Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 voor het eerst in het Lustro-gebied...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ghostwisper

Ghostwisper

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 29
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 20
Status: Gezond
Partner: ik ben liever eenzaam...

voor het eerst in het Lustro-gebied... Empty
BerichtOnderwerp: voor het eerst in het Lustro-gebied...   voor het eerst in het Lustro-gebied... Emptyma apr 19, 2010 9:47 pm

GW zweefde, hij naderde een donker gebied....hij zag wat donkere boomtoppen....aaaahh...Skull Forest....als ik me goed herinner.... hij was er namelijk, lang geleden, als eens eerder geweest, toen hij nog...GW sidderde even...goed was. GW dacht aan de keer dat hij besloten was slecht te worden....dat was de keer...die ene keer in de grotten van de mensenwereld....hij zag hoe de mensen de wereld hadden omgebouwd tot....tot 1 slechte wereld....en dat vulde GW met haat....zoveel haat, dat het niet te beschrijven was. GW wist nog heel goed wat hij toen had gedacht als deze wereld slecht is....dan wordt ik ook slecht..... GW stopte onder een boom, en luisterde, hij hoorde niets, maar dan ook helemaal niets. stilte...doodse stilte....perfect... dacht GW tevreden. hij keek naar de donkere bomen, die met hun takken net op wezens leken, die GW wilde pakken, en bij sommige leek het net of ze ook ogen hadden. ik durf te wedden dat hier veel slechte geesten zijn.... dacht GW en mompelde iets in een vreemde taal. "hmmm.... wat zou er gaan gebeuren als ik hier zou mediteren..." vroeg GW zich af, en ging in meditatiehouding zitten, deed z'n ogen dicht, en begon iets te mompelen in een vreemde taal. Al snel werd het nog donkerder dan het al was, en kon je schimmen van overleden pokemons tussen de bomen zien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

voor het eerst in het Lustro-gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor het eerst in het Lustro-gebied...   voor het eerst in het Lustro-gebied... Emptyvr apr 23, 2010 9:14 pm

Luxor trippelde wat rond. Dit was zijn eerste keer in dit bos, voor zover hij weet. Niks kwam hem bekend voor. Doodstil liep hij verder, elke boom nakijkend. Het was wel vreemd, om in een wildvreemde plek te gaan dwalen. Hij schrok even toen wat Murkrow opeens opvlogen, maar herstelde zich snel. Het was zijn keus geweest om hiernaartoe te gaan en hij zou dus verder verkennen, niet zomaar weglopen. Sinds hij in de Lustro werd toegelaten kon hij in het donkere gebied. Hij had besloten om het eerst te gaan verkennen, elk donker gebied. Misschien dat hij dan wat vaker hier kwam. Als hij de weg dan nog wist tenminste...
Tijdens het lopen zag hij een schim steeds korterbij komen. Het kreeg langzaam de vorm van een Gengar die in een mediterende houding zat. Het wezen mompelde iets in een vreemde taal. Luxor besloot hem niet te storen, maar hij ging zitten en wachtte tot uiteindelijk de Gengar klaar was. Eigenlijk had hij geen idee dat dit GW was, die hij in de Abandoned Factories tegenkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostwisper

Ghostwisper

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 29
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 20
Status: Gezond
Partner: ik ben liever eenzaam...

voor het eerst in het Lustro-gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor het eerst in het Lustro-gebied...   voor het eerst in het Lustro-gebied... Emptyvr apr 23, 2010 10:27 pm

GW zat nog steeds in mediterende houding met z'n ogen nog steeds dicht een vreemde taal mompelend, toen hij iets duisters voelde "hmmmm...." hoe voelde dat hij dit duister al eens eerder had gevoeld. "ik voel dat je er bent jonge Shinx..." zei GW nog steeds met z'n ogen dicht. "en ik heb het gevoel dat we elkaar al eens eerder zijn tegegekomen..." GW deed z'n ogen open, steeg op, en zweefde naar de Shinx "en ik geloof in Abandoned Factories..." hij keek de Shinx onderzoekend aan. dit moet wel de Shinx zijn die ik tegen was gekomen... dacht GW anders hadden de geesten me dit wel voorspelt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

voor het eerst in het Lustro-gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor het eerst in het Lustro-gebied...   voor het eerst in het Lustro-gebied... Emptyza apr 24, 2010 3:50 pm

"hmmmm...." zei de pokémon. "ik voel dat je er bent jonge Shinx..." Luxor leek hier niet verbaasd van te zijn. Het was uiteindelijk een spook pokémon. GW had nog steeds zijn ogen dicht. "en ik heb het gevoel dat we elkaar al eens eerder zijn tegegekomen..." Na dit gezegd te hebben opende de Gengar zijn ogen, stond op en zwoof naar Luxor toe. "en ik geloof in Abandoned Factories..." Luxor dacht na. Hij was inderdaad in de Factories geweest en was inderdaad een Gengar tegengekomen. Ook had hij een Raichu gezien, maar die was hier niet. Haastig keek hij naar de Gengar, maar kalmeerde al snel. ''Ja, dat klopt.'' antwoorde hij. ''Ik had toch al gezegd dat ik bij de Lustro hoorde. Ookal is dit mijn eerste keer in dit gebied.'' Nogmaals liet hij zijn blik door het bos gaan. Het had een enge uitdrukking, maar de Shinx leek niet bang te zijn. Daarna keek hij de Gengar weer aan. ''Als ik me niet vergis was het GW, toch?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




voor het eerst in het Lustro-gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor het eerst in het Lustro-gebied...   voor het eerst in het Lustro-gebied... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

voor het eerst in het Lustro-gebied...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Voor het eerst in de vallei..
» voor het eerst in de kleine vallei...
» Binnenkort veel (on)veiliger dan eerst!
» want to join lustro...
» Lustro Training

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-