Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Op een donkere nacht...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydo apr 15, 2010 5:23 pm

Een hele lenige Weavile genaamd Diamond sprong van boom naar boom heen en weer. Hij was heel sneaky, dus hij probeerde niet gezien te worden. Het enige wat je van hem kon zien, waren de rode, oplichtende ogen in de duisternis. Weer sprong hij naar een andere boom, schuchtig om zich heen kijken of er niemand was, en daarna weer verder springen. De volle maan scheen aan dee donkere hemel. Met zijn klauw hakte hij er een tak af, zodat hij weer naar een andere boom kon springen. Hij grijnzde bij het zien van een Starly die bang wegvloog toen hij weer op een andere boom sprong. ''Goed zo. Wees bang.'' Fluisterde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydo apr 15, 2010 5:34 pm

Onder de bomen schoot een Raichu. Zijn naam was Spark. Hij was nog steeds bomvol elektriciteit omdat hij die niet had kunnen gebruiken bij de oorlog, dus nu zou hij de elektriciteit gaan lozen. Onder de boom van Diamond bleef hij stil staan, en hij ging in een bepaalde houding staan. Die houding maakte het makkelijker om met bliksem om te gaan. ''Rai...'' Schokken schoten over zijn lichaam. ''Chuuuuuuu!'' Een erg grote schok donder verliet zijn lichaam en schoot de lucht door. Het verlichtte de donkere nacht als een lamp. Hij klom in de boom, en schrok toen hij opeens een Weavile zag. Hij gromde. ''Hey, wat doe je hier?!'' Zei Spark.
Terug naar boven Ga naar beneden
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptyvr apr 16, 2010 5:03 pm

Niks dat jou aangaat, stomme Raichu. Hoe kan jij me gevonden hebben, ik ben zo sneaky niemand kan me zien en dan duik jij ineens op en wie ben jij lelijke Raichu, heh! Hoe kan trouwens een Raichu zoals jij in een boom klimmen??? je bent een muis Pokemon, dit is echt heel biezar. Ken ik jou niet ergens van!!! Weavile ging weg en sprong weer van boom tot boom en hij werd maar niet moe. Weavile struikelde opeens over een stome tak die bij hem in de weg stond en vervloekte die tak voor eeuwig, hij wou die tak nooit meer zien, Weavile had zijn enkel gekneusd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptyma apr 19, 2010 6:16 pm

Als je pokemon iets zegt, moet je het tussen deze tekens zetten: '' Zoals: ''Wat moeten we nu doen?''

Spark gromde hard. Hoe durfde die brutale Weavile zo tegen hem te praten! De Weavile sprong weer naar een andere boom en naar weer een andere, maar hij zag er niet uit alsof hij moe was. Schokken omringde Spark zijn lichaam, en hij sprong er behendig achterna. Hij maakte een grote sprong, en zag daarna dat de Weavile met een gekneusde enkel op de grond lag. Een grijns verscheen op het gezicht van Spark en hij sprong ook naar beneden, waardoor hij voor de Weavile stond. ''Luister eens brutaaltje.'' Zei hij nors. ''Ik ben Spark, en ik zit bij Lustro. Dus kijk maar uit. Ik ben nog zo aardig eerst op je antwoord te wachten voor dat ik je mooi vermoord.'' De schokken om zijn lichaam werden groter, en hij keek afwachtend naar de Weavile.
Terug naar boven Ga naar beneden
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydi apr 20, 2010 9:00 am

Diamond lag op de grond en keek Spark aan, "wat is Lustro?" vraagde Diamond. "Is dat soms een roddelclubje ofzo, echtwaar ik ben echt niet bang voor jou, ik dood jou makkelijker dan dat ik een bes opeet", zei hij nors. Diamond ging voorzichtig staan en probeerde een stukje te lopen maar dat lukte hem niet zo goed, want hij viel 10 seconden later op de grond, Diamond was te zwak om nog verder te gaan lopen, Hij had zo'n vreselijke pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydi apr 20, 2010 12:35 pm

Spark keek licht geiriteerd naar Diamond. "Lustro is GEEN roddelclubje! Lustro is een grote groep met slechte Pokemon! Het is ons doel pokerpg over te nemen, en dat gaat ons lukken ook." De schokken om zijn lichaam werden nog groter. "En ik vermoord jou makkelijker. Ik mag mischien jonger zijn, maar wel sterker dan jou. Ik vermoord je sneller dan dat ik met mijn ogen knipper." Hij vuurde een volt af op een boom, die gelijk in een grote hoop as veranderde. Spark knikte goedkeurend. "In plaats van die boom had jij dat ook kunnen worden." Gromde Spark tegen Diamond.
Terug naar boven Ga naar beneden
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydi apr 20, 2010 2:33 pm

"Cool die club ik hou wel van het kwaad, het lijkt me echt geweldig, hoe zou ik er lid van kunnen worden en nog een vraag wat kun je in de pokemon wereld overnemen, een boom". Diamond bleef die Spark maar raar vinden, Diamond geloofde mischien wel dat er een club voor slechte pokemon bestond dat Lustro werd genoemd maar hij vond het maar raar dat ze iets wouden over nemen terwijl het hier zo vredig was, hij snapte er even helemaal niks meer van. Diamond kon het weer opbrengen om op te staan en keek Spark nu recht in de ogen aan en zei nors"kijk maar uit want nu ik teminste weer een beetje kan staan kan ik je helemaal kapot maken". Diamond ging weer in de boom zitten waar die in klom en wachte rustig tot hij een antwoordt kreeg van Spark.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydi apr 20, 2010 2:52 pm

Nog een tip: Gebruik wat meer komma's.


Spark keek Diamond achterdochtig aan. "Jij kan nog geen deuk in een pakje boter slaan! Lustro zal je niet toelaten. Zelfs die ene schattige Shinx die zich net heeft aangemeld bij Lustro is sterker!" Hij grinnikte. "Jij moet nog heel veel leren, zwartkop." De schokken om zijn lichaam werden minder, en na een minuut waren ze verdwenen. Je zag alleen soms wat superkleine schokjes over zijn lichaam schieten. Hij had dus nogsteeds wat volt. Genoeg om de Weavile weg te jagen. Brutaal beest dat het was... Als die Weavile in Lustro kwam zou Spark Akira persoonlijk vragen hem eruit te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydi apr 20, 2010 3:13 pm

Diamond werd helemaal gek van Spark, hij dacht zelfs een beetje Dat die Spark gek was, ik zwakker dan een shinx dat kan nooit, dat klopte gewoon niet, Diamond vroeg aan Spark "vertel me is wat meer over die groep Lustro, hoezo zo ik er niet bij kunnen komen ik ben echt niet zo zwak als je denkt, ik ben mijn ouders kwijt geraakt en dat deed mij heel veel pijn en wie mij nu pijn doet die leeft niet zo lang meer zal ik maar zeggen en ik dood die shinx met gemak, ik ben sterk genoeg voor die Lustro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydi apr 20, 2010 4:01 pm

Spark knikte. ''Ja vast. Lustro heette vroeger darkside, maar toen was ik er nog niet lid van. We hadden twee leiders: Shiny en Akira. Maar Shiny was laf en heeft de groep verlaten tijdens de oorlog tegen Suerte. Nu heeft Akira een tweede leider gekozen: Houndoom. Ik ben een normaal lid en een Forze, oftewel een vechter, maar ik zou graag een verhevene willen worden. Maar dat vereist dat je iets doet voor Lustro dat goed is ofzo. Maar iniedergeval zul jij nooit een echt lid worden laat staan een verhevene...'' Hij grijnzde. Nu maar hopen dat die Weavile niet bij Lustro ging... Spark mocht hem niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptywo apr 21, 2010 10:11 am

"He Spark, hoe zou ik dan bij Lustro kunnen komen" vraagde Diamond. Diamond zat te springen op ze poten hij vond het zo gaaf zo'n verbond voor slechte pokemon zoals ik, want ik hou van pokemon doden en vooral ben ik allergisch voor knuffels en al die andere dingen, "WHLEEE.....! Zo vies". Diamond stond vol verwachting te wachten op het antwoord van Spark. "Komop Spark geef nou een antwoord me die bolle kop van lelijke Raichu, we wachten en we wachten en we wachten.......!!! Ik word hier echt een beetje ziek van hoor die vervelede sloomheid van jouw".
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptywo apr 21, 2010 5:58 pm

"He Spark, hoe zou ik dan bij Lustro kunnen komen" Zei Diamond. Spark gromde. ''Al zou ik je aardig vinden, ik zou het je niet vertellen! Je bent zwak, zwak zeg ik je. Z-W-A-K!'' Het was mischien ietsje over de grens om het te gaan spellen, maar hj wou dat het toto Diamond doordrong. Om zijn lichaam verschenen er weer grote schokken, voor het geval Diamond zal aanvallen. Hij moest even terugdenken aan de tijd dat hijzelf nog zwak en nietswetend was... Die tijd was voorgoed voorbij. Spark was die kleine Pikachu niet meer. Hij was nu een Raichu, die niet tegengehouden kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptywo apr 21, 2010 9:31 pm

'He Spark, hoe zou ik dan bij Lustro kunnen komen?' klonk een onbekende stem. 'Al zou ik je aardig vinden, ik zou het je niet vertellen! Je bent zwak, zwak zeg ik je. Z-W-A-K,' klonk toen een vaag bekende stem. Een kleine Pikachu, uitgegroeid tot een grote vijand van de Lustro, draaide zich om. Dus, er was iemand die bij de Lustro wilde? En, de ander, diegene met de stem die haar vaag bekend voor kwam, vond hem zwak. Hier was ze benieuwd naar. Daarom liep zij op vier poten in de richting van het geluid. Ze liet haar twee ogen rood oplichten, zodat ze tenminste iets kon zien in de duisternis van het prachtige Timerise Forest. Ze liep snel door, tot ze de twee pokémon zag. Ze begon hard te lachen toen ze Spark zag. Ze ging op twee poten staan, haar bloedrode ogen bleven oplichten. ''Zozo, Raichu,'' sprak ze. De Weavile zou waarschijnlijk denken dat ze zomaar een kleine Pikachu was. Of, misschien juist het tegenovergestelde, door haar rode ogen. Hij mocht haar niet onderschatten, vond ze. Dat was simpelweg beledigend. Ze haalde even diep adem en keek de Raichu weer aan. ''Hebben Shiny en Akira je even uitgelachen, nadat je verslagen was door mij en Shadow?'' De valse grijns op haar kop hoorde niet bij de voormalig leidster van Suerte. Het was een grijns waar de meesten van terug deinsden. De combinatie met haar bloedrode ogen maakte het natuurlijk extra 'kwaadaardig'.
Terug naar boven Ga naar beneden
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydo apr 22, 2010 11:43 am

"Wie ben jij kleine". Diamond stond met open valse ogen te kijken naar de Pikachu die zomaar te voorschijn kwam, en zei tegen de Raichu "Haha ben jij verslagen door een Pikachu, en een stome Pokemon die zich zo nodig Shadow noemt, OOOWWWW wat ben jij een noob, en dan tegen mij zeggen dat ik niet sterk genoeg ben voor Lustro, HAHAHA, ik lach me dood". Diamond kon het niet op houden van het lachen, zo grappig vond hij het, "e..en da...n wor...d je str...aks zeker inge....maa...kt door een see....dot, zei Diamond lachend", OOOWWW dit is gewoon te grappig, HAHAHA!!!!! Diamond zuchte het was wel even genoeg, Diamond had zo hard gelachen dat hij bijna over een uitstekende boomstronk die achter hem lag dat hij daar over was gevallen, dus. Diamond ging in een boom zitten en ging lekker relaxen tot er nog iets grappig's werd gezegd over die Raichu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydo apr 22, 2010 7:45 pm

Een Pikachu kwam op vier poten aanlopen. Ze kwam bekend voor, en had rode ogen... Het was... Nee he. Amore. Een grom verliet Sparks bek. Amore begon te praten. ''Zozo, Raichu,'' sprak ze. ''Amore...'' Siste Spark. ''Hebben Shiny en Akira je even uitgelachen, nadat je verslagen was door mij en Shadow?'' Zei Amore daarna. Spark dacht even na. ''Ze hebben me volgens mij niet uitgelachen, maar Shiny noemde me wel dikke. Maakt me niet uit want dat hoort bij Raichu's. En trouwens... Shiny was laf en heeft Lustro verlaten.'' Daarna hoorde hij die vervelende stem van Diamond weer. "Wie ben jij kleine.'' Had hij dat tegen Amore? Spark keek hem hoofdschuddend aan. "Haha ben jij verslagen door een Pikachu, en een stome Pokemon die zich zo nodig Shadow noemt, OOOWWWW wat ben jij een noob, en dan tegen mij zeggen dat ik niet sterk genoeg ben voor Lustro, HAHAHA, ik lach me dood.'' Diamond gierde van het lachen. "e..en da...n wor...d je str...aks zeker inge....maa...kt door een See....dot!'' Zei hij nog. ''OOOWWW dit is gewoon te grappig, HAHAHA!!!!!'' Spark tilde zijn lippen op waardoor zijn hoektanden te zien waren. Hoe durfde die Weavile wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydo apr 22, 2010 8:48 pm

'Wie ben jij kleine?' Amore hief één wenkbrauw op bij het horen van de respectloze woorden van de Weavile. Ze rolde met haar ogen. ''Eén van jouw grootste vijanden, als je bij de Lustro wil,'' gromde ze. Ze rechtte haar rug en trok haar lippen omhoog. Haar scherpe tandjes werden zichtbaar. De Weavile begon Spark uit te lachen, maar beledigde haar hiermee. Ze rolde met haar ogen. Een rode donder golf schoot naar de Weavile. Ze gromde zacht. Zij, als voormalig leider van Suerte, zou de Weavile makkelijk uit kunnen schakelen als dit nodig was. Als hij zijn bek niet zou houden. Ze haalde even diep adem en keek Spark aan. ''Die is nog erger dan jij,'' mompelde ze. Ze grijnsde opnieuw haar tanden bloot. Spark zou haar niet aan durven vallen. Hij zou weten dat niemand dat zou waarderen. Nu Shiny de leider van Lustro niet meer was, wist Amore dat de Lustro binnenkort zou veranderen. Misschien zouden ze minder roekeloos zijn, wat zou betekenen dat roekeloze aanvallen ook niet meer gewaardeerd zouden worden. Bovendien.. Ach ja, iedereen wist dat zij zou winnen in een gevecht tegenover deze Raichu. Ook al zou de Weavile, die duidelijke een nieuweling was, meedoen. Amore keek met een arrogante blik naar haar vingertoppen, terwijl ze wachtte op een reactie van de Weavile en Spark.

Flutpost. x)
Diamond:
Let even op je leestekens. Ze missen nogal vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptyvr apr 23, 2010 11:04 am

Diamond zag dat Spark boos was en hij ging nog harder lachen, want hij vond het leuk om iemand te treiteren. Heete die Pikachu nou Amore, "wat een domme naam", zei Diamond. Diamond ging nu ook al lachen om Amore het werd hem zoveel als er nu nog wat zou gebeuren zou hij het niet meer houden en gewoon pijn krijgen van het lachen, Diamond had iets gehoord over een Shiny die weg is gegaan bij Lustro tijdens de oorlog en een een of andere Akira, Diamond zei "wie is die Shiny en wie is die Akira?" Diamond wou er wat meer over weten en Diamond wou weten hoe hij bij Lustro kon komen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptyvr apr 23, 2010 4:03 pm

''Eén van jouw grootste vijanden, als je bij de Lustro wil.'' Zei Amore. Nou, eigenlijk gromde ze het. Ze rechte haar rug en trok haar lippen omhoog, waardoor haar scherpe tandjes zichtbaar waren. Ze schoot een dondergolf naar Diamond, die etter van een Weavile. Daarna keek ze naar Spark. ''Die is nog erger dan jij.'' Mompelde ze, maar ze was toch verstaanbaar. Voor Spark iniedergeval wel. Ze grijnsde opnieuw, waardoor haar tanden weer te zien waren. Het bezorgde Spark rillingen. "wat een domme naam." Zei Diamond opeens. Moest hij zich er ook nog eens mee bemoeien?! "Wie is die Shiny en wie is die Akira?" Kortaf gaf Spark antwoordt. ''Shiny is een lafaard en Akira is onze befaamde leider.'' Het legde niet echt veel uit, maar die Weavile had hopelijk genoeg IQ om het te begrijpen. ''Amore...'' Bromde Spark. ''Ik heb geen zin om je aan te vallen want ik...'' Hij had er moeite mee te zeggen dat hij zwak was tegenover haar. ''...Ik heb niet het niveau van jou. Ik verwacht dus ook dat jij mij niet gaan aanvallen.'' Amore was niet zo dom als die Weavile, dus ze zou het moeten accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptyvr apr 23, 2010 5:27 pm

'Wat een domme naam,' had de Weavile gezegd. Amore haalde diep adem. ''Ja, en jij bent natuurlijk de allerbeste pokémon, met een veel mooiere naam,'' gromde ze. 'Wie is die Shiny en wie is die Akira?' vroeg hij hierna. Voordat Amore kon antwoorden, begon Spark te praten. 'Shiny is een lafaard en Akira is onze befaamde leider,' sprak hij. Amore grijnsde. ''Shiny is de voormalige leider van de Lustro. Hij is gevlucht tijdens de oorlog. Akira is nu de leider. Als je bij de Lustro wil, moet je haar respect weten te krijgen,'' grijnsde Amore. ''En dat krijg je niet door ruzie te zoeken met mij, want ze weet dat ik je persoonlijk afmaak als ik dit wil,'' sprak ze rustig. Haar stem fel, maar geamuseerd. 'Amore... Ik heb geen zin om je aan te vallen want ik.. Ik heb niet het niveau van jou. Ik verwacht dus ook dat jij mij niet gaan aanvallen,' zei Spark toen. Amore grinnikte. ''Nee, ik zal jou niet aanvallen. Maar je weet dat het ooit zal gebeuren,'' grijnsde ze. Haar tanden werden opnieuw ontbloot. Ook al had ze niks meer met Comet, ze had toch meer respect gekregen voor de Lustro-leden. Secret, Tora, Comet, Houndoom.. Allemaal pokémon die een normale toekomst hadden gehad. Die geweldig zouden kúnnen zijn, als ze aan deze kant stonden. Amore haalde diep adem. Plots ontstond er een grijns op haar gezicht. Een rode donder schoot de lucht in. Hierna liet ze een roep horen. Een roep naar de leidster van de Lustro: Akira. ''Ik ben weg hier,'' sprak ze hierna. Ze keek even om zich heen. ''Maar, de leidster, Akira, zal komen. Dus, veel succes.'' Ze grinnikte zacht en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptyzo apr 25, 2010 9:06 am

Amore gaf antwoord op wat Diamond zei. ''Ja, en jij bent natuurlijk de allerbeste pokémon, met een veel mooiere naam,'' Gromde ze. Die was Diamond natuurlijk ook helemaal zat, maar toch gaf ze ook antwoord op de vraag van Diamond die Spark al had beantwoord. ''Shiny is de voormalige leider van de Lustro. Hij is gevlucht tijdens de oorlog. Akira is nu de leider. Als je bij de Lustro wil, moet je haar respect weten te krijgen,'' grijnsde Amore. Spark zal er alles aan doen om die Weavile uit Lustro te halen. Amore antwoorde ook op de vraag van hem. ''Nee, ik zal jou niet aanvallen. Maar je weet dat het ooit zal gebeuren,'' grijnsde ze. Haar tanden waren weer te zien. Spark knikte goedkeurend. Amore was zo slecht nog niet. Ze luisterde iniedergeval naar hem, ookal was hij van Lustro. Amore schoot een rode donder de lucht in. ''Ik ben weg hier,'' sprak ze hierna. Ze keek even om zich heen. ''Maar, de leidster, Akira, zal komen. Dus, veel succes.'' Ze liep weg. De lei...Akira zou dus komen. Akira had hem in de Lustro grotten gevraagd niet leider te zeggen, omdat Akira haarzelf dan zo oud voelde. Spark keek even met een boze blik naar Diamond, en wachtte daarna op Akira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptyzo apr 25, 2010 7:46 pm

Een rode donder werd zichtbaar. Hierna klonk er een luide roep. Een redelijk kleine Umbreon opende haar ogen. De roep was erg bekend. Het kwam van Amore. Wat zou die moeten? Amore en zij, Akira, hadden elkaar nooit gemogen. En, als Amore op oorlog uit was, zou dat erg stom zijn. Bovendien, de roep had iets onbekends in zich. Het klonk.. Genietend? Alsof er iets zou gebeuren wat haar én Amore blij zou maken. Ze haalde diep adem en stond op. De wond op haar rug was genezen, waar ze blij mee was. Ook de wond op haar schouder was genezen. Er liep nu een litteken over haar schouder, en een hele grote over haar rug, maar, het deed geen pijn meer. Ze zuchtte even, maar zette het toen op een rennen.
Even later kwam de kleine Umbreon aan in het Timerise forest, waar de roep en de donder vandaan waren gekomen. Ze keek even snel om zich heen. Ze zag een Raichu en een Weavile. De Weavile kende ze niet. De Raichu was een lustro-lid. Spark. Akira liet een zachte grom horen. ''Wat is hier aan de hand?'' mompelde ze, toen ze Amore weg zag lopen. Ze richtte haar rode ogen op de Weavile. ''Gegroet,'' mompelde ze. ''Mijn naam is Akira, leidster van de Lustro,'' stelde ze zich voor, terwijl ze ging zitten en haar ogen half dicht kneep.
Terug naar boven Ga naar beneden
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptyma apr 26, 2010 4:32 pm

"Zo dus jij bent de leider van Lustro, ik heb er van die domme Spark van gehoord en ik wil er bij, en ik doe dit verzoek niet nog een keer, ik dood iedere pokemon als ik dat wil, ik ben zeker weten sterk genoeg voor Lustro, en het lijkt me zo leuk om een pokemon lekker uit te roeien, dat is gewoon het beste dat er bestaat, en trouwens ik heet Diamond een pokemon heeft namelijk ook nog een naam" zei Diamond. "Ik word alleen een beetje gek van die Raichu, die komt me echt de keel uit, ik haat haar, min of meer, ik ben niet zo goed bevriend met haar, maakt dat wat uit voor Lustro, we hoeven toch niet allemaal van elkaar te houden, dat is namelijk zo goor, ik vind al dat geknuffel en vriendschap maar helemaal niets, ik wil alleen bevriend met iemand zijn die er van houd om pokemon te doden en in een oorlog tussen pokemon's te vechten, dat is zo geweldig, oo jaaaaa, maar ja, zoals ik al zei ik doe dit verzoek maar een keer, of meerdere, ik moet er nog even over nadenken, denk ik, wow dit is raar, ik weet even helemaal niks meer, bizar, bizar, bizar.... ik ga even in die boom zitten en dan wacht ik wel tot ik een antwoord krijg" zei Diamond. Diamond klimde in een noodtime die boom in en Diamond zat rustig te wachten opn een antwoord van Akira, Diamond had weinig geduld dus hij vond het echt uren duren voor zijn gevoel, het was gewoon echt niet leuk meer. Diamond zat daar maar en zei de hele tijd "we wachten en we wachten....." het was niet zijn schuld hij had gewoon weinig geduld en Diamond ging dus rustig in de boom zitten en ging wachten op het antwoord van Akira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydi apr 27, 2010 4:47 pm

De Weavile begon meteen te spreken, iets wat Akira irriteerde. '(..) en ik doe dit verzoek niet nog een keer, ik dood iedere pokemon als ik dat wil, ik ben zeker weten sterk genoeg voor Lustro, en het lijkt me zo leuk om een pokemon lekker uit te roeien, dat is gewoon het beste dat er bestaat,' was het stuk dat haar het meest irriteerde bij zijn eerste woorden. Ze liet een luide grom horen. De Weavile zei nog wat over dat hij knuffelen haatte, en alleen maar van oorlog hield. Hierna klom hij de boom in en ging zitten wachten op haar antwoord. Ze haalde diep adem, sloot haar ogen, en begon te spreken. ''Je.. Moordlust is groots. Misschien wat te groot,'' sprak ze. Ze opende haar ogen weer. ''Je denkt niet helder na. In een groep hoor je elkaar te steunen, elkaar door het gevecht heen te slaan. Iemand zoals jij zullen we niet kunnen gebruiken. Bovendien willen wij geen oorlogen. Oorlog is niet al te best. Je moet je goed voorbereiden en weten wanneer je wél een oorlog kan starten, hoe je moet vechten, tegen wie, en wat je moet doen als je gewonnen hebt, of verloren.'' Haar rode ogen stonden kwaad op de Weavile gericht. ''Waag het niet om ooit nog eens zulke woorden uit te spreken. Dan ben je het niet waard om de Lustro te betreden,'' sprak ze fel. Hierna draaide ze zich om naar Spark en snoof. Snel richtte ze haar blik weer op de Weavile. ''Geweigerd.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptydi apr 27, 2010 5:26 pm

''Je.. Moordlust is groots. Misschien wat te groot,'' sprak ze. Ze opende haar ogen weer. ''Je denkt niet helder na. In een groep hoor je elkaar te steunen, elkaar door het gevecht heen te slaan. Iemand zoals jij zullen we niet kunnen gebruiken. Bovendien willen wij geen oorlogen. Oorlog is niet al te best. Je moet je goed voorbereiden en weten wanneer je wél een oorlog kan starten, hoe je moet vechten, tegen wie, en wat je moet doen als je gewonnen hebt, of verloren.'' Haar rode ogen stonden kwaad op de Weavile gericht. ''Waag het niet om ooit nog eens zulke woorden uit te spreken. Dan ben je het niet waard om de Lustro te betreden,'' sprak ze fel. Hierna draaide ze zich om naar Spark en snoof. Snel richtte ze haar blik weer op de Weavile. ''Geweigerd.'' Dat zei Akira. Spark grijnsde bij de woorden van haar. Hij keek even goed naar de Weavile. Het was geen doetje, zeker niet. Als je zo zit te praten... Het leek erop dat die Weavile niet goed snik was. Doorgedraaid. Hij sloot zijn ogen. Zoals Akira zei kon Lustro dat niet gebruiken... Mischien als hij ooit eens goed bij zijn hoofd was zou hij kunnen joinen. Die Weavile ging voor zijn doel... Hij opende zijn ogen weer, en keek een beetje glazig naar een boom. Zou er nog iets gebeuren? Hij had zo'n gevoel dat de Weavile niet blij was met de woorden van Akira...

Ik weet het, deze post is grotendeels een kopie. Sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 24
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Emptywo apr 28, 2010 5:18 pm

Diamond sprong meteen uit de boom en sprak, "hoe kan ik nou weten dat jullie geen oorlog en zo willen, dat kan niemand weten, en trouwens ik ben toch te goed voor Lustro, Lustro bestaat uit zwakke dwazen en ze sporen niet!" Diamond was zo boos op Akira, Diamond haalde bijna uit en krapte Akira bijna met een Schaduw klauw, Diamond besefte zich dat hij geen spelletje moest spelen want anders was hij er mischien wel geweest. "Je hebt geluk dat ik je niet heb geraakt want anders zou je het niet hebben overleeft, ik kan iemand wat aandoen en niet zo'n beetje ook, ik kan iemand wel dood maken als ik dat wil, en als ik in een groep zit dan steun ik niet iedereen want je hoeft niet van iedereen te houden Akira, jij houdt ook niet van iedereen en als je een discussie met die Raichu aangaat dan haat je haar meteen, ik ben trouwens allergisch voor knuffels kusjes en liefde, dat is zo goor en ik ben ook allergisch voor mensen die mij weigeren iets te doen, en die doe ik ook nog een keer wat aan, ik hoop dat me boodschap duidelijk is!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Op een donkere nacht... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op een donkere nacht...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op een donkere nacht...
» donkere nacht....
» De donkere nacht..
» Een Donkere Nacht
» Nacht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-