GW zweefde, hij naderde een donker gebied....hij zag wat donkere boomtoppen....aaaahh...Skull Forest....als ik me goed herinner.... hij was er namelijk, lang geleden, als eens eerder geweest, toen hij nog...GW sidderde even...goed was. GW dacht aan de keer dat hij besloten was slecht te worden....dat was de keer...die ene keer in de grotten van de mensenwereld....hij zag hoe de mensen de wereld hadden omgebouwd tot....tot 1 slechte wereld....en dat vulde GW met haat....zoveel haat, dat het niet te beschrijven was. GW wist nog heel goed wat hij toen had gedacht als deze wereld slecht is....dan wordt ik ook slecht..... GW stopte onder een boom, en luisterde, hij hoorde niets, maar dan ook helemaal niets. stilte...doodse stilte....perfect... dacht GW tevreden. hij keek naar de donkere bomen, die met hun takken net op wezens leken, die GW wilde pakken, en bij sommige leek het net of ze ook ogen hadden. ik durf te wedden dat hier veel slechte geesten zijn.... dacht GW en mompelde iets in een vreemde taal. "hmmm.... wat zou er gaan gebeuren als ik hier zou mediteren..." vroeg GW zich af, en ging in meditatiehouding zitten, deed z'n ogen dicht, en begon iets te mompelen in een vreemde taal. Al snel werd het nog donkerder dan het al was, en kon je schimmen van overleden pokemons tussen de bomen zien...