Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Pokemon Black & White

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyvr jun 11, 2010 3:56 pm

De 5de generatie pokemon is gewoon de einde van de pokemon serie ,want de pokemons zijn niet meer echt mooi (Buiten de starters). De 2 legendarische pokemon zijn ook niet zo mooi en de chinchilla,vogel en de krokodil zien er wel leuk uit. Al die pokemons zijn niet echt "Pokemon's" meer eerder Digimon's of een ander rare fantasy wezen.

Kanto T/M Sinnoh was heel origineel maar ik denk dat de maker van pokemon even een dip heeft en "inspiratieloos" is Razz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyvr jun 11, 2010 3:58 pm

Sinnoh vond ik niet origineel ='d
Gear en Hihidaruma lijken idd op digimon =o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyvr jun 11, 2010 6:12 pm

Oh mijn god.
Ik wil dat zebrabeest, omdat hij cool kijkt. Ik wil die duif, omdat duiven uber zijn.

EN IK WIL DIE CHINCHILLAA AAAAAH!
Ik vroeg me altijd al af waarom er geen chinchilla pokemon was, en heb er ook wel eens zelf ontworpen. Maar ik wil hem!! <3

Dat roze beest lijkt btw wel heel erg op een spaarpot x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyvr jun 11, 2010 9:20 pm

Pokemon Black & White - Pagina 3 Naamloo4s
Nieuwe plaatje van ding.
Je kunt een soort van woestijn, een ijsberg en een leuk riviertje zien.
Het ziet er leuker uit dan de bovenaanzicht van sinnoh. Vind ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyvr jun 11, 2010 10:28 pm

Wow, ik heb wat gemist.. xD Dan ff mijn mening over alles, ofzeuw:
- Die Chinchilla en duif zijn super cute. <3 Toch is de duif wat onorigineel. Pidgey was de duif Pkmn al (Pidgeon = duif). Ze hadden beter een ijsvogel (niet zoals Articuno, dumbasses) kunnen maken. :'D
- Het roze ding heeft leuke bloemetjes op zijn/haar lichaam. Verder is hij/zij verneukt.
- Dat laatste ding lijkt teveel op Bronzor. Volgens mij zit er iemand bij de Pokémon Company die geobserdeerd is door tandwieltjes.
- De gele krokodil is wel grappig. Ik vind hem niet geweldig, maar ook niet super slecht.
- Dat rode ding is mega verneukt.
- Shimama (zebra-ding) is geweldig! <3 Wisten jullie dat Shimauma Japans is voor zebra? Het is dus echt een zebra =3

&& dat plaatje van de regio is koelachtig.

Btw.. Hihidaruma klinkt als 'Hihi, daarom ja.' O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Darko

Darko

Man Aantal berichten : 156
Leeftijd : 26
Registration date : 17-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaartjes
Status: Gezond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyza jun 12, 2010 10:01 am

De regio begint ergens op telijken vind ik.

Die aap is verminkt.
die zebra die is gewoon ^^ die is gewoon tehip.
Die kroko vind ik nageaapt van Hippotas maar voor de rest wel stoer.
die Duif is net een chatot maar dan zonder muziek noot op zijn kop.
dat big ding ziet er op zich wel cute uit.
en dat boutjes ding vind ik op een Magnemite lijken.

Die regio is gewoon coowlig vind ik.
vooral dat eiland in het midden van het gebied is stoer. Maar toch denk ik dat de regio een beetje een toonig is. je moet eerst door zand alleen maar
dan alleen maar door ijs en zo. dat vind ik persoonlijk wel jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smile

Smile

Man Aantal berichten : 18
Registration date : 01-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: maanden.
Status: Gewond
Partner: I fell in love..?

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 8:28 am

Oke, deze gen begint wel wat te worden. =)

Chiramii is echt schattig. Als ik B/W koop wil ik die zeker in m'n team hebben. xD
Mamepato en Shimama zijn oowk best leuk. De rest is nogal.. mislukt. xD

Enn... Er is bekend hoe de gameplay eruit ziet! =D
Klikje xD

Dat ziet er egt veat uit! =D De Pokémon 'zijn tot loven gekomen' ze bewegen nu de hele tijd. =D Als dit zo bij alle pkm is, ga ik dit spel zeker kopen. La!
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 1:34 pm

OMG!
Die Gameplay ziet er fucking gaaf uit. Als Pokabu vlammenwerper doet lijkt het alsof Tsutaaja probeert te ontwijken. Als er echt zo'n knopje ontwijk is is ut kewl ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 2:00 pm

Douza schreef:
De 5de generatie pokemon is gewoon de einde van de pokemon serie ,want de pokemons zijn niet meer echt mooi (Buiten de starters). De 2 legendarische pokemon zijn ook niet zo mooi en de chinchilla,vogel en de krokodil zien er wel leuk uit. Al die pokemons zijn niet echt "Pokemon's" meer eerder Digimon's of een ander rare fantasy wezen.

Kanto T/M Sinnoh was heel origineel maar ik denk dat de maker van pokemon even een dip heeft en "inspiratieloos" is Razz.

Sinnoh was al grotendeels bagger, lekkerding.
Tangrowth, etc.

Pokémon ging en gaat sterk achteruit. Binnenkort is er niks meer van over.
Gelukkig. Ik zal niet vrolijk terug kunnen kijken op die 'goeie ouwe games' als ze het nog meer vernoiken..

Gen 5? Wss niet de moeite waard. Denk zeker niet dat ik hem ga kópen.
Tot nu toe zijn er namelijk maar een paar die een beetje cute zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness

Darkness

Vrouw Aantal berichten : 9
Registration date : 29-05-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: Gwah?

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptywo jun 16, 2010 5:51 pm

Ik ga Black en white zeker spelen, omdawt ik van wat vernieuwing hou en omdat ik me dan niet meer hoef te vervelen met platinum Smile
Ik vraag me echt af waarom veel van jullie het slecht vinden 0_0
Terug naar boven Ga naar beneden
Chicken

Chicken

Man Aantal berichten : 25
Leeftijd : 25
Registration date : 01-05-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Heb ik niet

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptydi jun 22, 2010 5:39 pm

Kan je daarbij wel schuin omhoog/omlaag lopen? Want sommige steden zijn rond en het is waarschijnlijk irritant om de hele tijd op twee knopjes achter elkaar te moeten drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptydi jun 22, 2010 6:04 pm

Ik vind Black en White zo gaaf nu hč Very Happy Eindelijk een echte duif, Pidgey was gewoon een verkeerde naam voor een PokéMus/Vink. Deze is tenminste Duif-waardig.

Isshu is geniaal, hoewel ik het jammer vind dat ze nu naar Shanghai gaan i.p.v. een gebied in Japan nemen Sad Had graag Chugoku en Shigoku als gebied gezien of Dat noordelijk deel, tussen Hokkaido en Kanto (Sinnoh en Kanto).

Ik klaag niet. Iedereen zegt elke generatie: Digimon Digimon. Man...ga eens digimon kijken...lijkt er totaal niet op. Gun het de tijd, laat je er aan wennen. Btw, inspiratiedip is het ook niet. Het is al langer bekend dat Gamefreak meer dan 10000 Pokémon bedacht heeft en er maar 150 heeft gebruikt voor de eerste gen. Die Dream Eater Pokémon is zelfs al genoemd in Red/Blue/Yellow! Ze zijn dus al langer dan dit jaar bedacht.

Enige waar ik echt van baal is dat Zorua event-only is en dat Pokémon aan incest doet. Surprised Want als je Zoroark (female) vangt door Raikou, Suicune of Entei over te zetten en Zorua (male) door Celebi over te zetten, kun je alleen maar meer Zorua/Zoroark krijgen door Mama en Zoon met elkaar te laten breeden. (Zorua is zoon van Zoroark in de 13de film, en het i.s al bevestigd dat de Pokémon in Black en White dezelfde moeten voorstellen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blame

Blame

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 21-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: My soul is dark.

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyma jun 28, 2010 9:08 am

Pokemon Black & White - Pagina 3 Mm8wog

Ieeeuuwll, dit menen ze niet?! O_O
De nieuwe pkm noem ik gewoon... ongeslaagd. x.x
Die eerste backsprite lijkt op een soort van ijsjes-machine, maar die tweede valt best mee.. ;o die die gele met twee rode dingen, heeft een kewl lichaam..
En volgens Serebii kun je nu met drie Pokémon tegelijkertijd vechten..

Ik hoop dat dit de slechtste Pokémon waren, want ze slaan nergens op.. T.T
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyma jun 28, 2010 10:22 am

Er is nog een plaatje van een kleine mol,
die is schattig =o
Maar de rest is >.<
Wat probeerde ze met die hoop stenen?
Wat is dat meisje?
En die groene ding O.o
Ik hoooop dat het nep is.
De Mol en draak daarnaast zijn kewl.
De achterkant van de baby mol is ook schattig =o
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyma jun 28, 2010 3:54 pm

ik heb er niet veel over te zeggen..
ik dacht dat ze eindelijk de goeie kant in gingen, maar nee.
toen ik het zag kreeg ik ineens geen zin meer in de 5de generatie >.<
sommigen zien er nog een klein beetje goed uit, in dit plaatje, maar de meeste vind ik gwn gay O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptywo jun 30, 2010 7:57 pm

[Darky, je hebt precies 1111 berichten. Dat viel me op en dat vond ik cool ofzo xD]

Ja, de meningen lijken nu minder verdeeld. Zowat iedereen vind deze dingen slecht. Ik vind de meeste ook slecht. Ze zijn lelijk, inspiratieloos en hebben veel te felle kleuren bij elkaar. De mollen vind ik wel leuk, en die bidsprinkhaan ook, maar de rest van de nieuwe aangekondigde vind ik eerlijk gezegd verpoept. Vooral dat Egyptische Sarcofaag ding, vind ik eerder een sarcovaag of sarcofaal ding xD
Het is technisch gezien gewoon een lijk waar je mee vecht XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptywo jun 30, 2010 8:48 pm

Weetje, ik vind die kleuren van die steenhoop op de kleuren van Nosepass/probopass lijken. Nieuwe evo misschien? ='o

&& jullie hebben het de hele tijd over een mol. Moet ik in één van die mislukkingen dan een mol zien? xD Serieus, ze zijn allemaal echt vernoikt.

@Kim: Sarcofaal. Die houden we er in. :')

Met Mamepato, Chiramii en Shimama dacht ik dat de generation 5 toch misschien niet zo'b grote flop werd. Maar helaas betekenen deze mislukkingen het tegendeel.
Waarom kijken ze niet gewoon even naar wat fakemon? Die maken duidelijk wat mensen willen, en daar kunnen ze dan koele nieuwe pkmn van maken.. D_D

EDIT: P.S. Die gelige draakachtige ziet er op zich wel stoer uit, al vind ik dat geel niet bij hem passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptydo jul 01, 2010 12:49 pm

Spoiler:

Mijumaru evo is kewller dan zijn pre-evo. De otter/Water starter
Hier ben ik wel een beetje blij mee en ik denk dus dat ik Mijumaru kies.
Tsutarja evo is kewl. De Slang/ Gras Starter
Hij is niet echt supah maarja, beter dan die hoopje stenen en die groene ding die ze laatst hebben late zien.
Vleermuis is lelijk.
De konijn/rat ding valt mee.

Edit :

Meisje is lelijk! ='d
Ik zoch ff op hoe die Mijumaru evo er uit zag in het groot =o

Van super-tuler
Spoiler:
Van Pokekoks
Spoiler:

Spoiler:
O.o
De Anime ding heet best wishes =o
Best Wishes = BW = Black White
Terug naar boven Ga naar beneden
Taresh

Taresh

Vrouw Aantal berichten : 59
Registration date : 30-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: --

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptydo jul 01, 2010 3:47 pm

Ja, als ik zo naar die evo kijk denk ik ook wel dat ik Mijumaru kies. (Naja, dan moeten er wel nog veel meer leukere Pokémon komen, en niet meer van die verneukte schepsels, anders ga ik BW nooit spelen.) Alleen.. ik vind nog steeds dat ie veel te chagerijnig kijkt. xo Otters zijn juist vrolijke beestjes. Maarja.

Als tsutarja echt in de laatste evo zo'n draakbeest word, is dat ook wel vet. Volgens mij is het dan de eerste gras/draak pokemon. =D

Verder.. Ken sugimori is fan van plofhaar. o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptyvr jul 02, 2010 10:35 pm

Weet wel goed dat deze plaatjes Betá Art Work is. Dus de eerste ideen van de nieuwe Pokémon. Grote kans dat ze er anders uitzien wanneer ze uitkomen. Waarschijnlijk veranderen ze niet zoveel, maar goed. Ze zullen nog verbeterd worden. Ik vind ze wel grappig denk ik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptydi jul 06, 2010 1:27 pm

Pokemon Black & White - Pagina 3 Green-pokemon
Lelijk O.o
Broccoli hoofd?
Het doet me niet eens denken aan een pokemon O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptydi jul 06, 2010 8:45 pm

Hahaha XD

Nu ze niet meer weten wat voor dieren ze moeten gebruiken en ze bloemen al gebruikt hebben, gaan ze over op iets nieuws: Groente en Fruit! La!
*ziet al een aardbei op pootjes voor zich* XD

Geweldig! Broccoli hoofd, die móét ik hebben! XD

*lacht dom*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 3 Emptywo jul 07, 2010 11:04 am

Ik post hier overdreven vaak =o