Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 De nieuwe grot van de DarkSide

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Tikian

Tikian

Vrouw Aantal berichten : 145
Leeftijd : 28
Registration date : 04-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: ☣13 Years
Status: Gezond
Partner: ☣Viva, the temple of freedom,

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptywo jan 07, 2009 7:16 pm

Tikian keek raar naar de Dratini en hief effe zijn schouders op.Hij keek naar de muur waar wat krassen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptywo jan 07, 2009 7:16 pm

Houndoom keek met een licht ongeïntereseerde blik naar Tikian. "Ik vind het wel welletjes voor vandaag." ze rekte zich uit op haar plaats, en rekte zich uit. Ze ging comfortabel liggen, en viel al langzaam in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptywo jan 07, 2009 7:23 pm

Darky keek naar Houndoom die in slaap viel. "Nja, toch ben ik het niet met Jwelletje eens..." Darky keek naar Joel en deed een water pulse. "Als je niks kan doden, ben je niet erg veel..." Darky keek nog om naar Joel, en verdween in de muur. (Ja ik kan water pulse voor degene die het niet weten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily

Vrouw Aantal berichten : 191
Registration date : 02-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status:
Partner: wie wil er? XD

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptywo jan 07, 2009 7:34 pm

"Dat snap ik, maar we moeten niet onderling gaan vechten." Zei Emily tegen de plek waar Darky was verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel
Gestorven
Joel

Man Aantal berichten : 642
Leeftijd : 33
Registration date : 14-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gestorven
Partner: The DarkSide is the only thing I serve

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptywo jan 07, 2009 7:37 pm

"Grrrrrr...ik kan wel doden maar ik laat ze liever lijden"zei Jwel kil
hij keek rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily

Vrouw Aantal berichten : 191
Registration date : 02-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status:
Partner: wie wil er? XD

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptywo jan 07, 2009 7:44 pm

"Lijden is goed, doden hoeft niet, maar pesten en treiteren is heel wat anders als eimand echt te laten lijden." Zei Emily en keek om zich heen om te kijken of niemand hun kon zien en liet toen een gigantische hyperstraal, gecombineerd met een drakenfurie zien, die ge grot uitschoot. (hij raakt je dus niet)
"Dat lijkt me wel pijnlijk genoeg... Veel beter als iemand pesten door hem heen en weer te gooien ofzo.." Zei ze uitgeput van de aanval.

(of mag zon kleine dratini dat nog nie>? dan verander ik t wel ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptywo jan 07, 2009 8:40 pm

(namens Emily moet ik hier nog reageren xD)

Darky kwam terug uit de muur en keek naar de dark side leden. "Ik zei ook niet dat je niet mag laten lijden, maar iemand die je voorgoed uit je leven wil, kun je het best meteen doden..." Darky keek naar Joel. "En wie heb jij dan zoal laten lijden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily

Vrouw Aantal berichten : 191
Registration date : 02-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status:
Partner: wie wil er? XD

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptywo jan 07, 2009 8:45 pm

Elune keek geschrokken naar Darky, als hij het maar niet had gezien wat ze net had gedaan.
"Ja Joel. Ik heb je zelf horen zeggen dat je alleen maar kon pesten.." Haar ogen boorden zich in die van Joel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 10, 2009 9:26 pm

Darky keek versuft rond. Joel antwoordde niet meer... "naja zou ik ook doen als je alleen maar wat laags kan" Darky keek om naar Joel, en vertrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily

Vrouw Aantal berichten : 191
Registration date : 02-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status:
Partner: wie wil er? XD

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyma jan 12, 2009 8:46 am

Emily kroop naar een plekje toe in het water wat zi zich toe eigende. "Moge de beste winnen." Mompeldeze, ze bleef liggen en hield de grot in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 4:35 pm

Met een slome pas kwam Houndoom de grot weer in gelopen. Met een dreun liet ze zich op haar gebruikelijke slaap plek neer ploffen. Ze gaapte even, maar was niet bepaald moe. "Shade...?" de echo van haar stem galmde na. Het moment om hun plan uit te voeren was waarschijnlijk nu...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 4:48 pm

Shade zweefde door de muur de grot in. Hij keek Houndoom aan. "Jes, my Dear?" Zei hij overdreven kakkerig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 4:52 pm

Houndoom reageerde met een egoïstische blik op de stem van Shade. "Volgens mij wordt het tijd dat we Haar vermoorden." zei Houndoom met de nadruk op haar. "We hebben nu wel lang genoeg gewacht..." ze snoof even ongeduldig, en stond weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 4:57 pm

"Je hebt gelijk" zei Shade kalm. "Maar zonder techniek lukt het niet. We moeten een tactiek hebben die simpel is, en snel uit te voeren..." Shade dacht na. "Jij had het ooit over een... kloof...?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 5:03 pm

"Ja, inderdaad." zei Houndoom. "Als we goed samen werken, kunnen we haar daar de afgrond leiden. Ze hoeft niet perse ervanaf te springen, zolang het maar een wankel stuk is wat we makkelijk af kunnen breken. Als ze op die plek dan zou vallen, heeft ze veel kans om op de scherpe rotsen te vallen. En dan heb je het water natuurlijk ook nog." legde Houndoom het uit. Ze draaide zich om, zodat haar litteken zichtbaar werd. "En die rotsen, zorgen dus ook voor erg pijnlijke wonden." Houndoom grijnsde zelf verzekerd. Natuurlijk niet té, maar wel genoeg om haar standpunt duidelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 5:23 pm

"Perfecte locatie, en een goed plan" Shade grijnsde. "Ik zal zorgen dat ze komt. Hoe? Ik ben een spook" Shade knipoogde. Hij wist dat het allemaal goed kwam. "Hmm... Eigenlijk lijkt het alleen maar alsof de DarkSide slecht doet, maar ze ruimen aleen maar ongedierte uit de weg"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gengar

Gengar

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 14-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status:
Partner:

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 5:28 pm

Opeens kwam gengar door de muren van de grot heen.
"Welk ongedierte?" vroeg gengar nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 5:36 pm

Houndoom keek met samen geknepen ogen naar de Gengar die binnen was komen zweven. Hoe had hij deze plek kunnen vinden? Waarschuwend en op haar hoede ontblootte Houndoom haar tanden licht. "Sinds wanneer wil iemand van onze plannen weten die, zover ik weet, niet eens bij deze groep hoort?" beantwoordde Houndoom de vraag met een nieuwe vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 5:48 pm

Shade keek naar Gengar. "Het ongedierte, dat zei ik toch?" zei hij. "Houndoom, we moeten gaan..." Hij zweefde langzaam de grot uit, maar bleef buiten hangen. "Houndoom, jij mag me die plek aanwijzen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 5:50 pm

"Oke dan..." Houndoom liep naar de uitgang van de grot toe. Ze wierp achterom nog even een achterdochtige blik naar de Gengar, maar besloot toen dat de andere leden hem er desnoods wel uit zouden zetten. "Oke, volg mij maar." zei Houndoom grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 6:04 pm

Shade zweefde achter Houndoom aan. Eindelijk zou de DarkSide iets doen wat niemand zou vergeten. Eindelijk werd er een moord gepleegd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyza jan 17, 2009 6:26 pm

Shiny kwam de grot in en keek om zich heen hij zuchtte luidt. Hij ging de Goede Pokemon proberen de bespieden maar de meestte kende hem. "Hmm."Dacht en hij keek naar wat bloem hij sprong erin en schudde zich uit er bleef wat bloem onder zijn vacht waardoor het leek alsof hij lichter was en niemand zou hem herkennen door de verschil xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyzo jan 18, 2009 8:07 pm

Shade kwam rustig de grot binnen. Hij ging op zijn gebruikelijke plek liggen. "De eerste missie is geslaad" zei hij zacht. Shade stond even op, teknde een Rapidash op de muur en zette daar een kras door. Daarna ging hij weer naar zijn plekje toe, en viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily

Vrouw Aantal berichten : 191
Registration date : 02-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status:
Partner: wie wil er? XD

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyma jan 19, 2009 5:19 pm

Emily had Gengar in de gaten gehouden en de grot uit gewerkt. Toen ze weer binnen kwam en de krassen op de muur zag stak ze haar staart uit naar Shade.
"Gefeliciteerd." Zei ze kort en schudde zijn hand met haar staart, waarna ze weer naar het poeltje water in de grot ging.


Laatst aangepast door Emily op zo jan 25, 2009 3:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : heeeeeeeeeele domme fout XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Emptyzo jan 25, 2009 3:23 pm

Shade keek naar Emily. "Ik ben onder de indruk" zei hij. "Als eerste bn je klein, maar durf je toch de DarkSide te kiezen. Ten tweede wilden meerdere pokemon jou als leider. Indrukwekkend" hij glimlachte, mar deze keer zag het er best aardgig uit Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De nieuwe grot van de DarkSide

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De DarkSide Grot. [New]
» Een nieuwe grot
» Darky's nieuwe grot
» Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-