Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Roep naar Candy...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:21 am

Sparky liep langs het Crystal Lake. Opeens zag hij daar prachtige kristallen glitteren. Hij zei:"Zucht...Hoe zou het met Tora gaan?" Sparky liet een traan in het water vallen. Daarna stond hij recht en zei:"Ik moet Candy vinden!" Opeens hoorde hij kleine voetstapjes. Sparky zei:"He? Wie is daar?"

[Dit Topic is gemaakt voor Tail,Candy en Sparky Razz]


Laatst aangepast door Sparky op za jul 04, 2009 11:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:23 am

Met grote passen kwam de kleine Pikachu aanstappen. ''Wat is er?'' vroeg ze. Ze klonk niet supervriendelijk, maar ook niet gemeen. Ze hief een wenkbrauw op, en keek naar haar spiegelbeeld in het water. Haar helderblauwe ogen waren helderder dan normaal, aangezien ze in een goede conditie was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:25 am

Sparky zei:"Ik moet je iets vertellen..." De woorden slokten Sparky in zijn keel. Daarna zei hij:"Tora is...Tora is...*Snik* Tora is wegegaan....om..*snik* de moordenaar van haar ouders te zoeken..." Na die woorden rolde er weer een traan langs Sparky.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:27 am

Candy keek naar de grond. De moordenaar van haar ouders. OOM EN TANTE! Ze schrok. ''Dat zijn mijn oom en tante..'' gromde ze. Plots herrinnerde ze zich iets: Er was een familie reünie daar, dus de hele familie was erbij. En waarschijnlijk zouden haar Oom en tante niet de enigen zijn die stierven.. Ze slikte, ''Oke, Tora redt zich wel.'' zei ze zelfverzekerd, en ze keek naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tail

Tail

Man Aantal berichten : 39
Registration date : 04-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Geen =D

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:28 am

"Mama.." De tranen rolde over zijn wangen heen eerst waren zijn ouders vermoord daarna is zijn oma dood gegaan en nu is hij zijn 2 broertjes kwijt geraakt. Weer rolde er wat traantjes over de wangen van de kleine pichu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:30 am

Sparky zei:"Het is moeilijk om te geloven dat Tora echt een tijdje weg is....Misschien....*slik* Candy,Vertel dit asjeblieft niet aan Thunder." Sparky ging triestig zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:30 am

Candy keek om. Haar blauwe ogen richtten zich op de Pichu. Hij had iets aan zijn oor, de zogenaamde 'Notched Ear', het was duidelijk zichtbaar. Toch zag ze iets in hem van haar familie, maar ze liet dat even zitten. ''Wat is er, kleintje?'' vroeg ze, en ze liep naar hem toe. ''En nee, Thunder hoeft niks te weten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tail

Tail

Man Aantal berichten : 39
Registration date : 04-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Geen =D

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:35 am

Tail keek bang naar de pickachu tegenover hem. Ze had wel iets van zijn oma maar er zou weinig kans zijn dat ze familie was. Toen hoorde hij haar zeggen. "En nee, Thunder hoeft niet te weten." Was dat neit zijn zus? Wat zou ze niet hoefen te weten. "Nou me ouders zijn vermoord, Mij oma is dood gegaan en ik ben mijn broers kwijt geraakt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:36 am

Candy keek hem aan. ''Wacht eens even,'' zei ze zacht. Als zijn ouders vermoord waren... En hij had echt veel van haar oom weg.. Misschien! Ze grijnsde licht, ''Vertel eens, kleine. Zijn jouw twee oudere zussen Tora en Thunder, en had jouw oma blauwe ogen?'' vroeg ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:38 am

Sparky zei triest daarna:"Ik...Ik...Zucht...hoop dat ora veilig terugkomt." Sparky liet daarna weer een traan rollen. Daarna zei hij:"Kan...ik ondertussen jullie ergens meet helpen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Tail

Tail

Man Aantal berichten : 39
Registration date : 04-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Geen =D

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:38 am

"Jah! Hoe weet je dat?"Zei hij bang hij liep wat naar achteren en keek vang naar de pikachu die naar hem keek. Toch leek ze betrouwbaar en aardiger dan de pikachu achter haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:40 am

''Oke!'' riep Candy, maar meteen was haar humeur veel slechter. Oma dood..? Ze slikte, maar dacht er maar even niet aan: Oma was bovendien al heel oud. ''Dan ben jij mijn neefje.'' zei ze toen met een lichte grijns. Ze stak haar hand naar hem uit, ''Candy is de naam,''
Terug naar boven Ga naar beneden
Tail

Tail

Man Aantal berichten : 39
Registration date : 04-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Geen =D

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:42 am

"Oja, Ik heb van je gehoord mijn nicht die op oma lijkt."Zei hij hij keek naar candy. "Mijn naam is tail."Zei ze en ze schudde de hand van candy.Zei hij met een glimlach dus hij was niet alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:43 am

Een glimlach verscheen op het gelaat van Sparky. Daarna keek hij naar de prachtige kristallen van het meer. Daarna zei hij:"Tora,In naam van al je famillieleden...wens ik je veel succses!"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:43 am

Candy grijnsde. ''Tora, de oudste van onze familie die nog leeft, die is naar de villa toe gegaan, om daar wat af te maken. Je zus, Thunder, is hier nog.'' zei ze kalmpjes tegen hem. Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tail

Tail

Man Aantal berichten : 39
Registration date : 04-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Geen =D

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:46 am

"Jah maar mijn broertjes, Glow en Light zijn nog daar ergens in het vos."Zei hij verdrietig. "Ik ben ze kwijtgeraakt en ik weet niet of ze samen of alleen zijn!"Zei hij en hij sprong hyper in een boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 11:47 am

Sparky zei:"Moeten we ze niet gaan zoeken?" Sparky sprong behendig achter de kleine Tail. "Waar zag jij ze precies voor het laatste?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 12:00 pm

Candy keek de twee even aan, en keek toen naar de grond. ''Tail, je moet vertellen waar ze waren. Ver kunnen ze vast niet komen met die kleine voetjes.'' zei ze kalm, ''In ieder geval niet verder dan ik.'' zei ze. Ze was snel, en natuurlijk kon ze dan wel die Pichu's inhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tail

Tail

Man Aantal berichten : 39
Registration date : 04-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Geen =D

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 12:03 pm

"Geen Idee het ws helemaal gisteren ergens in een donkere bos."Zei hij bang. "IN een donkere bo kun je neit zo veel zien zelfs niet met Flash."Zei hij hij keek naar candy en toen naar de riviertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 12:06 pm

Sparky liet zijn hoofd hangen. "Als Blitzy hier was...." Sparky zuchhte "We kunnen het toch proberen?" zei hij hoopvol tegen Tail.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Tail

Tail

Man Aantal berichten : 39
Registration date : 04-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Geen =D

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 12:08 pm

"Ik heb nooit gezegd dat we het niet kunnen proberen, Als we het niet konden proberen zou ik het niet zeggen."Zei hij dom en hij keek naar sparky. Hij keek weer naar candy. "En nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 12:09 pm

Candy maakte zich groot. Schokken groter dan haarzelf kwamen uit haar wangen. ''We gaan erheen; er mag niet nog iemand sterven.'' gromde ze, en ze keek de twee aan. Ze wilde haar neefjes zien.

(Wiemaakttopic?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 12:11 pm

[ik?]

Sparky zei:"OK! We gaan!" Daarna sprong hij uit de boom! en zei:"Tail,voorzichtig! Ik vang je wel op als je valt!"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Tail

Tail

Man Aantal berichten : 39
Registration date : 04-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Geen =D

Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Emptyza jul 04, 2009 12:12 pm

"Jeeh!"Riep hij dom hij pakte een paar hele vruchten en begon te eten. Daarna sprong hij de boom uit. "Kom helijk vertrekken die kant op!"Riep hij gelijk dom =D


[Ik niet =3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Roep naar Candy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar Candy...   Roep naar Candy... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Roep naar Candy...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Roep aan de vrienden van Dust.
» Roep naar de Chiave
» Roep naar Poison..
» Een roep naar Shade
» een roep naar Tora

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-