Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 want to join lustro...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ghostwisper

Ghostwisper

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 29
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 20
Status: Gezond
Partner: ik ben liever eenzaam...

want to join lustro... Empty
BerichtOnderwerp: want to join lustro...   want to join lustro... Emptywo apr 07, 2010 9:04 pm

(Yeeh GW is terug =D)
na z'n lang afwezigheid in pokerpg, was GW terug, GW zag een bos "hmm... timerise forest..." GW zweefde het bos in en keek naar de bomen. "ik weet nog heel goed...voordat ik hier kwam...." zei GW op z'n gewoonlijke geheimzinnige toon, nog steeds naar de bomen kijkend. "ik weet nog...dat er een good-side en een dark-side was...." GW mompelde iets in een vreemde taal, wat hij altijd deed. "de good-side is suerte geworden...en de bad-side Lustro...hmmm..." GW dacht na... "waar zal ik bijgaan..." GW dacht na. Misschien moet ik de geesten om hulp vragen fluisterde GW, en ging in meditatie houding zitten, en deed z'n ogen dicht, en mompelde daarna iets in een vreemde taal. GW zag allemaal visioenen van wat er allemaal al gebeurd was in pokerpg. Er was even een licht blauwe cirkel om 'm heen te zien. GW hoorde een fluisterende stem zeggen: "Lustro..." GW deed z'n ogen open "de geesten hebben besloten..." GW stopte even. "het wordt Lustro..." fluisterde hij. "hmm....maar hoe kan ik lid worden ervan..." GW dacht na...terwijl hij dacht flitsten er weer herineringen door zijn hoofd van toen hij in pokrpg was...hoe hij Tunys hielp om DG weer levend te maken....hoe hij Tora probeerde te kalmeren...Nu nog hele vage herineringen.
(ik weet het deze herineringen zijn zo oud als het heelal, dus moet je nagaan hoelang ik al GW niet meer was x'D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Duscly

Duscly

Man Aantal berichten : 11
Registration date : 03-05-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18
Status: Gezond
Partner: messchien...

want to join lustro... Empty
BerichtOnderwerp: Re: want to join lustro...   want to join lustro... Emptyma jun 14, 2010 8:01 pm

Achter een boom zat een dusklops hij keek hoe de gengar in meditatie houding ging zitten. Langzaam liep hij er heen en en ging voor hem staan en keek eens goed. Hij kon aan de buiten kant al zien dat hij bij de lustro ging. Die gangar met zijn gesloten ogen en brede greins. Hij dacht terug hoe hij bij de lustro ging. Maar dat is een lang verhaal en dat ga ik nu niet vertellen maar toch. De gangar zat in zoón diepe trance. Wacht een even als ik nu ook in meditatie trance ga kan ik meschien binnendring en zijn gedachten en kan ik hem helpen wat hij moet doen. De dusklops ging langzaam voor hem zitten en sloot zijn oog.... Pokeball


ps. sorry beetje korte post spijt me Worry

Dit is bump Duscly! Deze post word dus genegeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

want to join lustro...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sis... Should we join Lustro?
» I wanna join the Lustro!
» Join de Guerra
» wants to join suerte
» Lustro Training

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-