Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Living the dream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Living the dream Empty
BerichtOnderwerp: Living the dream   Living the dream Emptydo sep 08, 2011 4:37 pm

Langzaam liep er een grote Luxray door de enorme grot waar tientallen watervallen zich naar beneden storten. Naast hem zweefde een Gengar, zijn ogen rood als bloed en zijn grijns ongebruikelijk breed. Ze hadden net de eerste stap gezet naar het zuiveren van PokeRPG. Ze hadden Mystique in hun macht, een mysterieuze bol die pokémon een lichamelijke verbetering kon geven, maar ze daardoor ook in haar macht had. Rowan merkte dat hij zelf ook grijnsde. Eigenlijk vond hij deze aanpak veel beter dan die Akira toentertijd had gebruikt. Ja, een grote, bekende groep gaf misschien aanzien, macht en joeg anderen angst aan, maar daardoor zou je ook op veel verzet stuiten. Dit was beter, stiller. Pokémon zouden hun gehoorzamen, omdat ze erin geloofden. Niet omdat ze wilden vechten en doden. Shade bleek hierin de perfecte partner te zijn. Hij was even sluw en geslepen als Rowan, bovendien deelde hij ook echter zijn ideeën over hoe dit land eruit zou moeten zien.

De Luxray sprong op een grote, platte steen die tegen de achterwand van de grot lag. Zijn gele ogen gleden even over de watervallen. Hij knipperde en liet zijn nu rode ogen nogmaals over de watervallen gaan. Sommigen verborgen grote grotten, groot genoeg om een gezelschap te huisvesten. Dit was de perfecte plek voor hun basis. "Shade, mijn beste. Misschien wordt het tijd onze volgende stappen te overdenken," sprak Rowan, terwijl zijn ogen weer geel werden. "We moeten pokémon werven en die bij Mystique brengen. Ook zullen we een thuisbasis nodig hebben. Ik ben van mening dat we die het beste hier kunnen houden, dicht bij de bol. Er zijn genoeg grotten achter de watervallen." Zijn blik bleef indringend op de Gengar hangen, benieuwd naar zijn reactie.

~Shade en Rowan!~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Living the dream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living the dream   Living the dream Emptyvr sep 09, 2011 11:39 am

Ze zeggen wel eens, kennis is macht, maar eigenlijk leidt kennis tot macht. Kennis alleen helpt je niet perse verder. In plaats daarvan moet je je kennis omzetten in daden, om zo de macht te grijpen. En hoewel ze nu nog enkel Mystique in hun macht hadden, voelde Shade zich al een stuk machtiger. Ook met Rowan aan zijn zijde voelde hij zich sterker, alsof ze nu eindelijk iets zouden bereiken in PokéRPG. Zijn vroegere pogingen om PokéRPG over te nemen waren zwak geweest. Ja, ze hadden meer leden in die tijd, maar deze leden leken af en toe bang om voor zich op te komen en faalden er bovendien in om angst te zaaien, wat precies datgene was wat hen sterk had moeten maken. Het was gek hoe deze reputatie wel stond, maar niemand echt iets er voor voelde om zich te verbergen als de 'duistere' groep in hun buurt kwam. De groep was in stand gehouden door Shiny en later ook door Akira, maar echt veel had dit niet uitgemaakt. Het was altijd hetzelfde liedje, de moedigste Pokémon van de 'goede' groep kwamen de boel verzieken en nooit werd het doel bereikt. De samenwerking van Rowan en Shade leek echter goed uit te pakken. Nu ze Mystique hadden was er weinig wat nog fout kon gaan, toch? De Gengar grijnsde tevreden en wierp een blik op zijn maat, wie op een grote, platte steen was gaan liggen.
"Shade, mijn beste. Misschien wordt het tijd onze volgende stappen te overdenken," sprak de leeuwachtige Pokémon. "We moeten pokémon werven en die bij Mystique brengen. Ook zullen we een thuisbasis nodig hebben. Ik ben van mening dat we die het beste hier kunnen houden, dicht bij de bol. Er zijn genoeg grotten achter de watervallen." Shade kon hem niet meer dan gelijk geven. Ze hadden de paarse bol immers met een reden opgezocht. Met alleen de bol waren ze er nog lang niet, hoewel ze wel een flink stuk op weg waren. "Dit lijkt me inderdaad een geschikte plek voor een verzamelpunt." Hij had niet echt het idee dat er meer was om te zeggen. Zijn blik gleed rond, over de watervallen. Hij kon weliswaar niet hetzelfde trucje als Rowan kon met zijn ogen, maar hij kon wel ongeveer inschatten welke watervallen sowieso te klein waren om een fatsoenlijke grot te verbergen. "We kunnen alleen niet zelf heel PokéRPG door slenteren op zoek naar leden. Ik ga er vanuit dat er nog wel een enkeling rondloopt die mij herkent, zo niet dan zullen er ook Pokémon zijn die jou nog uit Guerra kennen. Het is te riskant.." Zijn blik viel weer op Rowan. "Ik ben lang niet meer hier geweest, maar je hebt altijd van die sullige mormels met een fotografisch geheugen.." Hij snoof zachtjes. "We kunnen wat Pokémon uit het oude Guerra gebied mee vragen, er vanuitgaand dat men dit gebied vermijdt zolang het kan. Er zullen Pokémon zijn die het gebied wel in komen, simpelweg omdat ze het fijn vinden of wat dan ook.. Het lijkt me dat geen van onze Chiave vriendjes hier graag langs komen." Hij grijnsde droogjes. "En voor buiten het 'donkere' gebied zullen we iets anders moeten regelen, Pokémon die niet zo bekend zijn maar wel te vertrouwen.." Shade merkte dat hij veel sprak. Je kon wel zeggen dat hij hardop aan het denken was, want dat was praktisch de waarheid. Hij had echter niks gedacht wat Rowan niet had mogen weten. Tenslotte werkten ze samen, dan was het meer dan eerlijk dat ze het meeste, zoniet alles, met elkaar bespraken.

OOC: Lange post, veel geklets, hoop dat Shade nu niet teveel verzint. o_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Living the dream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living the dream   Living the dream Emptyvr sep 09, 2011 12:16 pm

Shade stemde in met zijn suggesties en liet ook zijn blik over de watervallen gaan. Rowan kon niet ontkennen dat hij zich wat machtiger voelde doordat hij een speciale ability had. Nu wist hij van Gengars dat de temperatuur in hun aanwezigheid daalde en dat ze pokémon en mensen konden vervloeken. Toch vond hij die eigenschappen niet zo nuttig als de zijne. De Luxray klauwde even in het steen onder hem, zijn nagels gleden in en uit zijn poten. "We kunnen alleen niet zelf heel PokéRPG door slenteren op zoek naar leden. Ik ga er vanuit dat er nog wel een enkeling rondloopt die mij herkent, zo niet dan zullen er ook Pokémon zijn die jou nog uit Guerra kennen. Het is te riskant.." merkte Shade op. Rowan fronste. Dat kon inderdaad nog wel eens een probleem vormen. Hij wist weinig over Shade's reputatie in PokeRPG, nog hoeveel van de huidige bewoners hem nog zouden kennen, maar aangezien hij de eerste was geweest die poging had gedaan PokeRPG over te nemen, zou hij wel bekend moeten zijn. Rowan keek Shade onderzoekend aan. Deze pokémon had de grondslag gelegd voor de Guerra, waar Rowan zich bij aan had gesloten.

Shade keek hem aan en vervolgde: "We kunnen wat Pokémon uit het oude Guerra gebied mee vragen, er van uitgaand dat men dit gebied vermijdt zolang het kan. Er zullen Pokémon zijn die het gebied wel in komen, simpelweg omdat ze het fijn vinden of wat dan ook.. Het lijkt me dat geen van onze Chiave vriendjes hier graag langs komen." De Gengar grijnsde een beetje. Rowan wende zijn blik af en dacht na. Eigenlijk wist hij niet hoeveel van de Guerra leden echt geschikt zouden zijn voor zo'n subtiele organisatie. Er leefden wel andere pokémon in het duistere gebied die zich nooit bij de Guerra hadden aangesloten. Dus was dit gebied eigenlijk wel het beste om in te beginnen. "En voor buiten het 'donkere' gebied zullen we iets anders moeten regelen, Pokémon die niet zo bekend zijn maar wel te vertrouwen.." voegde Shade er nog aan toe. Dat was wel een goede optie. Nieuwe leden, in de ban van Mystique, die pokémon overhaalden zich bij hun aan te sluiten. Zo zou het woord over hun daden verspreidt raken over het hele land, zonder dat iemand wist dat zij erachter zaten.

"Goed, we zullen dus eerst zelf het veld op moeten. Als we eenmaal wat leden hebben verzameld zullen we pokémon aanwijzen die genoeg hersenen hebben om stilletjes anderen over te halen om bij Mystique een wens te doen." Rowan's blik gleed even door de grot, in de richting van de waterval die de bol verborg. "Het lijkt me trouwens noodzakelijk om de bergplaats van Mystique geheim te houden. We kunnen het niet riskeren dat leden ons verraden of de bol voor zichzelf gaan gebruiken." Zijn gele ogen keken indringend naar de Gengar. Hij zou waarschijnlijk de noodzaak van deze maatregel. Voor Shade zou dat niet zo'n probleem zijn, aangezien de Ghost pokémon zonder twijfel Hypnosis en Confusion kon gebruiken. Rowan had dergelijke aanvallen echter niet, dus zou hij zich moeten beperken tot het blindoeken van pokémon. Of hij zou Shade's hulp in moeten roepen wanneer hij een pokémon had gevonden. Rowan fronste bij deze conclusie. Dat was best vervelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Living the dream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living the dream   Living the dream Emptydo sep 29, 2011 6:14 pm

"Goed, we zullen dus eerst zelf het veld op moeten. Als we eenmaal wat leden hebben verzameld zullen we pokémon aanwijzen die genoeg hersenen hebben om stilletjes anderen over te halen om bij Mystique een wens te doen." Shade liet een kort knikje zien. Dit zou geen lastige taak worden. Hij was niet een al te slechte spreker, hoewel hij natuurlijk zijn slechte dagen had. Overtuiging was iets heel belangrijks voor hun plan. Gelukkig beschikten beide Rowan en Shade over de kracht om een ander te overtuigen. Tenminste, daar ging Shade van uit. Hij wist nog weinig van Rowan, maar wat Shade van hem gehoord had had tot nu toe erg overtuigend geklonken. "Het lijkt me trouwens noodzakelijk om de bergplaats van Mystique geheim te houden. We kunnen het niet riskeren dat leden ons verraden of de bol voor zichzelf gaan gebruiken." Opnieuw knikte Shade. Hoewel de kans op verraad klein was zodra men in de ban van de bol was, was het toch altijd beter om veiligheid voorop te zetten. "Uiteraard," sprak hij kalmpjes. Voor hem zou dat geen probleem worden: hij kon anderen gemakkelijk in slaap sussen met Hypnosis. De Gengar wist niet of een Luxray ook zulk soort aanvallen tot zijn beschikking had, maar ging er vanuit dat hij wel een andere manier kon verzinnen. Tenslotte zag hij Rowan als een solitair figuur, wie alles wat hij zonder hulp kon doen ook zonder hulp zou doen. Dat nam hij hem niet kwalijk, want zo was Shade zelf ook. "Goed, is dat dan besloten? Kunnen we nu meteen op pad of moeten we nog meer bespreken?" Shade merkte hoe ongeduldig hij leek, terwijl hij het niet echt zo bedoelde. Natuurlijk wilde hij snel aan de slag. Het was algemeen bekend dat hun plan veel tijd in beslag zou nemen, dus ze konden niet vroeg genoeg beginnen. Toch had hij het gevoel dat ze iets vergaten te bespreken, iets wat wel belangrijk was. Ach, het deerde niet zo, ze konden elkaar altijd later bijpraten, of niet?

OOC: Eerste post op Macbook =D Ben er niet tevreden mee maar heb een beetje een Writers block geloof ik :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Living the dream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living the dream   Living the dream Emptyzo okt 23, 2011 9:25 pm

Shade knikte instemmend met alle punten die Rowan ter sprake bracht. Eigenlijk lagen veel van de dingen die hij zei redelijk voor de hand, maar hij had gemerkt dat het altijd verstandig was om dingen ter sprake te brengen om zo misverstanden te voorkomen. Zijn blik ging keurend over de Gengar. Eigenlijk was het vreemd hoe goed het klikte tussen hun. Ze waren twee verschillende pokémon, met elk een ander type en een andere geschiedenis. Toch leken hun denkbeelden griezelig veel op mekaar. Vreemd hoe hij zijn verwant in een spook pokémon kon vinden. Wat zei dat eigenlijk over hém? Dat hij net zo doordacht en achterbaks was als de meeste spook pokémon? Of gewoon dat hij niet zo ondoordacht was als de meeste andere pokémon? Tot zijn opluchting haalde Shade's stem hem uit zijn gedachten. "Goed, is dat dan besloten? Kunnen we nu meteen op pad of moeten we nog meer bespreken?" Rowan stond op, rekte zich uit als een kat en keek op de Gengar neer. Het leek tijd om te gaan, hun plan tot uitvoer te brengen. Hoewel..

"Shade, ik bedenk me net iets," sprak Rowan, terwijl zijn blik over de watervallen ging. "Als we elk lid van onze nieuwe organisatie bij Mystique brengen word dit een langslepend proces. Misschien is het verstandiger om eerst een harde kern op te bouwen van pokémon die trouw zijn aan Mystique en dus aan ons." Hij richtte zijn harde, gele ogen weer op Shade. "Daarna zouden we op de meer traditionele manier leden kunnen werven." Rowan sprong soepel van de rots en keek even rond. "Ik zal een geschikte plek uitzoeken om ons te kunnen verzamelen. Dat zullen we zo snel mogelijk moeten doen als we eenmaal wat volgelingen hebben. O, en nog één ding." De Luxray keerde zich naar de zwevende Gengar en grijnsde scheef. "Hoe gaan we onze nieuwe 'groep' noemen?"

OOC: Oeps, vergeten te posten xD Niet erg lang, mja.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud




Living the dream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living the dream   Living the dream Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Living the dream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» What makes your life worth living?
» It's as a dream...
» Pokemon Dream

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-