Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Dé DarkSide grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Zilver

Zilver

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 10-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner:

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:11 pm

Silver Vuurde een Psybeam af op Blitzy en toen een Psychic "lelijk vermikte aap" Riep Silver en Rende op Blitzy af en dee zijn Last resort. "Rot beest " Zei Silver omdat ie niet kon bewegen
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:13 pm

Shadow keek omhoog naar Fling, deed droog een paar stappen opzei en stelde haar vraag opnieuw: "Meneer, weet U wie de DarkSide leider is? Ik wil hem spreken..." Ze keek nu strak naar Dusk, zonder scheef koppie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:13 pm

Blitzy draaide naar Shadow:"Asjeblieft,haal me hiereuit!" Daarna deed hij ember naar Fling. Daarna bleef hij gwn zitten omdat alle aanvallen tegen de tralis vlogen. [Achi zie dat deze kooi allesvast was]
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:15 pm

(Destiny bond een spook aanval die er door heen gaat)

Dusk werd woedend. "Punt een! Ik negeer die dikke muis! En punt twee, die stomme aap gaat niet ontsnappen.." Dusk vuurde een shadow ball op shadow af om tijd te winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:17 pm

Blitzy ramde met die staart tegen de ball. Hij had zijn oude moed weer terug. "Soms heb je iets in het leven wat je niet wilt!" Blitzy had eindelijk voor het eerst een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zilver

Zilver

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 10-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner:

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:17 pm

(oekel Psychic haalt je omhoog en slaat je gewoon eigelijk mors dood maar goed")

Silver vuurde een Psychic af en dee toen een Psy beam hij had het gehad met die Monferno hij moest hard stikke dood "Shade is onze team leader" Riep hij en hij viel Blitzy aan met een Psy beam
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:18 pm

Dusk deed ook zijn psychic op blitzy. Dusk had eerst raar opgekeken want blitzy kon helemaal geen shadow ball wegslaan met zijn duf staartje dat niet eens uit de kooi kon. Dusk deed toen een destiny bond op blitzy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:19 pm

Shadow liet de Shadow ball expres raken. Ze werd naar achteren geduwd door de kracht van de aanval, en hield er een paar lelijke schrammen aan over. "Dat is ook niet echt aardig..." zei ze droog, terwijl ze tegen de grotwand aan ging zitten. Nou, dan wacht ik wet tot hij terug is..." Ze deed haar armen over elkaar en keek naar de vechtende pokemon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:19 pm

Blitzy werd geraakt. "Shadow...heb je iets te eten mee?" Daarna stond hij recht en deed vlammenwerper naar Dusk. "Waarom houden jullie me vast?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison

Vrouw Aantal berichten : 520
Registration date : 31-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar
Status: Gezond
Partner: Gelukkig niet..

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:21 pm

Het regende, en onweerde. Een Umbreon met een kalme blik kwam binnenstappen. Ze keek rond, op zoek naar iets wat mis ging. Poison merkte een Raichu, een Monferno, Silver, Fling en Dusk op. Grommend kwam ze dichterbij. "Aha..." mompelde ze na een tijdje, en ze bleef staan. Poison zou niet aanvallen, enkel als de twee GoodSiders op het punt stonden om te ontsnappen, als ze moest helpen, of als ze zelf aangevallen werd. Een lage grom ontsnapte uit haar bek, en ze stond op het punt om een Shadow Ball te doen. Poison hield zich in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:21 pm

"Muhwaha!" Dusk hield de vlammenwerper met psychic tegen en liet hem omkeren. Dusk keek toen achterom naar de zwarte raichu. Dusk vuurde zijn destiny bond af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:22 pm

Opeens werder Blitzy's ogen zwart. Blitzy had de shadow ball van dusk ingeslikt. Daarna werd zijn staart donker. Hij zei met een kwaadaardige stem. "Slechte zal WINNEN!" Hij deed flammenwerper naar Shadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:25 pm

Dusk keek geďrriteerd naar blitzy. "Ik wil geen mietige aap aan mijn kant.." Dusk bromde en vloog door de tralies heen. Dusk pakte de shadow ball via zijn spook krachten uit blitzy zijn maag. Daarna vloog dusk meteen uit de kooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zilver

Zilver

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 10-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner:

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:26 pm

"Yo das niet coowl" Zei Silver droog en hij riep tegen Dusk "Dit kan nog eens leuk worden"en hij lacht geheimzinig en daarna keek hij naar Shadow
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:27 pm

Shadow keek naar de pokemon die haar aanvielen. "Ah, fijn..." zei ze dom. Ze had geen zin om te ontwijken, dus liet ze alles raken. "Dat doet best zeer... Vreemd, ik wil de leider spreken en word meteen gemarteld. Ik had verwacht dat ze hier meer respect zouden tonen." ze wreef even over een brandwond, en keek toen alle pokemon even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Zilver

Zilver

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 10-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner:

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:29 pm

"Waar voor wi lje de leider spreken" Riep Silver naar Shadow en hij rende naar Blitzy en Dee zijn Last Resort (Ben door de kooi) Hij had nu het Risico in eigen hand het zou het einde kunnen zijn van zijn leventje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:33 pm

Shadow dacht even na. Ze wist wat ze wou doen, maar iets in haar zei dat ze het moest uitstellen. "Ik ga om lidmaatschap vragen." besloot ze te zeggen. "Ik dacht dat alleen de leider iemand erbij kon laten, dus wou ik hem spreken..." Ze haalde haar schouders op en begon rustig haar wonden te likken. (Doen me denken aan een spreekwoord, ofzo xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:52 pm

Bmoitzy meost blijven ontwijken. "WAAROM? WAAROM HOUDEN JULLIE ME VAST?!" Blitzy deed een vlam in zijn mond. De eerste ide ozu aavallen,kreeg de volle laag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:54 pm

Op dat moment kwam Shade de grot in. Hij bromde nors bijhet zien van de vechtende pokemon. "Wat is dit voor onzin?"
Zijn ogen vielen na een tijdje op de dikke zwarte muis die tegen de grotwand aan zat. "Weer een gevangene?" Shade zwoof naar Shadow toe en tilde haar op aan haar nekvel. "Niet meer DarkSiders pesten voor jou." grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 4:58 pm

Shadow keek recht in Shade's ogen. "Ik neem aan dat u de leider bent?" vroeg ze met zoveel mogelijk beleefdheid. "Want dan moet ik u spreken." ze toverde een kleine, maar zekere lach op haar mond. Ze hing in de klauwen van haar prooi, maar alleen Shadow wist dat het haar prooi was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 5:01 pm

Blitzy had gemerkt dat hij flink zeer mager was. Hij probeerde zich dor de tralies heen te wringen. Alleen zat hij met zijn kop. Blitzy gaf niet op....het lukte traag maar zeker. Blitzy werd knalrood "Hnnn..Geef...Niet....op..HNN"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 5:04 pm

Shade zette Shao ug en richtte zijn aandacht op Blitzy. "Jij komt er voorlopig niet uit." zei hij, en hij duwde Blitzy terug. "Waarom moet je me spreken, zwarte?" zei Shade, een beetje vijandig. Met zwarte bedoelde hij Shadow, en h hooe dt ze dat bereep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 5:06 pm

Dusk keek naar shade. Dusk pakte blitzy en stopte hem door de helft van de tralies. Dusk deed zijn Memento. Blitzy zou eraan gaan omdat hij erdoor geraakt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 5:14 pm

"Ik wil lid worden." zei Shadow kortaf. Ze keek strak naar de ogen van Shade, die zijn aandacht heel ergens anders bij had. Misshcien hoorde hij haar niet, of misschien wist hij dat er ieand mis was, en zou hij haar niet toelaten. Shadow wachtte gewoon af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Emptydi jul 07, 2009 5:20 pm

Meteen draaide Shade zich om. "Lid worden?" vroeg hij ongelovig. "Dan zul je jezelf eerst moeten bewijzen." hij staarde ongelovig naar Shadow. Hij vertrouwde haar niet, maar als ze de opdracht goed voltooide kon er niks mis zijn. Shade mompelde iets in zichzelf terwjl hij nadacht over e opdracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dé DarkSide grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De DarkSide Grot. [New]
» De nieuwe grot van de DarkSide
» De grot achter de waterval (Celeny's grot)
» the darkside
» suerte? darkside?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-