|
Auteur | Bericht |
---|
Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
| Onderwerp: 5th birthday meeting! do jan 24, 2013 11:08 pm | |
| Want dat moet er komen. Inciala mag zich zo een half decennium oud noemen. Ik wil dit hoe dan ook vieren, en je kan iets niet ver genoeg van tevoren plannen. Ik wil dus graag een meeting, het liefste rond de verjaardag, maar dat hoeft niet persé. In een vakantie zou ook awesome zijn, maar die werken nét niet mee, de ene (voorjaars) if in februari en de meivakantie is 29 april tot 3 mei. Toch zou dat me niet heel veel uitmaken.
Weekenden vrij rond die datum:
Zaterdag 30 / zondag 31 maart Zaterdag 6 / zondag 7 april Zaterdag 27 / zondag 28 april (na deze zondag is het vakantie)
In ieder geval zou dat het leukste zijn. Maar als niemand deze data kan, kan het natuurlijk veranderd worden. Dus, kijk in je agenda en zeg het maar XD |
|
| |
Frost
Aantal berichten : 21 Registration date : 20-01-13
Over je pokemon Leeftijd: 1 jaar Status: Gezond Partner: X
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! vr jan 25, 2013 8:03 am | |
| Ik denk dat zaterdagen het fijnst zijn Alleen de leden, er zijn maar zo weinig actief En ik wil komen, maar mijn moeder wilt bewijs dat er meetings zijn geweest... O.o" volgens mij ben ik de jongste daar, ik ben 12 |
|
| |
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! vr jan 25, 2013 5:16 pm | |
| Yup, dan kan je zondag uitslapen. Alleen die zondag voor de vakantie maakt niet uit, dan kan je de hele week uitslapen xD En bewijs is er genoeg hoor. Ik ben een hele hoop foto's kwijt maar de foto's staan bij Informatie en regels --> meetings |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! vr jan 25, 2013 10:39 pm | |
| Ik denk dat voor mij de zaterdag/zondag voor de vakantie het beste uit komt. Ik heb in normale weken echt mijn weekend nodig voor huiswerk. |
|
| |
Feathers
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! vr jan 25, 2013 11:27 pm | |
| Ik zit geloof ik in hetzelfde schuitje als jou. Dat weekend zou me ook het beste uitkomen. |
|
| |
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! za jan 26, 2013 5:21 pm | |
| Zaterdagen zijn voor mij altijd lastig, omdat ik vaak 's avonds moet werken. Ik kan dus nog niet echt zeggen wanneer ik kan.. |
|
| |
Feathers
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! za jan 26, 2013 9:02 pm | |
| Awel, dan lijkt zondag 28 april wel een heel mooie data 'eh. Geen zaterdag & een hele week vrij er achter. |
|
| |
Nyra
Aantal berichten : 21 Registration date : 18-09-10
Over je pokemon Leeftijd: 15 full years. Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! di maa 19, 2013 7:31 pm | |
| Gaan we hier nog verder iets aan organiseren? o: Want stiekem wil ik iedereen wel heel graag weer een keertje zien. |
|
| |
Feathers
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! di maa 19, 2013 7:40 pm | |
| Stiekem ook wel. Als meer mensen het zouden willen, dan zou ik nog steeds graag willen afspreken met you guys. =o |
|
| |
Nyra
Aantal berichten : 21 Registration date : 18-09-10
Over je pokemon Leeftijd: 15 full years. Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! di maa 19, 2013 9:58 pm | |
| Zelfs als weinig mensen willen wil ik best 20 euro apart leggen voor een zoo xD Jullie zijn net zulke goede vrienden als de mensen die ik elke dag op school zie, zo niet, beter zelfs. Tis een schande dat we elkaar zo weinig kunnen zien vanwege huiswerkshit. :c |
|
| |
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! wo maa 20, 2013 2:01 pm | |
| Wil natuurlijk ook heel graag, maar kan ivm werk niet met zekerheid zeggen wanneer ik kan :/ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: 5th birthday meeting! | |
| |
|
| |
|