Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 De nieuwe grot van de DarkSide

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 7:31 pm

"Een tijd geleden deed ik een poging tot zelfmoord..." begon Houndoom. "Misschien kunnen we die plek gebruiken en haar daar ingooien... Ze is niet erg geliefd meer, en het zou voldoende motief kunnen zijn. Dan zouden ze ons niet verdenken." grijsde Houndoom. "Er zijn scherpe rotsen die een eind aan haar gemaakt hebben kunnen maken, en natuurlijk het woeste zeewater." zei Houndoom tot slot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 7:44 pm

Shade knikte traag. "Eerst wil ik haar ontmoeten..." zei hij kalm. "En ik wil sowiso even weer rond kijken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 7:50 pm

"Natuurlijk." Zei Houndoom. Ze gaapte even, en legde haar kop weer tegen de muur aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 7:52 pm

(Al mijn accounts ontmoeten elkaar xD)
Shade rekte zich ut. 'ik ga op zoek..." zei hij denkend. Hij zweefde de grot bijna uit, maar stopte even. 'Houndoom, jij neemt de tijdelijke leiding over" zei hij. Daarna verdween hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 7:53 pm

Houndoom knikte, en grijnsde even. "Dat moet denk ik wel lukken." grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Poison

Poison

Vrouw Aantal berichten : 520
Registration date : 31-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar
Status: Gezond
Partner: Gelukkig niet..

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 8:04 pm

Poison gaapte onmerkbaar. Ze ging liggen, en keek even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 8:17 pm

Houndoom keek vanuit haar ooghoek naar Poison. Houndoom gaapte even, en legde haar kop op haar poten. Ze deed haar ogen dicht, maar viel niet in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 8:53 pm

SHade kwam terug. Het leek niet of er veel gebeurd was. Hij grijnsde breed. "Die Shafira is zo erg nog niet..." zei hij vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 8:56 pm

Houndoom keek op naar Shade. "Zo erg nog niet?" vroeg ze geïntereseerd. "Op welke manier?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 8:59 pm

Shade bleef grijnzen. "Ik heb informatie bij haar vrij gekregen" Zei hij. "Maar op het laatst leek ze wantrouwend... We moeten haar trouw zijn, alle info eruit krijpen, en haar dan weggooien, als een uitgeperste simaasappel'' Shad keek Houndoom doordringend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:01 pm

"Dat idee spreekt me wel aan." zei Houndoom breed grijnzend. "Maar hoe?" zei Houndoom nadenkend. Ze zuchtte even. "Ik denk dat ik even wat rond ga lopen." Houndoom stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:02 pm

"Is goed" zei Shade kort. "Het is niet makkelijk, ze wantrouwt me nu al... Misschien moeten we iemand op haar afsturen die bij haar past, die haar hulp nodig heeft iedereen te leren kennen..." Shade dacht hardop na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:05 pm

"Ik zal wel kijken." mompelde Houndoom. Ze keek nog even rond, voordat ze de grot uit rende. Ze wist nu wel waar de grot lag, dus dat zou vast geen probleem zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Emily

Emily

Vrouw Aantal berichten : 191
Registration date : 02-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status:
Partner: wie wil er? XD

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:05 pm

Emily was nieuw in het gebied en werd nu al als vuil behandeld door een aantal pokemon. Ze dwaalde rond en was toevallig op het spoor geraakt van de houndoom.
"Dat laat ik me nooit meer gebeuren." Dacht ze bij zichzelf.
"Ik laat ze eens voelen hoe het is om zo behandeld te worden, Jij was de enige die die mij hielp" Zei zet met een gemene lach toen ze bij Houndoom was, waarom ze dit tegen haar zei wist Emily niet, maar ze had het gevoel dat ze het wel zou begrijpen.

(hm, volgens mij was ik net te laat XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:08 pm

Houndoom stopte, en keek om naar Emily. Ze draaide zich om, en liep rustig op haar af. "Wat niet meer laten gebeuren?" vroeg Houndoom, ookal had ze al een sterk vermoeden waar Emily het over had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:17 pm

Shade keek naar Emily, en zweefde uit he niets naar haar toe. "Hellow" zei hij, op een domme manier. "En wie hebben we hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily

Vrouw Aantal berichten : 191
Registration date : 02-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status:
Partner: wie wil er? XD

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:19 pm

"Dat men mij niet eens kent en mij dan al als grof vuil behandelt.." Zei Emily terwijl ze haar staart opbalde tot een soort van vuist. XD
"Alleen jij en die andere niet.. En ik ben trouwens Emily."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:22 pm

"Ik ben Shade" zei Shade kil. "Het begint dus slecht hier? Arme meid..." Shade deed medelijdend om haar vertrouwen te winnen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:23 pm

"Emily hè?" zei Houndoom nu wat vriendelijker. "Mijn naam is Houndoom." zei Houndoom. Ze knikte even begrijpend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:25 pm

Shiny viel rustig in slaap bij zijn bedje en werst later wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily

Vrouw Aantal berichten : 191
Registration date : 02-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status:
Partner: wie wil er? XD

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:25 pm

Elune keek een beetje wantrouwend naar Shade. "Zeg je hoeft niet zo scheinheilig te doen hoor, Volgens mij praat ik hier niet met een stel lieverdjes of wel?" Vroeg ze daarna en sloot haar ogen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:30 pm

"Een week geleden in mijn geval nog wel." zei Houndoom kalm. "En voor een aantal ben ik nog steeds een lieverdje." mompelde ze. Houndoom grijnsde licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Emily

Emily

Vrouw Aantal berichten : 191
Registration date : 02-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status:
Partner: wie wil er? XD

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:31 pm

"Hmmm... nou, jij bent zo'n beetje de enige tot nu toe die me niet half heeft doodgetrapt, op die die zn stem kwijt is na dan.." Zei Emily zacht en keek naar de Gengar die rondzweefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:33 pm

"Hah."Lachtte Shiny Emily uit. "Je moet ook voor jezelf opkomen."Daarna keek hij met een Rare blik naar Houndoom. "Hoordde jij niet bij die Pokemonnetjes die de Wereld wouden redden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Emptyzo jan 04, 2009 9:36 pm

"Ik ben niet zo van het spontane gevecht gedoe." Houndoom glimlachde even zuur. "En als ik iemand zou halfdood trappen, zou ik dat pas doen als het nodig was." Ze richtte zich nu op Shiny. "Hoorde inderdaad." kalm liep ze op hem af. Doordat hij lag, keek Houndoom op hem neer. "En daar hou ik het ook bij."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gesponsorde inhoud




De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe grot van de DarkSide   De nieuwe grot van de DarkSide - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De nieuwe grot van de DarkSide

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De DarkSide Grot. [New]
» Een nieuwe grot
» Darky's nieuwe grot
» Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-