Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Dé DarkSide grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 4:20 pm

"Misschien. Maar ik geef jullie de vrjheid om zelf te kiezen wat die opdracht is." Zei Shade met een grijns. "Ik hoor het wel als jullie iemand hebben gekozen. Enneh... zolang het nodig is let ik op die kleine etter." Shade wees naar Thunder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 4:22 pm

"Okeh.."Hij glimlachtte wat zou hij doen hij wist al wat. "Ken jij Leaf en Frozen? Ze staan bij mij aan de top van haat mischien wordt het tijd om ze uit de weg te ruimen." [Mag ik de dood van Leaf en Frozen lijden?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 4:24 pm

"Die namen zeggen me niks, maar al jij denkt dat ze geschikt zijn kunnen we de aanval inzetten." Shade dacht na. "Natuurlijk wél meeen strategie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 4:25 pm

(*leiden. Maar, wil je Frozen echt doden? Sad Frozen was er al ergens in het begin ! maar, ik wil mee leiden, kan dat ?)

"Dan doen we dat..." Zei Fling. "Laat dusk hier, hij komt zo wel bij en dan kan hij mee bewaken.." Zei Fling terwijl hij naar de uitgang liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 4:28 pm

Shade knikte. Hij wist niks meer te zeggen, dus ging hi naast Thunder liggen uitrusten. Hij zou wachten tot een van de twee pokemon bij kwam, en dacht na over wie hij ging kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 4:29 pm

[Jah ik wil er echt doden van mij mag je Iron de dood leiden ;3]

"OKeh dus ik moet een plan verzinnen."Mompelde hij terwijl hij de grot ook uit liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Gestorven
Thunder

Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Registration date : 06-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar
Status: Gezond
Partner: single...

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 8:29 pm

Thunder werd langzaam wakker. Met haar ogen half dicht keek ze rond. "Tora, waar zijn we? Tora?!?" ze keek om zich heen en zag dat ze in een grot zat. "Waar ben ik?!? En waar is Tora?!?" riep ze toen bang. Ze keek om zich heen, Thunder wist nu bijna zeker dat ze op darksideterrein was! Het gaf je gewoon een duister gevoel. Een akelige plek was dit, meer niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 8:38 pm

Shade rimmikte. De angst van de Pichu gaf hm een gevoel dat hij al lang niet gevoeld had. Hij wist niet of Thunder hem kon zien, maar dat makte ook niet uit. "Hoe heet je?" vroeg hij, met een diepe, duistere klank in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Gestorven
Thunder

Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Registration date : 06-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar
Status: Gezond
Partner: single...

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 8:51 pm

Thunder keek om en zag de gengar. Ze schrok enorm, want ze dacht dat ze hier alleen was. Thunder bekeek de gengar eens goed. Deze was duidelijk slecht! Maar ondanks dat ze in de grot van de darkside was, werd ze steeds minder bang. Het had ook geen zin om bang te zijn, want ze strief liever dapper, dan als een bangerik! Uiteindelijk gaf ze antwoord. "Wie ik ben gaat je niets aan en wat wil je van me?!?" riep ze nijdig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 9:19 pm

Weer grimmikte Shade. "Domme Pichu," Zei hij rustig. "Als het me niet aanging hoe jij heet, had ik het toch niet gevraagd?" Hij staarde haar strak aan. "Misschien wil ik wel niks va je, al zou ik heel blij zijn als je hoofd aan de grotwand hangt." Zijn grijns was onheilspellend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Gestorven
Thunder

Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Registration date : 06-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar
Status: Gezond
Partner: single...

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 9:47 pm

Thunder schrok daarvan, de dood zou wel komen, maar aan een grotwand hangen vond ze niets! "Als ik dan dood ga, wil ik op zijn minst begraven worden! Dus mijn hoofd ook en anders...anders blijf ik hier rondspoken tot ik begraven word!" riep ze de gengar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2009 10:52 pm

Shade moest zich inhouden om niet keihard te gaanlachen. "Dwaas!" riep hij nar Tunder. Zijn stem weergalmde spookachtig door de grot. "Denk je nou echt dat ik, leider van de DarkSide én spook pokemon, ban ben voor een klein Pichu geestje? En daarbij is dit ónze grot, wat betekent dat er misschien wel een vloek op rust..." Het kon Shde nit schelen wat hij zelf zei, hij zei het gewoon xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:43 pm

"Baas!" Riep Fling terwijl hij aan het uiteinde van de grot stond. "Hier is nog een pokémon voor u.." Fling grijnsde en legde Blitzy in een smalle gleuf die bewaakt zou worden door een paar sableye's. Fling liet de rest van de sableye's en shade op blitzy passen totdat hij wakker werd. Fling ging zelf weg om Dusk te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 4:46 pm

Blitzy deed zijn ogen open en zag de Sableyes! hij ^zei:"H-Huh? Waar ben ik?" Blitzy stond op. En keek rond zich heen. Hij zag de Sableyes en keek op de muren. Gelukkig kon hij door zijn staart nog zien opeens zag hij een teken staan! Het was...Het teken van de Darkside! Blitzy zei toen:"Ik-Is-Nhee...Ben ik in de darkside grotten? Hij deed een Mach Punch op de muur maar de stenen waren harder dan staal en er kwam een klein Barstje in de muur Blitzy zei:"Tegen dat ik daar een uitgang tegen heb, hebben me ze allang door! Blitzy probeerde dus om uit zijn gleuf te klauteren. Maar hij werd teruggeslagen door een Sableye en zijn wang begon te bloeden en Blitzy zei:"Slecht idee!" Hij hield zijn hand tegen zijndij waar zijn treasure bag normaal zat maar die hing een beetje verder aan een muur en Blitzy zei:"Damn! Dat zijn geen dombos!" Blitzy begon te wachten en wat gesprekken af te luisteren. Blitzy zat toen te denken:"Ik hoorde dat de dark side baas een gengar is! Ze verlangen toch niet dat bij hun kom? Of willen ze me vermoorden? Ik ga mijn vel wel duur verkopen! Blitzy lag toen neer en zei:"Ik wacht wel af!" De grot werd aardig warm omdat Blitzy's hersenen op volle toeren draaiden. Zijn lichaams temperatuur werd hoger. En Blitzy begon een sterke kracht te verzamelen. Hij zei toen:"Als deze krracht goed opgeladen is kunnen mijn moves sterker worden!" Het werd ondertussen 40°C in Blitzy's grotje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 8:19 pm

Shade voelde de hitte, en zag de Monferno. "ach, het kleine aapje probeert te ontsnappen? Wat schattig..." grinnikte hij. Hij greep Blitzy bij zij keel en duwde hem tegen de muur. Hij kneep een klein beetje in de keel, maar niet te erg. Hij keek recht in de ogen van Blitzy en deed Confuse Ray, waardoor Blitzy in de war zou raken. (Ik zeg niet dat hij raak is, al is er nu wel een grote kans op xP )
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2009 8:21 pm

(-.- het is niet jou grotje het is een grote grot. En waar haal je dat 40 celsius vandaan? O.o)

Fling kwam met Dusk en de andere sableye's de grot in. Iedereen van de Darkside leden behalve Poison was nu in de grot. Fling keek naar Blitzy idie bij shade was. Fling stak zijn tong uit naar blitzy. "Zit je lekker, kwaaie aap?" Vroeg Fling geniepig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 7:50 am

Blitzy deed zijn ogen dicht zodat hij niets zag van de confuse ray! Daarna zei hij:"Owja ik kan nu....je ogen verbranden!" Blitzy bereidde toen een ember voor! Hij zei ook:"EN LAAT THUNDER VRIJ! Neem mij! Als jullie hem doden, zijn jullie .....Prutsers!" Toen deed Blitzy zijn ember en zei:Het goede....zal altijd......van het kwade.......kunnen.........winnen...

(EDIT:Ik wil hier wel levend vandaan komen! Desnoods met geheugenverlies!)




[Edit by mod:
1. Jou perzonage weet volgensmij niet dat Thunder is gegijzeld zo wel sorry.
2. Darkside Twisted Evil Ze kunnen gewoon beide gevangen houden Laughing
]
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Gestorven
Thunder

Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Registration date : 06-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar
Status: Gezond
Partner: single...

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 4:02 pm

(Ik ben een meisje)

Thunder stond te kijken naar wat er gebeurde. Ze vond zichzelf écht geen dwaas en was daarom best beledigd. Trouwens door die Monferno wist hij toch haar naam, al vroeg Thunder zich wel af hoe hij haar naam wist. Thunder ging zitten, ze was machteloos en ze vroeg zich af of ze ooit wel gered zou worden, want zelfs Tora kon zoveel pokémon niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zilver

Zilver

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 10-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner:

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 5:26 pm

opeens kwam er een espeon de grot in rennen en zei "Hallo, dit zal de dark side wel zijn aangezien hier de dark pokemons lopen" opeens zag ze een groote lelijke aap en een kleine pichu

"Zeg ik heb wel iets met slecht" en Silver ging zitten


[En hoe vindt jij de grot? Please ergens anders jezelf aanmelden x'd ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison

Vrouw Aantal berichten : 520
Registration date : 31-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar
Status: Gezond
Partner: Gelukkig niet..

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 5:56 pm

Poison kwam de grot in lopen. Ze ging op haar plek liggen, en zuchtte even. Poison kneep haar ogen even dicht toen ze weer de stekende pijn in haar onderbuik voelde. Maar daarna deed ze haar ogen weer open, en keek rond. Poison zag niemand die verbaasd naar haar keek, en legde haar kop weer neer. Ze dacht na. Waarom opeens die buikpijntjes? Zou ze... nee, dat kon niet! Dat kon gewoon niet... Poison zuchtte in zichzelf, en probeerde een ander idee te krijgen waarom ze die buikpijn kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zilver

Zilver

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 10-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner:

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 6:10 pm

Silver keek naar posion "Eeeh gaar het" en hij keek naar posion
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison

Vrouw Aantal berichten : 520
Registration date : 31-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar
Status: Gezond
Partner: Gelukkig niet..

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 6:28 pm

Poison keek op, naar Silver. Wou die Espeon bij de DarkSide komen? Als niet, kon Poison iets verklappen wat haar behoorlijk kwetsbaar kon maken. Ze knikte alleen maar. Poison kon wel goed liegen. Als Silver Poison niet geloofde, had ze wel een klein probleempje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zilver

Zilver

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 10-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner:

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 7:32 pm

"Zeg gengar zou ik bij de darkSide moche komen" Vroeg silver rustig maar een beetje geirieteerd en keek toen naar poison

"Hey, alles goed" zei Silver droog en hij ging zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison

Vrouw Aantal berichten : 520
Registration date : 31-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar
Status: Gezond
Partner: Gelukkig niet..

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 7:39 pm

Poison knikte weer. Ze zei niks, want als Shade Silver niet toeliet, zou Silver informatie krijgen, wat dus niet de bedoeling was. Poison sprong op een rots dat dichtbij haar was, en ging daarop liggen. Weer voelde ze de buikpijn, maar probeerde daar niks van te laten merken. Poison kuchtte even, en legde toen ook haar kop op de rots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zilver

Zilver

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 10-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner:

Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2009 7:41 pm

"gaat het een beetje" Zei Silver die gedachte kon lezen

en hij liep naar haar toe

(Jammer xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dé DarkSide grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De DarkSide Grot. [New]
» De nieuwe grot van de DarkSide
» De grot achter de waterval (Celeny's grot)
» the darkside
» suerte? darkside?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-