Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een nieuw begin.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Suicune

Suicune

Man Aantal berichten : 22
Leeftijd : 28
Registration date : 16-12-08

Over je pokemon
Leeftijd: 75
Status: Gezond
Partner: Niemand is goed genoeg ='d

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyvr dec 19, 2008 5:37 pm

Suicune stond in het wind en keek naar een vervuild rivier. "Weer door mensen vervuild."Mompelde hij en hij sprong op het water en ron er wat over waardoor het water zuiverde toen sprong hij weer op het land en nam een slokje uit het net gezuiverde water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyvr dec 19, 2008 5:46 pm

Houndoom kwam moeilijk aangehinkt. Het meer dat naar ze meende uit de verte vervuild leek, zag er nu weer helder uit. Maar hoe kon dit? Ze keek rond, en zag Suicune staan. Had hij het meer gezuiverd? Langzaam en uiterst voorzichtig hinkte ze naar hem toe. Ze kon het niet riskeren om nog meer gewond te raken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Suicune

Suicune

Man Aantal berichten : 22
Leeftijd : 28
Registration date : 16-12-08

Over je pokemon
Leeftijd: 75
Status: Gezond
Partner: Niemand is goed genoeg ='d

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyvr dec 19, 2008 5:47 pm

Suicune keek omzich heen het enige wat hij zag was een een Huondoom en wat mensen snel ron hij weg voor de mensen en hij kwam langs Houndoom. "Wegwezen."Riep hij haar na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyvr dec 19, 2008 5:49 pm

"Wat?" Vroeg Houndoom verbaasd. Ze keek om, en zag de mensen. Oh nee toch? Niet nu... Ze probeerde zo snel mogelijk te hinken, maar de mensen waren sneller. het duurde niet lang of ze hadden haar bijna ingehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Suicune

Suicune

Man Aantal berichten : 22
Leeftijd : 28
Registration date : 16-12-08

Over je pokemon
Leeftijd: 75
Status: Gezond
Partner: Niemand is goed genoeg ='d

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyvr dec 19, 2008 5:53 pm

Suicune keek achterom hij zag dat ze haar bijna te pakken hadden. "Dit kan ik niet laten gebeuren."Mompelde hij en hij ron snel naar haar toe graap haar vast zette haar op haar rug en ron weg een eindje later zette hij haar weer op de grond. "Ik ben Suicune al heb je me nodig ik ben altijd hier in de buurt."Zei hij en hij ron weer weg.

(Ik maak nog ooit een huis aan xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyvr dec 19, 2008 5:57 pm

Houndoom keek Suicune verbaasd na. Wauw, dat was nog eens onverwachts... Maar wat zou hij bedoelen met altijd in de buurt...? Ze zuchtte, en begon weer verder te hinken. Ze kwam bij een grote boom aan, en ging tussen de wortels liggen om haar snee en andere poten te laten rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Sept

Sept

Man Aantal berichten : 107
Registration date : 11-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Niet

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyvr dec 19, 2008 9:46 pm

Tussen de wortels in gelegen lag een Turtwig hij stond op en keek naar de Houndoom. "Hallo."Zei hij Kalm en hij liep langzaam vooruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyza dec 20, 2008 11:31 am

"Ook hallo." Zei Houndoom, en ze glimlachde even vriendelijk naar Sept.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Sept

Sept

Man Aantal berichten : 107
Registration date : 11-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Niet

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyza dec 20, 2008 12:36 pm

"Jij ben toch een Eerste Evolutie."Zei hij nog Kalm. "Of nog Basis ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyza dec 20, 2008 12:38 pm

"Een eerste evolutie dacht ik." Grinnikte Houndoom. Ze kreeg weer een flinke hoestbui. "Stomme longontseking..." Dacht Houndoom.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Sept

Sept

Man Aantal berichten : 107
Registration date : 11-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Niet

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyza dec 20, 2008 12:40 pm

"En hoe ben je geévolueerd ?"Zei Sept onderzoekend. "Bij mij lukte het niet met een steen nee honderden en ik heb zoveel getraind."Zei hij droevig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyza dec 20, 2008 12:48 pm

Houndoom dacht diep na. Hoe was ze ook weer geëvolueerd? Haar spieren spanden zich aan. "Ik heb er zelf niet bepaald voor gezorgd dat ik evolueerde... Voordat ik hier kwam zat ik in een roedel, waar je pas echt geaccepteerd werd als je een Houndoom was, en geen zwakke Houndour meer." Ze gimlachde zuur. "En leuk genoeg hadden mijn ouders een hoge positie, waardoor ik dus verplicht was om zo snel mogelijk te evolueren..." Ze zuchtte even. "Tegen andere Houndour en Houndoom vechten was daar een van de methodes voor..." Ze schudde met haar kop om de herinnering weer te vergeten.
"Als ik jou was zou ik gewoon jezelf zijn. Dan evolueer je vast snel genoeg." Ze glimlachde even vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Sept

Sept

Man Aantal berichten : 107
Registration date : 11-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Niet

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyza dec 20, 2008 12:52 pm

"Jah."Hij was even stil. "Dat dacht ik een maand geleden ook al maar er komt niks van ik heb in 1 maand alles gedaan om een Grotle te worden maar het lukt maar niet en nu kan ik nooi die Venesaur verslaan."Zei hij daarna droevig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyza dec 20, 2008 12:55 pm

"Waarom zou je een venusaur moeten verslaan?" Zei Houndom verbaasd. "En nog beter, waarom zou je daarvoor moeten evolueren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Sept

Sept

Man Aantal berichten : 107
Registration date : 11-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Niet

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyza dec 20, 2008 12:58 pm

"Hij pest me."Zei hij droevig. "En ik heb het al geprobeert zo maar het lukt niet."Zei hij weerd droevig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Emptyza dec 20, 2008 1:05 pm

Houndoom snoof even. "Met zo'n instelling is het ook normaal dat je verliest." Ze stond moeizaam op. "Je zou hem best kunnen verslaan. Denk je dat het uitmaakt dat hij groter of sterker is? Misschien kan je hem juist wel verslaan doordat jij kleiner bent!" Probeerde Houndoom hem op te vrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gesponsorde inhoud




Een nieuw begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin.   Een nieuw begin. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een nieuw begin.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuw leven, een nieuw begin en een nieuwe start.
» Een nieuw begin
» Een nieuw begin
» een nieuw begin
» Eeen nieuw begin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-