Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Dé DarkSide grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Legacy

Legacy

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 26
Registration date : 11-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyza mei 23, 2009 9:09 pm

Silver dee nog eens psyich en tilde blit wel op

PS die optil aanval kan niet missen he
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyza mei 23, 2009 9:11 pm

Blitzy vloog terug en zei woedend:"Alwer mislukt!" Hij deed een Ember op Silver!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyza mei 23, 2009 10:53 pm

"Stop mormmel!" Hij keek naar blitzy en deed mean Lock. Nu zou blitzy niet kunnen uitsnappen tot shiny bewusteloos was en dat zou neit zo snel gebeuren. Hij gebruiktte daarna zijn yawn aanval meerdere bellen vlogen op blizy af om hem in slaap et laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 9:51 am

Blitzy keek naar de bellen en zei:"Nja...slaapwel, starwars freaks!" Blitzy viel in slaap.

[Starwars heeft ook darkside O_O! Van mijn neef gehoord xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Gestorven
Thunder

Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Registration date : 06-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar
Status: Gezond
Partner: single...

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 2:36 pm

Thunder deed haar zet, toen ze bedacht dat dit haar kans was om vals te spelen. Shiny was afgeleid en lette niet op haar. Maar ook al speelde Shiny vals als wat, waarom zou zij het dan ook moeten doen? Zou zij dan niet net zo slecht, vals en verkeerd zijn als Shiny? Ineens kreeg ze een slim idee, terwijl Shiny met Blitzy aan het vechten was, legde Thunder de vals gespeelde stenen op hun oude plek terug zonder dat iemand het gemerkt had. "Jij bent weer!" zei ze daarna heel rustig alsof er niets aan de hand was. Thunder vond dat ze nu niet vals speelde, maar juist het vals spelen tegenging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 3:02 pm

Blitzy kreeg een waterdruppel op zijn vlam en schoot wakker. Hij zei:"G'Morn'g!" Blitzy besefte toen waar hij was en trok zich naar zijn plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 3:12 pm

"En daar blijf je.." Klonk een stem. Fling zette een stap naar waar blitzy zat. "En ik zal dit blijven bewaken.." Fling ging voor blitzy staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 3:15 pm

Blitzy zei bespottelijk:"Hoera! Gezelschap!" Hij bedacht toen verder een ontsnappingsplan uit. Als hij nu een S.O.S Mail kon versturen..... Maar hij dacht:"Misschien denk ik wel dat ze zullen afvragen waar ik ben en zullen ze me komen zoeken" Blitzy keek naar fling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 3:17 pm

Fling glimlachte en ging zitten. "Ontsnappen is niet mogelijk hier..als je daar toevallig aan denkt.." zei fling met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 3:21 pm

Blitzy had stiekem achter zich een steen gepakt. Hij kraste op die steen:"S.O.S!" Ik zit in de DS grot." En hij verbergde die achter zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:22 pm

De steen die Blitzy had bekrast zwoof ineens uyit zijn handen, viel hard op zijn kop en zwoof zo hoog, dat Blitzy er niet bij kon. Shade kwam uit het niets tevoorschijn terwijl hij las wat er op de steen stond. Hij sloeg hem hard op Blitzy's hoofd, waarna hij naar Poison's slaapplek zwoof. Daar kraste hij een oud teken in de rotsen. Daarna deed hij hetzelfde bij Shiny. Shade zwoof weer naar Blitzy toe. "Dus... Jij wil ontsnappen?" vroeg hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:28 pm

Blitzy stond recht en antwoorde met:"Ja! En ik heb een voorstel! Ik daag je uit! En als ik win ben ik vrij. Als jij wint blijf ik hier! OK?"Blitzy keek met gebalde vuisten naar Shade.
[Ik verlies toch Razz ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:36 pm

Shade grinnikte. "Akkoord. Maar we strijden in de grot, zodat je niet kan ontsnappen. En als je de grot laat instorten breek ik al je botten stuk voor stuk in duizend stukjes." Hij grijnsde breed terwijl hij zijn positie innam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:39 pm

Blitzy zuchtte. Hij was bereid voor het gevecht zijn leven te doen. Al was het zijn laatste misschien. Hij begon met Ember. En sprong behendig rond.

[Owja, dit gevecht is ALLEEN tussen Shade en Blitzy! Andere DS leden: kom er gelieve niet tussen.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:42 pm

(je weet hoe doortrapt de darkside kan zijn Twisted Evil)

Fling grinnikte en met behulp van dusk en de andere sableye's legde hij wat stenen voor de ingang zodat blitzy niet kon ontsnappen. Nadat het klaar was ging fling zitten. "Laat het gevecht maar beginnen" Zei fling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:44 pm

Blitzy zei:"Licht aan!" Alleen zijn vlam gaf licht. Hij sprong behendig rond. En vuurde overal vlammen af. Zo kwam er meer licht in de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:46 pm

Fling keek eigenwijs naar blitzy. Fling en de sableye's doofden de vlammen en keken weer naar blitzy. "Vecht als je durft tegen shade, maar je zult geen succes hebben"
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:51 pm

Blitzy maatke zijn vlam groot. Hij kon alleen met moeite Shade zien en hij zag de ogen van de andere DS leden.Hij deed een Flame Wheel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:55 pm

Fling lachte vals en knikte naar de andere sableye's. Fling en de andere sableye's gingen om blitzy heen staan en ze glinsterden met hun diamanten ogen. Fling gooide een steen tegen blitzy aan en liet zich eigen weer verdwijnen in het duister. Zo zouden darksiders zich ook moeten gedragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 8:56 pm

Shiny keek naar de oude teken bij zijn slaapplaats wat betekendde dat ookalweer? daarna ging hij weer naar Thunder en pakte de steentje op. "Geniepige pokemon genoeg gespeeld."Zei hij en hij keek naar fling. Hij kan toch niet ontsnappen okal verslaat hij shade wat hij niet doet hij kan alleen ontsnappen als ik bewusteloos ben door mijn mean Lock.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 9:02 pm

Blitzy hoorde de steen aanvliegen en zei:"Wat is...AW!" Blitzy zei:"Hee, dat is niet eerlijk." Blitzy begon wild overal te emberen. Zoals op Shade als op de andere Leden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 9:08 pm

"Hmpf.." Fling keek naar blitzy vanuit de duisternis. Blitzy zou toch nooit kunnen weten dat de sableye's verscholen waren in het duister. Vanuit iedere hoek zat er een sableye en elke sableye gooide wel met een steentje naar blitzy om blitzy zijn kalmte weg te laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 9:10 pm

Blitzy kreeg een steen in zijn poot en de begon te bloedden en zei:"Hee? Kappen?" Hij begon wild door de grot een flame wheel te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 9:11 pm

Fling grijnsde. Zoals blitzy nu was zou hij niets kunnen beginnen tegen shade. Fling wachtte even tot de flame wheel op zou gaan. Daarna begonnen de sableye's weer stenen te gooien.

(dit is 1 klein foutje dit is fling aub xd)


Laatst aangepast door Levy op zo mei 24, 2009 9:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Emptyzo mei 24, 2009 9:13 pm

Blitzy vloog keihard tegen de geblokkeerde doorgang. Blitzy riep:"Aw! Domme ik!" De blokering begon te trillen. Blitzy sloop weg. En deed een Flame Wheel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dé DarkSide grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De DarkSide Grot. [New]
» De nieuwe grot van de DarkSide
» De grot achter de waterval (Celeny's grot)
» the darkside
» suerte? darkside?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-