Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 De ondergaande zon op het strand

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 7:58 pm

Sara liep langs het strand. Dit was een geweldige plek om langs te komen, vooral als de zon onderging. Misschien moest ze het vertellen, al hield ze het niet echt geheim. Ze ademde diep in. "Ik ben lesbisch en ik ben er trots op!" riep ze over de zee. Ze bewoog haar staart speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:02 pm

Crystal stond achter haar, en teleporteerde zich voor Sara. ''Aha, de meesten zijn er niet zo trots op'' zei ze, en keek haar aan. ''Beter dat je er trots op bent, erg goed van je.'' zei ze en glimlachte naar Sara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:10 pm

Sara knikte. "En de hele wereld mag hetweten, behalve mijn geheime liefde!" zei ze dom. "Die mg het weten als ik het haar vertel." Ze glimlachte terug naar Crystal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:11 pm

Crystal moest lachen. ''Dat snap ik.. Wanneer ga je het haar vertellen?'' vroeg ze. ''Op valentijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:21 pm

"Heey! Goed idee!" zei Sara vrolijk. "Hopelijk reageert ze dan..." zei ze er achteraan. "We zijn een goed team, jij de hersens, ik de..." Sara dacht even na, " Ik de durf, en de mogelijkehid om alles te worden wat ik maar wil!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:22 pm

''Ehm'' Ze keek sarah vreemd aan. ''Als jij het zegt.'' zei ze toen, en ze teleporteerde een steen achter zich, en ging erop zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:28 pm

"Nee echt." zei Sara kinderlijk. "Ik ben een Ditto. Wil je het zien?" vroeg ze hyper. Ze stond op voor een demonstratie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:29 pm

''Ik geloof je best.'' Zei ze, en keek. ''Maar.. Laat maar zien, als je wilt.. Ik heb nog nooit iemand zien transformeren'' zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slipknot

Slipknot

Man Aantal berichten : 35
Registration date : 21-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner:

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:30 pm

"hoi pipo's. waar gaat het hier over?" zei hij. toen hij die serieuse gezichten zag vroeg hij:"zal ik weer weggaan of ..............?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:31 pm

Ze keek hem aan. ''Waarom zou je weggaan?'' Vroeg ze, en teleporteerde zich naar hem. ''Maar, als je weg wilt, dan ga je toch?'' zei ze, en teleporteerde zich weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:35 pm

Sara grijnsde, en kreeg een witte gloed. De gedaante van een Umbreon leek in ze zakken als een pudding, en nam even de vorm van een Ditto aan. Daarna veranderde het weer van vorm en begon het op een Ralts te lijken. Ze gloed verdween en een Ralts zat op Sara's plek. "Tadaah!" zei ze dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:36 pm

''Stoer.'' Zei ze, en keek naar Sara. ''Nu ben je ook een Ralts'' Zei ze lachend, maar nog steeds had ze haar ogen niet laten zien in dit gesprek. ''Maar.. wie is trouwens de gelukkige?'' vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:45 pm

"Geheim" zei Sara mysterieus. "Je komt er vanzelf achter, ik let niet altijd op mijn woorden." Sara bloosde, en verborg dat onder haar 'hoed'.

(Ik ga de Nieuwe Uri Geller kijken en kom dus niet meer terug, sorry Razz Tot morgen! ^^ )
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:48 pm

Crystal glimlachte. ''Aha. Morgen dus, vertel me maar of ze ja of nee zegt, okay?'' vroeg ze vriendelijk, en keek haar aan, haar ogen werden zichtbaar onder haar 'hoed'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:51 pm

"Ik zal het zeggen." zei Sara vriendelijk. "Maar het lijkt me raar om als Ralts aan een Hou-" Sara stopte, en veranderde haar zin. "Een Grotere pokémon te vragen of ze je partner wil worden..." zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyvr feb 13, 2009 8:52 pm

''Hou.. Houndoom?'' vroeg ze, en keek haar nog steeds aan. ''Ik ken ze niet, dus zeg het maar gerust.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyza feb 14, 2009 11:19 am

Sara zuchtte. "Houndoom, maar aan niemand door vertellen!" zei ze zacht. "Het word tijd haar te roepen..." Sara stapte weg. "Ik ben Sara!" stelde ze zich nog voor, waarna ze uit het zicht verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Emptyza feb 14, 2009 5:50 pm

Crystal kon een grote glimlach niet onderdrukken. ''succes..'' zei ze nog, maar verwachtte niet dat ze het had gehoord, ze teleporteerde zich weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




De ondergaande zon op het strand Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ondergaande zon op het strand   De ondergaande zon op het strand Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De ondergaande zon op het strand

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op het strand.
» Op het strand.
» Op het Strand.
» op het strand
» Op het strand met miracle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-