Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Neue meeting xD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Aleran

Aleran

Man Aantal berichten : 234
Leeftijd : 29
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Status: Gezond
Partner: Feathers

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptyma feb 20, 2012 9:34 pm

Ik zag vanmiddag wel in de Dekamarkt dat er een actie was om gratis naar Artis te gaan ofzo, had het nog niet helemaal goed kunnen lezen. Maybe een ideetje? :3 Weenie of er bij jullie in andere provincies ook zo'n supermarkt zit? Bij ons in ieder geval wel in Grootebroek.. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptyma feb 20, 2012 10:36 pm

Chiara schreef:
Sorry Doos, als zoveel mensen het eens zijn met die plek wil ik niet dat het alleen voor mij veranderd wordt. Waarschijnlijk krijg ik er spijt van, maar ik denk ook niet dat het zo'n goed idee is voor mij om op de meeting te zijn, hoewel het dan alweer wat later in het jaar is. Daarom wil ik deze meeting denk ik skippen :3

De definitie van veel is blijkbaar wel veranderd, want tot nu toe hebben geloof ik alleen Kim, Dianta en ik toegestemd, en om nou met zn 3en een meeting te doen.. Tja, het kan wel, en het zal ook wel leuk zijn, maar dat vind ik ook weer zo stom xD het is tenslotte een meeting voor de hele site, dan moeten er ook zeker meer mensen komen :c

No offence naar Kim & Dianta. Vind het gewoon lullig als we dit nou vaststellen terwijl niemand anders kan.
Nouja, dat is dan ook wel ieder ander zn schuld, want er is nou niet echt iemand die nog verder feedback heeft toegevoegd aan dit topic wat heel bruikbaar is :/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptyma feb 20, 2012 10:51 pm

Ja, maar ik bedoelde ook als de rest het er mee eens is xD
Ugh, mijn bedoelingen komen de laatste tijd anders over dan ze bedoeld waren... Maar zoals ik later al zei in die post, ik denk dat ik deze meeting sowieso ga overslaan. Tenzij er een goede rede is voor mij om erheen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptyma feb 20, 2012 11:27 pm

Chiara schreef:
Ja, maar ik bedoelde ook als de rest het er mee eens is xD
Ugh, mijn bedoelingen komen de laatste tijd anders over dan ze bedoeld waren... Maar zoals ik later al zei in die post, ik denk dat ik deze meeting sowieso ga overslaan. Tenzij er een goede rede is voor mij om erheen te gaan.

Goede reden? O>O Is ons ontmoeten geen goede reden om naar een meeting te gaan? Me no understand :C
Maar ja, mij boeit het niet echt heel erg welke dierentuin we naartoe gaan hoor, maar zoals Doos al zei, zolang niemand hierop reageert weet ik het ook niet aan te passen zodat er zoveel mogelijk mensen kunnen komen. Als er al mensen willen komen, idk, want niemand post hier :U Vicieuze cirkel. *kijkt verwijtend naar leden* xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptydi feb 21, 2012 2:56 pm

Natuurlijk vind ik het een goede rede om naar de meeting te gaan, ik zie jullie 1 x per jaar ofzo, maar.. Ik zie het even niet zo zitten, sorry.. En dat is niet lullig naar jullie bedoeld hoor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptydi feb 21, 2012 5:05 pm

Wat zie je niet zitten dan? o: Het is 1 dagje, wordt super gezellig en is, als je het goed plant, helemaal niet zo duur. is het de afstand, dan doen we het niet in Artis. Is het de prijs, dan wil ik best helpen met iets te betalen, of je dat nou leuk vindt of niet. De datum? Dan doen we het alsnog een maandje ofzo later.
Remember, nog niks staat vast, en ik vind het een beetje lullig dat de enige die nu nog input heeft naast Kim, Dianta en mij alleen maar zegt dat ze niet gaat komen. xd

En zoals ik al zei, hoe meer mensen hoe beter, en aangezien ik nooit wat te doen heb in mijn leven kan ik beter mijn best doen te zorgen dat er zo veel mogelijk mensen komen, in plaats van dat ik straks in mn eentje in een dierentuin sta. :I
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptydo maa 15, 2012 9:18 pm

Wat weer een enthousiasme hier zeg.

Gaat dit nog door? Ik heb eerlijk gezegd geen zin in een meeting van 4 personen, zelfs al weet ik dat dat ook heel gezellig kan zijn, maar persoonlijk vind ik dat het niet waard. Ik heb nog geen idee hoe ik de dierentuin zou moeten betalen en heb bovendien geen zin om in mn eentje vanaf het station naar Artis te lopen.

Dus tenzij er opeens heel enthousiast wordt gereageerd op dit voorstel (14 april, Artis), zou ik het schrappen. :/

Mijn treinkaart is tot juni geldig. Dus we zouden de meet wat mij betreft ook ergens in mei kunnen gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptydo maa 15, 2012 9:48 pm

Ja. Ik zou ook graag heen willen, maar er moeten net íets meer mensen komen, wil ik gaan. Gewoon omdat ik op het moment gewoonweg niet zoveel geld heb. [1 briefje van 10 en dat is het XD]

Jammer dat het hier zo inactief is. Ik wil jullie echt weer zien. Laten we sowieso 14 april maar schrappen, dat redden we wss toch niet meer. Mei zou wel handig zijn. In mei hebben we ongelofelijk veel vrij [Meivakantie, hemelvaart, pinksteren] dus zijn er goede dag-uitkies-mogelijkheiden. *3* /logisch-heid.

Als er nou mensen zouden reageren? Oh Noes! *hint*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptyvr maa 16, 2012 2:46 pm

Mei is voor mij ook niet zo'n geweldige maand, vanwege de examens xD Bij mij beginnen die op 15 mei en eindigen ze op de 29e, want hemelvaart en pinksteren vallen er geloof ik tussen. Mits het wel fijn voor mij valt, de datum, zal ik opnieuw beginnen met zeuren bij mijn moeder. Ze had laatst namelijk al geweigerd, maar het nog een keer proberen met een andere datum kan geen kwaad. Behalve als het in de periode van mijn examens valt, want dan weet ik zeker dat ze nee zegt en dat zie ik eerlijk gezegd zelf ook niet zo zitten.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptyma apr 02, 2012 9:28 pm

Yep. ik had twee treinkaarten, maar een meet wordt verplaatst naar weetikveel wanneer, dus nu heb ik twee weekendkaarten te besteden.

Desnoods geef ik hem aan iemand anders dattie mee kan. Ja, geef. Gratis treinen voor iemand dus. Maar da's nog niet zeker. :U

Maar dan moeten we wel een datum & locatie prikken. En ik ga er dus idd vanuit dat dat van de 14e niet doorgaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:21 pm

Ffuu. Wouden er maar meer mensen komen. Sommige leden wil ik echt graag meeten.
Trouwens, ik heb vandaag een brief binnengekregen van de NS met allemaal kortingsdingen. Iemand anders hier ook? Ik weet niet of iedereen die krijgt of alleen abonnement-mensen. Stonden coole acties in. Bijvoorbeeld voor 1,50 reizen naar het dolfinarium. Dan is het dolfinarium wel duur, maar een treinreis voor 1,50 kan erg schelen natuurlijk. En ook voor 25,- naar Blijdorp, entree én treinreis bij elkaar. =o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptyza apr 28, 2012 5:09 pm

Lol, ik kan helaas niet meedoen aan die acties, want ik heb al treinkaarten gekocht. xD

Yk, als we nou even het feit dat niemand wil komen vergeten, en een datum en locatie kiezen waarop de mensen die wel initiatief tonen kunnen? Dan heb ik iig niet 26 euro ofzo verspild aan treinkaartjes. x3

Ik kan dus mijn tweede treinkaartje aan iemand anders geven (liefst iemand die in de buurt woont, of in een stad waar ik toch langs kom met mijn trein) OF ik kan hem gebruiken om na/voor (afhankelijk van of het een zaterdag of zondag wordt) de meet bij iemand logeren. Ik hoop eigenlijk dat het nummero 1 wordt, maar als ik niet op tijd te horen krijg dat iemand dat wil gaat het niet door xd

Dusja.

Datum? Ik zou begin mei willen zeggen, maar dat is te vroeg. Eind mei komt niet handig uit ivm examens geloof ik? Dan blijft in mijn geval alleen 2/3 juni over als optie. De laatste twee dagen dat mn treinkaarten geldig zijn.

Locatie? Zeg het maar. Artis wil niemand blijkbaar moeite voor doen. Wat heb je dan nog meer? Amersfoort? Ligt geloof ik wat centraler dus beter te bereiken voor de meesten..
Persoonlijk zou ik een van die twee kiezen, tenzij iemand met een beter voorstel komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Ineru

Ineru

Vrouw Aantal berichten : 4
Registration date : 28-04-12

Over je pokemon
Leeftijd: 3,5 jaar
Status: Gewond
Partner:

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptyzo apr 29, 2012 5:57 pm

Oh ja. Sorry doosje. xD

Dierenpark Amersfoort zou ik ook super vinden! Ik ben er ooit een keer heen geweest en wou zeker nog een keer, maar dat heb ik nooit gedaan. Ik vond het er geweldig =D Dat dinobos is zeker grappig ook.

De datum staat bij mij ook nog vrij [2-3 juni] Dus 2 juni in dierenpark Amersfoort zou ik een goed idee vinden.

Dus, als iemand iets tegen deze plaats of datum heeft, zegt het dan a.u.b. want eindelijk een meeting kunnen plannen zou ik graag willen doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Status: Gezond
Partner: Nobody can steal my heart.

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptydi mei 15, 2012 3:14 pm

kaykay, de meeting zou op zich nog een week of twee later kunnen worden, maar meer ook echt niet. Wat mij betreft is 2 juni prima, maar als anderen het liever wat later hebben kan dat ook.
Trouwens, we moeten het nu echt vast gaan stellen, want zo heel lang duurt het niet meer tot het juni is. >:I
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Emptydi mei 15, 2012 7:36 pm

Ik vind het prima. Van mij mag je een topic aanmaken hoor, tenzij je wilt dat ik het doe. Eens kijken óf er mensen willen komen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Neue meeting xD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neue meeting xD   Neue meeting xD - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Neue meeting xD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Meeting!
» Meeting [datum] (?)
» Nieuwe meeting?
» A meeting at sunset
» 5th birthday meeting!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-