Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 De reis..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Xatu

Xatu

Man Aantal berichten : 199
Registration date : 27-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: Hoe durfje dat de vragen!
Status: Gezond
Partner: Ken jij een Darkside Xatu?

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 5:23 pm

Xatu teleporteerde zich een endje achter de groep en sloop en dicht tegen de muur langzaam achteraan. Hij was niet meer slehtdus ze moeten wel een reden hem als ze hem, wat aandeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 6:04 pm

Danger hoorde een vreemd geluid. Hij bleef stilstaan, en keek rond. Er zaten geen scheuren in de muur, dus de grot stortte niet in. Gelukkig, maar wat was het dan wel? Danger keek beter rond, maar zag nog steeds niks. Ach ja, dan was het vast een waterpokémon. Danger liep weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 8:00 pm

''Ik weet het niet levy, dat weet niemand van ons''
Zei Dustfire en concentreerde zich even op de geluiden in de grot, maar liep toen weer verder.
Telkens als er druppels van het plafond op dustfire's Veren viel, schudde ze zich snel uit.
Miracle keek eens goed naar het zwarte water, maar liep daarna weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 8:13 pm

" Wat een lange reis" Bromde Levy. "Kunnen we niet even stoppen?" Levy ging op iets zitten.
Het ding waar Levy op ging zitten bleek een kabuto te zijn. "Er beweegt iets onder mijn kont.." Levy sprong van het ding af. "Een kabuto!" levy keek aandachtig hoe kabuto met zijn rode ogen naar Levy keek. Kabuto leek kwader te worden en hij krabde Levy. " Auw!" levy krabde terug. De kabuto stormde weg. " Dat ook weer gehad.." levy liep verder. Opeens gloeide er voor hem allemaal rode oogjes. De hele grot zat onder kabuto, omanyte, kabutops en omastar fossielen. "nee he.." Levy keek peinzend naar alle rode ogen die hem aanstaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyza apr 04, 2009 9:18 am

Dustfire keek met grote ogen naar de pokemon.
''Fossiel pokemon...'' Zei ze, en er sprong een kabuto richting haar kop.
Miracle deed snel een hydro pomp, zodat de kabuto weggevuurt werdt.
''Rennen!'' Zei miracle, want fossiel pokemon waren erg sterk, zeker in een groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyza apr 04, 2009 9:55 am

"Aargh" Levy rende door een kleine gang heen. Veel van de fossiel pokémon zaten hem achterna. Plots werd Levy's weg versperd door een kabutops. "Laat me er door" Zei levy. De kabutops sprong in de lucht en viel genadeloos aan. "Oké dan er onder door!" Levy schoof onder de kabutops door terwijl hij sprong. Levy kwam aan het eind van de gang uit. Het zag er ruim en mistig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xatu

Xatu

Man Aantal berichten : 199
Registration date : 27-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: Hoe durfje dat de vragen!
Status: Gezond
Partner: Ken jij een Darkside Xatu?

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 8:25 pm

Xatu was aan het vechten met een Kabutops en gaf hem een klap het Steel Wing en schoot hem daarna weg met Hyper straal. Hij liep langzaam achter de groep aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 8:37 pm

Dustfire deed een vlammenwerper op alle pokemon die haar wouden aanvallen, en liep achter levy aan.
Miracle keek even raar om naar Xatu. Die vocht toch aan de slechte kant? Mirale liep maar achter dustfire aan.
Hij keek rond. een zwarte mist maakte veel onzichtbaar. zou dit shadow lugia's plek zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Xatu

Xatu

Man Aantal berichten : 199
Registration date : 27-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: Hoe durfje dat de vragen!
Status: Gezond
Partner: Ken jij een Darkside Xatu?

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 8:39 pm

Ook Xatu sloop er achteraan. Misschien werd hij uitgmaakt voor slecht maar zou Shade een al die andere betaalt zetten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 8:45 pm

levy stopte. Donkere mist trok op. De fossiel pokemon verdwenen. Alsof ze ergens bang van waren. "Zou het kunnen dat we zo ver zijn??" Levy kreeg het koud. Levy keek naar boven. Er zweefde wat pokemons boven hem. Hij kon niet zien wat voor pokemon het waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 8:49 pm

Miracle keek hoe er ademwolken verschenen. Het was erg koud geworden.
Toen de mist weg was getrokken zag hij dat ze op een stuk klif stonden, wat de rand was van een onderwatermeertje, met in het midden... shadow lugia! Miracle zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xatu

Xatu

Man Aantal berichten : 199
Registration date : 27-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: Hoe durfje dat de vragen!
Status: Gezond
Partner: Ken jij een Darkside Xatu?

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 8:56 pm

Xatu zag Shadow Lugia en verstopte zih achter een rots. en hijgde hij was erg zenuwachtihg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 8:56 pm

Toen de mist helemaal weg was zag Levy wat er boven hem zweefde. Het waren een paar aerodactyl's! Levy schrok plots. Hij zag nu pas shadow lugia. De aerodactyl's gingen naar shadow lugia toe, en gingen er naast vliegen. "Dit word dan het ultieme eind gevecht.." Levy slikte.

(dit liedje is mooi om aan te luisteren tijdens het gevecht: https://www.youtube.com/watch?v=9D8FkBgKOK8&feature=related)
Terug naar boven Ga naar beneden
Xatu

Xatu

Man Aantal berichten : 199
Registration date : 27-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: Hoe durfje dat de vragen!
Status: Gezond
Partner: Ken jij een Darkside Xatu?

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 8:57 pm

Xatu ging naast Levy staan en slikte. Hijwas ergzenuwachtig en keek naar de Aerodactyl
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 9:02 pm

Achi kwam eindelijk met dig onder hun vandaan. "Wachten op de rest of wat ?"Hij keek naar de pokemon het leek of ze geschrokken waren. "Oh sorry ik wou mijn krachten en aanvallen sparen dus ging ik ondergronds want boverond kan je al moe worden door gevechten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 10:23 am

Toen kwam pika eraan! sorry dat ik laat ben! WAAAAAAAA PREHISTORISCHE MOKEMON!! Ow Ik ben bereid om mee te vechten! Dit word niet makkelijk maar goed voor mijn poke skills te testen. Ow nhee! shadow lugia! Ok levy! ik ben klaar! Toen gebruikte pika een ongeloofelijke sterke en snelle mach punch! waarmee hij een kabutops tegen een omastar liet botsen en die vloog recht in het geizcht van schaduw lugia!!! pika zei: WHAHAHAHAHAHAH DAT DEED GEEN DEUGD ZEKER???
Terug naar boven Ga naar beneden
Xatu

Xatu

Man Aantal berichten : 199
Registration date : 27-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: Hoe durfje dat de vragen!
Status: Gezond
Partner: Ken jij een Darkside Xatu?

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 3:59 pm

Xatu keek vervelend naar Pika. denkje dat een zielige omaster een legendary tegen houdt? zei hij terwijl hij et steel wing een omaster weg klapte. jJe moet minstes een aanval van het tegenovergestelde type zoals elektric gebruiken zoals de aanval Thunder wave en dan heeft shadow Lugia waarschijnlijk nog maar een kleine schram.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 6:27 pm

zachtjes maar zeker xatu! ff kijke hij is water type (met mijn vuurtyper aanval kan ik daar niet veel aan beginnen! dus doen we het zo: DUST!!! ZET ME OP LUGIAS RUG! (dit kan wel riskant worden)
Terug naar boven Ga naar beneden
Xatu

Xatu

Man Aantal berichten : 199
Registration date : 27-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: Hoe durfje dat de vragen!
Status: Gezond
Partner: Ken jij een Darkside Xatu?

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 6:30 pm

Dan kan je beter dit doen. Xatu vuurde een Thunder wave af. Kijk dit maakt mischien wat schade maar het best is nog zit. Hij vuurde een Hyperstraal af op een Kabutops die uitgeschakeld tegen de wand knalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 6:39 pm

NICE SHOT XATU!!!! waar blijft dust nou?? in afwachting probeerde hij met omastars te bowlen! He er staan daar 10 kabutops! (echt net bowlspel) hij gooide een omastar en kegelde alle 10 de kabutops omver! pika riep heel luid STRIKEEEEEEEEEEEEEE!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 8:23 pm

Achi keek met een dom gezicht naar Pika en Xatu en zuchtte dit was belangrijk ze moesten meerddere dingen tegerlijkertijd raken en niet bowelen. HIj sprong met een draaibeweging in de luicht en deedt een blizzard meer dan de helft van de fosiel pokemon bevroor en vielen als IJspegels op SHadow Lugia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 8:25 pm

Levy keek achterom. Hij werd opgetild door een aerodactyl. "Laat me los!". De aerodactyl legde levy neer voor shadow lugia. Shadow lugia vloog omhoog en deed een gigantische hydro pump.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 8:28 pm

Achi wou Levy helpen probeerdde Levy te helpen. Hij deedt een BLizzard op Volle kracht op de Hydro Pomp en met meer kracht dan volle kracht op de plak waar levy stond.Door dat bevroor het maar net en ging het dus op Levy heen als een IJsblok en niet twegen hem als een aanval. "GA ER ZELF UIT MET VUUR !"Riep hij hard en hij viel op de grond al 1 aanval moest hij zoveel kracht gebruiken om te helpen. ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 8:32 pm

''Stoppen!'' Riep dustfire en deed een wervelwind zodat pika en Xatu vielen.
''Stop met die waanzin.. we moeten rustig blijven..'' Zei ze, en keek naar De fossiel pokemon die sissend de muur opklommen.

Miralce keek ondertussen naar shadow lugia. Hij leek niet te bewegen, maar zn ogen zag je rood gloeien.
Ineens klapte hij zijn vleugels open, en miralce sprong op. ''Daar zijn jullie eindelijk'' Zei shadow lugia, en schudde zn hoofd. ''En jij miracle, ben je er klaar voor? het éé op éé gevecht?'' Miralce keek shadow lugia aan.
een op een? hij keek naar al zijn vrienden.


Dustfire stapte naar voren. ''Wij helpen ook mee!'' Zei ze zelfverzekerd.
Shadow lugia keek haar grijnzend aan. ''Val aan!'' Zei hij, en twee tangagrowth Sprongen op dustfire en bonden haar vleugels vast. Dustfire wou net een vlammenwerper doen, maar voordat ze dat kon doen Bonden de tangagrowth haar snavel dicht. Dustfire kon niks meer. ''Maak haar onschadelijk'' Zei shadow lugia ijzig.
De tangagrowth lieten dustfire los en gooiden haar tegen een rotswand aan. Dustfire verwachtte het niet, en klapte met haar kop tegen de stenen aan. Met een grote wond aan haar kop viel ze bewusteloos op de grond. de tangagrowth sprongen weer weg. ''Goedzo..'' Zei shadow lugia grijnzend, Hij keek naar alle pokemon die meegereisd waren. ''Dat gebeurt er ook met jullie, als jullie je niet inhouden''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 8:36 pm

Achi keek van Shadow Lugia naar Dustfire hij begon wild heen en weer te springen hij was Boos :3 Hij rende naar de tangeroth Toe en liet 1 struikelen. "Water Pokemon zijn hier inh het voordeel sorry maar mijn Swift Swim activeert gelijk ik ben te snel."Zei hij en hij bevroor de gevallen Tangroth daarna keek hij naar de andere hij sprong op hem en begon hem met Ice punch te slaan hij keek naar de rest van de pokemon. "Aanvallen !"Riep hij hard. Daarna rende hij weer naar Dustfire toeen keek naar de wond hij deedt er een kleine water Pistool op om alle vuil weg te halen en keek om zich heen. Hij zag wat Zeewier en plakte het als verband om Dsutfire de hoofd heen.

[Ik redder :3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




De reis.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De reis..   De reis.. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De reis..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op reis..
» beginpunt van reis
» Doelloze reis
» De reis naar Huppelland.
» reis naar de burning top (ofzo xD)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-