|
|
Auteur | Bericht |
---|
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di sep 04, 2012 5:59 pm | |
| Het is echt lekker weer! Net in het bos gewandeld (: |
|
| |
Douza
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 28 Registration date : 03-06-10
Over je pokemon Leeftijd: 18 Jaar Status: Gezond Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love
| |
| |
Silver
Aantal berichten : 473 Registration date : 06-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 200 Jaren. Status: Gewond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di sep 04, 2012 11:01 pm | |
| Zo, eindlich gepost bij Douza. Echt nogmaals sorry dat het zo lang duurde x'D Internet is nog steeds niet opgelost, btw. Grmbl *ontevreden Kim grom* Bij ons is het zo dat het oude modem kapot was, en nu hebben we van de KPN een heel mooi shiny nieuw modem gekregen, maar het bereik is kut. Boven echt 1/2 streepjes of helemaal niks, dus óf ubersloom of geen internet, beneden hapert het ook vaak genoeg, ook de tv hapert af en toe heel raar. Me no gusta.
Morgen voor mij de eerste keer dat ik weer naar school wederkeer, maar voor een kennismakingsdag. Wss dus onzindingen doen enzo en diertjes en school kennismaken terwijl ik alles al ken en weet van de diertjes van school. />.>
|
|
| |
Douza
Over je pokemon Leeftijd: 18 Jaar Status: Gezond Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love
| |
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo sep 05, 2012 8:41 pm | |
| Ughugh. Introweek is al klote vermoeiend, viel op beide de heenreis en terugreis bijna in slaap in de trein T-T En het is allemaal nog vermoeiender omdat ik ook nog ziekig ben. Ik vrees echt dat er weinig vrije tijd voor mij over blijft dit jaar.. Of ik moet in de trein RPGen. :I
Wel fijn om te zien dat het hier nog een beetje actief is C: <3 |
|
| |
Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo sep 05, 2012 9:32 pm | |
| Ik ken het Doos. Laten we allebei wegrennen van school, ergens afspreken en dan in een donker hoekje RPG posts maken. /shot
Mijn klas is overigens geweldig <3 Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. |
|
| |
Douza
| |
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo sep 05, 2012 10:24 pm | |
| Kzit bij een aantal oude klasgenoten dusja, mijn klas is ook best awesome xD Ook heb ik een enorme collectie van (oud-)Inciala-naamgenoten. Kim en Rosanne had ik vorig jaar al, en nu kan ik daar Kevin, Melle en Robin (Al is dat een jongen xd) aan toevoegen. Jeej.
'Do you see him running around with his eyeballs in his heads?' |
|
| |
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo sep 05, 2012 10:26 pm | |
| Zo, alles klopt weer dus nvm this post xox
Laatst aangepast door Amore op wo sep 05, 2012 10:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo sep 05, 2012 10:45 pm | |
| - Douza schreef:
- Leuke post, al moet ik even even wel voor actie zorgen XD.
En dat is écht naar, maar hopelijk komt het goed
Maar ben momenteel doodmoe van mijn eerste schooldag van mijn vijfde leerjaar. Morgen wel de eerste 2 uur vrij, dus nu moet je op mij écht staan wachten, want de kans dat ik deze dagen nog met Douza post is klein XD. Ik denk dat ik vrijdag of in het weekend post, als je het goed vindt?
Roflcopter xD Ik zou het fijn vinden als je vrijdag/zaterdag/zondag postte. Kan ik ook meteen in het weekend weer een post terug maken. Morgen ben ik toch de hele dag weg naar een concert xD EN IK HEB OOK EEN AWESOME KLAS. Iedereen aardig, iedereen praat gewoon met elkaar, iedereen lacht op een of andere manier om mijn grapjes en vet veel mensen zijn scene/gothic ofzo, vet veel mensen die van reptielen houden of Pokémon, en animé en.. hurrdurr. EPIC. Die Inciala naamgenoten zijn eng o3o |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do sep 06, 2012 11:22 am | |
| EEN JONGEN?! Wel, ik ben het gewend :c /okay Ik weet niet waarom, maar als meisje met de naam Robin voel ik me vrij origineel /shot En yush, Kim, dat heb ik ook <3 We hebben al klasikaal besloten dat de eerste (twee) gen(s) gewoon het beste zijn, zodat we daar geen discussie over krijgen XD En het beste, er zit hier een manga winkel in de buurt. Harharhar. |
|
| |
Douza
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do sep 06, 2012 4:50 pm | |
| *Staart met jaloerse blik* Het is gewoon een slecht idee als ik in mijn klas over pokémon begint, omdat ze het kinderachtig vinden etc. Het is enkel goed dat er 2 á 3 animé fans(buiten ik) in de klas zitten. Maar de mensen waarmee ik omga zijn zo geniaal XD.
En vandaag was ik weer enorm droog en melig bezig , tijdens de pauze en zei ik dingen als ; dikke Sasuke en Naruto en een anorexia Sakura XD. Het was nogal een raar gesprek, maar hilarisch was het zeker XD.
|
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do sep 06, 2012 8:24 pm | |
| Dafuq. Ik fietste naar huis, zit er een kat in het gras, naast het fietspad, lekker veilig naar het gras te staren ofzo. Ziet hij mij, loopt hij opeens het fietspad op. Ik bijna een aanrijding met degene achter me, en een hartaanval. Retard cat. o,o Oh well. School overleefd, nu een lang weekend. <3 Hoe gaat het met iedereen hier? |
|
| |
Fuji
Aantal berichten : 18 Registration date : 06-09-12
Over je pokemon Leeftijd: 1 Year Status: Gezond Partner: W-What?
| |
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr sep 07, 2012 2:20 pm | |
| Jah, lang weekend. Want ik heb vandaag geen les. xd
Oewh, ik wil een topicje met Fuji c: Wilde sowieso weer posten in de RPG maar ik heb steeds geen inspi om iets te openen. Zou je een topicje met Comet willen? c: |
|
| |
Douza
| |
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr sep 07, 2012 4:16 pm | |
| Nouja, ik heb dus nog niet echt een goed idee voor Comet, maar op zich kan ik een poging doen? Tenzij jij al een goed idee hebt. Dan mag jij het doen. :I |
|
| |
Douza
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr sep 07, 2012 4:29 pm | |
| Ik heb nog geen idee, omdat ik nu even met Douza's post bezig ben[Al 1109 woorden] Dus jij mag wel wat proberen! |
|
| |
Danger
Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 29 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za sep 08, 2012 1:46 pm | |
| *keek net het Just Talk-topic door* - Tonu schreef:
- Ik maak namelijk vooral deze soort posten op een andere forum;
- Spoiler:
Ik voelde dat de blikken van mijn vrienden op me gericht waren. Ze mochten er niks mee te maken hebben! Dat klonk als een domme reden, om de waarheid te verzwijgen. Daar was ik mee eens, maar er zat een bedoeling achter. Die bedoeling was makkelijk te raden, voor een goede vriend; ik gaf om hen. Als ze er mee zouden bemoeien, dan zouden ze dit soort dingen vaker bleven, maar wel 10 keer zo erg. Ik overdreef niet. Die Akis Rin had niet eens vrienden, dus snapte hij niet hoe pijnlijk zijn acties waren, geestelijk en mentaal. Eerst verteld dat een goede vriend van me hier kwam. Met zoiets nogmaals begon het. En het resultaat was dat ik op de grond lag, bloedend voor de ogen van mijn vrienden. Nog steeds verlangde ik om terug naar Tokyo te gaan en te zeggen dat het goed met me ging. Helaas, kon dat niet. Kort keek ik op, en zag ik de bezorgde gezichten van Ilva, Trevor en Avani. Ik wilde op dit soort momenten alleen zijn, en niet de aandacht trekken. Om de aandacht van me weg te houden, wilde ik hen ook niet afkatten. Maar ja, er kwam eens een dag dat je nare keuze's voor handen had; een dilemma. Spoedig zag ik Ilva en Trevor naar me toe komen, terwijl ik even weg van hen keek. De pijn die ik leed, negeerde ik. Nu zouden ze zeker vragen of het goed met me ging en moest ik wel'ja'antwoorden. Even keek ik naar Avani. Zij zat in een slechtere staat dan ik, en nu kreeg ik de aandacht? Ilva en Trevor wist ik weer aan te keken. 'Masaomi?' vroeg Ilva aarzelend, terwijl ik naar een niet bestaande punt verderop keek. Ik wilde niet in hun gezicht liegen. 'Gaat het?...' Ik wist totaal niet hoe ik moest reageren. Ik wilde uit deze situatie komen. 'Misschien is het beter als je even gaat zitten,'stelde Trevor voor. Ik volgde zijn advies direct op, en ging op mijn knieën zitten, nog starend naar het niet bestaande punt. "Het gaat.."zei ik zachtjes.
Ineens bewoog Avani best raar. Direct keek ik op, en zag ik hoe ze haar kop tussen haar knieën verborg. Mijn hart sloeg een slag over, toen Trevor bezorgd haar naam had uitgesproken. No, het was mijn schuld. Trevor had bij Avani moeten blijven! was het eerste wat in me op kwam. Maar ik herstelde me. Ik moest niet zielig lopen doen, maar juist hen helpen. Al wilde ik nog helpen, terwijl ik in een niet al te beste staat was. Mijn spieren deden pijn bij elke beweging, ik had last van mijn rug en schrammen zaten verspreid over mijn lichaam, buiten mijn rechterarm. Ineens schreeuwde Avani uit, en voelde ik de hart in mij keel kloppen. "Avani!" reageerde ik geschrokken, en stak mijn hand naar haar uit, maar toen leek alles wat ik zag te verdubbelen. Gelijk plaatste ik mijn handen voor mijn ogen. Ik was niet bang om Avani's toestand te zien, maar ik probeerde mijn zicht te herstellen. Ik was nog pas wakker en moest me herstellen van.. tja, alles. Ik kon weinig. Wacht! Ik greep met mijn hand iets in mijn broekzak en haalde de Japanse wapen van Akis uit en gaf deze aan Ilva. "Probeer iets te vinden.. voor Avani!" met deze 'mini' katana kon ze plantenstengels er makkelijker mee afsnijden, maar het was de vraag of ze echt veel van kruiden wist. Ik was immers een dokter. Net nadat ik de wapen had losgelaten, volgde weer een golf van duizeligheid en hield ik weer mij handen voor mijn ogen, terwijl de pijnkreten van Avani het gebied vulde. Meer dan die ene wapen geven, kon ik haast niet. Een zachte 'sorry'van Trevor hoorde ik nog, waarna ik zijn stappen hoorde die richting Avani gingen. Moeizaam hees ik mezelf overeind. Avani kon ik niet helpen, maar Carolus..? Ja, dat kon ik wel. Wankelend wist ik bij Carolus aan te komen, en ging ik tegenover hem zitten. Ik zou doorzetten, ondanks mijn duizeligheid. Voorzichtig greep ik enkele stekels en trok deze voorzichtig uit zijn vlees, en legde deze naast me neer. De wonden bloedden wel, maar eerst moest het gif eruit vloeien. Soms greep ik naast de stekels, maar Carolus had mijn toestand wel gezien. Aandachtig ging ik verder, terwijl ik kracht in mijn armen verloor, maar toch deze stekels eruit wist te trekken. "Het.. komt goed.."zei ik glimlachend tegen Carolus, moeizaam dan. Ik kon nog wel iets doen. Carolus helpen.
OHMAIGAWSH DAT TOPIC |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za sep 08, 2012 6:42 pm | |
| Yk. Ik haat mijn nieuwe laptop (nog steeds). Kutding. Ik wil een nieuwe :T En tja, mijn klas bestaat meerendeel uit gamers <3 Ongetwijfeld kennen ze de Pokémon merchandise. De meeste kijken zelfs anime of hebben het gekeken, dus ik zit wel goed, al zeg ik het zelf Alleen ben ik weer eens heel erg onzeker over mezelf en denk ik dat ik die opleiding niet ga redden, want iedereen kan zó verschrikkelijk goed tekenen, dat ik mezelf nog wel eens afvraag wat ik in godsnaam daar tussen doe :c |
|
| |
Comet
Aantal berichten : 99 Registration date : 14-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 12 years.. Status: Gewond Partner: I'm a loner..
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za sep 08, 2012 8:41 pm | |
| Bij mij zitten er geloof ik geen Pokemon fans in de klas naast mij en Rowanda >< Het zijn meer van die tuttige meiden. Niet extreme tutjes, misschien zelfs wel 9gaggers, maar geen gamers zoals Row en ik ;o Maar wie weet, het zou best kunnen dat ze het stiekem awesome vinden. *hoopt* En ik heb like 6 jongens in mn klas, waarvan geen een echt interessant leuk is xd Ik denk dat ik toch maar aan internetdaten moet gaan beginnen.. |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo sep 09, 2012 1:37 pm | |
| Tuttige meiden... Thank god dat ik daar vanaf ben. De meiden in mijn klas vallen reuze mee qua dat soort dingen. Er zit zelfs een nog ergere tomboy tussen dan ik. Maarja, er zitten ook niet veel meiden op gaming. En de meeste jongens interesseert me niet, op een enkele na. Alleen zijn die zo onbereikbaar /forever alone too |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo sep 09, 2012 8:53 pm | |
| Nja, het zijn dus niet echt tutjes, maar gewoon geen mensen waar ik mee om zou gaan. xd Kben jaloers op jouw opleiding Rolo, ik wil na het Cibap denk ik toch maar Gamedesign doen in plaats van Minerva HERP. Dit is post 55000. |
|
| |
Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo sep 09, 2012 9:56 pm | |
| /COMEBACK.
Nee, was gewoon heel druk, gnagna. Dus had nauwelijks tijd om te RPG'n, laat staat aan forum werken ofzo.. :c |
|
| |
Justice
Aantal berichten : 112 Registration date : 10-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 4 years Status: Gezond Partner: I never knew love.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo sep 09, 2012 9:57 pm | |
| ALS JE HET NU MAAR DOET DIANT. Le grom. xD
Ik helemaal stressen omdat ik m'n ava niet scherp erop kreeg, bleek het dat ik het internet op 110% had staan en dat dat het verpoepte. LOL xD
Anyway, epic naam switch going on. =3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
|
| |
|