Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)   Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Emptyza maa 19, 2011 12:45 am

Misschien is het je opgevallen, misschien niet. Maar, het topic van de Guerra en het topic van de verhaallijn zijn weg. De reden? Ik stop ermee. Hierbij leg ik dus al mijn rangen naast me neer. Dit is een beslissing die ik al een hele, hele lange tijd wil maken.

Ik weet niet wat er gebeurt met de modplek die hierbij vrij komt. Dit laat ik volledig over aan onze admins.
De Guerra zal uiteenvallen. Niet meer, niet minder. Niemand is actief, dus is er geen enkele reden om de groep te houden. De Chiave zal vanaf nu volledig in Riolu’s handen liggen.
De verhaallijn.. Tjah.. Hij was nog lang niet uitgewerkt en daar heb ik nu, eerlijk gezegd, nog weinig zin in. ^^

Misschien dat ik af en toe het onzintopic bekijk, of de meetingtopics.. Maar de RPG en de rest zullen waarschijnlijk niet meer aan bod komen voor mij.

~ Amore uit.


Ik weet het, het boeit jullie vast niet, maar vanwege de verhaallijn en de twee groepen leek het me toch wel handig om dit hier te plaatsen, niet waar? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)   Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Emptyza maa 19, 2011 12:52 am

Oké... Ik had al zo'n voorgevoel dat je hierover nadacht, maar dat je het echt zou doen had ik niet verwacht. o.o

Jammer Tutu, je was een goede mod en je hebt veel voor de site gedaan. Het is jouw keuze en ik zal er niet tegen in gaan.
Toch hoopt er iets in mij natuurlijk dat je je bedenkt en dat je toch weer de RPG in duikt, maar zoals ik al zei is het jouw keuze dus ga ik je niet dwingen. o:

We zullen je missen als Mod, leider van twee groepen en als je besluit volledig te vertrekken als trouw lid. D=

Xxx Doos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Dika

Dika

Man Aantal berichten : 13
Registration date : 14-03-09

Over je pokemon
Leeftijd: Adult
Status: Gezond
Partner: -

Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)   Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Emptyza maa 19, 2011 10:17 am

Jammer, dat je stopt.
Maar dit is ook eens gebeurdt om mijn half dode forum. Dus ik snap de reden dat je stopt, maar je was alsnog een goede mod en een goede leider van de Chiave en de Guerra Wink.

En net als wat Doos hierboven al zei. Iedereen zal je missen Sad.

XOlga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)   Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Emptyza maa 19, 2011 10:33 am

Hmm... het viel te verwachten. Als je in het off-topic postte was het bijna altijd met de opmerking erbij dat Pokémon je niet meer boeide, of dat de RPG dood was. Het komt dan ook niet als een verassing.

Je mod-plek? Ik denk dat er binnenkort geen nieuwe mods komen. Zoveel leden, actieve leden heeft het forum niet, alles wat er gedaan moet worden kan worden gedaan door twee mods. En anders kan er altijd nog een bijkomen.

Jammer dat iemand die hier al zo lang op zit -een trouw lid- weggaat.

Xxx Dustfire.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)   Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Emptyzo maa 20, 2011 12:38 pm

Dit zag iedereen volgens mij aankomen, Prpg is al dood sinds begin december =0
Dat is de langste termijn tot nu toe.

Je was een goeie mod en hebt echt héél veel gedaan voor Prpg.
We zullen je missen, niet alleen als een mod maar ook als lid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)   Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Emptyzo maa 20, 2011 1:05 pm

Ja, ik ben even online, omdat jullie mij verkeerd begrijpen. Ik ben niet weggegaan omdat het hier inactief is.
Ik ben weggegaan omdat Pokémon een onderwerp is waar ik geen enkele interesse in heb, en dus de RPG steeds minder interessant werd voor mij. Dit had ik al voor de oorlog, dus het kwam niet door de inactiviteit.

Maar ja. Bedankt voor wat jullie zeiden. ~

Hope is niet meer van mij, zoals jullie wel doorhadden. 8')
En Amore enzo.. Ik denk dat er niets mee aan de hand is. Als iemand nog wil weten waarom ze weg zijn.. Amore is haar familie opzoeken en Akira is.. Like.. Gedood door de Shadow Legend. Nu blij? =3

xx, Tuut.

Ik ben nog steeds gestopt, maar denk dat ik dit beter even kon ophelderen, niet waar? =3

Nog iets nodig? Tears@live.nl, of op WS Zaria. Feel free 2 add/PB.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)   Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Emptydi maa 22, 2011 11:56 am

Nu Tutu weg is, heb ik echt totaal geen inspiratie meer op Riolu en Pucca. Omdat ik dus waarschijnlijk inactief ga worden (wat ik eigenlijk al was), geef ik mijn modrang ook weg. Of ik echt voorgoed ga stoppen weet ik niet, al interesseert Pokémon mij niet echt meer. Chiave mag worden weggegeven aan Shadow en Evening.

Dus, Riolu is met zijn gezin naar Aureon vertrokken, ofzo. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)   Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Chiave behendigheidstraining! -- Chiave + wie lid wil worden (:
» de drie??? [verhaallijn]
» I RAN AWAY IN ME NIGHTMARE.
» Summer's Burial {Chiave only}
» Chiave

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-