mei 13, 2010 10:38 am | |
| Plaatje 2 lijkt op een jumluff en omdat het een slechte kwaliteit heeft en Mijumaru is bedekt met een razor leaf. |
|
| |
Force
Aantal berichten : 242 Registration date : 28-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 1 Year Old Status: Gewond Partner: -
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White do mei 13, 2010 12:09 pm | |
| Little is known about Isshu at the present, aside from the fact that it is located much further away from Kanto, Johto, Hoenn, and Sinnoh than the four are from each other. It is unknown which real world area this region is based on, however, judging from its distance from the four regions based on Japan, it may be based on an area outside Japan. Pre-release information has indicated that, like prior regions, Isshu has variations in the size of its settlements, with both large cities and small towns present. Much like previous regions, at least one cave and one forest are also present. Motor vehicles are present in one scan, while CoroCoro's article on the games indicate that Isshu may be more technologically advanced than the previous four regions. Another scan, however, shows wooden railroad tracks, a stark contrast to the ultra-modern Magnet Train present in Kanto and Johto. One of the many cities in the region is known as ヒウンシティ Hiun City, which is located in the center of the region. |
|
| |
broken
Aantal berichten : 14 Registration date : 17-05-10
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Gezond Partner: Whats that?
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White di mei 18, 2010 7:16 pm | |
| Ik snap niet waarover jullie zitten te zeuren. Ik denk dat generatie vijf best goed zal worden! En de starters vind ik ook wel leuk, behalve de water starter. Zoals altijd bij mij ga ik vast weer de gras starter kiezen als het spel uitkomt. Bij deze mag er van mij Pokemon tot generatie 120 komen, ik zal het altijd fantastisch vinden!
[Maar toch geef ik jullie gelijk over het haar van het meisje. Hoe kan ze in hemelsnaam die pet nog opdoen?!] |
|
| |
Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White di mei 18, 2010 7:40 pm | |
| Het boeit me niet wat iedereen zegt, ik vind ze ook geweldig. Die starter Pokémon dan. Die groene slang met pootjes, of gewoon een hagedis, is echt vet cool, en hij kijkt lekker arrogant met die oogjes. En dat varkentje is gewoon te snoepig, en heeft leuke kleuren. En die Otter, vond ik eerst niet om aan te zien maar ik vind die nu ook al leuk xD Ik weet dus nog niet welke ik zou kiezen, dat gaat echt liggen aan hun verdere evoluties.
Die jongenstrainer is cool en heeft ook cool haar. Dat meisje daarintegen, zoals vele al net zo denken, wtf?
Die stad vind ik irritant. Allemaal hoge lelijke gebouwen, en ik denk dat ik er in het spel ook niet veel tijd ga doorbrengen. Daarbij zijn er niet eens bomen in dat stadje, dus je zou daar half stikken. Ik hou meer van gezellige kleine stadjes en dorpjes met veel boompjes enzo.
nou, ik ben benieuwd naar alle andere Pokémon die er aan gaan komen, kan niet wachten eigenlijk. Maar ik ga er gewoon niet te veel aan denken, omdat ik wachten haat. Het zal wel weer een eeuwigheid duren voordat ie in het engels verkrijgbaar is, laat staan voordat hij in Nederland in de winkels ligt. |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White wo mei 19, 2010 3:17 pm | |
| Ik ga zowiezo die nieuwe pokémon bagger vinden . Ik vind dat vuurkonijn wel snoezig, zoals altijd zal ik voor het vuur type gaan, mocht ik het kopen. Maar ik vraag me af of Ken Sugimori, nog wel al die verbeelding heeft om nog eens 120 pokémon uit zijn duim te zuigen . Misschien daarom dat ze verslechteren na een tijd. De beste generatie vond ik de tweede. De 3 & 4 waren echt niet te doen, ik vond alleen maar de Ledgends en Blaziken en Empoleon leuk. Wtf hebben ze met dat meisje haar haar uitgestoken? Volgens mij heeft ze te veel haarlak gespoten of zo °-°. En die stad... Dat is gewoon echt vet creepy om naar te zien, geef mij dan toch maar SoulSilver... °-° Ik twijfel of ik deze game echt wel aan mijn collectie wil adden... |
|
| |
Smile
Aantal berichten : 18 Registration date : 01-03-10
Over je pokemon Leeftijd: maanden. Status: Gewond Partner: I fell in love..?
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White zo mei 23, 2010 11:14 am | |
| Jaaj, nieuwe plaatjes. xD Oke, aan die pixelige dingetjes hebben ze wat gedaan, het ziet er nu veel mooier uit dan de eerste plaatjes. Jammer dat er geen Pokémon achter je loopt. Het was zo kewl in HGSS dat je Pokémon achter je aan liep. Ook heb ik net op Serebii gezien dat je bomen kunt gebruiken om over afgronden te graken. Als sommige Pokémon misschien een béétje kewl zijn, kan het misschien een koel spel worden. =) |
|
| |
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White zo mei 23, 2010 11:17 am | |
| Deze pic's zien er iig al véél beter uit. =') Nog steeds vind ik de karakters sucken, maar oké.. Ik was juist net zo blij met Lyra.. ô.o And.. Voor een béétje kewl doen we het niet, he? =) Stel je voor.. Geen enkele pkm die heel leuk is.. >.> |
|
| |
Shiny
Aantal berichten : 698 Registration date : 20-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White ma mei 24, 2010 3:24 pm | |
| Wat hebben ze emt het gras op het tweede plaatje gedaan? O.o |
|
| |
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White di mei 25, 2010 7:50 am | |
| Da's wss gewoon vernoikt door 't plaatje. Anders.. Daar kan ik nog wel mee leven.. Tziet er niet uit, maar.. Welk levenloos persoon gaat het hele spel op het gras letten? =3 |
|
| |
Keira
Aantal berichten : 19 Leeftijd : 27 Registration date : 08-05-10
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White wo mei 26, 2010 4:10 pm | |
| Denk eraan dat het spel nog niet af is en er waarschijnlijk nog van alles aan kan veranderen. x'D
Verder ben ik er niet zo negatief over, ik vind de overworld eigenlijk best nice. |
|
| |
Shiny
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White vr mei 28, 2010 6:53 pm | |
| De 2 legends die bij de spellen horen. Ik zelf vind die witte mooi. Edit : Dees is groter =o |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White vr mei 28, 2010 7:08 pm | |
| Oh noes deze vind ik echt lelijk xD De kop van die witte is wel mooi, maar het lijkt net of ie een .. heeft. Een dinges. xD En die staart van die zwarte is vreselijk vind ik. Hu, ze zijn helemaal niet Pokémon-achtig. |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White vr mei 28, 2010 7:18 pm | |
| Ik weet wat je bedoeld met dinges =o Daar dacht ik ook aan ='d De staarten zijn ook verpest =o En die zekrom lijkt idd op een Digimon, vind ik =o maar ik vind Reshiram wel kewl |
|
| |
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White vr mei 28, 2010 7:31 pm | |
| Hmpf.. ik weet niet xD. Kijk, ik het begin kwamen ze echt met leuke, zoals mewto, mew, lugia, latios, latias, celebi etc. Maar, het lijkt alsof het in de laatste generaties steeds zo groot en zo kwadaardig mogelijk moet. Ikzelf vond dialga, giratina, palkia en arceus al vrij verneukt en stiekem had ik gehoopt dat ze nu weer met wat uhm.. betere kwamen. Reshiram vind ik opzich wel mooi, al had die staart en die dinges beter gekund idd. xD
Laatst aangepast door Riolu op vr mei 28, 2010 8:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ghost
Aantal berichten : 23 Registration date : 22-03-09
Over je pokemon Leeftijd: Wat hoop je? Status: Gewond Partner: Bring it on!
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White vr mei 28, 2010 8:10 pm | |
| Ze hebben volgens mij geen inspiratie meer >.< ze zijn echt lelijk. Geen van die Black en White pokémon die ik tot nu toe heb gezien vind ik eigelijk leuk op Zakura en die andere vormdaarvan na. (ben even de namen kwijt) |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White za mei 29, 2010 11:40 am | |
| Beide pokemon zijn draak pokemon. De andere type, als ze die hebben. Zijn nog niet bekend. Ik denk vlieg/Draak en Grond/Draak. Reden? De staarten, die van de witte lijkt op een ding zodat hij extra snel kan vliegen. En de zwarte een boorstaart. Om extra goed te graven =o Wieh, ik heb een paar fake evo's op deviantart opgezocht =o Van de starters. En als die fakes echt zouden zijn =o - Spoiler:
Mijumaru - Spoiler:
Mijumaru & Tsutaaja |
|
| |
Vlite
Aantal berichten : 79 Registration date : 03-09-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar Status: Gezond Partner: no body
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White za mei 29, 2010 2:22 pm | |
| Xd die zwarte legendary pokemon liikt op een beyblade en die witte lijkt well fraai als die starter evo's zo eruit zien(denk van niet) dan zijn ze cool xd hoe zou die professor eruir zien |
|
| |
Ghost
Aantal berichten : 23 Registration date : 22-03-09
Over je pokemon Leeftijd: Wat hoop je? Status: Gewond Partner: Bring it on!
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White za mei 29, 2010 6:10 pm | |
| - Shiny schreef:
- Beide pokemon zijn draak pokemon.
De andere type, als ze die hebben. Zijn nog niet bekend. Ik denk vlieg/Draak en Grond/Draak. Reden?
De staarten, die van de witte lijkt op een ding zodat hij extra snel kan vliegen. En de zwarte een boorstaart. Om extra goed te graven =o
Wieh, ik heb een paar fake evo's op deviantart opgezocht =o Van de starters. En als die fakes echt zouden zijn =o
- Spoiler:
Mijumaru
- Spoiler:
Mijumaru & Tsutaaja De grassoort van de beginner pokémon vind ik wel leuk (als de laatste evoluatie klopt) |
|
| |
Shiny
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White zo mei 30, 2010 12:15 pm | |
| Als je goed leest heb ik erbij gezegd dat ut fakes zijn =P |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White zo mei 30, 2010 4:38 pm | |
| - Shiny schreef:
De 2 legends die bij de spellen horen. Ik zelf vind die witte mooi. Edit :
Dees is groter =o Wow.. Vernoiktheid? x.x Echt, vreselijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Die witte heeft lelijke voeten en die vleugels zijn onmogelijk vaag. De zwarte is, zoals anderen al zeiden, niet echt pkmn-achtig meer. Maar, dat vond ik ook al wel een beetje van de starters. Ik vind het overdreven dattie vleugels en armen heeft, terwijl die ander armen in de vleugels heeft, of zoiets. En die staart.. *valt dood neer* x.x Natuurlijk zullen we even moeten wennen aan de nieuwe pkmn, maar dat zorgt niet dat ze mooier worden. Ik las ergens op DevArt een comment dattie meer waardering voor een pkmn gekregen had doordattie de pkmn ging tekenen.. Zou dat ook voor dezen werken..? Ik ben in elk geval geen fan van deze 'Pokémon. |
|
| |
Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White wo jun 09, 2010 3:39 pm | |
| Omg, De starters vond ik al niet veel, maar die legends zijn gwn vreselijk >.> Eéntje heeft de staart van een drillboor (ofzoiets =d) en de ander lijkt wel een ventilator. Leuk hoor, mensen verfrissen met je achterwerk xD Nja, als de maker van pokémon gaat stoppen kan hij nog altijd voor een machinebdrijf werken |
|
| |
Darky
Aantal berichten : 1118 Leeftijd : 28 Registration date : 16-05-08
Over je pokemon Leeftijd: 20. Status: Gezond Partner: kan niet
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White vr jun 11, 2010 3:28 pm | |
| De nieuwe pokémon zijn bekend gemaakt. Maar een paar eigenlijk, want het zijn er niet zo veel. Ik denk dat dit de standaard pokémon zijn, net als bidoof, starly etc =o Ik hoop echt dat ze nog wat beters maken xD |
|
| |
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White vr jun 11, 2010 3:29 pm | |
| Klopt,dit zijn ze: Aaww... Die Chinchilla is cute! =D Yay, eindelijk een 5 gen Pokémon die er wel leuk uitziet. Die duif is ook wel leuk, al vind ik Pidgey/Tailow etc. leuker. Die andere twee zijn raar, te mislukt, als je het mij vraagt. o.o |
|
| |
Darky
Aantal berichten : 1118 Leeftijd : 28 Registration date : 16-05-08
Over je pokemon Leeftijd: 20. Status: Gezond Partner: kan niet
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White vr jun 11, 2010 3:30 pm | |
| Ik keek nog eens op de site, en ik denk dat ze weer wat er op hebben gezet (in die minuut dat ik de post typte XD). Die gele krokodil vind ik cute =o Met die zwarte strepen Komt vast doordat mn lievelingsdier een krokodil is xD |
|
| |
Force
Aantal berichten : 242 Registration date : 28-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 1 Year Old Status: Gewond Partner: -
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White vr jun 11, 2010 3:41 pm | |
| Ik vind de kroko leuk en de chinchilla ofzo ook. De duif ook =D Informatie over ze : Nog 2 Pokemon + Namen + De andere + Hu namen : |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Pokemon Black & White | |
| |
|
| |
|