Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Op een donkere nacht...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Op een donkere nacht... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... - Pagina 2 Emptywo apr 28, 2010 5:25 pm

"Hoe kan ik nou weten dat jullie geen oorlog en zo willen, dat kan niemand weten, en trouwens ik ben toch te goed voor Lustro, Lustro bestaat uit zwakke dwazen en ze sporen niet!" Diamond was zo boos op Akira, Diamond haalde bijna uit en krabte Akira bijna met een Schaduw klauw. "Je hebt geluk dat ik je niet heb geraakt want anders zou je het niet hebben overleeft, ik kan iemand wat aandoen en niet zo'n beetje ook, ik kan iemand wel dood maken als ik dat wil, en als ik in een groep zit dan steun ik niet iedereen want je hoeft niet van iedereen te houden Akira, jij houdt ook niet van iedereen en als je een discussie met die Raichu aangaat dan haat je haar meteen, ik ben trouwens allergisch voor knuffels kusjes en liefde, dat is zo goor en ik ben ook allergisch voor mensen die mij weigeren iets te doen, en die doe ik ook nog een keer wat aan, ik hoop dat me boodschap duidelijk is!" Dat zat de Weavile aan een stuk door te brabbelen. Spark zuchtte. ''Diamond, Akira zou zo van je winnen. Je beledigt Lustro, en dat kan grote gevolgen hebben... Wij zijn geen dwazen. We denken over dingen na, en gaan niet in op de aanval. Besef dat eens... En haal die smerige klauw bij je!'' Schokken omringde Spark, maar eerst keek hij afwachtend naar Akira, of die zou gaan aanvallen. Die Weavile was te irritant om te laten leven... Zo dacht Spark erover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... - Pagina 2 Emptywo apr 28, 2010 8:03 pm

De Weavile vatte het niet goed op en haalde uit, maar hij miste. Akira had niet laten merken dat hij haar had geprobeerd aan te vallen. Ze zat nog steeds precies op dezelfde plek, had geen kik gegeven toen de aanval zo dichtbij was gekomen. Hij beledigde de Lustro, maar Akira bleef hem alleen maar aankijken. Haar arrogante blik leek dodelijk. Nadat Spark zijn laatste woorden had uitgesproken, grijnsde Akira. ''Jij hebt jezelf in de nesten gewerkt,'' begon ze haar verhaal. ''Ik zal ervoor zorgen dat jij nooit meer in de buurt van mijn leden komt. En, ja. Voordat jij beslist naar ons toe te komen, weet ik het. Wij hebben een lid die in de toekomst kan kijken. Lekker makkelijk,'' grijnsde ze kalm. ''Ik zal ervoor zorgen dat je zowel Psychisch als Fysiek helemaal kapot gemaakt wordt, als je nog maar één verkeerd woord zegt tegen een van mijn leden.'' Haar stem was nog steeds erg kalm, alsof ze een rustig gesprek had gehad over iets alledaags. Het was goed duidelijk dat ze de Lustro zou beschermen. Spark wist waarschijnlijk nog niks van hun nieuwe lid, Music. Een Kirlia. Kon de gevoelens van de Pokémon om zich heen voelen, en kon in de toekomst kijken. Heel handig, dus. Akira stond op. Even rustig als net keek ze Diamond aan. ''Let op elke stap die je zet, voor je afgemaakt wordt.'' Ze grijnsde haar valse lachje, voor ze Spark aankeek. ''Wegwezen,'' sprak ze, voor ze verdween.
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 25
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... - Pagina 2 Emptyvr apr 30, 2010 9:17 am

Diamond horde wat Akira zij en trok zich er niks van, Diamond schreeuwde terug tegen Akira "Jij bent echt zo lomp je weet niet wat je mist, ik ben 10x zo sterk als jij, ik kan je makkelijk aan je bent niks, en je leden zijn zwakker dan een..." Diamond kon niks bedenken hij was zo boos dat hij vet tekeer ging tegen de Akira!!
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... - Pagina 2 Emptyvr apr 30, 2010 5:14 pm

''Jij hebt jezelf in de nesten gewerkt,' Zei Akira. ''Ik zal ervoor zorgen dat jij nooit meer in de buurt van mijn leden komt. En, ja. Voordat jij beslist naar ons toe te komen, weet ik het. Wij hebben een lid die in de toekomst kan kijken. Lekker makkelijk,'' grijnsde ze kalm. ''Ik zal ervoor zorgen dat je zowel Psychisch als Fysiek helemaal kapot gemaakt wordt, als je nog maar één verkeerd woord zegt tegen een van mijn leden.'' Haar stem was nog steeds erg kalm. ''Let op elke stap die je zet, voor je afgemaakt wordt.'' Ze grijnsde haar valse lachje, voor ze Spark aankeek. ''Wegwezen,'' sprak ze, voor ze verdween. Een lid dat in de toekomst kon kijken? Daar wist Spark niets van. Niemand vertelde hem ook wat... "Jij bent echt zo lomp je weet niet wat je mist, ik ben 10 keer zo sterk als jij, ik kan je makkelijk aan je bent niks, en je leden zijn zwakker dan een..." Begon Diamond te schreeuwen. Spark zuchtte geiriteerd. ''Akira is niet lomp... En ze is ook sterker dan jou. Akira heeft vele Pokemon hun leven laten eindigen... En jij? Jij kan nog geen Wurmple optillen. Ik ga, en als ik je nog een keer zie...'' Spark rende op vier poten Akira achterna, vastbesloten om nog wat te vragen over dat ene lid die in de toekomst kon kijken.
diamond

diamond

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 25
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... - Pagina 2 Emptyzo mei 09, 2010 8:29 am

Wat een onzin kraamde die Spark en Akira uit, "ik snap niet dat hun zo'n grote mond hebben tegen mij ik maak ze allebei in een klap af, en dan piepen ze niet meer zo" schreeuwde Diamond door het hele woud, en hopend dat ze dat gehoord hebben, ze wisten echt niet met wie ze te maken hadden, "ik ga ze helemaal kapot maken, ECHT HELEMAAL KAPOT!!!!!!!!" schreeuwde Diamond. Diamond sprong snel van boom tot boom, hij ging Spark en Akira achterna, hij zag Spark en Akira nog heel even, hij sprong op ze af om ze kapot te maken, maar toen Diamond bijna bij Spark was waren ze ineens verdwenen, waar waren ze gebleven, Diamond stond daar maar en zag helemaal niets meer, hij werd er gek van.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Op een donkere nacht...   Op een donkere nacht... - Pagina 2 Empty

Op een donkere nacht...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Op een donkere nacht...
» donkere nacht....
» De donkere nacht..
» Een Donkere Nacht
» Nacht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum