Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Dé DarkSide grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 5:35 pm

Shiny kwam de grot ingesprongen hij keek even naar Shadow."Shadow was net als Houndoom een huppelfluppel pokemon die veel tegen DarkSide vocht."Zei hij hij keek naar Shadow. "En misschien kan ze ook weg gaan ent zoals Houndoom.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 5:39 pm

Shade trok een wenkbrouw op. "pokémon kunnen veranderen." zei hij rutig. "Zo te horen ken jij haar? Hmm..." Shade probeerde een goede oracht e bedenken, n kreeg toen inees een idee. "Shiny, ovehandig mij die sleutel, il je." zei hij streng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 5:41 pm

Shiny keek even naar Shade waarom zou hij de sleutel geven? Hij was goed bewaard de hele tijd. Hij pakte de sleutel en gaf hem aan shade. Daarna deed hij nog een Mean Lock op Blitzy die kon nu niet uit de grot alleen als Shiny uit de DarkSide Gebied ging werd de vloek weggehaald zolang hij bleef kon blitzy niet uit de grot ook niet me een opstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 5:42 pm

"Hmpf.." Dusk wou eigenlijk niet dat de sleutel overhandigd werd maarja. Dusk werd al gehealed door de sableye's daarom was dusk al wakker. Dusk deed ook nog een nieuwe destiny bond op blitzy. Als blitzy zou ontsnappen zou dusk memento doen zodat ze blitzy konden ophalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 5:49 pm

Shade bedankte Shiny voor de sleutel en draaide zich om naar Shadow. "Eerst stellen we ons voor. Ik ben Shade." Hij knikte met zijn hoofd uit beleefdheid. "Wat ik je ga overhandigen is uiterst belangrijk. Je moet het niet verliezen of gebruiken, alleen bewaken. Gesnopen? Je moet het met je leven bewaken, en zorgen dat niemand anders het krijgt, behalve als ik het terug vraag. Begrepen?" hij verloor zijn beleefdheid even, en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 5:55 pm

Shadow knikte. "Mij noemen ze Shadow, maar dat wist u al." zei ze. Ze luisterde aandachtig naar de woorden van Shade, en knikte steeds weer. "Ik zweer dat ik de sleutel met mijn leven bewaak zolang ik hem heb. Ik geef mijn erewoord dat ik ehm neit zal gebruiken, of aan iemand anders geef, tenzij U hem terug vraagt." ze wist nog niet wat het was, al had ze een vermoeden dat het de sleutel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 5:58 pm

"Geef de sleutel aan mij ik heb hem dringend nodig je krijgt hem gelijk terug."Zei shiny, hij deed zijn poot bij shadow en bleef ongeduldig wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 6:00 pm

Shade gaf de sleutel aan Shadow, en keek vanuit zijn ooghoeken naar Shiny en Dusk. "Ik neem aan dat een erewoord overtuigend genoeg is?" zei hij rustig. "Nou, tijd om te gaan. Shiny, Dusk; jullie mogen de boel in de gaten houden, al hoeft het niet. Shadow moet de kooi bewaken en zorgen dat die aap rustig blijft." Zonder op reacties te wachten zweefde Shade de grot uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 6:02 pm

"Ehh mag ik nou de sleutel?"Zei hij hij deed zijn poot bji shadow en bleef nogsteeds ongeduldig wachten =3 Als ze hem niet geeft krijgt Blitzy geen eten en als ze hem wel geeft dan is ze gevaald. Dacht hij dom =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 6:06 pm

"Waarvoor heb je hem nodig?" vroeg Shadow droog. Die gast is toch niet zo dom dat hij denkt dat ik hem geef? Ik ehb mijn erewoord gedaan! dacht ze. Ze staarde strak naar Shiny, al had ze liever het miertje die op haar been liep gedood.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 6:09 pm

"Hij heeft voer nodig, Maar ik ben bang dat als ik het eten aan jou geef om aan hem te geven dat je het zelf opeet en met jou dikte zou het wel zo zijn."Zei hij met een gemene glimlach dan kreeg blitzy maar geen eten zo te zien was shadow slim genoeg om de sleutel niet te geven.


Laatst aangepast door Achi op di jul 07, 2009 6:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 6:14 pm

"Geef hem nou maar de sleutel.." bromde Dusk. "Vergeet niet dat het jouw verantwoordelijk is als die aap sterft doordat jij die sleutel niet gaf.." Zei Dusk grinnikend. Dusk ging alvast op zijn plaats staan van dingen in de gaten houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydi jul 07, 2009 6:51 pm

"Jullie hebben het zelf gehoord, ik ehb mijn erewoord gedaan." Zei Shadow. Ze deed haar armen over elkaar en sloot haar ogen. "Niemand die die sleutel krijgt, behalve Shade." Ze grijnsde bijna onzichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptywo jul 08, 2009 7:56 pm

Shade kwam terug. Zonder op iemand te letten wendde hij zich naar Shadow. "Sleutel?" zei hij, met een akelige grijns. Hij hoopte dat ze hem niet had. Dan had de DarkSide weer een leven vernietigd die het niet waard was. Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar de kooi, die duidelijk nog op slot zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptywo jul 08, 2009 8:01 pm

Zonder iets te zeggen legde Shadow de sleutel in Shade's hand. Ze had er helemaal geen problemen mee dat Shade onbeleefd deed, of dat hij hoopte dat ze de sleutel niet had. Ze deed haar armen over elkaar en ging zwijgend naast Blitzy's kooi zitten.
(De bitchclap komt zo in een ander topic Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptywo jul 08, 2009 8:05 pm

Shade draaide zich ineens om. "Shadow, ik verwacht je zo te zien. En ik verwacht dat je me kan vinden." Hij staarde even naar buiten en besloot dat hij niet te ver weg ging. Shadow had bewezen dat ze te vertrouwen was. Hij had haar liever niet gehad bij het team, en had daarom de sleutel gegeven met een stel leden die erom zouden vragen, maar ze had de sleutel nog en moest lid worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptywo jul 08, 2009 8:10 pm

Shadow trok een wenkbrauw op. Shade wou haar spreken...? Dar voorspelde waarschijnlijk niks goeds. Zonder een woord te zeggen stond ze op, en liep ze naar de grot opening. Of zou hij haar lid maken? Dan was het tijd, tijd om de opdracht van het spel te voltooien, en tijd om haar eigen plan uit te voeren. Stilletjes volgde ze de geestige geur van Shade.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptywo jul 08, 2009 10:47 pm

Blitzy had verschrikkelijke honger. Hij roosterde alsnog een kakkerlak. Die at hij met een zuur gezicht op. Shade en Shadow waren al een paar uur weg. Blitzy vroeg zich af waar ze bleven. Uiteindelijk hoorde Blitzy een luide kreet. Hij stond bang op "Wie is daar?.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptywo jul 08, 2009 10:51 pm

Shadow kwam zo kalm als ze kon de grot binnen lopen. Ze keek om zich heen of er DarkSide leden in de buurt waren, maar de grot leek leeg op de Sableye na. Ze deed haar best niet al te erg te hijgen; de vloek begon langzaam te werken.
Shadow liep naar de Sableye toe. "Ik heb toestemming van Shade om de kooi te openen." zei ze, en ze lieten Shadow door. Heel snel en behendig verlamde Shadow ze met haar staart. Ze deed de kooi open. "Ik kom je helpen, maar wees stil." flusiterde ze tegen Blitzy. "Dit kan even pijn doen. Klaar?" Shadow gaf Blitzy neit de kans om te antwoorden, en raakte zijn verzwakte lichaam met een niet al te harde Iron Tail.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptywo jul 08, 2009 10:53 pm

Blitzy zei:"W-What?"Blitzy vloog tegen de muur. Hij had al bijna geen energie meer van allme martelingen en viel KO! "Shadow..W-Waarom..Urf."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptywo jul 08, 2009 10:56 pm

"Het is voor je eigen bestwil..." zei Shadow. Ze kreeg opeens een vreselijke pijnsteek, en probeerde die te negeren. Ze tilde Blitzy over haar schouder, en droeg hem de kooi uit. Ze stopte de Sableye voor de zekerheid in de kooi, en deed de kooi op slot. Ze wist niet wanneer, maar ze zou de sleutel vernietigen.
Snel rende Shadow de DarkSide grot uit. Waar ze heen ging wist ze nog niet, maar voorlopig zou ze niet stoppen met lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Tunder
Gestorven
Tunder

Man Aantal berichten : 77
Registration date : 08-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 17 jaar.
Status: Gestorven
Partner: She left me.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydo jul 09, 2009 8:01 am

Een raichu stapte de grot binnen. Hij wou hoe dan ook slecht worden. Met of zonder deze pokémon. Hij lachte. "Ik kom me melden." Zei hij duister. Hij keek rond. Geen goede pokémon die hij kon aanvallen. hij lachte. "Ik zou graag bij jullie willen komen!" Zei hij en keek naar Shade.

Edit by mod Shadow: Als je goed gelezen hebt is Shade niet meer in de grot. Neem ook even een kijkje in dit topic. De DarkSide is uit elkaar gevallen, om het maar even zo te noemen.
M.v.g. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydo jul 09, 2009 7:42 pm

Shiny de hulpleider kwam te voorschijn hij keek even naar de dikke raichu."Shade is afwezig maar je kan via mij nogsteeds joinen okal is het 2 keer zo moeilijk."Glimachltte hij. "Kom met pokemon die we gevangen kunnen nemen." [andere leden]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunder
Gestorven
Tunder

Man Aantal berichten : 77
Registration date : 08-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 17 jaar.
Status: Gestorven
Partner: She left me.

Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Emptydo jul 09, 2009 10:54 pm

Tunder keek moeilijk. Hij grijnsde toen. "Ik zie er toch vanaf." Zei hij en keek naar de uitgang. Hij richtte een donder op de lucht, gewoon voor de lol. Toen rende hij snel weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dé DarkSide grot   Dé DarkSide grot - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dé DarkSide grot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De DarkSide Grot. [New]
» De nieuwe grot van de DarkSide
» De grot achter de waterval (Celeny's grot)
» the darkside
» suerte? darkside?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-