Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Doelloze reis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Doelloze reis Empty
BerichtOnderwerp: Doelloze reis   Doelloze reis Emptyza jul 24, 2010 9:47 pm

Daisy liep rustig door een bos en vroeg zich af waar ze was. Ze heeft er al een paar uur opzitten. Ze hoopte gauw een pokémon tegen te komen die haar de weg zou vertellen. Maar wacht eens even. Waar gaat ze eigenlijk heen? Zonder te weten waar ze naartoe gaat liep de kleine Eevee door. Plots hoort ze geritsel in de struiken, aan de rechterkant. Ze loopt naar de struiken en bereid zich voor op een grote sprong. Als ze eenmaal aan de andere kan is ziet ze niks. '' Hmm, misschien heb ik het me wel verbeeld'' denk Daisy. Ze gaat weer verder met haar reis. Een soort van doelloze reis.

Hebben jullie misschien tips over wat beter kan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Guardian

Guardian

Man Aantal berichten : 139
Leeftijd : 124
Registration date : 14-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: ~C'est la vie~

Doelloze reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doelloze reis   Doelloze reis Emptyza sep 25, 2010 1:41 pm

Daisy, op jou posts is niet veel aan te merken. Het enige wat me opvalt is dat je sommige woorden in het verleden tijd zet,
en anderen in de tegenwoordige tijd.
Hier jou post, met blauw de verleden tijd aangegeven en met groen de tegenwoordige tijd.


Citaat :
Daisy liep rustig door een bos en vroeg zich af waar ze was. Ze heeft er al een paar uur opzitten. Ze hoopte gauw een pokémon tegen te komen die haar de weg zou vertellen. Maar wacht eens even. Waar gaat ze eigenlijk heen? Zonder te weten waar ze naartoe gaat liep de kleine Eevee door. Plots hoort ze geritsel in de struiken, aan de rechterkant. Ze loopt naar de struiken en bereid zich voor op een grote sprong. Als ze eenmaal aan de andere kant is ziet ze niks. '' Hmm, misschien heb ik het me wel verbeeld'' denkt Daisy. Ze gaat weer verder met haar reis. Een soort van doelloze reis.

Neem als voorbeeld de zin:
''Zonder te weten waar ze naartoe gaat liep de kleine Eevee door.''
Gaat is tegenwoordige tijd, en liep is verleden tijd. De zin moet dus zijn:
''Zonder te weten waar ze naartoe gaat loopt de kleine Eevee door''
Of in het verleden tijd, wat hier het meeste voorkomt op de RPG:
''Zonder te weten waar ze naartoe ging liep de kleine Eevee door''


Verder vind ik je post goed. De inhoud is prima en het aantal regels is voldoende. Als je alleen let op wat ik hier boven heb aangegeven, vind ik dat je geslaagd bent.

Geslaagd, topic word gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
 

Doelloze reis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De reis..
» Op reis..
» beginpunt van reis
» De reis naar Huppelland.
» reis naar de burning top (ofzo xD)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-