Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
kenny
Gestorven
kenny

Aantal berichten : 133
Registration date : 14-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 1 jaar
Status:
Partner: Wtf xD

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr okt 17, 2008 9:52 pm

wij gingen gisteren op het schoolplein takballen xD
oftewel voetballen met een tak xD
hij vloog hoog de lucht in xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr okt 17, 2008 9:59 pm

Ow ja, even iets vergeten te zeggen xD bij gym deden we het spel waar ik chagerijnig van word, en toen Joa (Joëlla) het touw in gaar oog had gehad kreeg ik een babbeltje met een jongen van het team naast ons. Best gezellig, todat hij zei dat hij mij leuk vond, en toen hij vroeg of ik hem ook leuk vond O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
kenny
Gestorven
kenny

Aantal berichten : 133
Registration date : 14-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 1 jaar
Status:
Partner: Wtf xD

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr okt 17, 2008 10:00 pm

had ik al gelezen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr okt 17, 2008 10:14 pm

Ook dat die jongen mij leuk vind? want dat heb ik nog niet eerder getypt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
kenny
Gestorven
kenny

Aantal berichten : 133
Registration date : 14-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 1 jaar
Status:
Partner: Wtf xD

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr okt 17, 2008 10:16 pm

ik lees gedachtes xD ik ben jezus xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyza okt 18, 2008 10:52 am

Mij inhalen met posts? Echt neit xD Ik ben dan om kwart voor die online, en daar ga ik ruim gebruik van maken >x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptydi nov 18, 2008 7:33 pm

Vandaag een ***dag. We hadden een basketbal tournooi!!! Gelukkig vielen alle lessen toen wel uit xD HEt allerstomste: ik zat bij een ***team, dus ik maar hopen dat er een pech prijs is xD Aan het einde was onze klas toch nog 4e van de 9, best wel goed Razz Maar ik heb met mijn team helemaal niks gewonnen xD 6 potjes verloren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptydi nov 18, 2008 7:55 pm

Vandaag had ik ruzie met Celine. Nou, ruzie? Dit gebeurde er:

We (de hele klas) stonden te wachten op de leraar muziek. Een aantal jongens begonnen te stoeien, waardoor ze dicht bij mij kwamen. Ik probeerde ze weg te duwen, want ik wou geen drie jongens bovenop me XD. Celine sloeg mijn hand weg en zei: "Bemoei je er niet mee!" Ik sloeg terug. Celine sloeg me weer, alleen wat harder. Ik pakte haar arm en kneep erin. Celine zei: "Laat me los!", waarna ik nog even kneep, en daarna losliet. Celine draaide zich toen om, om naar iemand toe te lopen. Ik gaf haar een duw, waarna ze zich 'boos' omdraaide en mij een duwtje gaf. "Als je me nog een keer slaat, sla ik je keihard voor je bek, hoor!" zei Celine. "Wow, ik word zo bang!" zei ik daarna. Toen draaide Celine zich om. Mompelend stampte ze weg.

Ik word echt zo gek van haar! Vooral als ze na een ruzie poeslief tegen me gaat doen. Vast om ervoor te zorgen dat ik niks tegen de mentor zeg... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptywo nov 19, 2008 4:57 pm

Oke, even alles typen wat ik de afgelopen week heb wmeegemaakt op school >x)
Ten eerste, vorige week woensdag naar school fietste en het eerste uur vrij was, kwam ik een aantal meisjes op de fiets tegen die dachten dat ik een jongen was. Oke, een keer is het leuk, maar toen ik de fietsenstalling uit liep riepen ze me na met lekkerding -.-' Die maandag had ik een 9,8 voor muziek gehaald, helaas geen 10 want dan zou de leraar tranen in zijn ogen moeten hebben gekregen zei hij. Helaas kreeg ik die maandag ook een 1 voor een Frans SO ( Hoe diep kan ik zinken... ) en heb ik een afspraak gemaakt om morgen ( Donderdag ) Met ene Dorothe ( Ofzo ) te praten over Frans leren. Leuk genoeg is het zo dat zij mijn zwemlerares was. Afijn, gister kreeg ik tijdens gym te horen dat als mijn eindrapport zo is als dat het nu is dat ik naar vmbo-t zou gaan. Bweegh, soms haat ik mijn mentrix echt. Maar vandaag gelukkig weer goed nieuws, doordat ik een 9 en een 6,3 voor Engels haalde waardoor mijn cijfer met 0,7 omhoog ging ( yay! )

Samengevat: Het was een rotweek, maar ik ben blij dat ik een 9 en een 6,3 heb ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Iron

Iron

Man Aantal berichten : 92
Leeftijd : 28
Registration date : 25-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 11 ˝
Status:
Partner: Nee

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptywo nov 19, 2008 4:58 pm

Wat je hebt geschreven lijkt op een RPG verhaal xD Maar dat is ook een soort van bij mij gebeurt. Mensen uit de klas kregen van een gemenen BV leraar al straf als je Praat xD Zelf's als je fluistert xD Maar gelukkig ik niet ze moesten 8 Blz 2 of andere mensen 4 keer schrijven en dan begint de jongen de 9 kinderen (Van de 14 in de klas) UIt te lagen en te hopen dat ze meer krijgen aan de einde van de Dag begon iedereen hem uit te laggen met zijn Onvoldoende Tekenen , Techniek , Nederlands en Wiskunde xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptydo nov 20, 2008 3:47 pm

Effe effe Dubbleposten xD
Die kan ik geweoon niet later ^^ Wij krijgen 2 keer per maand een Cijfferlijst en deze keer hebben we maar 1 keer gekregen vlak voor de Raport ^^ Hierbij kan ik dus de gemidelde uitrekkenen en dat zou de cijfer op me rapport kunnen zijn xD En een hatelijke avk Engels waar met 3 Onverwachtte Onvoeldoendes voor hadt (1 Herkanst dus 2 eigenlijk) Sta ik toch een voldoende op mijn Rapport door 2 10en die ik onverwacht kreeg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptydo nov 20, 2008 4:07 pm

Ja hoor, gisteren had ik weer een ruzie met Celine. Maar het liep totaal anders dan Celine en ik hadden verwacht:

Toen we naar de gymzaal liepen, was ik al in mezelf aan het schelden. Dat alles kwam gewoon tevoorschijn toen Celine mij weer duwde. Ik sloeg haar met mijn gymtas, en begon te schreeuwen en te schelden (Iets wat Celine totaal niet had verwacht). En dat geschreeuw en gescheld was niet alleen maar van die ene duw. Nee, het was gewoon van het HELE 1e silent (1 HAVO/VWO). Na alles liep ik naar de douches (ofzo), waar ik gewoon stond te trillen.

Maar de hele klas moest vandaag twee toetsen maken, een PW (proefwerk) van Engels, en een SO (schriftelijke overhoring) van Aardrijkskunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptydo nov 20, 2008 5:40 pm

xD Vandaag een redelijk gewone dag. We hadden tekenen, mijn lievelings-vak ^-^ En rans hadde we in een Duuits lokaal xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr nov 21, 2008 2:52 pm

Bweeeh, ik ben vandaag echt depri -_-'

Als eerste lekker in de regen en hagel naar school fietsen, lekker natte broek... En nee, ik heb geen regenbroek en wil die ook niet.
Het eerste uur een SO Geschiedenis, waarschijnlijk helemaal verknald...
Daarna gingen we naar de film 'Kicks', en fietsten ten eerste helemaal fout met de helft van de klas, en ik fietste de helft van de weg alleen -_-
Toen de film afgelopen was hadden we 50 minuten pauze doordat we best vroeg op school waren.
Daarna hadden we Duits, opzich niet zo erg, maar wel het rapport dat ik kreeg...
Nja, hopelijk is dit rapport niet voor herhaling vatbaar, aangezien ik dan naar VMBO-T ga zoals ik ook al had verteld. Nu gelukkig weekend, waarin ik mijn best ga doen zo goed mogelijk voor Frans MO ga leren in een poging om mijn cijfer op te halen. En natuurlijk ook voor het Duits pw, maar voor Duits sta ik geukkig nog wél goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr nov 21, 2008 3:04 pm

Vandaag heb ik ook mijn rapport gekregen. Maar ik heb ook een mailtje van Celine gekregen:

hoi Leonie
waarom doe je zoo raar tegen mij en me bffs?
moet dat soms van Manon Dorinda en Mandy?
Lserr!
ag jaah JWZ


Raar? Ik doe helemaal niet raar Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr nov 21, 2008 4:27 pm

Je bent gewoon raar xD
Het hagelde toen ik van school naar huis fietste, en omdat het die ochtend regende waren mijn handschoenen nog nat! Ik ben thuis in tranen uitgebarsten, ik had het gevoel alsof mijn vingers eraf konden vallen!! Echt eng...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr nov 21, 2008 4:40 pm

Ik ben niet raar! XD

Vandaag moesten we tijdens verzorging iedereen een nieuw kapsel geven. Ik weigerde, omdat ik wist dat een paar jongens mijn haar recht omhoog wouden doen. En omdat ik heel lang haar heb, zou dat er debiel uit zien Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyvr nov 21, 2008 5:47 pm

xD

Eindelijk weekend! xD We gingen met gym naar de alo, bij het Martini zieknhuis. Dus dan zijn we een pauze kwijt omdat je nietin de bus mag eten ^-^'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyma nov 24, 2008 4:06 pm

Samenvatting van vandaag:
- Het 1ste en het 3de uur een S uur, de betekenis is survaliance uur, maar ouders denken dat het een studie uur is. In dit uur meot je een pging doen om te werken of te leren omdat de oorspronkelijke leraar ziek, of afwezig is.
- Het 2de uur hadden we een Duits proefwerk, dat naar mijn menig neit al te slecht ging ^^ We mochten eerder weg, en sommige maakten daar gebruik van door buiten een sneeuwballen gevecht te straten. Tja, wat wil je als het 4 uur achter elkaar sneeuwt?
- Het 4de uur hadden we een Frans MO, maar die ging niet door omdat we andere dingen moesten doen.
- Het 5de uur hebben we de halve Engels les zitten klooien door te tafels steeds een stuk verder naar voren te schuiven. Uiteindelijk waren we een meter naar voren opgeschoven xD
- Het 6de uur hebben we zowaar gewerkt tijdens economie.

En... Het schijnt dat Wouter Bos ( Van de PvdA ) vandaag bij ons op school was en dat er daarom een aantal leerlingen zijn geďntervieuwd. Ik helaas niet, en heb hem ook niet gezien. Mja, misschien was dat maar goed ook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyma nov 24, 2008 4:26 pm

Ook even samevatting.

- Het 1 ste uur Hwb Huiswerk begeleiding 45 min om ondeze huiswerk te maken xD
- Het 2 + 3de Uur S.O. Aardrijkskune
- Het 4de uur Rep Wiskunde
- Het 5de en 6de Uur Biologie maar was jammer wel mijn boeken vergeten xD Wel hebben 5 , 1 hele uur naar mijn eigen cellen gekeken xD
- Het 7de uur LO Lichaamelijke Opvoeding (Gym Dus xD) We gingen onze conditie op meten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptyma nov 24, 2008 4:57 pm

Ik had vandaag 2 So's -.- Frans en Engels. Frans heb ik ver***** en Engels was moeilijk! xD Tja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptydi nov 25, 2008 2:52 pm

Wat ik vandaag heb gedaan xD :

- 1ste uur geen les, lekekr ingerooster Cool
- 2de uur hadden we een wiskunde S uur.
- 3de uur hadden we gym
- 4de uur hadden we een S uu tijdens een Kandinsky uur. Houdt het er maar op dat we moesten leren xD
- 5de uur hadden we geschiedenis. Had ik een 8,3 voor een so ^^. Daarna was de les saai, gelukkig zat ik naast Bas ( Nee, die kennen jullie niet xD ). Achter ons zaten ook 2 jongens genaamd Maikel en Daan. Maikel deed de muts bij Daan op, en hij zag er nogal als kenny uit op dat moment xD Toen zei ik. 'Kijk, Daan zit nog in de Kenny tijd.' Toen vroeg Daan; 'Wie is Kenny?' Omg, hoe dom kan je zijn? Hier zit een hele South Park fanclub, en hij weet niet eens wie Kenny is!

Samengevat: Een geweldige beďndiging van de dag xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptydi nov 25, 2008 3:38 pm

Ik heb vrijdag nu het eerse uur vrij ^^ en op doderdag heb ik een blokuur wiskunde met een pauze ertussen xD Verder even over vandaag:
Vera was ziek!! Echt waar, de dag leek veel leuker! O.o Het klinkt best gemeen, maar Vera die zegt alleen maar iets als ik iets fout doe, en ze dot soms echt k** -.- Dus vandaa was super ^^ Ik heb ook weer eens geld mee genomen, en toen heb ik iets in de kantine gekoopt x'd *pakt snoepje* Hmmm... ^^ Verder werd ik vanochtend bijna aangereden xD Iemand riep nog: "Steek je hand dan uit!" maar ik kon mijn hand niet uitsteken omdat ik niet af moest daar Cool

Nu iets anders: De indeling van ons vriendengroepje. Hier zal ik ook dingen over zeggen en ik zal de namen met alfa/béta enzo er voor zeggen. (het is ingedeeld als een soort roedel xD)
Alfa's: (Zij zijn dominant en hebben z.g.a. de leiding)
Vera
Joëlla

Alfa pups: (Vreselijk druk enzo en heel kinderachtig x'd)
Leila
Melissa

Béta: (Word gewaardeerd bij de alfa's)
Mandy

Gewone leden: (Horen er gwoon bij)
Anniek
Joram (Over haar twijfel ik, ze bungelt er af en toe een beetje aan...)

Omega: (ondergewaaardeerd, om het zo te noemen)
Sarah (Ik dus)

Dat is het wel. Eerst dacht ik dat alfa Vera mij erbij hield, maar nu ze ziek was merkte ik dat ze me eruit probeert te krijgen! Zo voelde het tenminste... En mijn band met alfa Joëlla lijkt steeds beter te worden ^^ Naja, dat was het wel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptydi nov 25, 2008 5:34 pm

Laat jij je zo behandelen? Neutral
Ik zo gwn andere vrienden kiezen, hoowr Wink
Wat moet je met vrienden die je op de laagste rang zetten...

ontopic: Vandaag, had ik gym en een wiskundeles ^^
we gingen wine gums maken Very Happy
Die waren echt lekker ^^ (Al kotsten mijn vriend, alles uit xD)
vandaag nog zit peinzen dat morgen een rekentoets is Sad
(Morgen pepernoten bakken :drunken: :tongue:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Emptydi nov 25, 2008 5:43 pm

Darky schreef:
Laat jij je zo behandelen? Neutral
Ik zo gwn andere vrienden kiezen, hoowr Wink
Wat moet je met vrienden die je op de laagste rang zetten...
Ik heb dat rang ding gemaakt, op basis van hoe ik het zie. En andere vrienden is geen optie, tenzij je bij tutjes wil, of bij totale kleuter klierders -.-
Ik had vandaag (dus voor morgen) alleen Nederlands HW dus was ik snel klaar om hier te komen! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Het schooltopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het schooltopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-