Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 De mislukte zoektocht...[?]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

De mislukte zoektocht...[?] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mislukte zoektocht...[?]   De mislukte zoektocht...[?] - Pagina 2 Emptyma sep 13, 2010 5:03 pm

''Niks aan de hand,'' knikte de Lugia. Hij sprak het op een rustige toon, dat Chiara op haar gemak liet voelen. Ze glimlachte vaag, want ze wist niet zeker wat erachter kwam. ''Natuurlijk mag je meehelpen.'' Na dit gehoord te hebben zuchtte Sora opgelucht. Ze keek de Eevee aan, die haar blijkbaar ook aankeek. Chiara's glimlach werd iets breder. ''Heb je het de laatste tijd ook gemerkt, dat er tegenwoordig zoveel natuurrampen zijn?'' De twee knikte tegelijk. ''Er is iets aan de hand, en we moeten uitzoeken wát of wie het is, en natuurlijk hoe we het kunnen stoppen..Het is nu nog in de onderzoeksfase. Vind je iets wat ons aanwijzingen geeft, roep me dan..'' Sora keek hem vragend aan. De woorden ''hoe dan?'' lagen op het puntje van haar tong, maar voor ze het kon zeggen begon de Lugia weer te spreken. ''Mijn naam is Silverbreeze...'' Vlug slikte de Growlithe haar woorden in. Op het moment dat Silverbreeze de Monferno vastpakte en op zijn rug plantte, sprak de Growlithe haar naam. ''Sora.'''Chiara liet ook haar naam weten, voor de zekerheid. Ze keek de Growlithe kort aan, voordat ze haar blik vestigde op de Grovyle. Had die eigenlijk nog wat in te brengen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

De mislukte zoektocht...[?] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mislukte zoektocht...[?]   De mislukte zoektocht...[?] - Pagina 2 Emptyza sep 18, 2010 2:25 pm

'Natuurlijk kan dat, Blitzy' antwoorde Silverbreeze. Daarna richtte hij zich opnieuw naar de Eevee en de Growlithe. 'Pardon, hoor, maar deze missie? Waar gaat het over?' vroeg de Eevee. 'Sorry, ik wilde niet zo overkomen...' 'Niks aan de hand..' antwoorde Silverbreeze. 'Ik wilde alleen weten waar het over ging, misschien kan ik meehelpen?' 'Natuurlijk mag je meehelpen.' De beiden Pokémon knikten tegelijk. 'Heb je het de laatste tijd ook gemerkt, dat er tegenwoordig zoveel natuurrampen zijn? Er is iets aan de hand, en we moeten uitzoeken wát of wie het is, en natuurlijk hoe we het kunnen stoppen.. Het is nu nog in de onderzoeksfase. Vind je iets wat ons aanwijzingen geeft, roep me dan..' Silverbreeze stopte even met praten. 'Mijn naam is Silverbreeze.' De Eevee en de Growlithe zeiden ook hun namen. Meteen daarna kwam Silverbreeze's kop op hem af, voelde hij een bek zijn nekvel vastgrijpen. ''Ik hou niet zoveel van dat nekvel-grijp-ged-..!'' Hij kon zijn zin niet afmaken omdat hij werd omhooggehesen, waarna hij op de rug van Silverbreeze landde. ''Dag..'' mompelde hij tegen de Grovyle, Sora en Chiara. Het volgende moment sloot hij zijn ogen en en kreeg een sterke wind door zijn vacht heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

De mislukte zoektocht...[?]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De zoektocht
» zoektocht in de rockhills
» Een wanhopige zoektocht ..
» Zoektocht naar Zekerheid!
» de zoektocht naar de broer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-