Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Sindi

Sindi

Vrouw Aantal berichten : 333
Registration date : 15-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10,5 Jaar
Status: Gezond
Partner: .....Whut?

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyvr aug 31, 2012 10:05 pm

Misschien dat ik reageer met een nieuw accountje die ik wel actief zal houden, vergeleken met mijn oude accounts XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Senna

Senna

Vrouw Aantal berichten : 39
Registration date : 31-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 months ღ
Status: Gezond
Partner: Let's be friends.. ღ

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyvr aug 31, 2012 10:26 pm

Mijn mopshond maakt nasty geluiden. Zeer nasty. Zo van.. knorknor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyza sep 01, 2012 1:38 pm

@Kim; Ik denk dat mijn post later op de dag komt, omdat ik straks naar buiten ga en ik in de ochtend Hunter x Hunter episodes aan het kijken was XD

Het ligt voornamelijk aan een belletje hoe mijn dag er verder uit zal zien, maar zolang kan ik misschien nog net Douza's osje aanpassen :}

EDIT 18:12; Wow, mijn post werd langer dan ik had gedacht XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyza sep 01, 2012 7:39 pm

INTERNET EXPLORER OP DEZE LAPTOP IS ZO FUGLY. Hoe kan het dat hij op mijn andere laptop wel sexy was? Even serieus, IE was fijn op die andere :C [En FireFox is zo fucking sloom, dus ik ben gedwongen IE te gebruiken Oh Noes!]

Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyza sep 01, 2012 7:41 pm

Ik ken IE als een verklooide browser[op mijn oude PC dan]
Het was enorm traag en ik kon geen tabbladen maken[had een hele oude versie].

Misschien ligt het aan de merk of de beeldresolutie van die laptops? :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyza sep 01, 2012 7:49 pm

Zou best kunnen. Het beeld van alles is ook verkleind op deze, maar dat vind ik stiekem ook wel fijner :3

Het enige klote is dat hij thuis niet op internet kan, maar wel op school en bij vrienden. Dafaq.
Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyza sep 01, 2012 7:52 pm

Oké, en over dat tweede..
Heb je wel wifi thuis? Als je deze niet 'aan' hebt, heb je ook geen internet Wink.

Lol, computer adviseurtje x'D

Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyza sep 01, 2012 9:04 pm

Wauw. Er gaat een stafflid van die site weg en die zei dat hij het fijn zou vinden als ik zijn plaats in zou nemen, lolol. Misschien ooit. Zou wel iets zijn, zeg. n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyza sep 01, 2012 9:05 pm

Google Chrome schijnt een snelle browser te zijn, misschien moet je die eens proberen? ^^
Hij deed het prima op mijn Mac, al heb ik Firefox gewoon liever xd

En amg. Mijn neus was vandaag net een waterval. T_T Nou maar hopen dat ik dinsdag weer een beetje beter ben zodat ik wel normaal mee kan doen op de introdag. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyza sep 01, 2012 9:37 pm

Gnagna, net een viering van het nieuwe schooljaar gehad met friends. Alleen was de helft er niet. Een jongen zeikte dat ik hém afgezeken had ofzo, terwijl ik en Lisanne lolde dat hij zich aanstelde (terwijl het haar vriendje is! XD). En één van die vriendinnen is terug naar Aruba :c De andere vriendin kwam niet opdagen.. .__. Met nu het excuus op Whatsapp dat ze nog aan het eten was zo laat ofzo. Dunno. Godver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyzo sep 02, 2012 1:28 am

Oh. Schijnbaar heb ik de komende maanden toch kans om bij de staff te komen. 1 die weg is wilde mij als vervanger, 2 die er zijn doen goed woordje voor me en schijnbaar heeft 1 van de 2 die beslissen mijn naam al eens laten vallen. n.n

.. Ik moet me eens gaan gedragen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyzo sep 02, 2012 10:39 am

Nuuuhuuuu. Kheb niet eens permission om een berichtje op Shadow dr wall te posten! :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyzo sep 02, 2012 2:17 pm

Lawl op m'n werk hebben ze een coole actie.
We zijn al vet vaak naar Ouwehand geweest maar die andere dierentuinen hebben nooit is een leuke actie ofzo :U

Anyway, ik kan tot eind 2012 zorgen dat iedereen met 50% korting heen kan. Iedereen. :U
9,80 kost je kaartje dan geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyzo sep 02, 2012 2:20 pm

Oew en dan met mn ov waarmee ik altijd in daluren 40% korting heb is het vet goedkoop! =D

Brb, douchen, dan kom ik je stalken, nadat iCarly af is xd #iCarly addict
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyzo sep 02, 2012 6:58 pm

Satoko schreef:
Nuuuhuuuu. Kheb niet eens permission om een berichtje op Shadow dr wall te posten! :C

Whut. Wall? Voor zover ik weet heeft Shadow geen facebook? o3o /is in de war

Und @Kim; als in, iedereen op de gehele planeet? Want met mijn nieuwe treinabbo zou dat echt een supergoedkope meeting kunnen worden ='D ...Zelfs al zijn we al 2x in Ouwehand geweest en is het ook wel eens leuk om naar een andere zoo te gaan xd BUT STILL. Een meeting die me maar 10 euro kost. Omg. Do want. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyzo sep 02, 2012 7:25 pm

Haha, bij Statistieken staat er visitor messages dus kwou iets plaatsen maar dat kan niet.

En Kim dacht precies hetzelfde, haha. We zijn dr wel vaak geweest maar maakt niet uit want tis freakin' goedkoop. En omggg, ik kan iedereen op de wereld korting geven! >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyzo sep 02, 2012 11:52 pm

Oh, dat. Kan dat niet? Ik dacht dat dat aan stond, maar blijkbaar dus niet. Idunno, daar heb ik echt geen verstand van. xD

En ommggg opeens zoveel inspiratie voor like miljoenen personages o_O Kmoet maar een lijst maken van potentiele karakters denk ik. Kweet er zo al.. Let's see.. Een stuk of 6 personages D= 3 worden -als alles volgens plan gaat- sowieso gemaakt en die andere 3.. Well.. Daymn. Dx
*opent Word en begint met een okay-face aan karakterbeschrijvingen*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyma sep 03, 2012 2:11 pm

Zo, vandaag mijn eerste college weer gehad. Deze periode wordt een makkie, volgende periode word hel!

Hmm, weetje Doos, je kan ook 'oude' personages het karater geven dat je had bedacht. Danhoef je geen nieuwe te maken Razz Ik ga straks posten want daar heb ik zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyma sep 03, 2012 4:01 pm

@Kim en Tuuwt; Gaan jullie nog posten bij Douza? XD
Zo'n lange post gemaakt en er wordt niet bij gereageerd Oh Noes!
1718 Woorden.. Oh Noes!

En nu verder tekenen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyma sep 03, 2012 4:43 pm

Teresiá schreef:
Hmm, weetje Doos, je kan ook 'oude' personages het karater geven dat je had bedacht. Danhoef je geen nieuwe te maken Razz Ik ga straks posten want daar heb ik zin in!

Nope, dat kan ik niet. Daarvoor raak ik te gehecht aan mn karakters, zelfs die waar ik nauwelijks posts mee heb of waarvan ik zeg dat ik het karakter helemaal niet leuk vind om het te bespelen. Het voelt gewoon niet goed om ze zomaar om te gooien, yk. Zelfs niet als ik alles, inclusief naam en Pokemonsoort/uiterlijk helemaal verander. It doesn't feel right. :C

Krijgt Angel ook nog weer eens een reactie van Rowan trouwens? (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyma sep 03, 2012 8:11 pm

Nja, daar wilde ik aan beginnen, maar toen merkte ik dat ik niet in de 'Rowan-mood' was. Als ik dan met hem ga schrijven worden het geen goede posts.. Dus sorry Oh Noes! Next time!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptyma sep 03, 2012 11:12 pm

Douza schreef:
@Kim en Tuuwt; Gaan jullie nog posten bij Douza? XD
Zo'n lange post gemaakt en er wordt niet bij gereageerd Oh Noes!
1718 Woorden.. Oh Noes!

En nu verder tekenen Very Happy

Het spijt me dat ik nog niet gepost heb. Wou net de reden neerzetten in dit topic.
Je post is echt goed en ik waardeer het echt zeer dat je gepost hebt. <3
We zijn hier enkel erg aan het kutten met de internetverbinding hier. Boven op mijn kamer heb ik soms bijna, vaker geen verbinding meer, en ook hier hapert het heel erg. Ik word er serieus beroerd van maar morgen gaan we weer contact opnemen met de KPN :U

Zaterdag werkte ik, gisteren was ik met Diant op stap en vandaag was ik de hele dag in Ermelo.
Dus hópelijk doet het internet het morgen weer normaal. Nu ga ik slapen want gisteren kon ik maar niet in slaap komen en ik moest er wel gewoon weer vroeg uit. Ugh ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptydi sep 04, 2012 1:54 pm

Ow, vandaar.
Oké, dan vind ik het niet heel erg dat je nog niet had gepost, want ik herken dat probleem.
Vorige zomervakantie was mijn internetverbinding té verouderd en had 'Online' onze verbinding gestopt zonder iets te melden. Wekenlang moest ik in de bieb naar de PC wanneer ik wilde internetten -.-'.
-----

Mijn klas is best wel fijn, maar de tentamens zijn er al over 3 weken en mijn rooster is nogal bagger Oh Noes!
Donderdag[wat ik beschouw als de stomste dag] heb ik juist de chillste dag en morgen heb ik het eerste uur vrij :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptydi sep 04, 2012 2:30 pm

Mijn periode is ook echt maar 6 weken ofzo. Volgende periode word hellll. Vanavond stappen, yay!
Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Emptydi sep 04, 2012 3:26 pm

Echt niet fijn Oh Noes!
En vanavond ga ik of thuis TV kijken of even naar buiten ^^
Maar ik verveel me nu écht.
Ik heb school, maar heb toch vrije tijd O_o
Vanaf morgen weer hw en al zitten leren voor tentamen.
Heerlijk -.-'

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-